Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kaju pytanie

Zmieniając z polfisa na fisa do szarej kostki trzeba poprowadzić sygnały z drzwi do wyświetlania ch otwarcia, ale skoro teraz w polfisie otwarcie jakichkolwiek drzwi powoduje komunikat czyli wszystkie drzwi lacza się w jeden pin gdzieś w aucie tak dobrze myślę? Jeśli tak to w którym miejscu auta

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kaju pytanie

Zmieniając z polfisa na fisa do szarej kostki trzeba poprowadzić sygnały z drzwi do wyświetlania ch otwarcia, ale skoro teraz w polfisie otwarcie jakichkolwiek drzwi powoduje komunikat czyli wszystkie drzwi lacza się w jeden pin gdzieś w aucie tak dobrze myślę? Jeśli tak to w którym miejscu auta

Jeden pin masz opisany jako all doors contact - niezależnie, które drzwi otworzysz, to pokaże Ci autko i drzwi kierowcy, bo ten sygnał jest już poprowadzony fabrycznie, jednak jeśli chcesz mieć pokazane te drzwi, które sa otwarte, to musisz do szarej wtyczki poprowadzić dane drzwi pod dany pin. Drzwiami kierowcy się nie przejmujesz, bo już są, a kable od switchów są w prawym słupku A gdzieś na wysokości nóg, jakie kolory kabli - nie wiem, nie umiem, nie pamiętam :decayed:

Opublikowano

No o to mi chodziło ze nie trzeba w tym przypadku polfisa ciągnąć kabli z każdych drzwi osobono tylko kable z nich lacza się w słupku A i z tego miesca ciągnęło by sięe je do manetki tak ?

Opublikowano
no sa zmiany są, no jak widać po moim przykladzie, zmieniając wsady ujepałem licznik :decayed: więc wszystko w jego elektronicznych bebechach musi być różne :decayed:

czyli oprócz kabla trza się też uzbroic w programator pamięci i parę nowych kostek.. jak sie chce dziergać z wsadami... :decayed:

ja zaraz odpalan hotaira i za wymiane wyswietlacza sie biore... :decayed:

daj znać jak o wyszło :decayed:

Opublikowano
No o to mi chodziło ze nie trzeba w tym przypadku polfisa ciągnąć kabli z każdych drzwi osobono tylko kable z nich lacza się w słupku A i z tego miesca ciągnęło by sięe je do manetki tak ?

Si.

Opublikowano

dobra nastepne lamerskie pytanie

( a dlatego ze od patrzenia na rozpiski pinów glowa mnie boli) :decayed:

w niebieskiej i zielonej kostce nic nie zmieniam? zostaja takie jakie sa?

ogólnie znowu mnie wzielo jednak na zrobienie tego fisa bo mój jaeger juz mnie doprowadza do kurwicy

szwankowal wskaznik paliwa, skakal jak zajac na sraczce

wiec oddalem licznik do polecanego na wielu forach majstra od liczników ze szczecina

no i wymienil mi procesor

wskaznik juz nie skacze jak dziwka ale i tak nie dziala jak trzeba, tzn zaniza mi poziom wahy w zbiorniku , ale ogólnie płynnie wskazówka schodzi w dół podczas pokonywania kilometrów, nawet reaguje na przechyl auta w prawo lewo i wskazówka tez pokazuje na chwile minimalnie wiecej lub mniej paliwa

zrobilem eksperyment i wyjalem pływak z baku ale go podlaczylem

majac go w recedaje pływak na fulla, wskaznik na blacie na fulla

daje na min, wskaznik na blacie na min ale

powoli z poziomu max jade pływakiem po płytce i przez pierwsze 1/4 skali nic sie nie dzieje, kiedy docieram pływakiem do ok 3/4 skali na płytce nagle dopiero wskazówka na blacie wskakuje na poziom 3/4

jadac dalej pływakiem docierajac do polowy skali na płytce wskaznik na blacie pokazuje mniej niz polowe

jade dalej i jak jestem pływakiem na 1/4 skali na blacie równo poczatek rezerwy, i kontrolka rezerwy sie zalacza

a dlaczego to robilem z pływakiem w łapie

zalewajac auto do pełna i zaczynajac kilkusetkilometrowa podróz przez pierwsze ok 150 km wskaznik na blacie ani drgnal i nagle w przeciagu 10 km spadl na ok 3/4 no i spadal dosc szybko i przy dystansie ok 550 km zalaczyla sie rezerwa wiec zjezdzam na tanksztele z mysla ze i tak cos jest nie tak, zalalem 48 litrów czyli jeszcze w baku bylo 12 litrów ( ponad)

nasuwa sie pytanie czy majster spierdolil robote, ale napomkne ze nie wiedzac jeszcze ze to uszkodzony procek majstrowalem przy pływaku tj czyscilem plytke pasta tempo ( za niektórymi radami na forum ) doginalem te blaszki zeby stykaly sie w innym miejscu ze sciezkami na płytkach, kupielm drugi pływak , zreszta przy nim tez takie zabiegi robilem, czekam teraz na inny pływak napewno z rocznika mojego auta i nic przy nim nie robiac zalaoze go i zobacze czy sytuacja sie zmieni czy zacznie to dzialac normalnie

bo mam wrazenie ze uszkodzilem pływaki zaklucajac mierzenie przez nich oporu

bo chyba magik który byl polecany na kilkunastu forach przez kilkdziesiat osob ( jak nie wiecej) niespieprzyl roboty

( oczywiscie pisalem do niego w tej sprawie i twierdzi ze wszystko zrobil ok )

co wy o tym myslicie , gdzie tkwi problem??

Opublikowano

Niebieskiej i zielonej nie ruszasz wcale, tzn przekładasz do pełnego FISa. Co do pływaka i wskaźnika paliwa - ja np na odpalonym aucie jak zalewam, to wskazówka idzie natychmiast z podnoszącym się poziomem paliwa. Na moje szczęście nie miałem nigdy do czynienia z jaegerami.

Opublikowano

u mnie pewnie tez tak bedzie bo majac pływak w lapach i przesuwajac nim płynnie to wskaznik tez płynnie chodzi tylko problem wystepuje w pierwszej cwiatrce pelnego baku i to ze zaniza poziom paliwa i czy jest to kwestia zakłóconej opornosci pływaka czy nie poprawnej reakcji licznika na zmiane oporu, musze podpiac vaga i zobaczyc jak ruchy pływaka maja sie do wskazan oporu w vagu

Opublikowano

Wyświetlacz zamontowany.... działa OK... Dzięki Macieju... były problemy ale sobie poradziłem...

niestety plastikowa podstawka była inna... deko i nie pasowała a że lekko nie wiedziałem że między tymi wlutowanymi w płytę i wchodzącymi w plastik rurkami leci jakiś drucik to go niestety zerwałem....

ale że Macieju dałeś mi komplet to przełożyłęm sprawnie z tego od Ciebie...

Ktoś wie do czego ten drucik zygzakiem pod iluminatorem biegnie??? a i do czego jest ten kawałek taśmy co jest z drugiej strony płyty przylutwana... jest na niej jakiś mały scalaczek albo tranzystor ale co to?? jakiś termometr??

teraz tak... radio chce jeszcze podpiąć bo kostki kupiłęm...

Nie ma ktoś może do opchnięcia w rozsądnej cenie tarczki obrotomierza EU z 100 na 12tej???

widziałem że ktoś na forum trochę wystawił liczników z A6 ale tylko jeden z białym podświetleniem...

Maciek.. jeszcze raz dzięki i powodzenia z twoim licznikiem...

Opublikowano
Wyświetlacz zamontowany.... działa OK... Dzięki Macieju... były problemy ale sobie poradziłem...

niestety plastikowa podstawka była inna... deko i nie pasowała a że lekko nie wiedziałem że między tymi wlutowanymi w płytę i wchodzącymi w plastik rurkami leci jakiś drucik to go niestety zerwałem....

ale że Macieju dałeś mi komplet to przełożyłęm sprawnie z tego od Ciebie...

Ktoś wie do czego ten drucik zygzakiem pod iluminatorem biegnie??? a i do czego jest ten kawałek taśmy co jest z drugiej strony płyty przylutwana... jest na niej jakiś mały scalaczek albo tranzystor ale co to?? jakiś termometr??

teraz tak... radio chce jeszcze podpiąć bo kostki kupiłęm...

Nie ma ktoś może do opchnięcia w rozsądnej cenie tarczki obrotomierza EU z 100 na 12tej???

widziałem że ktoś na forum trochę wystawił liczników z A6 ale tylko jeden z białym podświetleniem...

Maciek.. jeszcze raz dzięki i powodzenia z twoim licznikiem...

ciesze się że świeci :decayed: pokaż foto jak to teraz wygląda :decayed:

co do tarczek, to mam ale zamienniki :wink:

co do drucika.. nie mam zielonego pojęcia ale też oglądałem w każdą stronę, ta mała taśma też nie wiedziałem ale ona wchodzi ogólnie jakby na drugą stronę płytki - od tylca fisa :decayed:

Opublikowano

a na szybko bo chce zamknąć budziki w aucie... ma ktoś schemacik miniiso od strony concerta bo chcę jeszcze wiązkę z radia do licznika odrazu zapiąć....

Opublikowano
a na szybko bo chce zamknąć budziki w aucie... ma ktoś schemacik miniiso od strony concerta bo chcę jeszcze wiązkę z radia do licznika odrazu zapiąć....

http://elsegra.com/Car%20pinouts/Audi_datoteke/audi-concert-1923.jpg

trzymaj Zioooom :decayed:

Opublikowano
W google moment znajdziesz.

no fak znalazło się... żle szukałem...

a... Maćkowi dziś pokazywałem... zegary mam po IIlifcie z A4 i nie krzyczy alladynem a czujnika ani tego w minie nie mam ani w podstawie filtra oleju... jakieś kodowanie mam?? czy co??

Opublikowano

jeszcze jedna ciekawostka u mnie... pin z licznika ten odpowiadający za tylną klapę poszedł do masy.. a klapa się dalej wyświetla.. nie jest sterowany masą czy co???

Opublikowano
jeszcze jedna ciekawostka u mnie... pin z licznika ten odpowiadający za tylną klapę poszedł do masy.. a klapa się dalej wyświetla.. nie jest sterowany masą czy co???[/QUOT

Kur. mam to samo a lakarstwa nie znam

Opublikowano

Szanowni Panowie rezacze:decayed: Czy jak w niedalekiej przyszłości (obecnie auto stoi u mechaniora) wyjmę swój zacny licznik i podam tutaj jego magiczny kod to powiecie mi jaki licznik z FISem (o jakim oznaczeniu) podejdzie do mojego auta żeby problemów nie było? Mam B5 po II lifcie i nie wiem czy dużo pierdzielenia bedzie żeby to zrobić ,tematu całego jeszcze nie przeczytałem ale już mam mózg roz*** :decayed:

Opublikowano

Cwiara a może Ty masz jakiś pomysł na mój problem który opisałem z 2-3 strony wcześniej?

Opublikowano
:eusathink::eusathink::eusathink:pany zapomnialbym, co to za manetka co jest po stronie lewej wyglada jak tempomat i ma przycisk FUNK?:jerk:

A takie manetki były w psiarskich dupowozach, albo w taksach. Od włączania koguta np :wink:

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ----------

Kaju jak juz bedziesz mial BT ta ta +50 CI kupie w gratisie :decayed:

REWELACJA - Podnieś moc samochodu - naklejka 13 cm (2935207628) - motoAllegro

:polew:

jak ktos bylby zainteresowany to taka moge miec...:whistling:

---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:46 ----------

manetke nie naklejke :facepalm:

Rzuć temat na Battalionie, tam się pozabijają za to :naughty:

Opublikowano
Na 216 stronie taki długi :decayed:

Tyle pytań a żadnej odpowiedzi :polew::polew:

A tak poważnie , to w np. w vasie dla licznika B6 jest opcja w adaptacji wskazania paliwa od pełnego zbiornika, czyli zmienia się właśnie ustawienia wskaźnika między 3/4 a pełnym zbiornikiem. Może i w Twoim liczniku jest taka opcja. Jutro podłącze i sprawdze w ktorym to kanale było bo nie pamiętam.

Opublikowano

Ok właśnie może adaptacja się spieprzyla , poczekam z kupnem tego plywaka do czasu jak może znajdziesz kanał w którym można to zrobic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...