Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wszystko działa tak jak w starym liczniku. A co się dzieję u Ciebie ?? Kontrolka pali się cały czas czy zapala się i gaśnie dopiero po paru minutach ?? Bo jak gaśnie po paru minutach to wystarczy tylko skasować błąd i powinno być ok.

Opublikowano

Wszystko działa tak jak w starym liczniku. A co się dzieję u Ciebie ?? Kontrolka pali się cały czas czy zapala się i gaśnie dopiero po paru minutach ?? Bo jak gaśnie po paru minutach to wystarczy tylko skasować błąd i powinno być ok.

jak podłaczałem go ostatnio to właśnie paliła sie cały czas ale miałem taśmę do naprawy wyświetlacza i teraz do mnie wraca licznik to dokładniej zobaczę co i jak
Opublikowano

No działa :). Dzięki jeszcze raz. Co do licznika to mam go z roku 95-97 czyli ten z analogowym wyświetlaczem i pinami 2 x 26 oraz 1 x 20. Teraz trochę o podłączaniu. Temperaturę otoczenia brałem z klimatornika a dokładnie czerwona wtyczka przewód żółto - brązowy. Co do spalania to oczywiście trzeba się dostać do ECU. Jak już ściągniemy tą czarną obudowę odpinamy z zatrzasku komputer i odsuwamy go. Ukarzą nam się wtyczki. Nas interesuje ta 2 od prawej strony stojąc przodem do samochodu. Podpinamy się pod cienki żółty kabelek. Brakuje mi tylko wyświetlania stacji radiowej ale niestety mam nie ori radio :(. A tak wszystko śmiga. Warto było poświęcić trochę czasu :>

0dff6a1f6478b727m.jpg

kolego czy w 1Z tez tak podłączyć spalanie i bedzie działać bo nie mogę znaleźć nigdzie gdzie sie wpiąć z spalanie pomóżcie ludziska no[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 14:15_________________________________________________dobra...... ze spalaniem sobie poradziłem ale teraz temperatura przekłamuje mi dziad mam teraz -17 a jest na rteciowym -2 polutowałem wszystkie kable i nic podpiąłem na krotko i tez nic morze mi ktoś przedstawić jak ma opór czujnika przy danej temperaturze????będę bardzo wdzięczny albo może do oryginalnego czujnika jakąś tabele??? dodam ze nie mam klimy wiec czujnik podłączony wyłącznie do licznika
Opublikowano

Bo trzeba Dac dodatkowy czujnik temp.Poducha sie pali bo trzeba dac MASE na pin 12 w niebieskiej kostce

Opublikowano

Bo trzeba Dac dodatkowy czujnik temp.Poducha sie pali bo trzeba dac MASE na pin 12 w niebieskiej kostce

panie??? czytaj ze zrozumieniem!!! czujnik jest tylko dla licznika bo klimy nie mam ale za to sprawdziłem opór i dla 24*C bo tak mam traz w domu na rtęciowym termom.. na czujniku mam 2,78k ohma a według auto daty powinno być tak

f983f43b98886401m.jpg

czy;li wychodzi na to ze jest zle

Opublikowano

Tak. przy temp. 20*C rezystancja powinna wynosić 1,25kOhma. Wynika z tego że posiadasz czujnik, który parametrami odpowiada czujnikowi z drugiej tabelki.

Opublikowano

Wiec moze zly czujnik,albo zle podpieles

Opublikowano

nie panowie mam zły czujnik bo ustawiłem potencjometr na 1.25ohma i wyświetlacz pokazał 20*C wiec czujnik albo walnięty albo ten z drugiej tabelki. mam jakiś od opla czujnik ale muszę sprawdzić czy rezystancje te same[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 14:15_________________________________________________zapomniałem dodać ze pochwale sie swoim licznikiem w najbliższym czasie

Opublikowano

Panowie bo nie moge znaleźć jestem w trakcie wymiany 1/2 fis na fis, dochodzą do mnie sprzeczne informacje auto po 2 lipcie zegarek cyfrowy, jak wchodzę do 17 instruments to w polu VIN widzę XXXXXXXXXXXXXXX i w ty drugi imo-id jakieś tam numery, interesuje mnie jakie mam immo II czy III ???? Czy mogę wyciągnąć pin z tego licznika Jager vagiem commander 1.4 czy vag tacho 3.1 bo różne opinie że się da lub że się nie da może ktoś ma doświadczenie w tej sprawie?? Z góry dzięki.

Opublikowano

pozwolicie ze sie wtrace, mam pytanie co do tego starszego licznika mianowicie czy powinna sie zaswiecac jakas kontrolka mowiaca o tym ze sa wlaczone swiatla drogowe? wydaje mi sie ze powinny byc a u mnie nie pokazuje sie nic.

Opublikowano

nie powinna w starszych licznikach tego nie było...ja u siebie nie mam

można to dorobić był gdzieś nawet temat na forum

Opublikowano

nie powinna w starszych licznikach tego nie było...ja u siebie nie mam

można to dorobić był gdzieś nawet temat na forum

ja tak mam he he odrazu chwale sie jak wygląda nowy nabytek niestety tylko zdjęcie telefonem robione

7085048d1599acefm.jpg

Opublikowano

żarówka koloru niebieskiego informująca o włączonych swiatłach drogowych jest pod wskazówkami temp i paliwa zarówno w starych jak i nowych zegarach z fisem lub bez, no chyba że to nie o te info wam chodzi, a u kolegi w poście wyżej widac tylko żarókę od świateł mijania i to bardzo drażniąca oko żarówka jest :> ładniej to wygląda w poliftowych zegarkach

Opublikowano

Info dla zainteresowanych adapterem Can-Bus pod FIS-a:

Właśnie doszedł i wygląda tak:

canbus.th.jpg

Po przetestowaniu wszystko oprócz jednej rzeczy działa prawidłowo, mianowicie podświetlenie szwankuje.

Po podświetleniu wszystkich elementów na max., radio po chwili ściemnia się (spowodowane czujnikiem pomiaru światła), ale gdy zmniejszę natężenie podświetlenia o 1/4 obrotu pokrętła to radio świeci jaśniej, jak pozostałe elementy deski rozdzielczej.

Natomiast po całkowitym wyłączeniu podświetlenia radio ciągle jest podświetlone, słabo, ale jest to widoczne.

Wyjaśniam ten przypadek z sprzedawcą i na razie rozpatruję reklamację.

Więcej informacji po reklamacji :naughty:

92758377.th.jpg 65219894.th.jpg

76204335.th.jpg 85583039.th.jpg

36755857.th.jpg 70985320.th.jpg

Po pierwszej reklamacji u sprzedawcy przyszło ponownie z tą samą usterką (tak jakby nic nie naprawili).

Po drugiej reklamacji u producenta przyszło wymienione na nowe i po wyłączeniu świateł, podświetlenie radia całkowicie gaśnie.

Pojawia się następne pytanie, bo nie wiem czy to usterka czy tak ma być.

Po włączeniu zapłonu radio jest minimalnie podświetlone i dopiero po wyjęciu kluczyka podświetlenie gaśnie, mimo wyłączonych świateł.

Znów muszę to wyjaśnić, bo w Chorusie takiego przypadku nie było.

Coś niedopracowane te adaptery :no:

Opublikowano

Ja miałem podoban przygodę ;/ i tez mam etraz ze przxez chwilke swieci delikatnie ale dla mnie to wyopas bardziej ;)))

Opublikowano

żarówka koloru niebieskiego informująca o włączonych swiatłach drogowych jest pod wskazówkami temp i paliwa zarówno w starych jak i nowych zegarach z fisem lub bez, no chyba że to nie o te info wam chodzi, a u kolegi w poście wyżej widac tylko żarókę od świateł mijania i to bardzo drażniąca oko żarówka jest :> ładniej to wygląda w poliftowych zegarkach

telefonem było po ciemku robione w rzeczywistości nie jest takie drażniące -jak ty to określasz :tongue4:
Opublikowano

to jak to wkoncu jest z tym powiadomieniem o wlaczonych swiatlach?? powinno byc czy nie bo nie wiem czy sie zabierac za te liczniki czy tez nie

Opublikowano

Wygląda na to, że były wersje, gdzie była ta kontrolka i wersje gdzie nie było, ja mam licznik w którym tego nie ma jest w miejsce żarówki włożona ori zaślepka (ogólnie to nie chciałbym tej kontrolki) ale tak jak wcześniej napisałem był temat na forum...

udało mi się znaleźć http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_kontrolka_swiatel_mijania_pozycyjnych-t3925.0.html;msg52711#msg52711

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...