rookiezgierz Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Jeżeli ktoś nie ma Klimatronika to problem kontrolki AIRBAG można rozwiązać, należy: Odszukać sterownik AIRBAG (J234) Zamienić piny z 30 na 7 na wtyczce oraz przy zegarach z pinu 12 na pin 9 (wtyczka niebieska) Aby jednak ominąć te operacje należy przed zakupem dobrać liczniki pod względem oznaczeń. Jeszcze raz powtórzę dotyczy to tylko a4 z 97r. z zegarami o symbolu 8d0 919 034 b . Kolejne foty:
Gość .... Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Panowie a takie pytanko, czy w licznikach z fisem jest kontrolka tempomatu i czy trzeba ją aktywować czy nie ? jeśli jest to jaki to pin. Szukałem i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi a przymierzam się do montażu tempomaciku. Licznik taki jak kolegi :hi:rookiezgierz
rookiezgierz Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Do tempomatu w tdi nic nie podpinasz do zegarów i nic nie aktywujesz. Podpinasz manetkę i kodujesz ECU. Jest to całkowicie opisane na forum
themOn Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 a ja mam takie krotkie pytanie: czy manetka do fis-a z avant-a, bedzie pasowac do sedan-a ?
HarryH Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 będzie pasować i będziesz mógł wykorzystać funkcje tylnej wycieraczki jako np spryskiwanie xenonów ;D
HarryH Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Koledzy mam licznik z anglika VDO 8D0 920 980 A potrzebuje do niego wsadu z licznika europejskiego (wskazania prędkościomierza) licznik po drugim lifcie z cyfrowym zegarkiem i pełnym FIS'em. Chciałbym przerzucić tarczkę ze starego licznika. Poszukuje wsadu z któregoś z tych liczników: 8D0 920 932 DX 8D0 920 932 RX 8D0 920 932 EX 8D0 920 932 X 8D0 920 932 QX 8D0 920 932 AX 8D0 920 932 GX 8D0 920 932 SX 8D0 920 931 DX 8D0 920 932 HX 8D0 920 931 EX
matador262 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Poszukaj na elektrodzie. Ja mam wsad do swojego licznika właśnie stamtąd.
HarryH Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 szukałem właśnie, ale na elektrodzie nie ma, a jaki ty masz licznik? z jakim numerem
matador262 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Nie pamiętam numeru ale jest z roku 98, z zegarkiem analogowym.
lutas Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zakupiłem właśnie taki licznik: http://www.allegro.pl/item1001275542_zegary_audi_a4_b5_licznik_wyswietlacz_wlkp.html i manetki: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=993687357 Jak dojdzie, to będę rzeźbił, jest to licznik przedliftowy, jednak z benzyny i w dodatku anglika. Cena wydała mi się dobra.
vauxhall95 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 no dobry kupiles zestaw.Ja takie same zegary kupilem za polowe mniej.przekodujesz i bedzie Git.Chyba ze wsad przegrasz to jeszcze lepiej to tarcze swoje wtedy
matador262 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Dokładnie. Wgrywasz wsad z europejczyka, zmieniasz kodowanie i możesz przełożyć tarcze ze starego licznika.
lutas Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 A gdybym tylko zmienił tarczę prędkościomierza na taki co ma km/h i koniec skali przy 260 km/h ? Bo ten angielski ma podwójną skalę i kiedyś porównywałem takie liczniki - kilometry na tej podwójnej skali anglika są w tym samym miejscu co w wersji europejskiej. Wtedy już bym się nie babrał przy wsadzie, tylko sobie zmienił kodowanie. A wypas większy - licznik do 260 km/h
tomasz-gorz Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 na czym polega operacja przegrania wstadu? robił juz to ktos? bo mnie denerwuja liczniki od angola, a dobrego z EU diesla nie moge dostac;/
lutas Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 na czym polega operacja przegrania wstadu? robił juz to ktos? bo mnie denerwuja liczniki od angola, a dobrego z EU diesla nie moge dostac;/ Też mnie to interesuje, może jakiś mały tutorial ?
HarryH Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 jak przeprowadzę operacje pomyślnie ze swoim licznikiem to zamieszczę opis, ale najpierw musi mi kabelek przyjść który zamówiłem
vauxhall95 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 No wgrywasz wsad czyli oprogramowanie.Kabelek musi byc lepszy niz za 30-40.Vag commander wystarczy.Jak wsadzisz tarcze od EU co ma 130km/h na srodku bedzie dobrze.
lutas Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Jak wsadzisz tarcze od EU co ma 130km/h na srodku bedzie dobrze. Właśnie taki mam zamiar, odpada konieczność modyfikowania wsadu. A że km/h będą do 260 a nie do 220 - to jakoś specjalnie mi nie przeszkadza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się