Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli ktoś nie ma Klimatronika to problem kontrolki AIRBAG można rozwiązać, należy:

Odszukać sterownik AIRBAG (J234)

Zamienić piny z 30 na 7 na wtyczce

oraz przy zegarach z pinu 12 na pin 9 (wtyczka niebieska)

Aby jednak ominąć te operacje należy przed zakupem dobrać liczniki pod względem oznaczeń.

Jeszcze raz powtórzę dotyczy to tylko a4 z 97r. z zegarami o symbolu 8d0 919 034 b .

Kolejne foty:

img2992e.th.jpg

img2989a.th.jpg

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie a takie pytanko, czy w licznikach z fisem jest kontrolka tempomatu i czy trzeba ją aktywować czy nie ? jeśli jest to jaki to pin. Szukałem i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi a przymierzam się do montażu tempomaciku. Licznik taki jak kolegi :hi:rookiezgierz :hi:

Opublikowano

a ja mam takie krotkie pytanie: czy manetka do fis-a z avant-a, bedzie pasowac do sedan-a ? :)

Opublikowano

będzie pasować i będziesz mógł wykorzystać funkcje tylnej wycieraczki jako np spryskiwanie xenonów ;D

Opublikowano

bez problemu pasuje

Opublikowano

Dzięki Panowie za informacje :)

Opublikowano

Koledzy mam licznik z anglika VDO 8D0 920 980 A potrzebuje do niego wsadu z licznika europejskiego (wskazania prędkościomierza) licznik po drugim lifcie z cyfrowym zegarkiem i pełnym FIS'em. Chciałbym przerzucić tarczkę ze starego licznika.

Poszukuje wsadu z któregoś z tych liczników:

8D0 920 932 DX

8D0 920 932 RX

8D0 920 932 EX

8D0 920 932 X

8D0 920 932 QX

8D0 920 932 AX

8D0 920 932 GX

8D0 920 932 SX

8D0 920 931 DX

8D0 920 932 HX

8D0 920 931 EX

Opublikowano

szukałem właśnie, ale na elektrodzie nie ma, a jaki ty masz licznik? z jakim numerem

Opublikowano

Zakupiłem właśnie taki licznik: http://www.allegro.pl/item1001275542_zegary_audi_a4_b5_licznik_wyswietlacz_wlkp.html

i manetki: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=993687357

Jak dojdzie, to będę rzeźbił, jest to licznik przedliftowy, jednak z benzyny i w dodatku anglika. Cena wydała mi się dobra.

Opublikowano

no dobry kupiles zestaw.Ja takie same zegary kupilem za polowe mniej.przekodujesz i bedzie Git.Chyba ze wsad przegrasz to jeszcze lepiej to tarcze swoje wtedy

Opublikowano

A gdybym tylko zmienił tarczę prędkościomierza na taki co ma km/h i koniec skali przy 260 km/h ?

Bo ten angielski ma podwójną skalę i kiedyś porównywałem takie liczniki - kilometry na tej podwójnej skali anglika są w tym samym miejscu co w wersji europejskiej.

Wtedy już bym się nie babrał przy wsadzie, tylko sobie zmienił kodowanie. A wypas większy - licznik do 260 km/h :naughty:

Opublikowano

na czym polega operacja przegrania wstadu? robił juz to ktos? bo mnie denerwuja liczniki od angola, a dobrego z EU diesla nie moge dostac;/

Opublikowano

na czym polega operacja przegrania wstadu? robił juz to ktos? bo mnie denerwuja liczniki od angola, a dobrego z EU diesla nie moge dostac;/

Też mnie to interesuje, może jakiś mały tutorial ? :tongue4:

Opublikowano

jak przeprowadzę operacje pomyślnie ze swoim licznikiem to zamieszczę opis, ale najpierw musi mi kabelek przyjść który zamówiłem

Opublikowano

No wgrywasz wsad czyli oprogramowanie.Kabelek musi byc lepszy niz za 30-40.Vag commander wystarczy.Jak wsadzisz tarcze od EU co ma 130km/h na srodku bedzie dobrze.

Opublikowano

Jak wsadzisz tarcze od EU co ma 130km/h na srodku bedzie dobrze.

Właśnie taki mam zamiar, odpada konieczność modyfikowania wsadu. A że km/h będą do 260 a nie do 220 - to jakoś specjalnie mi nie przeszkadza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...