Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szczerze to nie zamierzam tego robić sam. Mam dobrego elektryka w rozsądnych kosztach tylko muszę wiedzieć za co jest sens się zabierać a za co nie. Jak chcę coś robić to muszę się zaopatrzyć we wtyczki, czujniki i inne konkretne elementy, ale sam za elektrykę wolę się nie zabierać :grin:

Mam aktualnie rozebrane całe wnętrze przy desce, kupioną kierę, licznik, kratki, i parę pierdółek, i chcę oszczędzić sobie kolejnego rozbierania zakładając od razu wszystko to czego będę chciał później, dlatego pytam, ot taka sytuacja, dzięki za pomoc :hi:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ceny łatwo znajdziesz.

"Czujnik" poziomy płyny:

9268853889_64fa284541_o.jpg

Ja miałem gumową zaślepkę, więc montaż bajka.

9324423434_b256050447_o.jpg

Przekaźnik "czujnik" spalonych żarówek:

387 jeśli masz lampę stopu na żarówkach

393 jeśli masz stop na LED, ale na żarówkach też działa. Wystarczy wybrać odpowiedni PIN przekaźnika.

9338512290_03a193faa6_o.jpg

Opublikowano

Znalazłem cały zbiorniczek z czujnikiem w fajnej cenie: Audi A4 B5 Zbiorniczek spryskiwaczy z czujnikiem (4104005541) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Tylko czy będzie pasować do sedana, 1.8 95? Ile różnych rodzajów zbiorniczków tam było montowanych?

---------- Post dopisany at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany at 00:14 ----------

Albo nawet lepszy ten: ZBIORNICZEK SPRYSKIWACZY Z CZUJNIKIEM AUDI A4 B5 (4119403223) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. przynajmniej przyda sie kiedyś pod xenony :decayed:

Opublikowano

A skąd ja mam wiedzieć co Ty masz pod maską.

Tutaj masz ETKĘ online i poszukaj czy u ciebie jest taki czy inny a najlepiej sprawdzić to naocznie. IFI :: Free services

Ja mam taki:

9288544050_5afd4a84df.jpg

Opublikowano

Fenrir możesz też do obecnego zbiornika spryskiwaczy dwa gwoździe małe wbic i pociągnąć kable i będzie to samo a koszt zerowy , niby śmieszne ale działa

Opublikowano

wymieniłęm licznik na pełny fis z dodatkowymi zegarami i niby wszystko ok ale temperatura jest na 100' jak się zagrzeje na starym liczniku tego nie ma dodam ze licznik jest od V-ki czy to moze byc wuna czujnika temperatury ?

Opublikowano

a mi spalanie zaniza o 0,5l na 100km na 110% a dziwo po zmianie na 115% dalej pol litra

Opublikowano

Wyciągając licznik i odkrywając dalszą częśc izolacji przy wiązce kalbi które prowadzą do żółtej kostki zauważyłem że są jakieś tajemnicze kadle które są orginalnie za izolowane. Czy ktoś wie co to za kabelki i do czego mogą służyć?

20140412_143038.jpg

20140412_144150.jpg

Opublikowano

A kto tam wie czy to są izolacje rozgałęzień oryginalne, które na bank w polifcie wyglądają tak:

9219770290_203b801e11_o.jpg

Druga sprawa to izolacja, była parciana czy zwykła taśma plastikowa? Czy w tej siatce? Możliwe, że to zwykłe rozgałęzienie.

Opublikowano

u mnie było w tej siatce. Jak na foto. Tylko do czego te rozgałęźniki? A nie może być do trzeciej kostki do FIS-a?

Opublikowano

Panowie, coś mi się spsuło...

Co chwile wyskakuje mi komunikat o minimalnym poziomie oleju, mimo że poziom jest idealny:facepalm:

Tylko nie mówcie że to ten czujnik w misce się mógł zepsuć... :kwasny:

Ile on może kosztować?

Dodam, że na vagu nie ma błędów.

Opublikowano

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, 50 zł za uzywke, stówę za podrobe nic nie warta , ok 370 za nowy ori , jest jeszcze opcja choć wątpię w B6 maja problem z min oleju , chodzi o wartości w adaptacjach licznika ale tu pewno czujnik pada , a temp trzyma normalnie oleju ?

Opublikowano
a temp trzyma normalnie oleju ?

Tak, wszystko ok.

Do tej pory było wszystko git, więc pewnie jednak czujnik padł.:kwasny:

No nic, za chwile i tak mam wymianę oleju to muszę się zaopatrzyć w takie coś też.

Macie może ktoś numer części tego cudaka?

Jaka uszczelka tam pod nim jest? Nr? Bo uszczelkę to bym w ASO zakupił.

---------- Post dopisany at 15:51 ---------- Poprzedni post napisany at 15:50 ----------

A, i czy te czujniki różniły się w wersjach silnikowych?

Opublikowano

Sory za OT ale mam małe pytanie przy okazji zdjęć wrzuconych przez lango.

Ostatnio jak rozbierałem wnętrze to zauważyłem na tym wzmocnieniu pod deską takie spawy jak na zdjęciu, myślałem że to pewnie powypadkowa przeszłość ale teraz już nie wiem, w każdym A4 jest to tak spawane? Nie było na tym żadnego wygłuszenia? U mnie w środku strasznie głośno słychać silnik, pomoże wygłuszenie tego wzmocnienia czy to wina braku wygłuszenia maski?

Opublikowano

Moje jest bezwypadkowa, a spawy są oryginalne. A czy ktoś może odp. na kabelki ze zdjęcia? I czy pod te kabelki można podłączyć kostkę do FIS-a?

Opublikowano

9205410109_ed31b8f443_o.jpg

Takie są uroki zakamarków, do których "klient miał nie zaglądać". Klejony z kilku nie był, ale co do historii to ja głowy nie dam :P

Opublikowano

Tez tak mam a auto cale ori bez przeszlosci wypadkowej

Opublikowano

Ja mam to samo. To chyba normalne.

Opublikowano

Panowie moze nie w temacie ale na co wygladaja objawy nie ruszajacych sie wskazówek paliwa temp obrotów i km, wyświetlacz pokazuje przebieg ale ich nie nalicza. Licznik dzienny tez stoi na zerze. Podświetlenie dziala. Licznik ADR 1.8 1995, numer 8d0919033c

Sent from my RM-914_eu_euro1_327 using Tapatalk

Opublikowano

Ja bym zalukal na czujnik prędkości i jego instalacje

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...