bidzio1 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Tam właśnie większość była 849 czyli eu A ten 949a to już coraz bliżej z tym ze to diesel i potrzebował bym 949b od benzyny chyba ze ma jeszcze inne oznaczenie?
Banan Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Nic więcej nie mam - szukaj w sieci mi prawie zawsze udawało sie coś odszukać To wlaśniec musisz szukać z literką B w takiej sytuacji - a co kombinujesz? Można przecież komórki podstawić diesel benzyna. Edytowane 3 Marca 2015 przez Banan
bidzio1 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 A jesteś w stanie to ogarnąć? Auto jest ori usa i chce żeby dalej tak zostało włącznie z licznikiem. A chce dużego fisa. I Dorwalem eu z diesla i trzeba go przerobić na uk usa benzynę. Jeśli jesteś mi w stanie mi pomóc napisz na pw.
Banan Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Poszlo pw Musisz szukać 3B0 920 949 bez żadnej literki to jest benzyna/mile Edytowane 3 Marca 2015 przez Banan
bidzio1 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 A no widzisz sorry ze nie odpisałem ale nie miałem jeszcze czasu z czytać. Poszukam ten bez literki. Dzięki za pomoc.
Mesiah Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Panowie jestem u mechanika i bawie sie kompem. Uzywam programu VAS PC. Wszedem w zestaw wskaznikow tablicy przyrzadow i wybralem kodowanie. wyskoczyl mi mini kalkulator i moge wpisac co chce. Nie mam pojecia jakie powinienem miec kodowanie dla swojego licznika. wiem , ze to vdo full fis z silnika v6 a ja mam 1.8 i chce je zmienic bo zaniza mi obroty. Program pokazuje 8D091903F KOD:62 Kod Serwisu: ?????? ??? 00001. Co wpisac? Pomoze ktos? Nie moge dlugo miec tego kompa. Edytowane 4 Marca 2015 przez Mesiah
Banan Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) W licznikach 920 powinno być 00042 przy 1.8 , a 00044 jak masz 1.8 t. W 919 będzie podobnie. Edytowane 4 Marca 2015 przez Banan
Mesiah Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Sorry za zamieszanie i amatorszczyzne. Wszystko przez debilny bezprzewodowy interfejs. Wywalało mi błedy przy probie wpisania kodowania i rozłączało. Za bodaj 4 razem poszło. Wpisałem samo 42 i poszło. Obroty i spalanie wreszcie w normie. Dzieki Banan za szybką odpowiedź. Edytowane 4 Marca 2015 przez Mesiah
marw5 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Mam pytanie potrzebuje wyciagnąc z ECU sygnał spalania a4 b5 1.8 adr 95 rokwszystko juz ogarniete mam tylko brakuje mi sygnału z ECU nie wiem który pin w Ecu
booolek Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Panowie takie małe pytanie..moj spec wymienil licznik niby wsio gra,,ale pokazuje mi błab zarówek.jak to zniwelowac..mowil mi ze musze zalatwoj jakies urzadzenie monitujace zarówki.mam auto z grudnia 97 bez fisa,,a zakladam pelen fis..jakas podpowiedz?
soulmaster3m Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) A pełny fis z Twojego rocznika czy polift? Już nie pamiętam wtyczek, zaraz sprawdzę, ale pewnie pin 16 i 19 w czerwonej wtyczce do masy. Pin 16 - światła ogólnie Pin 19 - stopy Edytowane 10 Marca 2015 przez soulmaster3m
booolek Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 nowo wlozony licznik z fisem jest z zegarkiem analogowym z cyferkami,wczesniej tez mialem analogowy z cyferkami.
soulmaster3m Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 No to tak jak pisałem. Jak z tyłu masz czerwoną kostkę to piny 16 i 19 do masy.
booolek Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 po podlaczeniu mas,dalej pokazuje mi ten komunikat "Brems Licht"
soulmaster3m Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Czyli masz zamontowany "pierwszy lift", 1998-1999.05 A na mylyon procent dobrze piny masowałeś? From m.y. 1998 to m.y. 1999 20-pin connector for multi-function display, red 1 - Fuel consumption signal 2 - Open 3 - Open 4 - Open 5 - Outside air temperature 6 - Selector lever display 7 - Open 8 - Open 9 - Washer fluid 10 - Hydraulic pressure 11 - Trip computer reset 12 - Clock signal for radio frequency display 13 - Data signal for radio frequency display 14 - Trip computer (forward sequence) 15 - Enable signal for radio frequency display 16 - Tail lights/headlight low beam (indicator lights) 17 - Open 18 - Trip computer (reverse sequence) 19 - Brake lights 20 - Open To m.y. 1997: 20-pin connector (black) 1 - Fuel consumption signal 2 - Open 3 - Open 4 - Open 5 - Outside air temperature 6 - Selector lever display 7 - Open 8 - Open 9 - Coolant level 10 - Hydraulic pressure 11 - Trip computer - Reset 12 - Radio/Telephone - Clock 13 - Radio/Telephone - Data 14 - Trip computer (forward sequence) 15 - Radio/Telephone - Enable 16 - Rear lights/headlight low beams 17 - Open 18 - Trip computer (reverse sequence) 19 - Brake lights 20 - Open I zmieńcie ten język bękarta druta kolczastego z miną przeciwpancerną. Edytowane 11 Marca 2015 przez soulmaster3m
booolek Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 ja z tym nic nie grzebałem bo sie na tym nie znam,,,szybko sie ucze,ale jak czegos nie wiem ,to wole nie mieszac,a moj spec niby paytrzal na takie rozwiazanie ,,,,no ale blad nadal jest,,teraz czy jest zmasowane to szczerze mowiac nie wiem nawet,napisz mi krok po krosku jak i gdzie podpiacw ktore miejsce i takie tam,,to moze to zrobie sam.
Banan Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 bierzesz kawałek kabelka i łączysz pin 16 i pin 19 z punktem masy np. na słupku koło cięgna od maski - ja mam tak w liczniku z elektronicznym zegarkiem podłączone i nic nie świeci
soulmaster3m Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Albo na partyzanta zaraz za licznikiem
booolek Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 moge te dwa piny ze soba polaczyc bezposredniood wtyczki i na jednym kabelku przylutowac zaraz za licznikiem do blachy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się