denveco Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 A więc tak. Z fotki podanej wcześniej czujnik przy zębatce oznaczony numerem "1" ma kabelek koloru czarnego. Idzie on do górnej tylnej części silnika do cArnej kostki 4 pin jak to kolega pisał, później z tej kostki wychodzi już w kolorze biały z niebieskim paskiem gdzieś do ECU. Póki nie miałem czasu by rozrkęcać obudowę i kopać dalej. No właśnie ta kostka z tyłu licznika od temp oleju ma 4 piny. Czy jak zlokalizuje ten kabel i przy oczywiście rozgrzanym silniku będę dotykał tym kablem każdy z tych 4 pinów by sprawdzić na którym z nich ożyje licznik to czy nic się nie skopci?
misiek95 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Panowie w instalacji czujnika oleju w misce są 3 piny... brązowy kabelek to masa, czarny zasilanie a czerwono-szary idzie do licznika i to wsio, prawda? bo już 2 dzień nie moge odpalić tego gówna w a6 c5 po swapie...
Fazii Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Piny kostki czujnika 1- zasilanie 2- masa 3- sygnał do licznika (zielona kostka pin 15)
arre Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Panowie w instalacji czujnika oleju w misce są 3 piny... brązowy kabelek to masa, czarny zasilanie a czerwono-szary idzie do licznika i to wsio, prawda? bo już 2 dzień nie moge odpalić tego gówna w a6 c5 po swapie... moze byc ze mimo prawidlowego podlaczenia temp oliwy nie bedzie smigac tak jak po zmianie licznika nie wiem od czego to zalezy
misiek95 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Tak naprawde to w tym aucie jest teraz licznik z a6 c5 ten sam co na początku, wsad nie ruszany tylko zgrane immo i kodowanie na r4, sterowanie bez can + wiązka do czujnika dokładnie ta sama+ czujnik też z tego samego auta który był sprawny. Więc dla mnie jest niepojęte jak on może nie działać
Sqizzy Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Czy ktoś próbował, lub może ma informację, czy kluczyk od b7 433mhz da radę zakodować z pompką centralnego zamka w b5 rónież 433mhz
Fazii Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Czy ktoś próbował, lub może ma informację, czy kluczyk od b7 433mhz da radę zakodować z pompką centralnego zamka w b5 rónież 433mhz Raczej nie zabangla bo w b7 jest moduł komfortu. Kiedyś próbowałem zakodować do siebie pilot z b6 i mimo, że ta sama częstotliwości to nie udało się.
marcin_franz Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Mam takie pytanie: jakim napięciem sterowany jest wskaźnik paliwa? Chciałbym sobie zrobić taki powiedzmy potencjometr którym dało by się kontrolować wskazanie paliwa "na stole".
mieto3 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Mam takie pytanie: jakim napięciem sterowany jest wskaźnik paliwa? Chciałbym sobie zrobić taki powiedzmy potencjometr którym dało by się kontrolować wskazanie paliwa "na stole". nie napieciem a rezystancja dla polowy baku okolo 175 om
marcin_franz Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Mam takie pytanie: jakim napięciem sterowany jest wskaźnik paliwa? Chciałbym sobie zrobić taki powiedzmy potencjometr którym dało by się kontrolować wskazanie paliwa "na stole". nie napieciem a rezystancja dla polowy baku okolo 175 om To w takim razie jak mogę to podpiąć na stole? Jedna nóżka rezystora pod pin 5 niebieskiej kostki, a druga? Edytowane 27 Września 2015 przez marcin_franz
Fazii Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Mam takie pytanie: jakim napięciem sterowany jest wskaźnik paliwa? Chciałbym sobie zrobić taki powiedzmy potencjometr którym dało by się kontrolować wskazanie paliwa "na stole". nie napieciem a rezystancja dla polowy baku okolo 175 om To w takim razie jak mogę to podpiąć na stole? Jedna nóżka rezystora pod pin 5 niebieskiej kostki, a druga? A drugą do pinu 7 niebieskiej (masa). Tak by wynikało ze schematu Edytowane 27 Września 2015 przez Fazii
marcin_franz Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) ok, dzięki. jutro sprawdzę ok, dzięki. jutro sprawdzę Działa, a do czego jest pin nr 6 w niebieskiej wtyczce? Jak działa to ostrzeżenie o poziomie paliwa? Bo nie w każdym aucie jest ten przewód, a rezerwa się normalnie pokazuje. Edytowane 29 Września 2015 przez marcin_franz
prezesik18 Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Jaki czujnik trzeba wkręcić w przedlifcie żeby odpalić wskaźnik temperatury oleju? Wkręca się go obok czujnika ciśnienia oleju który znajduje się w podstawce filtra oleju? Czy to jest to: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-oleju-a4-a6-100-80-049919563b-i5530738401.html ?
KULARESKO Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Koledzy można podłączyć full FIS w miejsce 1/2 FIS dołożyć manetke bez podpinania tych wszystkich czujników do szarej kostki ? Tzn jedynie żeby było info o spalaniu czasie itp a reszta typu spalona żarówka czujnik płynu otwarte drzwi jest dla mnie mało istotny
Fazii Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Koledzy można podłączyć full FIS w miejsce 1/2 FIS dołożyć manetke bez podpinania tych wszystkich czujników do szarej kostki ? Tzn jedynie żeby było info o spalaniu czasie itp a reszta typu spalona żarówka czujnik płynu otwarte drzwi jest dla mnie mało istotny Nie musisz podpinac czujników do szarej kostki ale dobrze będzie dać do masy przewody szarej kostki pin 14, 15, 16 żeby nie wywalalo komunikatów o spalonych zarowkach i braku płynu spryskiwaczy
Bartollo Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Jaki czujnik trzeba wkręcić w przedlifcie żeby odpalić wskaźnik temperatury oleju? Wkręca się go obok czujnika ciśnienia oleju który znajduje się w podstawce filtra oleju? Czy to jest to: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-oleju-a4-a6-100-80-049919563b-i5530738401.html ?. Tak kolego to jest ten czujnik wkręca sie go w podstawę filtra obok czujnika ciśnienia oleju jest tylko jeden minus czujnik nie styka sie bezpośrednio z olejem wiec temp jest troche zanizona. Kostka do tego czujnika jest pociągnięta juz fabrycznie idzie razem z kablem od czujnika ciśnienia, jakies 10cm od kostki do czujnika ciśnienia oleju powinna być złapana taśmą zaciskową do innych przewodów. Początek tego kabla jest w kostkach pod ECU (nie pamietam która kostka) kabel ma kolor czarny z niebieskim paskiem.
Kolo91 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 a u mnie po wykręceniu zaślepki poleciało trochę oleju
Hezen Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 No i jak to z tym jest? Mam ori czujnik, licznik z dodatkowymi zegarami... czy chłodniczka jest przewiercona? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się