Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A moze za to ktos powie o kontrolce airbag.W moim roku 96 sterowanie jest masa,podlaczam zegar z 00r kontrolka mryga swiruje pali sie,blad sie kasuje,a gdy dam mase na kabel poduszki z licznika zeby kontrolke uspic to gasnie.O co chodzi???

Skoro tak się dzieje to teoretycznie powinno działać... :confused4:

Kasujesz błąd, a kontrolka dalej miga?

Sprawdź to kodowanie o którym wcześniej pisałem... Chyba, że masz w kanale 60 i 61 "0"... U mnie przez inne kodowanie w tych kanałach mrugała kontrolka oleju. Sprawdzić nie zaszkodzi :wink4:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A zerkne,a jak sobie poradziles z oil sensorem?[br]Dopisany: 27 Marzec 2011, 09:18_________________________________________________Kasuje blad bledu nie ma kontrolka sie pali :kox: :kox:

Opublikowano

a pod który pin ze starej kostki podłączyłeś Airbag?

Opublikowano

ale chodziło mi bardziej o pin z niebieskiej kostki starej instalacji samochodu :) 9 czy 12 ?

Opublikowano

wiem ze ktoregos nie bylo wiec,chyba 9 to byla

Opublikowano

Panowie a podpowie ktoś na szybko czy od 2,5 tdi do 1,9 da sie licznik założyć?? :embarrassed:

Opublikowano

Panowie a podpowie ktoś na szybko czy od 2,5 tdi do 1,9 da sie licznik założyć?? :embarrassed:

Da się, ale później trzeba zmienić kodowanie na 00140. :wink4:

Opublikowano

Panowie a podpowie ktoś na szybko czy od 2,5 tdi do 1,9 da sie licznik założyć?? :embarrassed:

Da się, ale później trzeba zmienić kodowanie na 00140. :wink4:

i oprócz immo to nie powinno być jakiś problemów z wskazaniami??

za 200zł licznik od 2,5 to dobra cena??

aha i czy jakis konkretny nr musi byc?

a i jak sprawdzić poza autem wyświetlacz proszę o podpowiedz :naughty:

Opublikowano

i oprócz immo to nie powinno być jakiś problemów z wskazaniami??

za 200zł licznik od 2,5 to dobra cena??

aha i czy jakis konkretny nr musi byc?

Immo to w sumie żaden problem :) Najlepiej kupując zegary z demontażu powiedz żeby dali Ci pastylki z kluczyków, bo w końcu to komplet do immobilizera, prawda? :tongue4:

200zł dobra cena o ile FIS jest idealny, tym bardziej jeśli nie jest to anglik. Tak czy siak anglik a wschodnio-europejczyk to to samo poza tarczą prędkościomierza :decayed:

Numer konkretny nie musi być, ale dobrze by było gdyby był produkcji VDO :wink4:

Opublikowano

i oprócz immo to nie powinno być jakiś problemów z wskazaniami??

za 200zł licznik od 2,5 to dobra cena??

aha i czy jakis konkretny nr musi byc?

Immo to w sumie żaden problem :) Najlepiej kupując zegary z demontażu powiedz żeby dali Ci pastylki z kluczyków, bo w końcu to komplet do immobilizera, prawda? :tongue4:

200zł dobra cena o ile FIS jest idealny, tym bardziej jeśli nie jest to anglik. Tak czy siak anglik a wschodnio-europejczyk to to samo poza tarczą prędkościomierza :decayed:

Numer konkretny nie musi być, ale dobrze by było gdyby był produkcji VDO :wink4:

a powiedz jest sprzedający jakoś w stanie sprawdzic wyswietlacz poza autem?

Opublikowano

a powiedz jest sprzedający jakoś w stanie sprawdzic wyswietlacz poza autem?

Jest :wink4: Niebieska kostka, pin 1 (prawy od góry patrząc na tył licznika) to +12, a pin 9 tej samej kostki to "-". Tylko FIS lubi robic psikusy... Podłączony na chwilę potrafi ładnie świecić, a po czasie blaknąć. :confused4:

Opublikowano

no dzięki piękne. z tym blaknięciem to wiem, bo mam 1/2 i też nic nie widać na nim :no:

Opublikowano

sluchajcie, ja mam poliftowa wersje bez fisa 2001 rok, podlaczajac zegary z pelnym fisem bede musial zakupic czujniki od woltomierza i temp oleju ? czy u mnie wszystko juz siedzi, i kwestia przelozyc zegary ?

Opublikowano

Woltomierza nie musisz kupować. Czujnik temp. oleju. najprawdopodobniej tak.

Opublikowano

Czujnik temp. oleju. najprawdopodobniej tak.

Właśnie, że raczej nie :P Bo polifty mają sensor w misce olejowej odpowiedzialny za kontrolowanie poziomu i temperatury oleju :wink4:

Opublikowano

Dlatego napisałem najprawdopodobniej ;P Tak czy siak, nawet jeżeli nie ma, to montaż czujnika jest dość banalny, a sam czujnik jakieś 12zł kosztuje ;)

Opublikowano

Dlatego napisałem najprawdopodobniej ;P Tak czy siak, nawet jeżeli nie ma, to montaż czujnika jest dość banalny, a sam czujnik jakieś 12zł kosztuje ;)

Niestety ten czujnik za 12zł nie będzie pasował. Temp. oleju w licznikach po lifcie jest inaczej podawana do zegarów. Już nie masą za pośrednictwem termistora, tylko plusem o odpowiednim napięciu/natężeniu... :confused4:

Opublikowano

W takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd... :hi:

Opublikowano

W poliftach tylko i wyłacznie temp oleju pokazywana jest za pomoca sensora w misce olejowej.

Nie ma innej mozliwosci podłaczenia czujnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...