MaxsteRR Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 A moze za to ktos powie o kontrolce airbag.W moim roku 96 sterowanie jest masa,podlaczam zegar z 00r kontrolka mryga swiruje pali sie,blad sie kasuje,a gdy dam mase na kabel poduszki z licznika zeby kontrolke uspic to gasnie.O co chodzi??? Skoro tak się dzieje to teoretycznie powinno działać... Kasujesz błąd, a kontrolka dalej miga? Sprawdź to kodowanie o którym wcześniej pisałem... Chyba, że masz w kanale 60 i 61 "0"... U mnie przez inne kodowanie w tych kanałach mrugała kontrolka oleju. Sprawdzić nie zaszkodzi
vauxhall95 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 A zerkne,a jak sobie poradziles z oil sensorem?[br]Dopisany: 27 Marzec 2011, 09:18_________________________________________________Kasuje blad bledu nie ma kontrolka sie pali :kox:
Obsession Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 a pod który pin ze starej kostki podłączyłeś Airbag?
Obsession Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 ale chodziło mi bardziej o pin z niebieskiej kostki starej instalacji samochodu 9 czy 12 ?
vauxhall95 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 wiem ze ktoregos nie bylo wiec,chyba 9 to byla
Góral.tz Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Panowie a podpowie ktoś na szybko czy od 2,5 tdi do 1,9 da sie licznik założyć??
MaxsteRR Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Panowie a podpowie ktoś na szybko czy od 2,5 tdi do 1,9 da sie licznik założyć?? Da się, ale później trzeba zmienić kodowanie na 00140.
Góral.tz Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Panowie a podpowie ktoś na szybko czy od 2,5 tdi do 1,9 da sie licznik założyć?? Da się, ale później trzeba zmienić kodowanie na 00140. i oprócz immo to nie powinno być jakiś problemów z wskazaniami?? za 200zł licznik od 2,5 to dobra cena?? aha i czy jakis konkretny nr musi byc? a i jak sprawdzić poza autem wyświetlacz proszę o podpowiedz
MaxsteRR Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 i oprócz immo to nie powinno być jakiś problemów z wskazaniami?? za 200zł licznik od 2,5 to dobra cena?? aha i czy jakis konkretny nr musi byc? Immo to w sumie żaden problem Najlepiej kupując zegary z demontażu powiedz żeby dali Ci pastylki z kluczyków, bo w końcu to komplet do immobilizera, prawda? 200zł dobra cena o ile FIS jest idealny, tym bardziej jeśli nie jest to anglik. Tak czy siak anglik a wschodnio-europejczyk to to samo poza tarczą prędkościomierza Numer konkretny nie musi być, ale dobrze by było gdyby był produkcji VDO
Góral.tz Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 i oprócz immo to nie powinno być jakiś problemów z wskazaniami?? za 200zł licznik od 2,5 to dobra cena?? aha i czy jakis konkretny nr musi byc? Immo to w sumie żaden problem Najlepiej kupując zegary z demontażu powiedz żeby dali Ci pastylki z kluczyków, bo w końcu to komplet do immobilizera, prawda? 200zł dobra cena o ile FIS jest idealny, tym bardziej jeśli nie jest to anglik. Tak czy siak anglik a wschodnio-europejczyk to to samo poza tarczą prędkościomierza Numer konkretny nie musi być, ale dobrze by było gdyby był produkcji VDO a powiedz jest sprzedający jakoś w stanie sprawdzic wyswietlacz poza autem?
MaxsteRR Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 a powiedz jest sprzedający jakoś w stanie sprawdzic wyswietlacz poza autem? Jest Niebieska kostka, pin 1 (prawy od góry patrząc na tył licznika) to +12, a pin 9 tej samej kostki to "-". Tylko FIS lubi robic psikusy... Podłączony na chwilę potrafi ładnie świecić, a po czasie blaknąć.
Góral.tz Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 no dzięki piękne. z tym blaknięciem to wiem, bo mam 1/2 i też nic nie widać na nim
Sebastian1983 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 sluchajcie, ja mam poliftowa wersje bez fisa 2001 rok, podlaczajac zegary z pelnym fisem bede musial zakupic czujniki od woltomierza i temp oleju ? czy u mnie wszystko juz siedzi, i kwestia przelozyc zegary ?
manny90 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Woltomierza nie musisz kupować. Czujnik temp. oleju. najprawdopodobniej tak.
MaxsteRR Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Czujnik temp. oleju. najprawdopodobniej tak. Właśnie, że raczej nie Bo polifty mają sensor w misce olejowej odpowiedzialny za kontrolowanie poziomu i temperatury oleju
manny90 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Dlatego napisałem najprawdopodobniej ;P Tak czy siak, nawet jeżeli nie ma, to montaż czujnika jest dość banalny, a sam czujnik jakieś 12zł kosztuje
MaxsteRR Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Dlatego napisałem najprawdopodobniej ;P Tak czy siak, nawet jeżeli nie ma, to montaż czujnika jest dość banalny, a sam czujnik jakieś 12zł kosztuje Niestety ten czujnik za 12zł nie będzie pasował. Temp. oleju w licznikach po lifcie jest inaczej podawana do zegarów. Już nie masą za pośrednictwem termistora, tylko plusem o odpowiednim napięciu/natężeniu...
manny90 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 W takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd...
ic3ek Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 W poliftach tylko i wyłacznie temp oleju pokazywana jest za pomoca sensora w misce olejowej. Nie ma innej mozliwosci podłaczenia czujnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się