Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd intake manifold flap motor, jedna z przyczyn - rozwiazanie


OLO_GDA

Rekomendowane odpowiedzi

regeneruj ale znajdz kogos kto to wytoczy z mosiadzu i bedzesz mial wieczysty spokoj a tak zalozysz 2 nowe strony po 400euro za sztuke i masz na 2 - 3 lata pozniej tez problem sie znow pojawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pytam czy ktoś to robił i gdzie, czy warto, czy ma jakąś firme sprawdzoną, która fachowo do tematu podchodzi.

Wiem, że jak ktoś to zrobi dobrze to będe miał spokój, tylko gdzie tego kogos znaleźć.

Z drugiej strony robie autem jakieś 5-8k rocznie i te nowe bede miał do śmierci raczej. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobienie tych 2 czesci to max 100 - 150zl jak mazs kase kupuj nowe za 800euro

juz kiedys tutaj pisalem ze potrzebuje na kartce wymiary tego a zrobie gotowy plik cad catia v5 albo solid edge z gotowym programem pod maszyne cnc i wysylasz taki pliczek do jakiegokolwiek warszatu ktory toczy/ frezuje i pytasz o koszt 2 sztuk lub nawet 10 szt odbiorcow znajdziezs na 100% tutaj na forum wiec sie koszty zwroca wiec nie wiem czy jest sens placic 800euro

ale wybor nalezy do Ciebie

szkoda ze wlasiciel watku nie podeslal mi tych wymiarow bo dawno by byly pliki gotowe :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem we Wrocławiu i nic takiego nie słyszeli, wymieniają całość (pracuje tam kolega więc raczej prawde mówił). Czytałem właśnie wcześniej gdzieś twojego posta.

Ok to dopytam osobiście w tygodniu.Wątpie żeby mnie w wała zrobił.

Na forum A6 jest tez kontakt w tym temacie cholera zapomniałem telefonu ale tam znajdziesz.

Jesli faktycznie jest inicjatywa dorobienia tego to ja tez jestem zainteresowany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasy mi szkoda na nowe, ale nie mam nikogo kto podejmie się niestety takiej rzeźby a sam nie robiłem tego i strach troche, choć jak zrobi się cieplej to może to rozbiore. :mysli:

Tu jest też troche o tym, chłopaki nawet powywalali te klapki i jeżdzą bez, podobno nic sie nie dzieje, trzeba jakiś emulator założyć. :mysli:

http://www.a6klub.pl/a6-c6-27tdi-problem-z-przepustnica-vt15282,150.htm

dzięki za pomoc. :hi:

ps. jak ktoś ma sprawdzoną firme regenerującą to ustrojstwo to prosze o kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobienie tych 2 czesci to max 100 - 150zl jak mazs kase kupuj nowe za 800euro

juz kiedys tutaj pisalem ze potrzebuje na kartce wymiary tego a zrobie gotowy plik cad catia v5 albo solid edge z gotowym programem pod maszyne cnc i wysylasz taki pliczek do jakiegokolwiek warszatu ktory toczy/ frezuje i pytasz o koszt 2 sztuk lub nawet 10 szt odbiorcow znajdziezs na 100% tutaj na forum wiec sie koszty zwroca wiec nie wiem czy jest sens placic 800euro

ale wybor nalezy do Ciebie

szkoda ze wlasiciel watku nie podeslal mi tych wymiarow bo dawno by byly pliki gotowe :))

Warto byłoby to ruszyć.Temat extra.Chetnie bym sie przyłączył do inicjatywy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem we Wrocławiu i nic takiego nie słyszeli, wymieniają całość (pracuje tam kolega więc raczej prawde mówił). Czytałem właśnie wcześniej gdzieś twojego posta.

Ok to dopytam osobiście w tygodniu.Wątpie żeby mnie w wała zrobił.

Jak by Ci kolega podał nr akcji serwisowej lub nr decyzji to by było git. Miałem raz wymieniane oba na gwarancji przez poprzedniego właściciela, a właśnie dzisiaj kończy się moja gwarancja, mam nadzieję, że nie będę zmuszony korzystać. [br]Dopisany: 18 Marzec 2011, 13:48_________________________________________________Warto by było Rdzewka do tematu zaprosić, bo się kolega zajmuje obróbką metali :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mowie potrzebuje wymiary moge zrobic gotowe dane tych czesci pod maszyny cnc za piwo :))

dodam jeszcze ze wsztykie nowe 3.0 maja plastkowe wloty doloty powietrza wiec ten problem bedzie wczesniej czy poznie w kazdmy modelu :)) a7 to juz sam plastik mialem okazje pogrzebac przy tym juz :))

masakra do masakry cala gora silnika plastikowa

mam nadzieje ze walki z metalu :)))) --> zart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak jak kolega wyżej pisał, jak macie wymiary dokładne nie ma nawet najmniejszego problemu żeby wszystko zrobić, a to groszowe koszty.. :good: tylko wymiary mieć

mój sąsiad regeneruje jakoś te doloty, przynajmniej zawsze to robił z 2.7 i 3.0tdi w A6, wydaje mi się że oni przekładali bebechy z używanych ale mogę się podpytać.

ogólnie mi opowiadał że te przepustnice otwierają się normalnie cały czas, tylko nie wiadomo czemu wywala błąd i tu jest problem, więc jakiś emulator czy coś nic złego by nie zdziałał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może zmierzy ktoś to cięgno i trzpień :cool1:

Ktoś kto ma warunki do wykręcenia tego dziadostwa, bo u mnie to tylko jak ciepło będzie można działać w garażu.

A może ktoś z mechaniorów na forum ma taki kolektor na półce gdzieś wtedy to szybko pójdzie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś z mechaniorów na forum ma taki kolektor na półce gdzieś wtedy to szybko pójdzie :notworthy:

no właśnie, bo mimo że mam rozebrany przód jakoś nie mam ochoty rozbierać tego dziadostwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ruszył sie jakoś temat z tym dziadostwem??

W sensie?

Kolega Olo.Gda naprawia te klapy.

Niestety nie skontaktujesz sie z nim przez PW.Tylko kom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr błędu u mnie wyskoczył P2011 wiesz może jaki jest to numer cześć muszę sie za to zabrać bo auto za duzo mi pali mam nadzieje że tylko ta pierdoła jest przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę się za to zabierał na dniach, mam to samo z w moim 3.0, pracuje na obrabiarkach CNC i konwencjonalnych nie będzie problemu by to wykonać.

Jeśli coś się ruszy napisze jak wygląda to cenowo ale aktualnie ciągle auto w użytku więc nie ma kiedy tego rozebrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba nic adaptować.

Mają własną procedurę testową i autokalibracji po przekręceniu kluczyka w stacyjce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest zwykły selfcheck, sprawdza tylko pozycje wyjścia, test wykonawczy klap odbywa się przy włączonym silniku i na konkretnych obrotach (2800 z tego co pamiętam)

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...