Kazim Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Dla upewnienia możesz też zważyć poduszki Ile mniej więcej powinny ważyć sprawne, niewylane poduchy? 750g ?
mateusz233 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Z moich obserwacji wynika że takie rzeczy jak telepanie silnikiem i drgania podczas jazdy z nie są związane z poduszkami (chyba że są już konkretnie rozwalone). Objawem wysłużonych lub wylanych poduszek są drgania głównie na postoju, mrowienie na fotelu, kierownicy itp. Edytowane 13 Maja 2016 przez mateusz233
Kazim Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Objawem wysłużonych poduszek są drgania na postoju, mrowienie na fotelu itp. I takie też występują. Natomiast te drgania silnika przez uszkodzone poduszki powodują to, że czuć delikatne wibracje w aucie także podczas jazdy. Jestem po wymianie poduch na nowe Avon z ASO. Po zdjęciu starych okazało się, że były one w tragicznym stanie i praktycznie dwukrotnie lżejsze od nowych. Wibracje zmniejszyły się diametralnie i po skasowaniu błąd 17994 już nie występuje. Pozostaje mi jeszcze sprawdzić jeden wtrysk, bo dostał mi się do niego jakiś syf i w grupie 13 na VAG'u mam odczyty -1,8 na 4 cyl, przez co mam wrażenie nierównej pracy silnika. Wlałem już do baku dwie butelki płynu STP do czyszczenia wtryskiwaczy i wyjeździłem cały bak paliwa ale nie pomogło. Czy wyjeżdzenie kolejnego baku z tym preparatem coś da, czy polecacie raczej oddać wtrysk do czyszczenia dla jakiegoś specjalisty? Edytowane 19 Maja 2016 przez Kazim
nik23 Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Problem niejest z wtryskiem z minus tylko z tymi co na +, ten z-1,8 jest najmocniejszy i ecu mu ogranicza dawke paliwa, problem jest z tymi co ecu im dotryskuje paliwa. Najprawdopodobniej masz zużyte uszczelnienia pd, wymiana to koszt około 300-400 zl z robotą i gumkami. Albo 30-40zł x4 ( koszt gumek na jeden pd x4) i z pół dnia w garazu jezeli nigdy tego nie robiłeś, chociaż wtedy tego nie polecam.
Kazim Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Problem niejest z wtryskiem z minus tylko z tymi co na +, ten z-1,8 jest najmocniejszy i ecu mu ogranicza dawke paliwa Rozumiem, dzięki, że mi to wyjaśniłeś. problem jest z tymi co ecu im dotryskuje paliwa. Takie wartości miałem na pozostałych.Cyl 1. + 0,45Cyl 2 + 0,66Cyl 3 + 0,64Czyli ECU dotryskuje wszystkie trzy, aby silnik pracował równo. +0,5 to już duża różnica? A gdyby zamienić wtryski miejscami? Najprawdopodobniej masz zużyte uszczelnienia pd, wymiana to koszt około 300-400 zl z robotą i gumkami. Albo 30-40zł x4 ( koszt gumek na jeden pd x4) Czy zużyte uszczelnienia PD mogą mieć wpływ na to, że silnik bardziej się " telepie " ?Mam jeszcze pytanie o grupę 23, tzw. (BIP'y)? Ponieważ tam mam wartości, które skaczą od do:Cyl 1. 15 - 17Cyl 2. 13 - 18Cyl 3. 10 - 15Cyl 4. -7 -3Rozumiem, że te wartości są ok?
nik23 Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Spróbuj wymienić uszczelnienia, zamienić mozesz ten z minus z ktoryms z + juz malo istotne z którym. Tak zuzyte uszczelnienia powodują telepanie też. Bipy sa w granicach normy. Mozesz Pd zrobić płukanie liqui molly z słoika przez dwa filterki do benzyny, bo wlewanie do baku daje mizerne skutki.
lucabianco Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Panowie, jaki jest numer poduszek silnika dla mojego AWX? Nie mogę nic konkretnego znaleźć. Dobra nie było pytania. Znalazłem w Etce. Brak cierpliwości mnie dzisiaj trzyma. Edytowane 27 Czerwca 2016 przez lucabianco
throne Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Zakładał ktoś poduszkę z czujnikiem z silnika 2.5 do 1.9 (awx)? Jeśli tak to proszę o podanie nr poduszki.
_Michał_ Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Witam jeden z kolegów wspomniał że przy silnikach benzynowych nie muszą być ORI poduch przynajmniej tak zrozumiałem, czy ktoś wymieniał poduchy w silniku 1.8 t mogę prosić osoby które mają dostępdo Etki o podanie nr części poduszek pod silnikiem i skrzynie 1.8t BFB ( MULTITRONIC) ewentualne ceny albo jakiej firmy, czy tylko ORI??? Edytowane 1 Lipca 2016 przez _Michał_
Away Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Podłaczę się pod zapytanie kolegi, w sprawie poduchy pod 1.8T BFB. Moja zaczyna cieknąć Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Witam jeden z kolegów wspomniał że przy silnikach benzynowych nie muszą być ORI poduch przynajmniej tak zrozumiałem, czy ktoś wymieniał poduchy w silniku 1.8 t mogę prosić osoby które mają dostępdo Etki o podanie nr części poduszek pod silnikiem i skrzynie 1.8t BFB ( MULTITRONIC) ewentualne ceny albo jakiej firmy, czy tylko ORI??? dla BFB automat: poduszka gumowo-olejowa LEWA 8E0 199 379 BG poduszka gumowo-olejowa PRAWA 8E0 199 382 AH
Radex121 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) Jak dla mnie nie bez powodu do auta dobierane są takie a do innego takie poduszki (numery końcowe). Silniki mają różne moce, charakterystyki, momenty... Możliwe, że właśnie do tego dobierane są też poduszki. Np w passacie z tym samym silnikiem są montowane poduchy bez elektrozaworów. W Audi 1.9 TDI idzie już z elektrozaworem po lewej, a 2.5 TDI mają po dwie poduszki z elektrozaworami. Trochę zaktualizowałem listę Poduszka z elektrozaworem lewa do AVF: do 06.2004 >> 8E0199379L od 06.2004 do 11.04 >> 8E0199379M od 11.2004 do 08.2008 >> 8E0199379AB od 08.2008 >> 8E0199379BF Poduszka bez elektrozaworu prawa do AVF: do 2005 >> 8E0199382D do 2008 >> 8E0199382K od 2008 do 2009 >> 8E0199382AB od 2009 >> 8E0199382AG Zastanawia mnie dlaczego jest taka spora różnica cen miedzy tymi poduszkami z zaworem poducha AB jest droższa o prawie 200zl niż BF wie ktoś dlaczego ? a poducha L kosztuje prawie 700zl hmm Edytowane 22 Października 2016 przez Radex121
kufel26 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Mam do kupienia poduszki od a4 b7 2.0 TDI za 300 zł. Bez czujnika z końcówką K, z czujnikiem z końcówką AD. Sprzedjący wrzucił je na wagę i mówi, że ważą ok 800g. Jak nimi trzepie słychać przelewający olej w nich. Czy te poduchy są sprawne? Opłaca się brać i czy będą pasować do 1.9 AVF, bo w sumie 2.0 tdi to to samo jeśli chodzi o mocowanie silnika
tracer10 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Witam. Jak w temacie, zapytam o poduszkę. Otóż silnik mi zaczął nierówno pracować na wolnych obrotach, mechanik metodą prób doszedł do tego iż jest to wina poduszki. I faktycznie po odłączeniu tejże jest wszystko ok. Problem polega tylko na tym, ze podobno nie można tej poduszki wymienić na inną używaną tylko ma byc nówka z serwisu. Pytam kumatych o co tu biega z tym, że nie mogę kupić używki? Kupiłbym nową, ale jej cena u dealera u mnie w Irlandii jest porażająca. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
turzol Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Czego nie rozumiesz? Te poduchy kupuje się nowe ori, używki to loteria. Zanim trafisz na sprawna używkę to wydasz tyle kasy ile za nową.
tracer10 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 No to powiedz mi co jest z nimi nie tak żeby zakup używki był większą loterią niz zakup jakiejkolwiek innej używanej części? Sugestia sklepów w Pl i Irlandii jest taka aby kupic u dealera bo oni nie prowadzą tego towaru i chciałbym wiedzieć dlaczego tak jest z tą częścią. Niestety panowie sprzedawcy nie umieli tego wyjaśnić. Więc twoja odpowiedź w stylu kup nową bo używka to loteria raczej nie znajduje tu uzasadnienia. W Audi w moim mieście zaśpiewali mi 230 e , to dzięki myslę i poszukam taniej nowej bo nie jestem uparty na uzywkę, tylko ze nowej nikt inny nie ma.
kamil-vag Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Sklepy nie prowadzą sprzedaży bo zamienników tych poduszek z elektrozaworem chyba nie ma. Są to poduszki gumowo-olejowe a lewa ma dodatkowo elektrozawór, który w zależności od obrotów zmienia charakterystykę twardości poduszki. Firma produkująca te poduszki to AVON, a wszelkie zamienniki Lemfordera czy SWAG'a nie spełniają wymagań tłumiących i drgania na nich są większe niż na zużytych ORI. Turzol dobrze pisze, że to loteria, bo te poduchy się zużywają, guma parcieje i wylewa się z nich olej o charakterystycznej różowej barwie, sprzedawcy części używanych myją te poduszki by nie było widać wycieków, można by szukać metodą na ważenie (poduszki ori nowe, lub niezużyte mają wagę wiekszą niż te wylane).
tracer10 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 no mi właśnie padła lewa, dzięki za konkretną odpowiedź. Ale to nie zmienia faktu, ze na nówkę od Audi mnie nie stać na razie tym bardziej że dopiero co maglownica była wymieniana i rozrząd. Masz jakiś pomysł? ciekawe jak sprawdzić czy poducha z Polski by pasowała do wersji auta z UK? jednak w Pl taniej. Pozdro
kamil-vag Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Nie ma różnicy UK czy EU - silnik montowany jest tak samo... i poduszka będzie pasować, jaki masz kod silnika ? ? ?
michcio1985 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 jak sprawdzacie sprawność poduszek?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się