bobikos Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Kolego co to znaczy więcej? U mnie po przekładce średnie spalanie w trasie przy prędkościach rzędu 120 km/h wzrosło o ok 1 - 1,5 l/100km, w mieście ponad 2l/100 km przy spokojnej jeździe i oscyluje w okolicach 8,5 l. Najniższy wynik na trasie przy ślamazarnej jeździe to 6,1 gdzie wcześniej potrafił zejść do 5 l. Mechanik mógł spitolić przy hamulcach ew. nie zalać olejem skrzyni i dyfra (ale to byś szybko usłyszał). Quattro ma większe straty mechaniczne więc i spalanie większe. Przyzwyczaj się.
bongod Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 U mnie spalanie 14 l lpg to norma Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
takstiven Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 no to u mnie możesz dodać jeszcze po litrze. a też masz to zjawisko, że spalanie normuje się dopiero po kilkuset metrach? tak jakby dopiero po jakimś czasie była podawana odpowiednia dawka?
bongod Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 W lpg tak jest w dieslu nie powinno. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
takstiven Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 to chyba nie temat do tego, ale ma ktoś jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny?
FBI Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 mam problem ze spalaniem do przekładce na quattro. nie chcę zakładać nowego tematu, więc piszę tu. na wstępnie dodam, że wiem, że przy Q spalanie jest większe, ale do rzeczy. chodzi o b7 BRD. wrzuciłem do niej Q i graty były z b6 1,9 tdi Q. zmiany jakie zauważyłem i problemy jakie mam ze spalaniem to: 1. po przyspieszeniu do równej prędkości (np. 60 km/h) auto potrzebuje kilkaset metrów, zanim spalanie się unormuje i pokazuje, tyle co powinien. zanim to się stanie bierze równomiernie 2-4 l więcej. 2. przy wyższych prędkościach np. 120 km/h bierze duuuużo więcej niż powinien. bierze wtedy tyle ile mi brał przy 160-170...a to na pewno nie jest normalne. Teraz pytanie jakie mam, to co może być powodem 1. czy to problem skrzyni, że jest z 1,9 i ma inne przełożenia niż 2.0? myślę, że przełożeniu samej skrzyni z 2.0 tdi quattro, ale nie wiem, czy to coś pomoże. 2. czy przy przekładaniu mechanik mógł coś spieprzyć? 3. czy coś innego jest nie tak? Przed przekładką spalanie było normalne i nie miałem takich problemów jak teraz. po przekładce ustawiona zbieżność i geometria kół, ale nie pomogło. Witaj Przedewszystkim z jakiego modelu silnika 1.9 masz to Q?? Skrzynia w BRD jest jest dużo dłuższa od 1.9 , w FWD tymbardziej dlatego teraz jak masz Q i skrzynie 1.9 np z pd130-140 zakres pracy silnika zmienił się, skrzynia jest krótsza przez co zmienia całą dynamikię a przy tym spalanie. Na skrzyni z mniejszym ratio silnik wykonuje mniej obrotów do danej prędkosci, analogicznie mniej pali.
takstiven Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 rzedewszystkim z jakiego modelu silnika 1.9 masz to Q??Skrzynia w BRD jest jest dużo dłuższa od 1.9 , w FWD tymbardziej dlatego teraz jak masz Q i skrzynie 1.9 np z pd130-140 zakres pracy silnika zmienił się,skrzynia jest krótsza przez co zmienia całą dynamikię a przy tym spalanie. Na skrzyni z mniejszym ratio silnik wykonuje mniej obrotów do danej prędkosci, analogicznie mniej pali. dzięki za to. będę przekładał tą skrzynię na GYH, czyli oryginalną od 2.0 BRD w quattro. gdzieś wyczytałem, że będę musiał zmienić również tylny dyfer, z tego względu, że zestaw Q mam z 1.9 tdi. ktoś mi może to potwierdzić, czy wystarczy mi sama wymiana skrzyni?
Pikuś Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Dyfer i skrzynia muszą mieć to samo przełożenie.
takstiven Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Czyli potrzebuje tez dyfer, bo przełożenia są inne z tego, co wiem. Dzięki edit. jak coś, to mam na sprzedaż skrzynię i dyfer. Edytowane 17 Listopada 2015 przez takstiven
slo Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 wiadomo już czym się różni filtr paliwa ośki i Q ? Oba mają 4 krućce.
Mariooo Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 U mnie się nie różnił oba z 4 ma Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
slo Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 no właśnie, ale sprzedają je jako inne
Wandej Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 wiadomo już czym się różni filtr paliwa ośki i Q ? Oba mają 4 krućce. To nie prawda że ośka q się różni. różnica tak na prawdę jest w rocznikach Po nr vin można sprawdzić jaki się ma filtr
witek1234 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 witam czy ktoś miał problem po przekładce ze wskaźnikiem paliwa dawcą był anglik. Przewód idzie od pinu 2 czujnika (kolor przewodu fioletowo-czarny) do pinu 11 kostki T32 (kostka niebieska). Masę bierzemy z drugiego czujnika (tam gdzie pompa) lub też ciągniemy do licznika i bierzemy z pinu 32 kostki T32 kolor przewodu brązowo-żółty zrobiłem jak wyżej kodowanie : miałem 00101 to teraz mam mieć 01101 paliwo pokazuje mi odwrotnie . (przyczyną może być że to anglik )
Marcin850527 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Edytowane 13 Lipca 2016 przez Marcin850527
witek1234 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 może ktoś posiada pływaki do quattro chętnie kupie ....
krzysiekml Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 zerknij w dziale sprzedam bo były a u ciebie trzeba kabelki zamienić z tego co chłopaki pisali
Marcin850527 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 zerknij w dziale sprzedam bo były a u ciebie trzeba kabelki zamienić z tego co chłopaki pisali Nie siej propagandy
krzysiekml Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 no nie wiem ile w tym prawdy więc napisz jak to jest czy jak zwykle to tajemnica
Marcin850527 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Za to że mnie zlinczowałeś w dziale 1.8t Poznaj chamskie serce Nie ma tajemnic, tak jak pisał http://a4-klub.pl/index.php?/user/96740-slawek9106/trzeba zmienić pływaki.. Żadnych kabli nie zamieniać nie cudować, zmienić polaryzacje tylko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się