clinque Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 I to wlasnie najczestsza przyczyna zbyt szybkiego padania wahaczy Pol roku temu (11k km) zmienilem u siebie ori na MS i narazie jest petarda
NYNA Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Tylko pamiętaj że jak założysz dziadostwo to nawet dokręcanie złotym kluczem nie pomoże.
kalik Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Mam MS z obu stron już 2,5 roku, zamontowane tylko na górze. Zrobiłem na nich około 60 tyś. Dokręcane na podniesionym aucie na lewarku, innej możliwości u mnie nie ma, bo nie wcisnę ręki w szczelinę 3cm. I złego słowa na MS nie powiem, bo luzów brak. Rozgniotły się tylko te gumowe grzybki o odbój na błotniku
bediks Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 mozna przeciez zalaozyc na piaste gola felge a pod felge kolek czy belke wysokosci opony i tak opuscic auto imitujac wysokosc pracy i juz ile cm mozna zyskac na dokrecanie srub ---------- Post dopisany at 11:58 ---------- Poprzedni post napisany at 11:57 ---------- ktos pisal tez wczesniej ze pod dolne waahacze mozna tez belke podlozyc odpowiedniej wysokosci i tak opuscic
Wandej Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Mam MS z obu stron już 2,5 roku, zamontowane tylko na górze. Zrobiłem na nich około 60 tyś. Dokręcane na podniesionym aucie na lewarku, innej możliwości u mnie nie ma, bo nie wcisnę ręki w szczelinę 3cm. I złego słowa na MS nie powiem, bo luzów brak. Rozgniotły się tylko te gumowe grzybki o odbój na błotniku Widze że coraz więcej ludzi się przekonuje do MSów:decayed: Jeśli lemforder wytrzyma 120tyś a kolega zrobił już 60tyś na MSach to satysfakjonujący wynik
NYNA Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Jeszcze się nie spotkałem żeby MS wytrzymał więcej niż 30 tys.km, ale jak kolega już 60 zrobił to naprawdę rewelacyjny wynik. Miejmy tylko nadzieję że naprawdę tyle km przejechał i że nie handluje przypadkiem MS-ami:wink:
Wandej Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Jeszcze się nie spotkałem żeby MS wytrzymał więcej niż 30 tys.km, ale jak kolega już 60 zrobił to naprawdę rewelacyjny wynik. Miejmy tylko nadzieję że naprawdę tyle km przejechał i że nie handluje przypadkiem MS-ami:wink: Ja handluje ale moje około 30tys dopiero zrobiły:decayed: Ale chyba rozstanę się nie długo z autem:kwasny:
kalik Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 mozna przeciez zalaozyc na piaste gola felge a pod felge kolek czy belke wysokosci opony i tak opuscic auto imitujac wysokosc pracy i juz ile cm mozna zyskac na dokrecanie srub---------- Post dopisany at 11:58 ---------- Poprzedni post napisany at 11:57 ---------- ktos pisal tez wczesniej ze pod dolne waahacze mozna tez belke podlozyc odpowiedniej wysokosci i tak opuscic Trochę takie przekombinowane moim zdaniem.... W książce sam naprawiam, jak dobrze pamiętam, napisane jest żeby ustawić wahacze pod pewnym kontem do zwrotnicy i dokręcić. I zawsze tak robię, ustawiam wahacze mniej więcej pod takim kontem w jakim będą pracowały i dokręcam. ---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:44 ---------- Jeszcze się nie spotkałem żeby MS wytrzymał więcej niż 30 tys.km, ale jak kolega już 60 zrobił to naprawdę rewelacyjny wynik. Miejmy tylko nadzieję że naprawdę tyle km przejechał i że nie handluje przypadkiem MS-ami:wink: Nie handluje wahaczami. Przebieg też jest autentyczny. Jedyne co można u mnie kupić to redukcję wieloklina kierownicy
bawół1 Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Kupiłem kiedyś wahacz górny MS , 10 tys u mnie wytrzymał. Zawsze dokręcam wahacze z belką pod dolnymi wahaczami , więc w pozycji jakby stał na kołach. Swag górny wytrzymał ok. 30 tys km. Końcówki Ruville - jedna padła po niecałym roku i może 12 tys km. Zsunęło się uszczelnienie ze sworznia , syf dokończył zniszczenia. Teraz założyłem koncówki Lemfordera , wahacze tez tylko takie wkładam .Każde inne to g...no .
kamilg.86.86 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 w mojej poprzedniej a4 miałem kpl MS (poprzedni właściciel je montował) ja na nich zrobiłem ok25kkm a poprzednik jeździł na nich 2 lata mówił że zrobił ok 30kkm i jak sprzedawałem to luzów nie było
machina Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Na chwilę obecną na górze mam 4 wahacze MS po przebiegu 16tys. i jest absolutna cisza. Zastanawiam się co kupić na dół gdzie 3 szt. siedzą ori i 1 szt. TRW. Lepiej MS dać na przód a LM na tył (banany) czy na odwrót? Zastanawiam się ile wytrzyma hydrotuleja w MS
dziadek Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 bierz kpl MS - jak padną to nie będzie szkoda
krzysaudi Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 A krafty wytrzymały 6,5 tyś km ...... Były założone tuż przed sprzedaniem autka
NYNA Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Niedługo papierowe zaczną sprzedawać i chętni i tak będą bo tanio będzie:grin:
Wandej Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 A krafty wytrzymały 6,5 tyś km ...... Były założone tuż przed sprzedaniem autka Krafta nawet ci co sprzedają nie polecają Jak stuka i chce się auto sprzedać to tylko wtedy:thumbdown:
Lukasz_N Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 I to jest niestety wlasnie polska mentalność. Zawinac g...wno w papierek, byle tylko sprzedac.
MATIUS Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 górne mi wytzymały ok 20 000tys MS natomiast dolny banan 40 000 z msa
machina Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 górne mi wytzymały ok 20 000tys MS natomiast dolny banan 40 000 z msa To w takim razie banana trzeba kupić LM zawsze to powinien dłużej wytrzymać a proste MS powinny zdać egzamin:wink:
bawół1 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Wsadzić byle tańszy ... tylko czekać jak pęknie podczas jazdy , bo słabej jakości metal. Wtedy pół auta zdemoluje nie mówiąc jakie niesie zagrożenie. Jak już kupować to coś ze środkowej półki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się