Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bierz master sporta

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Panowie, ja również staje przed wymianą kompletnego przedniego zawieszenia. Zrobiłem porzadne rozeznanie, rozmawiałem z kumplem co się na tym zna. Biore pod uwagę dwie firmy MasterSport lub Ruville. Co myślicie o tej drugiej? Również chciałem się zapytać, czy ktoś może posiada jakieś zniżki gdzieś, bo jeśli tak to dołożył bym troche i zainwestował w komplet lefordera, gdyż widziałem, że niektórzy wczesniej dorwali takowy komplet za 1500 zł. Ktoś cos?

kumpel ci ruvilaa doradził? jak tak to zna sie jak cholera :/

...dokładnie... :facepalm: od wieki wieków ruville jest jak ja go nazywam "śmietnikiem" bo byle "G" pakuje do pudeł :angry:

Edytowane przez Polko_V
Opublikowano

Panowie chce zalozyc MS. Pojezdzi na tym trochę? Czy laczniki ms sa w porządku czy raczej wsadzic lema? Ktos na forum handluje wahaczami ms?

Opublikowano (edytowane)

30-40 tyś powinny wytrzymać, łączniki ok kiedyś był problem bo szybko końcówki padały i zawsze końcówki innej firmy zakładam. na alledrogo pełno tego

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

ja już zdecydowałem że zamontuję MS tam gdzie już się posypały. zaznaczę je żeby było widać które to no i napisze ile zrobiłem przy najbliższej wymianie. oby nie szybko ;)

Opublikowano

MS to koszt ~600 zł zmieniaj cały kpl

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja na MS zrobiłem juz ponad 80 tys a wymieniłem tylko końcówki drazka kierowniczego po ok 40 tys a cała reszta jak.na.razie.spokój. A dróg nie mam w bdb stanie :/

Opublikowano (edytowane)

fajnie ;) mam nadzieję że też tyle zrobie :)

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano

Pamiętaj, jeżeli sam będziesz robił aby wszystkie wahacze dokręcać juz na opuszczonym aucie, czyli na kolach bo. W przeciwnym razie zerwiesz gumy na tulejakach ;-)

Opublikowano

tak wiem o tym ale chyba sam nie dam rady :o większość wahaczy mam jeszcze od nowości więc śruby pewnie zapieczone jak chooj :P poza tym nie wiem czy technicznie te rzeczy sa proste do wykonania :P

Opublikowano

Są proste, czasem tylko większej siły wymagają no i oczywiście muszą być przyzwoite narzędzia a nie klucze po 2zł :P

Wymianę wahaczy uznaję za jedną z przyjemniejszych robót, bo prócz ewentualnie zapieczonej górnej długiej śruby to tam nie ma co niespodziewanego wyskoczyć.

Sworzni nie trzeba na opuszczonym dokręcać, ważne są gumy.

Opublikowano

tylko jak tak patrzę teraz jak mam opuszczony samochód to jak ja mam to dokręcić jak tam podejścia nie ma :kox:

albo ja taki mechanik :decayed:

Opublikowano

Ja podstawiam cegłę/klocek pod zwrotnicę ze zdjętym kołem, opuszczam i dokręcam :P

Opublikowano

Jak masz kanał to na spuszczonych kolach jest dobre dojście. A z daleka jesteś? Ew mogę Ci to zrobić :-P

Opublikowano

Ja podstawiam cegłę/klocek pod zwrotnicę ze zdjętym kołem, opuszczam i dokręcam :P

faktycznie... przecież nie trzeba mieć założonego koła :grin:

Jak masz kanał to na spuszczonych kolach jest dobre dojście. A z daleka jesteś? Ew mogę Ci to zrobić :-P

dzieki, dam radę ;P

Opublikowano

Jak jest koło założone to niby jak dokręcić górne wahacze ????

Czy wymiana zawieszenia to takie miłe i przyjemne to kwestia sporna, myśle że gdybyś powalczył tak ze 3 godzinki ze sworzniem banan a potem kolejne 3 godzinki z śruba górnych wahaczy a skończyło by sie na grzaniu palnikiem to nigdy więcej nie chciał byś się do tego dotykać. Patrząc na to z perspektywy wymienionych kilku zestawów bez ściągaczy do sworzni i wideł zeusa nie ma co sie do tego dotykać.

Opublikowano

..ee...przesadzasz kolego :wink: . Było raz lepiej, raz ciężej, ale zawsze sie dawało radę. A co dokoła założonego, to też nie wiem jak można to skręcić. Chyba, że ma się serię zawiechę, to przykręcisz, ale nie tak mocno jak powinno być. Jak zawsze dokręcam na podłożonej ''żabie" pod tarczą (oczywiście uprzednio przed demontażem, zmierzyłem sobie odległość od środka piasty do błotnika).

Opublikowano

Ktos poleci jakąs sprawdzoną aukcje na allegro z wahaczami ms?

Opublikowano

Najprościej i najdokładniej jest skręcić koła w max na bok i mierzysz odległość od górnego talerzyka sprężyny do wahacza. Tak samo ustawia się gwintowane zawieszenie, błotnik jest owalny i za każdym razem lapiesz w innym miejscu i inaczej wychodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...