ŁukaszPłock Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Witajcie. Panowie mam dylemat, byłem na przeglądzie i stwierdzono ze mam do wymiany górne prawe wahacze. reszta jeszcze ok. Zastanawiam się czy wymienić wszystkie czy tylko uszkodzone? zakupiłem komplet SKV. Edytowane 16 Lipca 2018 przez ŁukaszPłock
Langista Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 Jak zakupiłeś komplet to wymień wszystkie, efekt zobaczysz dopiero po wymianie całego zawieszenia, a jest to nie wiele więcej roboty skoro aby wymienić górne i tak musisz całą stronę rozgrzebać.
Wandej Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 W dniu 16.07.2018 o 21:06, ŁukaszPłock napisał: Witajcie. Panowie mam dylemat, byłem na przeglądzie i stwierdzono ze mam do wymiany górne prawe wahacze. reszta jeszcze ok. Zastanawiam się czy wymienić wszystkie czy tylko uszkodzone? zakupiłem komplet SKV. Wymień tylko uszkodzone.
huczek12 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Panowie, dałem ostatnio vin i dostałem odpowiedź, ze mam zwykle zawieszenie, ale z wlepki wychodzi coś innego. Muszę wymienić zawieszenie, a nie wiem czy kupić seryjne czy inne.. Proszę o pomoc. Dodaje zdjecie wlepki z książki serwisowej.
przem8 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Po wlepce masz 1bv, jeśli jest nisko i twardo to wszystko się zgadza To samo widnieje na wlepie w aucie?, bo może książka "lewa" ?
huczek12 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) Twardo na pewno jest, amortyzatory czerwone. Więc zostaje mi tylko lemforder czy są zamienniki do 1bv? Jest ktoś na forum kto sprzedaje wahacze do 1bv? Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez huczek12
przem8 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) Godzinę temu, huczek12 napisał: Jest ktoś na forum kto sprzedaje wahacze do 1bv? Napisz do @Wandej , @dzik . Do 1bv są inne górne wahacze i końcówki drążków ale od zwykłej wersji zawieszenia też pasują. RTS ma chyba zamienniki pod 1bv Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez przem8
kamil-vag Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Do 1BV: Górne: 8E0407505C 8E0407506C 8E0407509C 8E0407510C Końcówka drążka: 4F0498811A Z czego górne różnią się prawdopodobnie tylko twardością tulei met-gum: 8D0407515B do 1BV 4B0407515 do 1BA, BE, BR
marekrekk Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Bardzo dobrze zaprojektowane wahacze ma Master Sport. Praktycznie do dowolnego samochodu można skompletować, więc to ułatwia podjęcie decyzji o współpracy. Wahacz z lekkich, a jednocześnie wytrzymałych stopów aluminium, osłony solidne, z montażem z reguły zero problemów. Zerknij do tej specyfikacji http://www.master-sport.de/PL/productnews_1/ w razie czego.
kamil-vag Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Montowaliśmy w Passacie B5.5 zawechę M.S i teraz po 2 latach wymiany, górne dwa bez zastrzeżeń, na dolnych wyrobione tylko gumy i wyleciały te podkladki dystansowe/tlumiace z tulei met-gum, a sworznie bez luzów. To dobre info bo tuleje można dokupić Lema i użyć ten komplet znowu jedyne zastrzeżenie poważniejsze to do łączników stabilizatora, nadrywa się guma w gnieździe, i robią się luzy... To samo dzieje się w SKV po niedużym przebiegu... Także w końcówki myślę, że warto od razu zainwestować w Lema...
cysiek18 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Jak typujecie. Na pewno Ori i najdroższy zamienił to TRW. A dalej ? Jak dla mnie test trochę nie miarodajny bo takie uszkodzenia wahaczy nie powstają podczas eksploatacji. Pomocne tylko rozebranie sworzni i test wizualny.
budynx Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Witam, czy ktoś może podpowiedzieć czy wahacz (banan) o tych numerach: 8K0 407 694 R / 8K0 407 694 AE jest to wahacz hydro-mounting olejowy? Właśnie mi się wysypał wahacz-banan i wyciekł olej znalazłem nowy oryginalny z tym że ma taki nr. części, teraz nie wiem czy tj. olejowy czy zwykły. Dzięki za każdą pomoc. Pozdrawiam
tass Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 3 godziny temu, cysiek18 napisał: Jak typujecie. Na pewno Ori i najdroższy zamienił to TRW. A dalej ? Jak dla mnie test trochę nie miarodajny bo takie uszkodzenia wahaczy nie powstają podczas eksploatacji. Pomocne tylko rozebranie sworzni i test wizualny. Czy to najtańszy zamiennik czy ori to traktowanie ich prasą to bezsens, one aż tak często się nie wyginają i nie pękają. Ocenianie wyglądu też nie wiele wnosi- nie wszystko złoto co się świeci. Rozcięcie i pokazanie tworzywa na sworzniu ok, ale przydało by się sprawdzić jego wytrzymałość, tak samo tulei. Test na odwal aby pokazać ile to kasy można wydać na graty do testu, poza tym masło maślane. Już kilka lat temu widziałem podobny test. Kiedyś sam wyprasowywałem tuleje z tych wahaczy tak z ciekawości i te w ori (lem) były najmocniej zaprasowane w trw i mayhle hd trochę słabiej, a w febi jeszcze słabiej
Dystrybutor SKV Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 Myślę, że użytkownicy wahaczy SKV na podstawie przeprowadzonego testu będą utwierdzeni w tym, że dokonali słusznego zakupu przyglądając się dokładnie jednemu z wahaczy.
Langista Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 Jesteś pewien że to SKV, a nie np MS, który jest w podobnym przedziale cenowym? :D
Dystrybutor SKV Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) nie MS: 1-kolor pierscieni na gumie sworznia 2 - inaczej zakonczony gwint na gorze sworznia 3 - oznaczenie CR na gumie... 4- MS ma "wypukłe oznaczenie odlewu" taśma maskująca logo przylega raczej płasko 5 - cechy odlewu (miejsca nadlane, niedolane) 6- gniazdo sworznia, tu szybko idzie poznać, jeśli znajdę jakiś wahacz z reklamacji rozbebeszę i wrzuce fotki.... Edytowane 2 Września 2018 przez Dystrybutor SKV
Langista Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 Nie trzeba, tu akurat masz pewnie większą wiedzę na ten temat ode mnie, ja je tylko raz wrzuciłem i tyle je widziałem poza paroma kontrolami, przy których tylko tuleje sprawdzałem. Za dwa tygodnie pojadę na serwis żeby przy rotacji opon mi sprawdzili stan tulei, sam jestem ciekaw co powiedzą.
Dystrybutor SKV Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 W końcu znalazła się chwila i zgodnie z obietnicą wrzucamy zdjęcia wahaczy, polecam obejrzenie filmu od 11:40 w tempie 0,25 i przyjrzeć się kilku szczegółom wyłapanym na foto miłej analizy ? https://photos.google.com/share/AF1QipOwdTD0mRZjPW7zxvl6D3m1GmqM2zPjGbDlB6rp2FF9jcLL_2qjj_QG1lzEtd6YYA?key=cDNsOGkxclRQbWo4d2U2TGFIN2xRTFVqczdRT2hR
Waldek100581 Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Mam 2 z przodu wahacze/banany do wymiany.Co wybrac?skv czy rts? 30 tysi robię rocznie z czego 90% przebiegu to autostrada.
Dystrybutor SKV Opublikowano 10 Września 2018 Opublikowano 10 Września 2018 po co czytać 121 stron wątku skoro można być leniwym i napisać kolejnego posta?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się