Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie. 

Panowie mam dylemat, byłem na przeglądzie i stwierdzono ze mam do wymiany górne prawe wahacze. reszta jeszcze ok.

Zastanawiam się czy wymienić wszystkie czy tylko uszkodzone?  zakupiłem komplet SKV.

Edytowane przez ŁukaszPłock
  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak zakupiłeś komplet to wymień wszystkie, efekt zobaczysz dopiero po wymianie całego zawieszenia, a jest to nie wiele więcej roboty skoro aby wymienić górne i tak musisz całą stronę rozgrzebać.

Opublikowano
W dniu 16.07.2018 o 21:06, ŁukaszPłock napisał:

Witajcie. 

Panowie mam dylemat, byłem na przeglądzie i stwierdzono ze mam do wymiany górne prawe wahacze. reszta jeszcze ok.

Zastanawiam się czy wymienić wszystkie czy tylko uszkodzone?  zakupiłem komplet SKV.

Wymień tylko uszkodzone.

Opublikowano

Panowie, dałem ostatnio vin i dostałem odpowiedź, ze mam zwykle zawieszenie, ale z wlepki wychodzi coś innego.

Muszę wymienić zawieszenie, a nie wiem czy kupić seryjne czy inne.. Proszę o pomoc. 

Dodaje zdjecie wlepki z książki serwisowej.

20180803_150903.jpg

Opublikowano

Po wlepce masz 1bv, jeśli jest nisko i twardo to wszystko się zgadza :D To samo widnieje na wlepie w aucie?, bo może książka "lewa" ?

Opublikowano (edytowane)

Twardo na pewno jest, amortyzatory czerwone. Więc zostaje mi tylko lemforder czy są zamienniki do 1bv?

Jest ktoś na forum kto sprzedaje wahacze do 1bv?

Edytowane przez huczek12
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, huczek12 napisał:

Jest ktoś na forum kto sprzedaje wahacze do 1bv?

Napisz do @Wandej , @dzik . Do 1bv są inne górne wahacze i końcówki drążków ale od zwykłej wersji zawieszenia też pasują. RTS ma chyba zamienniki pod 1bv

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Do 1BV:

Górne:

8E0407505C

8E0407506C

8E0407509C

8E0407510C

Końcówka drążka:

4F0498811A

 

Z czego górne różnią się prawdopodobnie tylko twardością tulei met-gum:

8D0407515B do 1BV

4B0407515 do 1BA, BE, BR 

Opublikowano

Bardzo dobrze zaprojektowane wahacze ma Master Sport. Praktycznie do dowolnego samochodu można skompletować, więc to ułatwia podjęcie decyzji o współpracy. Wahacz z lekkich, a jednocześnie wytrzymałych stopów aluminium, osłony solidne, z montażem z reguły zero problemów. Zerknij do tej specyfikacji http://www.master-sport.de/PL/productnews_1/ w razie czego.

 

Opublikowano

Montowaliśmy w Passacie B5.5 zawechę M.S i teraz po 2 latach wymiany, górne dwa bez zastrzeżeń, na dolnych wyrobione tylko gumy i wyleciały te podkladki dystansowe/tlumiace z tulei met-gum, a sworznie bez luzów. To dobre info bo tuleje można dokupić Lema i użyć ten komplet znowu :P jedyne zastrzeżenie poważniejsze to do łączników stabilizatora, nadrywa się guma w gnieździe, i robią się luzy... To samo dzieje się w SKV po niedużym przebiegu... Także w końcówki myślę, że warto od razu zainwestować w Lema...

Opublikowano

Jak typujecie. Na pewno Ori i najdroższy zamienił to TRW. A dalej ?

Jak dla mnie test trochę nie miarodajny bo takie uszkodzenia wahaczy nie powstają podczas eksploatacji. Pomocne tylko rozebranie sworzni i test wizualny.

 

Opublikowano

Witam,

czy ktoś może podpowiedzieć czy wahacz (banan) o tych numerach:  8K0 407 694 R / 8K0 407 694 AE jest to wahacz hydro-mounting olejowy?

Właśnie mi się wysypał wahacz-banan i wyciekł olej znalazłem nowy oryginalny z tym że ma taki nr. części, teraz nie wiem czy tj. olejowy czy zwykły.

Dzięki za każdą pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano
3 godziny temu, cysiek18 napisał:

Jak typujecie. Na pewno Ori i najdroższy zamienił to TRW. A dalej ?

Jak dla mnie test trochę nie miarodajny bo takie uszkodzenia wahaczy nie powstają podczas eksploatacji. Pomocne tylko rozebranie sworzni i test wizualny.

 

Czy to najtańszy zamiennik czy ori to traktowanie ich prasą to bezsens, one aż tak często się nie wyginają i nie pękają. Ocenianie wyglądu też nie wiele wnosi- nie wszystko złoto co się świeci. Rozcięcie i pokazanie tworzywa na sworzniu ok, ale przydało by się sprawdzić jego wytrzymałość, tak samo tulei.

Test na odwal aby pokazać ile to kasy można wydać na graty do testu, poza tym masło maślane. Już kilka lat temu widziałem podobny test.

Kiedyś sam wyprasowywałem tuleje z tych wahaczy tak z ciekawości i te w ori (lem) były najmocniej zaprasowane w trw i mayhle hd trochę słabiej, a w febi jeszcze słabiej

Opublikowano

Myślę, że użytkownicy wahaczy SKV na podstawie przeprowadzonego testu będą utwierdzeni  w tym, że dokonali słusznego zakupu przyglądając się dokładnie jednemu z wahaczy.

Opublikowano

Jesteś pewien że to SKV, a nie np MS, który jest w podobnym przedziale cenowym? :D

Opublikowano (edytowane)

 nie MS:

1-kolor pierscieni na gumie sworznia

2 - inaczej zakonczony gwint na gorze sworznia

3 - oznaczenie CR na gumie...

4-  MS ma "wypukłe oznaczenie odlewu" taśma maskująca logo przylega raczej płasko

5 -  cechy odlewu  (miejsca nadlane, niedolane)

6- gniazdo sworznia, tu szybko idzie poznać, jeśli znajdę jakiś wahacz z reklamacji rozbebeszę i wrzuce fotki....

Edytowane przez Dystrybutor SKV
Opublikowano

Nie trzeba, tu akurat masz pewnie większą wiedzę na ten temat ode mnie, ja je tylko raz wrzuciłem i tyle je widziałem :D poza paroma kontrolami, przy których tylko tuleje sprawdzałem. Za dwa tygodnie pojadę na serwis żeby przy rotacji opon mi sprawdzili stan tulei, sam jestem ciekaw co powiedzą.

Opublikowano

W końcu znalazła się chwila i zgodnie z obietnicą wrzucamy zdjęcia wahaczy, polecam obejrzenie filmu od 11:40 w tempie 0,25 :D i przyjrzeć się kilku szczegółom wyłapanym na foto

miłej analizy ?

 

https://photos.google.com/share/AF1QipOwdTD0mRZjPW7zxvl6D3m1GmqM2zPjGbDlB6rp2FF9jcLL_2qjj_QG1lzEtd6YYA?key=cDNsOGkxclRQbWo4d2U2TGFIN2xRTFVqczdRT2hR

 

 

 

Opublikowano

Mam 2  z przodu wahacze/banany do wymiany.Co wybrac?skv czy rts? 

30 tysi robię rocznie z czego 90% przebiegu to autostrada.

Opublikowano

po co czytać 121 stron wątku skoro można być leniwym i napisać kolejnego posta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...