Buddha Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Witam Dzisiaj sobie podłączyłem Vaga i sczytałem trochę wartości we wszystkich grupach na biegu jałowym w 01 ENGINE i zastanowił mnie odczyt w gr. 13. Zobaczcie sami i powiedzcie dlaczego są rozbieżności w dawkach na poszczególnych wtryskach, i dlaczego cyl. 1 ma wartość 0? Dodam, że silnik pracuje równo, nie szarpie budą.
przemik Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Nic nie normalnego w tych odczytach nie widze...
Buddha Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 A dlaczego są takie rozbieżności w gr 13?[br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 19:17_________________________________________________Dodam pozostałe grupy w ENGINE i INSTRUMENTS. Jak możecie looknąć.
Cristoforo Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 A dlaczego są takie rozbieżności w gr 13? a co oczekujesz od siedmioletniego diesla ?? 0 0 0 0 poszukaj innych sobie problemów ewentualnie zalej uszlachtniacz do paliwa i zobacz korekte pozniej
spanky Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 a jaka byla temp plynu gdy robiles gr 13-ta ... ? czy wszystkie oodbiorniki pradu w samochodzie byly wylaczone ? bo z reszty ktora wkleiles wynika ze auto bylo niedogrzane i pomiary mozna o doope potluc ...
Buddha Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 A dlaczego są takie rozbieżności w gr 13? a co oczekujesz od siedmioletniego diesla ?? 0 0 0 0 poszukaj innych sobie problemów ewentualnie zalej uszlachtniacz do paliwa i zobacz korekte pozniej A preparat STP do czyszczenia wtrysków pomoże? gdzie sprawdzić dawkę wtryskiwanego paliwa dla poszczególnych wtryskiwaczy? [br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 19:33_________________________________________________ a jaka byla temp plynu gdy robiles gr 13-ta ... ? czy wszystkie oodbiorniki pradu w samochodzie byly wylaczone ? bo z reszty ktora wkleiles wynika ze auto bylo niedogrzane i pomiary mozna o doope potluc ... Ciężko to dogrzać bo na jałowym temperatura spada. Przyjechałem do domku na 90 st. 10 min postał w garażu i jak zapodałem vaga to temp była taka jak na odczytach.
spanky Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 to najpierw doprowadz termike silnika do porzadku ... a nie zaczynasz temat od doopy strony ...
Buddha Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 to najpierw doprowadz termike silnika do porzadku ... a nie zaczynasz temat od doopy strony ... W serwisie powiedzieli, że tak ma być. Wymienili termostat i nic to nie zmieniło. Zreszta poczytaj na forum nt dogrzewania TDI.
adadur Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 to najpierw doprowadz termike silnika do porzadku ... a nie zaczynasz temat od doopy strony ... W serwisie powiedzieli, że tak ma być. Wymienili termostat i nic to nie zmieniło. Zreszta poczytaj na forum nt dogrzewania TDI. Doopa ... spanky dobrze ci mówi - masz błąd czujnika G2/G62 który świadczy o tym, że czasami brak jest wskazania z czujnika temperatury płynu chłodzącego do wskaźnika temperatury w zegarach (czujnik temperatury płynu chłodzącego to dwa czujniki - G62 i G2 i z tego czujnika sygnał do wskaźnika jest wyprowadzony z pinów nr 2 i 4 czujnika temp. płynu), najczęściej przyczyną takiego błędu są zaśniedziałe styki albo na samym czujniku albo we wtyczce do niego, czy też uszkodony kabelek.
spanky Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 . Zreszta poczytaj na forum nt dogrzewania TDI. dobrze ... poczytam ....
przemik Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 . Zreszta poczytaj na forum nt dogrzewania TDI. dobrze ... poczytam .... Poczytaj.... to co sam napisałes...
Buddha Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 to najpierw doprowadz termike silnika do porzadku ... a nie zaczynasz temat od doopy strony ... W serwisie powiedzieli, że tak ma być. Wymienili termostat i nic to nie zmieniło. Zreszta poczytaj na forum nt dogrzewania TDI. Doopa ... spanky dobrze ci mówi - masz błąd czujnika G2/G62 który świadczy o tym, że czasami brak jest wskazania z czujnika temperatury płynu chłodzącego do wskaźnika temperatury w zegarach (czujnik temperatury płynu chłodzącego to dwa czujniki - G62 i G2 i z tego czujnika sygnał do wskaźnika jest wyprowadzony z pinów nr 2 i 4 czujnika temp. płynu), najczęściej przyczyną takiego błędu są zaśniedziałe styki albo na samym czujniku albo we wtyczce do niego, czy też uszkodony kabelek. Kolego błąd z czujnika pojawił mi się tydzień temu jak mi fachowiec grzebał w silniku przy zaworze EGR, turbinie i poduszce kierowcy. A brak wskazania nie ma nic wspólnego bo temp. się podnosi ale po 15 km jak były mrozy, teraz po 8 km. Podłączam często Vaga i sprawdzam temp. na vagu i nigdy nie było róznicy pomiedzy wskazaniami z czujnika i wskaźnika na desce..
adadur Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 bład jest intermittent wiec jak masz wątpliwości to monitoruj sprawę kasując błąd i czy się nie pojawia ponownie.
Buddha Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 bład jest intermittent wiec jak masz wątpliwości to monitoruj sprawę kasując błąd i czy się nie pojawia ponownie. Dokładnie tak będę czynił, gdyż pojawił mi się pierwszy raz od już półrocznej systematycznej diagnozy.
Musashi Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 gdy badasz gr 013, wcisnij na moment gaz i sprawdz czy zmienia sie wartosci. roznica pomiedzy cylindrami jest zawsze nawet w nowych silnikach. najgorsza kondycje ma cylinder nr 4 jednak bez tragedii. przyczyna moze byc zanieczyszczony lub zuzyty PD, niedomykajacy sie zawor lub obnizona kompresja cylindra. przyczyne mozna eliminowac badajac kompresje. zacznij od zmiany paliwa lub dodania preparatu czyszczacego do paliwa.
Cristoforo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 wg wiedzy tunerów jak różnica dochodzi lub przekracza 1,5mg to już bardzo źle zobacz jaka jest tolerancja podana przez producenta dopuszczalna ja u siebie też miałem jeden 3 PD rozjechany i po zalaniu uszlachetniacza, który wyczyścił sie poprawiło pojeździł parę tysięcy na uszlachetniaczu do PD i obserwuj
gooralos Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 wyreguluj pompowtryski, zalej uszlachetniacza i doprowadź aby na biegu jałowym utrzymywał temperaturę 90 stopni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się