MiruK Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 ostatnio brat nabył B7 z silnikiem BPW, problem w tym iż silnik głośno i twardo pracuje, zarówno na zimnym jak i po rozgrzaniu, porównywaliśmy odgłosy z moim AVF'em i mój pracuje o wieeeeele ciszej i ma bardziej metaliczny dźwięk, tamten pali na dotyk, nie kopci, ma moc tylko ta głośna twarda praca silnik chodzi równo, dźwięk jest czysty,nie słychać jakiś dziwnych odgłosów, nie świecą się żadne kontrolki, pod VAGa jeszcze nie podpinałem bo kabelek w drodze, czy ktoś ma jakieś przypuszczenia ? chyba te silniki nie są głośniejsze od AVF ?
mireq Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 moj bpw chodzi tak samo;) twardo i glosno:) jak ford escort 1.6d '88:) passaty 2.0tdi, i inne a4 ktorym sie przysluchiwalem, chodzily znacznie ciszej
Musashi Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 najlatwiej porownac z innym BPW. opisywanie efektow akustycznych nie jest najlepszym sposobem poszukiwania nieprawidlowosci.
Sztomel Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 jak dostaniesz już Vaga to od razu sprawdź wartość kąta synchronizacji w 01 Engine, grupa 004, pozycja 4 - wartość tego kąta powinna być zbliżona do "0".
.Pablo. Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Nie mam porównania do innych 2,0 bo wcześniej miałem 1,9 ale według mnie mój BPW chodzi cicho na pewno ciszej od 1,9
yaboo Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 nie wiem dlaczego mój BPW też pracuje twardo, być może to za sprawą DPF'a nawet kolega ostatnio spytał się czy mam coś z wydechem kiedy przejechałem obok niego
Musashi Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 dlatego powinno sie go porownac. zwalona plecionka np da taki efekt. tak jak sztomel pisal kat synchronizacji zly, egr zablokowany podobnie itp... podlacz VAG. bledy logi do zrobienia. mozesz obsluchac auto od spodu czy wszytko ok z wydechem - przytknijwylot i szukaj
zenonw Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 U mnie to samo (głośno i dudni jak się wypala DPF) Jestem już umówiony na usunięcie DPF-a ,zobaczymy co się zmieni
MiruK Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 dziś dostałem VAGa i już wszystko jasne, kąt synchronizacji: 4,4 , cza będzie pasek zwalać bo już regulacji brakło :>[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2010, 19:54_________________________________________________Panowie ustawiłem dziś kąt synchronizacji na 0 i szczena mi opadła silnik nie wiele się wyciszył, dalej pracuje twardo i głośno, mój AVF przy nim pyka tak jakby lżej i dużo ciszej, sprawdziłem wszystko VAGiem i wygląda OK, żadnych błędów, silnik pali od strzała, pracuje równo, nic nie kopci, ciągnie pięknie tylko twardo i głośno pracuje, czy BPW tak mają ? na pewno nie jest to wina plecionki, ani wydechu, nie ma żadnych dziwnych dźwięków, silnik pracuje czysto tylko bardzo twardo
Sztomel Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 zrób w takim razie log grupy 003 w trybie Basic Settings czyli nastawy podstawowe to sprawdzimy czy nie masz czasem odłączonego programowo zaworu EGR - wtedy też praca silnika jest twardsza a przynajmniej wykluczymy jeszcze tę ewentualność.
Gość leonikers Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 a co moze byc po kupnie autka wszystko bylo ok, cykał cicho, a dzis po pracy wychodze wsiadam no i wsiadłem i poczulem sie jak w starym golfie mk3 1.9 Odczuwalnie glosniej jest w kabinie, silnik glosniej pracuje no i odczuwam drgania siedząc w środku... Co to jest prosze pomocy!
piotrsob1 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Pytanie za sto punktów , paliwko w Waszych zbiornikach to napewno ON a nie napędopodobne mikstury ?
Gość leonikers Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Pytanie za sto punktów , paliwko w Waszych zbiornikach to napewno ON a nie napędopodobne mikstury ? Shell.. niby nie jest zły :/
Musashi Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 a nie stukaja tobie popychacze? jak wyglada poziom oleju?
yesfan Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 A może wytarty wałek rozrządu? Wystarczy odpiąć zapinki od filtra powietrza i posłuchać czy mocno dudni.
MarcinRoz Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 A może wytarty wałek rozrządu? Wystarczy odpiąć zapinki od filtra powietrza i posłuchać czy mocno dudni. U mnie dudni jak cholera do tego słychać tarcie (wałek turbiny?) ! Drga cała buda i w środku jest dość głośno, buczy wydech przy przyśpieszaniu, silnik pracuje głośno i twardo.
Gość leonikers Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 no i poważnie nie wiem o co chodzi.. moze by przyspieszonego spota zrobic to ktos cos poradzi?
Musashi Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 przeciez ci napisalem zebys sprawdzil poziom oleju, czy nie jest znacznie podwyzszony
mm.max Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 BPW chodzi zdecydowanie głośniej i twardziej od AVFów ale to nie znaczy ze ma pracować metalicznie. Jeżeli są takie odgłosy to tak jak koledzy napisali powyżej sprawdz to w jakim stanie jest wałek rozrządu. Podobny przypadek miałem u siebie. Nie dawało mi to spokoju, vag nic szczególnego nie mówił, póki nie zdjąłem pokrywy zaworów. Do wymiany był wałek rozrządu i przy okazji uszczelniacze na PD no niestety taka to bolączka tych silników choć nie jest to regułą
Musashi Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 jakos nie zauwazylem zeby bpw pracowal glosniej czy twardziej niz avf. czesto punktem wyjsciowym do wszelkich problemow jest paliwo przedostajace sie do miski olejowej rozrzedzajace olej, ktora to miesznina przyczynia sie do zuzycia najbardziej obciazonych elementow a wiec walka rozrzadu, dzwigni posrednich, pompowtryskiwaczy. itp. jak i turbiny. paliwo jak juz bylo kilka razy pisane przedostaje sie albo przez zle osadzenie pompowtryskiwaczy skutkujace zniszczeniem uszczelniaczy i utrata szczelnosci (w V8 mocowane sa na jeden uchwyt) lub tez utrata szczelnosci tandem pompy. niestety sposob mocowania PD w glowicy, pozostawia wiele do zyczenia. mocowane sa jednym dociskajacym uchwytem, natomiast podczas pracy ulegaja duzym silom prowadzacym do odksztalcenia zalozonej przez konstruktora pozycji w gniezdzie. widzialem sporo glowic silnikow PD 8V w ktorych widac bylo efekty pracy PD w ich gniazdach. mocowanie PD zostalo poprawione w silnikach PD 16V, w nich PD jest utrzymany w zadanej pozycji przez 2 symetryczne uchwyty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się