antonio Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 znalezione na YT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirefire Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 40 kkm po swapie pompy (w tym droga do Hiszpanii i z powrotem) i wszystko ok.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 zauważyłem, że są dwa rodzaje blokad wału korbowego (ta czarna to chyba do 1.9) bo do 2.0 znak na blokadzie jest po prawej stronie Ta ze znakiem po lewej stronie jest do rozrządu z okrągłym kółkiem na wale, a ta ze znakiem po prawej stronie jest do owalnych kół zębatych (praktycznie wszystkie motory 1,9 i 2,0 TDI od 2005 r.)[br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 15:23_________________________________________________Dla zamieszkujących w Zachodniopomorskim - likwidację wałków może przeprowadzić poprawnie warsztat w Drawsku Pomorskim, ul. Spokojna 7, tel. 696050779 Wojtek Grzegorczyk. Znam tego Pana osobiście, pamiętam jak biegał po mojej ulicy w krótkich portkach i wiem, że to zrobi dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 sugeruje zamiescic ta informacje w dziale polecane warsztaty. bedzie bardziej dostepna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil02021991 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 a jak to jest z pompą olejową na kołach zębatych czy również jest wadliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 a jak to jest z pompą olejową na kołach zębatych czy również jest wadliwa? To nie pompa jest wadliwa tylko napęd wałków wyrównoważających. Poczytaj temat i się wszystkiego dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil02021991 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 czytam czytam i nie mogę dość do tego czy opłaca się wymienić pompę olejową na zębatkach na tą z BKD Mam silnik brf-bre z 2007r pompa na zębatkach czy w tym silniku też występuje wada ze zbierakiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Jak masz wałki to masz i zabierak. Wszytko się zużywa, więc w ramach możliwości warto sprawdzić stan zabieraka i gniazda w wałku wyr.. A później zdecydować co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Jak masz wałki to masz i zabierak. Wszytko się zużywa, więc w ramach możliwości warto sprawdzić stan zabieraka i gniazda w wałku wyr.. A później zdecydować co dalej. kolega zapewne naczytal sie artykulow w roznych pseudo specjalistycznych artykulach w moto gazetach lub portalach. niedawno czytalem taka serie pt. tych silnikow unikaj jak ognia. m.in. nt. 2.0 tdi strasza awaria i koniecznoscia wymiany pompy olejowej, i koszcie naprawy 12000.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... jakiś czas temu miałem mały wyciek z silnika, puściła jakaś uszczelka, jak mi w serwisie nie ASO ją wymieniali to też się mocno dziwili mechanicy, że niby taki awaryjny silnik a tutaj 220 tyś. na liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... hamer ale ty robiłeś swap pompy przecież? ja na swoim miałem 225, i juz słychać było masakra gniazdo wyrobione o imbusie nie wspominam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norik Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Najpierw chcialbym sie przewitac i pozdrowic madrzejsze glowy niz ja. A tak w temacie to jestem szczesliwym posiadaczem audi A6 z 2005 roku z napedem BLB. Napedem ktory ostatnio sie rozsypal. Zastanawialem sie nad podmianka na BKD, ale znalazlem tez informacje ze Jaro4444 wlozyl silnik z Outlander o kodzie BSY. Znalazlem tez ow taki silniczek z roku 2011 z przebiegiem 5 000 km, ale jak tlumacze mojemu mechanikowi co i jak to on rozklada rece. Wiec prosze Was o rade. Czy ten BSY da rade podpiac i hulac nastepne nascie lat czy lepiej wlozyc BKD z 2007( za 3500) ??? pozdrawiam Radek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Zastanawialem sie nad podmianka na BKD, ale znalazlem tez informacje ze Jaro4444 wlozyl silnik z Outlander o kodzie BSY. Znalazlem tez ow taki silniczek z roku 2011 z przebiegiem 5 000 km, ale jak tlumacze mojemu mechanikowi co i jak to on rozklada rece. Wiec prosze Was o rade. Czy ten BSY da rade podpiac i hulac nastepne nascie lat czy lepiej wlozyc BKD z 2007( za 3500) ??? oczywiscie ze BSY. czego mechanik nie rozumie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Norik zadzwoń to Ci wszystko wytłumacze jak chłopu na miedzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norik Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Przyjacielu Jaro4444. Gdybym mial numer do Ciebie to juz dawno bym to zrobil. pozdrawiam[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 15:30_________________________________________________Co byscie bardziej wybrali: http://allegro.pl/silnik-z-turbina-bkd-blb-2-0tdi-vw-passat-b6-i2147817574.html czy lepiej http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-silnik-i2072888049.html lub http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-did-10-12-silnik-bsy-i2123372435.html Zwazmy na fakt iz na codzien mieszkam w IRL i ewentualne reklamacje beda dosc utrudnione. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Pisz do kolegi dżo-dżo on może Ci sprzeda swój silnik http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=218348.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Przyjacielu Jaro4444. Gdybym mial numer do Ciebie to juz dawno bym to zrobil. pozdrawiam[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 15:30_________________________________________________Co byscie bardziej wybrali: http://allegro.pl/silnik-z-turbina-bkd-blb-2-0tdi-vw-passat-b6-i2147817574.html czy lepiej http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-silnik-i2072888049.html lub http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-did-10-12-silnik-bsy-i2123372435.html Zwazmy na fakt iz na codzien mieszkam w IRL i ewentualne reklamacje beda dosc utrudnione. pozdrawiam nie no silnik z 2008 roku i 20000 km zasada taka, najlepiej szukac silnika zamontowanego wciaz w aucie, sprawdzic jak pracuje posluchac, podpiac kompa. i dopiero brac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norik Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 no wlasnie z tym jest klopot. Jestem w IRL a tutaj taki silnik znalezc ktory bedzie jeszcze w samochodzie to moge tylko jak mam wyjazd do wypadku samochodowego. tutaj nie kleja z 3 samochodow jednego ale od razu ciagna na czesci. Cena na szrocie to 1200 Euro plus dodatkowo musisz oddac swoj silnik. A do Polski nie polece po silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się