Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

znalezione na YT

Opublikowano

40 kkm po swapie pompy (w tym droga do Hiszpanii i z powrotem) i wszystko ok.Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

zauważyłem, że są dwa rodzaje blokad wału korbowego (ta czarna to chyba do 1.9) bo do 2.0 znak na blokadzie jest po prawej stronie

Ta ze znakiem po lewej stronie jest do rozrządu z okrągłym kółkiem na wale, a ta ze znakiem po prawej stronie jest do owalnych kół zębatych (praktycznie wszystkie motory 1,9 i 2,0 TDI od 2005 r.)[br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 15:23_________________________________________________Dla zamieszkujących w Zachodniopomorskim - likwidację wałków może przeprowadzić poprawnie warsztat w Drawsku Pomorskim, ul. Spokojna 7, tel. 696050779 Wojtek Grzegorczyk.

Znam tego Pana osobiście, pamiętam jak biegał po mojej ulicy w krótkich portkach i wiem, że to zrobi dobrze. :good:

Opublikowano

sugeruje zamiescic ta informacje w dziale polecane warsztaty. bedzie bardziej dostepna.

Opublikowano

a jak to jest z pompą olejową na kołach zębatych czy również jest wadliwa?

To nie pompa jest wadliwa tylko napęd wałków wyrównoważających. Poczytaj temat i się wszystkiego dowiesz :cool1:

Opublikowano

czytam czytam i nie mogę dość do tego czy opłaca się wymienić pompę olejową na zębatkach na tą z BKD

Mam silnik brf-bre z 2007r pompa na zębatkach czy w tym silniku też występuje wada ze zbierakiem?

Opublikowano

Jak masz wałki to masz i zabierak. Wszytko się zużywa, więc w ramach możliwości warto sprawdzić stan zabieraka i gniazda w wałku wyr.. A później zdecydować co dalej.

Opublikowano

Jak masz wałki to masz i zabierak. Wszytko się zużywa, więc w ramach możliwości warto sprawdzić stan zabieraka i gniazda w wałku wyr.. A później zdecydować co dalej.

kolega zapewne naczytal sie artykulow w roznych pseudo specjalistycznych artykulach w moto gazetach lub portalach.

niedawno czytalem taka serie pt. tych silnikow unikaj jak ognia. m.in. nt. 2.0 tdi strasza awaria i koniecznoscia wymiany pompy olejowej, i koszcie naprawy 12000.... :decayed:

Opublikowano

Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła :decayed:

Opublikowano

Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła :decayed:

no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... :decayed:

Opublikowano

Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła :decayed:

no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... :decayed:

jakiś czas temu miałem mały wyciek z silnika, puściła jakaś uszczelka, jak mi w serwisie nie ASO ją wymieniali to też się mocno dziwili mechanicy, że niby taki awaryjny silnik a tutaj 220 tyś. na liczniku :decayed:

Opublikowano

Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła :decayed:

no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... :decayed:

hamer ale ty robiłeś swap pompy przecież?

ja na swoim miałem 225, i juz słychać było masakra gniazdo wyrobione o imbusie nie wspominam

Opublikowano

Najpierw chcialbym sie przewitac i pozdrowic madrzejsze glowy niz ja.

A tak w temacie to jestem szczesliwym posiadaczem audi A6 z 2005 roku z napedem BLB. Napedem ktory ostatnio sie rozsypal.

Zastanawialem sie nad podmianka na BKD, ale znalazlem tez informacje ze Jaro4444 wlozyl silnik z Outlander o kodzie BSY.

Znalazlem tez ow taki silniczek z roku 2011 z przebiegiem 5 000 km, ale jak tlumacze mojemu mechanikowi co i jak to on rozklada rece.

Wiec prosze Was o rade.

Czy ten BSY da rade podpiac i hulac nastepne nascie lat czy lepiej wlozyc BKD z 2007( za 3500) ???

pozdrawiam

Radek

Opublikowano

Zastanawialem sie nad podmianka na BKD, ale znalazlem tez informacje ze Jaro4444 wlozyl silnik z Outlander o kodzie BSY.

Znalazlem tez ow taki silniczek z roku 2011 z przebiegiem 5 000 km, ale jak tlumacze mojemu mechanikowi co i jak to on rozklada rece.

Wiec prosze Was o rade.

Czy ten BSY da rade podpiac i hulac nastepne nascie lat czy lepiej wlozyc BKD z 2007( za 3500) ???

oczywiscie ze BSY. czego mechanik nie rozumie? :decayed:

Opublikowano

Norik zadzwoń to Ci wszystko wytłumacze jak chłopu na miedzy ;)

Opublikowano

Przyjacielu Jaro4444.

Gdybym mial numer do Ciebie to juz dawno bym to zrobil.

pozdrawiam[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 15:30_________________________________________________Co byscie bardziej wybrali:

http://allegro.pl/silnik-z-turbina-bkd-blb-2-0tdi-vw-passat-b6-i2147817574.html

czy lepiej http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-silnik-i2072888049.html

lub http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-did-10-12-silnik-bsy-i2123372435.html

Zwazmy na fakt iz na codzien mieszkam w IRL i ewentualne reklamacje beda dosc utrudnione.

pozdrawiam

Opublikowano

Przyjacielu Jaro4444.

Gdybym mial numer do Ciebie to juz dawno bym to zrobil.

pozdrawiam[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 15:30_________________________________________________Co byscie bardziej wybrali:

http://allegro.pl/silnik-z-turbina-bkd-blb-2-0tdi-vw-passat-b6-i2147817574.html

czy lepiej http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-silnik-i2072888049.html

lub http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-did-10-12-silnik-bsy-i2123372435.html

Zwazmy na fakt iz na codzien mieszkam w IRL i ewentualne reklamacje beda dosc utrudnione.

pozdrawiam

nie no silnik z 2008 roku i 20000 km ;)

zasada taka, najlepiej szukac silnika zamontowanego wciaz w aucie, sprawdzic jak pracuje posluchac, podpiac kompa. i dopiero brac.

Opublikowano

no wlasnie z tym jest klopot. Jestem w IRL a tutaj taki silnik znalezc ktory bedzie jeszcze w samochodzie to moge tylko jak mam wyjazd do wypadku samochodowego. tutaj nie kleja z 3 samochodow jednego ale od razu ciagna na czesci. Cena na szrocie to 1200 Euro plus dodatkowo musisz oddac swoj silnik. A do Polski nie polece po silnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...