rafal5134 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Witam, czeka mnie wymiana rozrzadu w silniku BLB z przebiegiem 216tyskm i zastanawiam sie nad SWAPem pompy.....zna ktos jakiegos mechanika ktory juz to robil (i dobrze robi)z Wroclawia lub zdolnego slaska?
tomek gdynia Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Jeszcze raz napiszę, gdyż stare posty zostały usuniętę- jeśli ktoś zrobił przeszczep na 1,9 i zalega mu zbędny moduł pompy na kołach zębatych z miłą chęcią odkupię....
ALBINEK Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 A ja nadal cieszę się że mając ponad 250 tys. nic niepokojącego nie słychać. Dodam tylko że przy ostatnim rozrządzie wymieniłem zębatkę pompy , łańcuch napinacz i imbus .
antonio Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Jeszcze raz napiszę, gdyż stare posty zostały usuniętę- jeśli ktoś zrobił przeszczep na 1,9 i zalega mu zbędny moduł pompy na kołach zębatych z miłą chęcią odkupię.... ile płacisz?
maciek69 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 witam koledzy jestem jeszcze świeży jak szczypiorek na wiosne na tym forum więc witam serdecznie mądrzejszych niż ja.Chyba coś przeoczyłem ponieważ kolega w bardzo szczegółowy sposób opisuje silnik z wałkami a jak się to ma do silnika bre co można zrobić żeby nie obudzić się z ręką w nocniku
Musashi Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 do zdemontowania miska, nastepnie weryfikacja zabieraka i jego gniazda w walku. jezeli zniszczony zabierak to wymiana. jezeli zniszczone gniazdo, operacja taka sama jak dla BLB.
tomek gdynia Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 przeczytajcie cytat osoby która zrobiła przeszczep na pompke z 1,9 tdi: " Witam, do sprzedania mam cały komplet pompy olejowej z wałkami balansujacymi. Wyjety został z mojego auta, przy przebiegu 128000 km. Nastraszono mnie, że w tych silnikach te elementy sie zużywaja zbyt szybko i może nastąpic awaria. Po rozebraniu silnika okazało sie, że wyglądaja jak nowe ( widać na zdjęciach) i wcale nie trzeba było nic robić no ale nowe zakupione za granica bez mozliwości zwrotu więc wymieniono na inny rodzaj napędu z 1.9 tdi. Na forach opisują taki rodzaj zmian i że niby silnik zachowuje sie tak samo. Bzdura. Silnik po wyjęciu wałków balansujacych strasznie drży, drgania ustają dopiero przy około 1600 - 1800 obr/min. Nie polecam nikomu likwidowania tych wałków. Jak bym miał możliwość to bym je wsadził z powrotem do silnika. Komfort pracy tej jednostki o niebo lepszy . Wszystkie te elementy sprawne, wyjęte przez specjalistów z branży. Przebieg mojego auta do sprawdzenia" link do allegro: http://allegro.pl/2-0-tdi-blb-pompa-napinacz-kolo-lancuch-i2190163198.html
antonio Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 normalnie id.... też mogę porobić fotki całemu modułowi z mojego auta i napisać, że wsio jest OK a gdzie pokazał foto imbusa???? Jak bym miał możliwość to bym je wsadził z powrotem do silnika przecież ma taką możliwość tomek 509174141 twoje posty w tym temacie są zawsze beznadziejne, piszesz je po to aby sprzedaż pomp na allegro Ci nie spadła?
tomek gdynia Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 [/color]pomp nie sprzedaję tylko je naprawiam...podałem przykład jak wałki wyrównoważające są potrzebne-osoba ta przeszła na pompkę z 1,9 i jest niezadowolona....
antonio Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 w swoim 2.0 mam zmienioną pompę i nie drży ani nie trzęsie silnikiem
tomek gdynia Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 jestem skłonny przerobić sobie moją a4 bpw 280.000.km(napęd pompy na kołach zębatych) tylko muszę mieć pewność, że auto moje jak i moich klientów którzy zdecydują się na taki przeszczep nie będą zniesmaczeni.Mój samochód może "zagrać pierwsze skrzypce" i być przerobiony tylko szukam opinii innych użytkowników.To co przedstawiłem wyżej"cytat" z każdą chwilą oddala mnie od takiej przeróbki....
antonio Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 a zobacz ile osób udzielających się w tym wątku ma pozytywne wrażenia - WSZYSCY gość tak napisał bo zwyczajnie chce sprzedać graty aby się sumka za nowe rzeczy zwróciła
griga-st Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Tomek- wykorzystujesz forum do zarabiania kaski. Zarabianie jest OK, tylko powiedz to wprost, jak facet(zakładam ze pod nickiem kryje się mężczyzna). Za reklamę powinieneś zapłacić. Faktycznie, po swapie, na jałowych obrotach drgania silnika są nieco większe. Korzyści natomiast to bezawaryjność układu taka, jak w motorach 1,9, oraz ok. 30 kilogramów mniej do ciągnięcia. Który z kolegów jeżdżących B-szóstkami ma chorobę wibracyjna od drgań silnika?
tomek gdynia Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 -cofnij sie kilka postów do tyłu i zobaczysz jak wygląda zębatka na wale z takiego 1,9tdi, -waga modułu to 11kg a nie 30kg -koszt maszyny która regeneruje wałki to 60 tyś zł-700zł a 4200zł za całą pompę to chyba różnica -jeśli masz wałki- to nie ma problemu mogę zrobić Ci to za darmo-abyś nie pisał że na tobie zarabiam....
Musashi Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 przeczytajcie cytat osoby która zrobiła przeszczep na pompke z 1,9 tdi:" Witam, do sprzedania mam cały komplet pompy olejowej z wałkami balansujacymi. Wyjety został z mojego auta, przy przebiegu 128000 km. Nastraszono mnie, że w tych silnikach te elementy sie zużywaja zbyt szybko i może nastąpic awaria. Po rozebraniu silnika okazało sie, że wyglądaja jak nowe ( widać na zdjęciach) i wcale nie trzeba było nic robić no ale nowe zakupione za granica bez mozliwości zwrotu więc wymieniono na inny rodzaj napędu z 1.9 tdi. Na forach opisują taki rodzaj zmian i że niby silnik zachowuje sie tak samo. Bzdura. Silnik po wyjęciu wałków balansujacych strasznie drży, drgania ustają dopiero przy około 1600 - 1800 obr/min. Nie polecam nikomu likwidowania tych wałków. Jak bym miał możliwość to bym je wsadził z powrotem do silnika. Komfort pracy tej jednostki o niebo lepszy . Wszystkie te elementy sprawne, wyjęte przez specjalistów z branży. Przebieg mojego auta do sprawdzenia" link do allegro: http://allegro.pl/2-0-tdi-blb-pompa-napinacz-kolo-lancuch-i2190163198.html i to jest dla ciebie wiarygodne? a jak ma zareklamowac, cos czego chce sie pozbyc. Jest tutaj sporo osób ze zdemontowanymi walkami i nie narzekaja. ---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:04 ---------- -cofnij sie kilka postów do tyłu i zobaczysz jak wygląda zębatka na wale z takiego 1,9tdi,-waga modułu to 11kg a nie 30kg -koszt maszyny która regeneruje wałki to 60 tyś zł-700zł a 4200zł za całą pompę to chyba różnica -jeśli masz wałki- to nie ma problemu mogę zrobić Ci to za darmo-abyś nie pisał że na tobie zarabiam.... mozesz mi wyjasnic co ma do tego zebatka na wale i masa modułu. rzucasz hasła wyrwane z kontekstu bez wyjaśnień. poza tym nie myl zespołu wałków, z pompą olejową, robisz zamieszanie.
sm402 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 ...... i zalega mu zbędny moduł pompy na kołach zębatych z miłą chęcią odkupię.... [/color]pomp nie sprzedaję tylko je naprawiam.... tzn. skupujesz i kolekcjonujesz? patrząc w twoje regeneracyjne ogłoszenia, nie masz nadal wiary w doskonałość swojej metody, gwarancja czasowa, nie na kilometry, audi mimo bubla wyprodukowało to coś i do około 200 tkm jedzie, ty dajesz na rok a to około 10 do 20 tyś. km, pracujesz na określonym produkcie, którego wartość określasz na około 150 zł. jakby to policzyć ekonomicznie to taniej jest kupić nową pompę z wałkami, a już rewelacją jest kastracja
Musashi Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 nie krytykuję żadnego rozwiązania, którego technologia jest dokładnie wyjaśniona. Natomiast kolega Tomek, , poza konsekwentną krytyką kastracji, zbyt dużo nam nie wyjaśnił. Ponadto, w przypadku kastracji, jeżeli ktoś chce zminimalizować drgania silnika, można zastosować wał korbowy z przeciwwagami, przeciez jest opisane w 1wszym poście.
Musashi Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 wejdźcie na post "feralny imbusik" jaro444 wszystko Wam wyjaśnił... Tomek, masz skłonność do nieprecyzyjnych wypowiedzi. Jeżeli coś piszesz czyń to wyczerpująco. albo zamieszczasz link albo opisujesz.
griga-st Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 -cofnij sie kilka postów do tyłu i zobaczysz jak wygląda zębatka na wale z takiego 1,9tdi,-waga modułu to 11kg a nie 30kg -koszt maszyny która regeneruje wałki to 60 tyś zł-700zł a 4200zł za całą pompę to chyba różnica -jeśli masz wałki- to nie ma problemu mogę zrobić Ci to za darmo-abyś nie pisał że na tobie zarabiam.... Tomek, - cofałem się dosyć daleko i nie znalazłem niestety, - waga modułu to rzeczywiście niecałe 11 kg,(które jednakowoż trzeba wieźć i napędzić) - nie rozumiem co ma wspólnego cena frezarki/tokarki z tematem, 700 zł, tyle kosztują(m/w) NOWE części potrzebne do swapa, 4200zł to za nowy moduł(nie pompę) - nie zarabiasz na mnie, i jako żywo, tak nie napisałem. Oczywiście życzę ci żebyś dobrze zarabiał. Konstruktywna dyskusja jest zawsze pożyteczna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się