tomek gdynia Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 48-50 hrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 moja opinia nt. regeneracji jest taka (nie chodzi tu o Ciebie tylko o ten cały moduł wałków) - jeżeli się wysrało to wywalam i zakładam zestaw z 1.9 jeżeli sprzedają Ci się te twoje reperaturki to OK, przecież to Twój biznes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbial Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Witam wszystkich. Chcę przeprowadzić taki zabieg.Mam dwa bloki od 1,9TDI AJM i BLS. proszę mi powiedziec czy ktos moze orietuje sie czy wał,pompa bedzie pasowała do 2,0 tdi BSS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmura_lukasz Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Prawdopodobnie jestem pierwszy tutaj z takim silnikiem 2,0 TDI CR ozn. CAGB z 2008 roku w A4 B8, przebieg 233 000km. Nie zdecydowałem sie na kastrację ponieważ w jakimś celu te wałki tam zamontowano. Po zdjęciu miski okazało się że gniazdo wałka oraz imbusik są wyraźnie wyrobione. Na gnieździe pompy nie było zadnych śladów. Tak na oko mechanik stwierdził że mogło to pochodzić jeszcze max 20kkm. czyli zabieg uważam za udany. Nieznacze zmienił się dźwięk pracy silnika ale podejżewam że spowodowały to wymienione wałki pochodzące z innego silnika - pracujące teraz w nie swoich panewkach (kwestia dotarcia panewek). Na zregenerowany komplet wałków dostałem 3lata gwarancji ale myslę ze wytrzyma to kolejne 230kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 imbusik są wyraźnie wyrobione Ciekawe to, masz zdjęcia z zabiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 też chciałbym to zobaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbial Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Witam wszystkich. wczoraj rozebrałem silnik 1.9 tdi 105 km BLS 2007r AUDI A3 i tam wał ma 4 przeciw wagi i zwykła pompa oleju napędzaną przez łańcuszek. Wniosek jest taki,że osoby które pisały ze mają jakieś drgania silnika lub jakieś dziwne wibracje,to na pewno nie jest to spowodowane zmianą wału lub samej pompy. w niedługim czasie będę przeprowadzał najprawdopodobniej zmianę wału w 2.0 TDi 140km BSS 2008r,podzielę się spostrzeżeniami! Tylko auto przyjedzie do mnie zajechane i nie będę miał porównania jak przed i po naprawie,ale wiem ze silnik musi pracować równo,bez jakiś tam wibracji. Jeżeli w aucie jest odczuwalne drgania to na pewno nie po wymianie wału,czy pompy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Witam wszystkich. wczoraj rozebrałem silnik 1.9 tdi 105 km BLS 2007r AUDI A3 i tam wał ma 4 przeciw wagi i zwykła pompa oleju napędzaną przez łańcuszek. Wniosek jest taki,że osoby które pisały ze mają jakieś drgania silnika lub jakieś dziwne wibracje,to na pewno nie jest to spowodowane zmianą wału lub samej pompy. podepre sie slowami niemoimi silnikach poprzecznych niższej kalsy (GOLF' date=' POLO) stabilizację daje zawieszenia silnika w wyższych punktach (na wysokości głowicy) i dodatkowy trzeci punkt pod skrzynią biegów (na wysokości dna miski olejowej czyli na bardzo dużym ramieniu względem osi obrotu silnika) . W wyższych modelach (Passat, Sharan) dodano wałki celem dodatkowego wytłumienia "falowania" silnika. W A4 i A6 silnik ma inne zawieszenie, łapy są zdecydowanie bliżej środka ciężkości motoru, dlatego nie wisi on jak wahadło a ma zdecydowanie większą masę nad osią obrotu. Powoduje to zdecydownie większą podatnośc na "kiwanie się" na boki i drgania wysokiej częstotliwości. Ponadto siły przy wzdłużnym zawieszeniu sinika rozkładają się zdecydowanie inaczej jak przy poprzecznym. [/quote'] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enon Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 mam pytanie ja sie na tym nie znam lecz mechanik chce sie tego podjac a nie robil tego wczesniej i zadal mi jeno pytanie czy ta pompa z bkd [bo taka mam] podejdzie w miejsce tej starej z blb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Podejdzie, masz opis u góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erosito Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 czy zna ktoś miejsce w Łodzi, kto by mi to fachowo zrobił ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasma342 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Na wstepie chcialbym dodac ze jestem tu nowy ale tez jestem zainteresowany tym tematem,mianowicie w mojej a4 2.0 BNA rowniez jest ten nieszczesny lancuch i grubo sie zastanawiam miedzy wymiana lancucha a kupnem nowego walu a co za tym idzie pompy ktora pasoje do nowej zebatki.Zeby tego bylo malo chodzi mi po glowie przerobke tego napedu ale zbyt malo na ten temat wiem kto sie tym profesjonalnie zajmoje-jesli Macie jakies dobre namiary prosze o odpowiedz.I jeszcze jedna sprawa-mam pytanie na temat silnika BKD,pompa ma naped zebatkowy? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 silnik BKD ma pompe napedzaną łańcuchem tak jak 1,9 tdi ponizej masz zdjecia pompy z BKD założonej po wywaleniu wałków w silniku 2.0 tdi BLB <br /><br /> <br /><br /> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enon Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 od wczoraj jestem po zmianie pompy z blb na bkd [opcja bez wymiany walu] jak narazie zrobione 100km ale silnik duzo lepiej pracuje jak by ktos potrzebowal mechanika w krakowie to moge dac namiary na tego co mi przerobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasma342 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 dzieki wielkie Michal za zdjecia i opis.Nigdy niemialem okazji widziec napedu pompy na zywo i dlatego zastanawiam sie czy do BNA daloby rade zalozyc pompe od BKD pozbywajac sie walkow wyrownowazajacych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dave22 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Witam, czy ktoś sie orientuje gdzie w Olsztynie znajde kogos rozgarniętego do przeprowadzenia tej operacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Witam, czy ktoś sie orientuje gdzie w Olsztynie znajde kogos rozgarniętego do przeprowadzenia tej operacji? olsztyn nie,ale w Gdansku masz AZ Serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość .... Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Mam u siebie zmienioną pompę oleju, zrobłem już ponad 15 tys i sobie chwale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajes666 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 dzieki wielkie Michal za zdjecia i opis.Nigdy niemialem okazji widziec napedu pompy na zywo i dlatego zastanawiam sie czy do BNA daloby rade zalozyc pompe od BKD pozbywajac sie walkow wyrownowazajacych Ja mam taki sam silnik na którym przejechałem ok. 60 tys. po likwidacji wałków. Moje auto sprawuje się normalnie, więc śmiało - do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vox Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 czy jest wogóle jakis silnik diesel 2.0 140km lub więcej w samochodach audi,vw,skoda,seat którym można jakos normalnie jezdzic i nie bac sie o pekanie głowic i zacieranie sie silników lub chociażby minimalną jakąs ingerencje w silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się