griga-st Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Może jesteś marynarzem? Dlaczego chcesz wsadzać z powrotem(używane) wałki?
djdrix1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Nie jestem realizatorem dźwięku.W takim razie może lepiej zregenerować pompę POMPA OLEJU 2.0 TDI .......... GWARANCJA 3 LATA (2956303896) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej., nie wiem co zrobić... Wiadomo każdy chce zaoszczędzić, ale lepiej teraz kiedy nie zajechałem silnika. Czy taka regeneracja to kupuje oni wysyłają, ja wymieniam i odsyłam swoja?
MAJKI Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Ale po co pakowac tyle kasy i dalej jezdzic z pompa napedzana imbusem, do tego masz auto z 2005r czyli napedzane masz łancuchem a nie kołami zebtami. ja zamówiłem wszystkie potrzebne czesci w aso i wyszło bez pompy oleju 405zł + pompe kupiłem z audi a3 2.0tdi z rozbiorki silnika za 250zł poskładałem wg przepisu jaro4444 i jezdze bez obaw ze znowu sie cos wysra ze smarowniem...
sm402 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 do tego masz auto z 2005r czyli napedzane masz łancuchem a nie kołami zębatymi... w tej kwestii możesz się mylić od końca października montowano już koła zębate, co nie zmienia faktu, że kastracja to pewne rozwiązanie, ja nakulałem 45 tyś. km, choć przeciwnicy(reklamujący sposób tańszy) tej metody wróżyli mi, że się wszystkie śrubki poodkręcają, a silnik z uwagi na brak komfortowych wałków się rozsypie:wink:
czarny Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Panowie ja zrobilem juz 60 tys na nowej pompie od 1,9 i bez problemow! A wczesniej szkoda gadac dobrze ze zauwazylem ze silnik dziwnie pracuje. Kilka tys i by bylo po ptakach Wysłane z mojego LT26i
FUTURUM Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Panowie ja zrobilem juz 60 tys na nowej pompie od 1,9 i bez problemow! A wczesniej szkoda gadac dobrze ze zauwazylem ze silnik dziwnie pracuje. Kilka tys i by bylo po ptakach czyli jak Twój silnik się zachowywał?? dziwnie pracował??
czarny Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 tak jak by nie równo pracował powiedzmy przez 5s było ok dobrze słychać a 10 s coś tak chrobotało i od nowa normalnie i chrobocze
djdrix1 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 panowie dajcie jakiś kontakt do kogoś kto tym się zajmuje w poznaniu.. proszę
Attis3 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Witajcie po dłuższej przerwie - mam problem z passatem b6 2.0 tdi bmp. W piątek wymieniałem zabierak. Gniazdo nie wyglądało źle więc jeszcze trochę na tych wałkach pojeżdżę (mam nadzieję ) Po wymianie mam jednak poważny problem - złożyłem wszystko, założyłem miskę, zalałem i odpaliłem - wszystko ok. Rano pojechałem w 20 km trasę i po dojechaniu na miejsce okazało się że silnik pracuje tak: WRZUTA - MOV 0124 Wygląda jakby sprzęgło (dwumasa) ocierała o obudowę - silnik jedzie normalnie - ma moc a dźwięk w środku jest niesłyszalny. Czy jest możliwość abym zbyt mocno przykręcił skrzynię do miski (jest z nią skręcona trzema śrubami 19). Cykanie jest najbardziej słyszalne przy prawym kole ale to może być efekt niesienia się dźwięku w tą stronę... Chciałbym zaznaczyć, że problem występuje tylko na ciepłym silniku - powyżej 80 stopni. Bardzo Was proszę o pomoc...
Brysio Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 mnie to wyglada jak by jakas sruba byla za dluga dlatego szlifuje moze pomyliles srubki sprawdz dlugosci bo moze byc kanal a rowno skreciles skrzynie z silnikiem? i docisk dobrze zalozony?
niestandardowy Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 tak jak by nie równo pracował powiedzmy przez 5s było ok dobrze słychać a 10 s coś tak chrobotało i od nowa normalnie i chrobocze u mnie tak zaczyna robic powiedzcie prosze jaka ja mam pompe w bpw? i ponowie pytanie kolegi djdrix1 kto to zrobi w poznaniu? to tego moda trzeba wyciagac caly silnik? ---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 18:09 ---------- czy ja mam w bpw taka pompe? POMPA OLEJU OLEJOWA 2.0 TDI AUDI A4 A6 PASSAT B6 (2956247449) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
czarny Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 tak pompa kwalifikuje się do wymiany, wyciągać silnika nie trzeba ale musisz go do góry dźwignąć bo miski olejowej nie wyciągniesz
niestandardowy Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 a Wy koledzy jakie swapy robiliscie z pompami? wedlug opisu? na allegro duzo o tym, nowe lancuszki, regeneracja wałka wyrównoważającego? co bedzie lepsze?
MAJKI Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 a Wy koledzy jakie swapy robiliscie z pompami? wedlug opisu? na allegro duzo o tym, nowe lancuszki, regeneracja wałka wyrównoważającego? co bedzie lepsze? Ja robiłem wg opisu na częściach z ASO + pompe kupiłem z A3 i zamknąłem sie w kwocie 680zł, robocizny nie licze bo sam spedziłem cały dzień
niestandardowy Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 a powiesz mi jaki masz kod silnika? no i czy ja w bpw moge to zrobic w/g opisu?
griga-st Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Przeczytanie pierwszej strony wątku zajmie ci o wiele mniej czasu jak czekanie na odpowiedz.
sm402 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 no i czy ja w bpw moge to zrobic w/g opisu? ja również mam BPW i zrobiłem wg opisu i bez wymiany wału jeździ i sobie chwalę
niestandardowy Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 i o to mi chodzilo jaka pompe kupiles? zdradzisz mi ta tajemnice ??
sm402 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 i o to mi chodzilo jaka pompe kupiles? zdradzisz mi ta tajemnice ?? nową wg opisu w wątku pompa 03G115105
robert2844 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 witam posiadam audi z silnikiem BPW na alegro znalazlem taki komplet POMPA OLEJU ŁAŃCUCH KOŁO NAPINACZ AUDI 2.0 TDI BPW (2957105449) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. brak w tym komplecie uspokojacza oleju i w koncu nie wiem czy musze go zalozyc ,czy nie i jeszcze czy musze wymienic miske olejowa na jakąs inna czy moze byc oryginalna od BPW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się