Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem realizatorem dźwięku.W takim razie może lepiej zregenerować pompę POMPA OLEJU 2.0 TDI .......... GWARANCJA 3 LATA (2956303896) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej., nie wiem co zrobić... Wiadomo każdy chce zaoszczędzić, ale lepiej teraz kiedy nie zajechałem silnika. Czy taka regeneracja to kupuje oni wysyłają, ja wymieniam i odsyłam swoja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co pakowac tyle kasy i dalej jezdzic z pompa napedzana imbusem, do tego masz auto z 2005r czyli napedzane masz łancuchem a nie kołami zebtami.

ja zamówiłem wszystkie potrzebne czesci w aso i wyszło bez pompy oleju 405zł + pompe kupiłem z audi a3 2.0tdi z rozbiorki silnika za 250zł poskładałem wg przepisu jaro4444 i jezdze bez obaw ze znowu sie cos wysra ze smarowniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego masz auto z 2005r czyli napedzane masz łancuchem a nie kołami zębatymi...
w tej kwestii możesz się mylić od końca października montowano już koła zębate, co nie zmienia faktu, że kastracja to pewne rozwiązanie, ja nakulałem 45 tyś. km, choć przeciwnicy(reklamujący sposób tańszy) tej metody wróżyli mi, że się wszystkie śrubki poodkręcają, a silnik z uwagi na brak komfortowych wałków się rozsypie:wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja zrobilem juz 60 tys na nowej pompie od 1,9 i bez problemow! A wczesniej szkoda gadac dobrze ze zauwazylem ze silnik dziwnie pracuje. Kilka tys i by bylo po ptakach

Wysłane z mojego LT26i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja zrobilem juz 60 tys na nowej pompie od 1,9 i bez problemow! A wczesniej szkoda gadac dobrze ze zauwazylem ze silnik dziwnie pracuje. Kilka tys i by bylo po ptakach

czyli jak Twój silnik się zachowywał?? dziwnie pracował??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak by nie równo pracował powiedzmy przez 5s było ok dobrze słychać a 10 s coś tak chrobotało i od nowa normalnie i chrobocze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie po dłuższej przerwie - mam problem z passatem b6 2.0 tdi bmp. W piątek wymieniałem zabierak. Gniazdo nie wyglądało źle więc jeszcze trochę na tych wałkach pojeżdżę (mam nadzieję :) )

Po wymianie mam jednak poważny problem - złożyłem wszystko, założyłem miskę, zalałem i odpaliłem - wszystko ok.

Rano pojechałem w 20 km trasę i po dojechaniu na miejsce okazało się że silnik pracuje tak:

WRZUTA - MOV 0124

Wygląda jakby sprzęgło (dwumasa) ocierała o obudowę - silnik jedzie normalnie - ma moc a dźwięk w środku jest niesłyszalny.

Czy jest możliwość abym zbyt mocno przykręcił skrzynię do miski (jest z nią skręcona trzema śrubami 19).

Cykanie jest najbardziej słyszalne przy prawym kole ale to może być efekt niesienia się dźwięku w tą stronę...

Chciałbym zaznaczyć, że problem występuje tylko na ciepłym silniku - powyżej 80 stopni.

Bardzo Was proszę o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie to wyglada jak by jakas sruba byla za dluga dlatego szlifuje moze pomyliles srubki sprawdz dlugosci bo moze byc kanal a rowno skreciles skrzynie z silnikiem?

i docisk dobrze zalozony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak by nie równo pracował powiedzmy przez 5s było ok dobrze słychać a 10 s coś tak chrobotało i od nowa normalnie i chrobocze

u mnie tak zaczyna robic :(

powiedzcie prosze jaka ja mam pompe w bpw?

i ponowie pytanie kolegi djdrix1 kto to zrobi w poznaniu? to tego moda trzeba wyciagac caly silnik?

---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 18:09 ----------

czy ja mam w bpw taka pompe?

POMPA OLEJU OLEJOWA 2.0 TDI AUDI A4 A6 PASSAT B6 (2956247449) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak pompa kwalifikuje się do wymiany, wyciągać silnika nie trzeba ale musisz go do góry dźwignąć bo miski olejowej nie wyciągniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Wy koledzy jakie swapy robiliscie z pompami? wedlug opisu? na allegro duzo o tym, nowe lancuszki, regeneracja wałka wyrównoważającego? co bedzie lepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Wy koledzy jakie swapy robiliscie z pompami? wedlug opisu? na allegro duzo o tym, nowe lancuszki, regeneracja wałka wyrównoważającego? co bedzie lepsze?

Ja robiłem wg opisu na częściach z ASO + pompe kupiłem z A3 i zamknąłem sie w kwocie 680zł, robocizny nie licze bo sam spedziłem cały dzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam posiadam audi z silnikiem BPW na alegro znalazlem taki komplet POMPA OLEJU ŁAŃCUCH KOŁO NAPINACZ AUDI 2.0 TDI BPW (2957105449) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. brak w tym komplecie uspokojacza oleju i w koncu nie wiem czy musze go zalozyc ,czy nie i jeszcze czy musze wymienic miske olejowa na jakąs inna czy moze byc oryginalna od BPW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...