Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może jesteś marynarzem?:decayed:

Dlaczego chcesz wsadzać z powrotem(używane) wałki?

Opublikowano

Nie jestem realizatorem dźwięku.W takim razie może lepiej zregenerować pompę POMPA OLEJU 2.0 TDI .......... GWARANCJA 3 LATA (2956303896) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej., nie wiem co zrobić... Wiadomo każdy chce zaoszczędzić, ale lepiej teraz kiedy nie zajechałem silnika. Czy taka regeneracja to kupuje oni wysyłają, ja wymieniam i odsyłam swoja?

Opublikowano

Ale po co pakowac tyle kasy i dalej jezdzic z pompa napedzana imbusem, do tego masz auto z 2005r czyli napedzane masz łancuchem a nie kołami zebtami.

ja zamówiłem wszystkie potrzebne czesci w aso i wyszło bez pompy oleju 405zł + pompe kupiłem z audi a3 2.0tdi z rozbiorki silnika za 250zł poskładałem wg przepisu jaro4444 i jezdze bez obaw ze znowu sie cos wysra ze smarowniem...

Opublikowano
do tego masz auto z 2005r czyli napedzane masz łancuchem a nie kołami zębatymi...
w tej kwestii możesz się mylić od końca października montowano już koła zębate, co nie zmienia faktu, że kastracja to pewne rozwiązanie, ja nakulałem 45 tyś. km, choć przeciwnicy(reklamujący sposób tańszy) tej metody wróżyli mi, że się wszystkie śrubki poodkręcają, a silnik z uwagi na brak komfortowych wałków się rozsypie:wink:
Opublikowano

Panowie ja zrobilem juz 60 tys na nowej pompie od 1,9 i bez problemow! A wczesniej szkoda gadac dobrze ze zauwazylem ze silnik dziwnie pracuje. Kilka tys i by bylo po ptakach

Wysłane z mojego LT26i

Opublikowano
Panowie ja zrobilem juz 60 tys na nowej pompie od 1,9 i bez problemow! A wczesniej szkoda gadac dobrze ze zauwazylem ze silnik dziwnie pracuje. Kilka tys i by bylo po ptakach

czyli jak Twój silnik się zachowywał?? dziwnie pracował??

Opublikowano

tak jak by nie równo pracował powiedzmy przez 5s było ok dobrze słychać a 10 s coś tak chrobotało i od nowa normalnie i chrobocze

Opublikowano

Witajcie po dłuższej przerwie - mam problem z passatem b6 2.0 tdi bmp. W piątek wymieniałem zabierak. Gniazdo nie wyglądało źle więc jeszcze trochę na tych wałkach pojeżdżę (mam nadzieję :) )

Po wymianie mam jednak poważny problem - złożyłem wszystko, założyłem miskę, zalałem i odpaliłem - wszystko ok.

Rano pojechałem w 20 km trasę i po dojechaniu na miejsce okazało się że silnik pracuje tak:

WRZUTA - MOV 0124

Wygląda jakby sprzęgło (dwumasa) ocierała o obudowę - silnik jedzie normalnie - ma moc a dźwięk w środku jest niesłyszalny.

Czy jest możliwość abym zbyt mocno przykręcił skrzynię do miski (jest z nią skręcona trzema śrubami 19).

Cykanie jest najbardziej słyszalne przy prawym kole ale to może być efekt niesienia się dźwięku w tą stronę...

Chciałbym zaznaczyć, że problem występuje tylko na ciepłym silniku - powyżej 80 stopni.

Bardzo Was proszę o pomoc...

Opublikowano

mnie to wyglada jak by jakas sruba byla za dluga dlatego szlifuje moze pomyliles srubki sprawdz dlugosci bo moze byc kanal a rowno skreciles skrzynie z silnikiem?

i docisk dobrze zalozony?

Opublikowano
tak jak by nie równo pracował powiedzmy przez 5s było ok dobrze słychać a 10 s coś tak chrobotało i od nowa normalnie i chrobocze

u mnie tak zaczyna robic :(

powiedzcie prosze jaka ja mam pompe w bpw?

i ponowie pytanie kolegi djdrix1 kto to zrobi w poznaniu? to tego moda trzeba wyciagac caly silnik?

---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 18:09 ----------

czy ja mam w bpw taka pompe?

POMPA OLEJU OLEJOWA 2.0 TDI AUDI A4 A6 PASSAT B6 (2956247449) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

tak pompa kwalifikuje się do wymiany, wyciągać silnika nie trzeba ale musisz go do góry dźwignąć bo miski olejowej nie wyciągniesz

Opublikowano

a Wy koledzy jakie swapy robiliscie z pompami? wedlug opisu? na allegro duzo o tym, nowe lancuszki, regeneracja wałka wyrównoważającego? co bedzie lepsze?

Opublikowano
a Wy koledzy jakie swapy robiliscie z pompami? wedlug opisu? na allegro duzo o tym, nowe lancuszki, regeneracja wałka wyrównoważającego? co bedzie lepsze?

Ja robiłem wg opisu na częściach z ASO + pompe kupiłem z A3 i zamknąłem sie w kwocie 680zł, robocizny nie licze bo sam spedziłem cały dzień

Opublikowano

a powiesz mi jaki masz kod silnika? no i czy ja w bpw moge to zrobic w/g opisu?

Opublikowano

Przeczytanie pierwszej strony wątku zajmie ci o wiele mniej czasu jak czekanie na odpowiedz.:kox:

Opublikowano
no i czy ja w bpw moge to zrobic w/g opisu?
ja również mam BPW i zrobiłem wg opisu i bez wymiany wału jeździ i sobie chwalę
Opublikowano

i o to mi chodzilo :) jaka pompe kupiles? zdradzisz mi ta tajemnice ?? ;)

Opublikowano

witam posiadam audi z silnikiem BPW na alegro znalazlem taki komplet POMPA OLEJU ŁAŃCUCH KOŁO NAPINACZ AUDI 2.0 TDI BPW (2957105449) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. brak w tym komplecie uspokojacza oleju i w koncu nie wiem czy musze go zalozyc ,czy nie i jeszcze czy musze wymienic miske olejowa na jakąs inna czy moze byc oryginalna od BPW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...