kamil-vag Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) Zła rezystancja... ten jeden jak dobrze pamiętam chyba był jakiś inny niż pozostałe 4.7k... @pila24 Ty masz tam pod ręką te silniczki, możesz sprawdzić jaką ma rezystancję ? Edytowane 7 Grudnia 2020 przez kamil-vag
pila24 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, gonzalez09 napisał: Nie przeprowadze adaptacji bo nie mogę tego błędu skaowac Adaptację można przeprowadzić mając nawet 20 błędów z klimy... zrób adaptacje bo ona wymusza ruch silniczka aż do oporu i panel wówczas dostaje realny odczyt z potencjometrów. Zrób adaptacje i po niej sprawdź błędy. Zobacz na fotce w jakich warunkach przeprowadziłem adpatacje i odblokowałem silniczek. 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Zła rezystancja... ten jeden jak dobrze pamiętam chyba był jakiś inny niż pozostałe 4.7k... @pila24 Ty masz tam pod ręką te silniczki, możesz sprawdzić jaką ma rezystancję ? 4,7k ohma -+10%,ale najlepiej jak potencjometr nie przekracza 4,7k Edytowane 7 Grudnia 2020 przez pila24
gonzalez09 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Dzięki za wszystkie porady, adaptacja się udała wszystko działa jak złoto:) dzięki wielkie
mozartos Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 Hejka. Krótkie pytanie. Mam awarię V158. Jakiś czas temu zrobiłem adaptację, pomogło na kilka chwil i problem powrócił. Jak myślicie, czy lepiej pokusić się o same potencjometry, czy kupić cały silniczek? Co prawda, kupiłem właśnie potencjometry ALPS, aczkolwiek jeśli od razu wiecie, że szkoda czasu na zabawy, to kupię po prostu cały silniczek, a z potencjometrami będę bawił się w Passacie rodziców :-).
Langista Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 Jak mówisz o całkowicie nowym silniczku to tak -warto, jeżeli zaś chodzi o 'nowy' - drugi, używka to nie, nie warto.
kamil-vag Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 U mnie jakiś czas było OK i teraz po zimie znowu wali V158, mam już dość, dlatego zamówiłem całą nagrzewnice z B7 + panel i mam zamiar przejść na nowsze graty. @pila24 mi pisał, że nowszy SW i HW są mniej wrażliwe na przekroczone zakresy potencjometrów i ogólnie lepiej działa system wentylacji... Na ten moment: Kpl nagrzewnica z silniczkami 90zł z wysyłką już i panel klimy z B7 za 72 zł... Jeszcze muszę dorwac kratkę z czujnikiem nasłonecznienia z B7 i będę działał i dam znać jak efekt... Ogólnie jakie B7 bym nie skanował czy B6 z końca produkcji to nie widziałem tam błędów z silniczków, więc może być ze tu SW i HW robi robotę...
mozartos Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 Dzięki panowie @langista i @kamil-vag. Mam co prawda B7, ale widzę żę problemy zostały też odziedziczone :-).
kamil-vag Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 5 minut temu, mozartos napisał: Mam co prawda B7... No to mnie nie pocieszyłeś ?
pila24 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 26 minut temu, kamil-vag napisał: No to mnie nie pocieszyłeś ? Były różne wersje tego silniczka v158,kolega ma b7 z początku produkcji i może mieć silniczek we wcześniejszej wersji. Ten co teraz mam jest z 2007r,niestety nie sprawdziłem wersji. Najnowsze to 8E1820511G
pila24 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 58 minut temu, Langista napisał: Jak mówisz o całkowicie nowym silniczku to tak -warto, jeżeli zaś chodzi o 'nowy' - drugi, używka to nie, nie warto. Nowy jakieś 500 zł w serwisie....używki w poprawionej wersji dadzą radę.
RALF76 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 4 godziny temu, pila24 napisał: Były różne wersje tego silniczka v158,kolega ma b7 z początku produkcji i może mieć silniczek we wcześniejszej wersji. Ten co teraz mam jest z 2007r,niestety nie sprawdziłem wersji. Najnowsze to 8E1820511G w b6 z 2004 właśnie padł v158, widzę że powinien być 8E1820511G - pytanie czy on został zastąpiony 8E1820511??? czyli bez literki i taki mogę kupić? NIe znajduję takiego w ogłoszeniach z literką G ....
pila24 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 1 minutę temu, RALF76 napisał: w b6 z 2004 właśnie padł v158, widzę że powinien być 8E1820511G - pytanie czy on został zastąpiony 8E1820511??? czyli bez literki i taki mogę kupić? NIe znajduję takiego w ogłoszeniach z literką G .... Literki za numerem to kolejne poprawione wersje ,im późniejsza literka w kolejności alfabetycznej tym nowsza wersja. W exeo były z literką G,w b6 bez literek,w b7 nie jestem pewien.
RALF76 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 4 minuty temu, pila24 napisał: Literki za numerem to kolejne poprawione wersje ,im późniejsza literka w kolejności alfabetycznej tym nowsza wersja. W exeo były z literką G,w b6 bez literek,w b7 nie jestem pewien. czyli każdy będzie pasował? taki może być j/n? tylko nie wiem czy te cięgna bedą posować i czy mogę przełożyć ze swojego? allegro.pl ALLEGRO.PL
pila24 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 (edytowane) 6 minut temu, RALF76 napisał: czyli każdy będzie pasował? taki może być j/n? tylko nie wiem czy te cięgna bedą posować i czy mogę przełożyć ze swojego? allegro.pl ALLEGRO.PL Sprawdziłem w etce i tam wszystkie v158 maja końcówkę G... także szukaj najnowszego,w takim mało używanym potencjometr będzie w najlepszym stanie. Ten co wkleiłeś to z innego auta jest. Sprzedający coś miesza... Widać ze ramie jest inne Edytowane 14 Marca 2021 przez pila24
RALF76 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 6 minut temu, pila24 napisał: Ten co wkleiłeś to z innego auta jest. Sprzedający coś miesza... Widać ze ramie jest inne ok dzieki, właśnie te ramiona coś mi nie pasują i jest jakieś ograniczenie przy ramieniu w tym białym a w ori czerwonym tego nie widzę
RALF76 Opublikowano 24 Marca 2021 Opublikowano 24 Marca 2021 nie mogłem znaleźć tego silniczka z odpowiednimi numerami więc rozebrałem pod kierownicą i wyjąłem kostkę z silniczka, po włożeniu działa prawidłowo - ciekawe czy chwilowo czy coś nie łączyło faktycznie..
Darek80s Opublikowano 30 Marca 2021 Opublikowano 30 Marca 2021 W dniu 28.09.2020 o 21:09, Wujekgizmo napisał: Witam. Mam problem z klimą, otóż od strony pasażera jest wszystko ok, a od kierowcy dmucha tylko gorące powietrze. Podpiąłem pod komputer i pokazało taki błąd poniżej. Czy ktoś wytłumaczy co wymienić I jak się dostać do owej części? ? pozdrawiam Kolego udało Ci się rozwiązać problem?
Pieterb Opublikowano 30 Marca 2021 Opublikowano 30 Marca 2021 22 minuty temu, Darek80s napisał: Kolego udało Ci się rozwiązać problem? A co ty tam masz takiego skomplikowanego, to proste rzeczy są.
Darek80s Opublikowano 30 Marca 2021 Opublikowano 30 Marca 2021 13 minut temu, Pieterb napisał: A co ty tam masz takiego skomplikowanego, to proste rzeczy są. Jeszcze nie wiem bo wczoraj zauwazylem ten sam objaw. W zime wymieniali mi kompresor a ze byly mrozy to nie używałem klimy i sie zastanawiam czy to oni coś sknocili czy kolejny wydatek mi sie szykuje.
Langista Opublikowano 30 Marca 2021 Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Darek80s napisał: byly mrozy to nie używałem klimy Rób tak dalej, a kompresor co 2-3 lata będziesz wymieniał Edytowane 30 Marca 2021 przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się