Artek71 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Co znaczy pomęczony? Jest temat na forum z przeróbka z halogen na xenon. Do wymiany lampy, przetwornice i okablowanie.Od połowy 2006 były oferowane za dopłatą (w pakiecie s-line) lampy z białymi kierunkami. W wersji S i RS wstawiane jako standard. Dzięki za odpowiedź. Chodziło mi o mod BIXENON na BIXENON SKRĘTNY. Czy warto? Jakie przeróbki. czy to przerost formy nad treścią. Może kto posiada Bixenon skrętny się wypowie czy to fajna sprawa.
Muskel1 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) Kolego Twoje pytanie jest zrozumiałe więc nie ma co wykrzykiwać ( pisanie słow duzą literą). Napisałem Ci powyżej, że bez przeróbek kabli sie nie obejdzie. Przede wszystkim potrzebujesz 2 przetwornice skrętne, sterownik samopoziomowania dla lamp skrętnych oraz ciągnięcie Canów od tego sterownika do lamp bo sterowanie w skrętnych jest po Canach. Po odpowiednim podłączeniu i po przepinaniu pinów w kostkach pozostaje jeszcze zakodować odpowiednio. Jak dla mnie szkoda zachodu, chyba że sam jesteś w stanie to ogarnąć bo tanie to nie będzie. Edytowane 25 Maja 2016 przez Muskel1
Artek71 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Kolego Twoje pytanie jest zrozumiałe więc nie ma co wykrzykiwać ( pisanie słow duzą literą). Napisałem Ci powyżej, że bez przeróbek kabli sie nie obejdzie. Przede wszystkim potrzebujesz 2 przetwornice skrętne, sterownik samopoziomowania dla lamp skrętnych oraz ciągnięcie Canów od tego sterownika do lamp bo sterowanie w skrętnych jest po Canach. Po odpowiednim podłączeniu i po przepinaniu pinów w kostkach pozostaje jeszcze zakodować odpowiednio. Jak dla mnie szkoda zachodu, chyba że sam jesteś w stanie to ogarnąć bo tanie to nie będzie. Dziękuje pięknie.
azure Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Potrzebuję porady. Mam w A4 B6 bixenon, w ubiegłym roku zmieniłem odbłyśniki i soczewki na te z A4B8, zamontowane zostały na adapterach. Do tego nowe żarniki. Aktualnie chyba zaczyna umierać jedna przetwornica i zastanawiam się czy: 1. regenerować (jak tak to gdzie szybko to ogarną) 2. wywalić te przetwornice które mam i kupić inne pod d1s (jakie i ewentualnie gdzie) 3. wywalić przetwornice oraz żarniki i przejść na jakieś inne, mniej awaryjne. Widzę, że ludziska często wymieniają przetwornicę po przetwornicy (valeo), dla mnie bez sensu. Jak najskuteczniej rozwiązać ten problem przy zachowaniu jakiegoś umiaru w wydatkach...
erchi Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Wymienić na przetwornicę japońskiej produkcji, taka nawet od chińskich żarników nie wysiądzie
rafi10612 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Np kojito Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
azure Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Koito - jakiś dokładnie model? Jest gdzieś może opis przejścia na przetwornice Koito, tak żebym mógł się zorientować czego potrzebuję i jaki jest zakres przeróbek?
nitroo Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Nie ma. Po prostu większy otwór w lampie na przetwornicę, a reszta to to samo. Koito D4S z Toyoty bodajże.
azure Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 A jak z podłączeniem? Proste czy skomplikowane (w sensie kabelkologii)? Sterowanie przysłoną w bixenonie chyba jest przez przetwornicę, w takiej kioto będzie to działać?
nitroo Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Ja się pinami od przetwornicy wpiąłem w ori przewód do żarówek
Lukasz_N Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) A jak z podłączeniem? Proste czy skomplikowane (w sensie kabelkologii)? Sterowanie przysłoną w bixenonie chyba jest przez przetwornicę, w takiej kioto będzie to działać? Nie ma żadnej filozofii. Do przetwornicy musisz podać 12V, a do palnika masz już gotowe podejście z przetwornicy. W bixenonie B6 przesłona jest zasilana z H7, a nie przez przetwornicę. Edytowane 16 Czerwca 2016 przez Lukasz_N
Kendi~ Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Panowie, po wymianie H7 na bixenon lewą lampą świeci normalnie, a prawa gaśnie co jakiś czas.. oczywiście FIS wyrzuca błąd, ale po wyłączeniu i ponownym włączeniu dalej przez chwilę świeci.. ktoś miał coś takiego? Problem zarnik? A może przetwornica? A może powodem jest mniejszy przekrój kabla na tym jednym pinie? Chociaż pin kupiony w ASO.. W lewej lampie, wszystkie kupione na Wolumen'ie, większy przekrój i wszystko dziala normalnie..
Robero321 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Palnik mam to samo... żeby się upewnić zamień palniki stronami
Kendi~ Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Spoko, może w weekend sprawdzę na nowych już zarnikach.. wolałem zapytać, niż ściągać zderzak i nic nie naprawić Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
krzysiekvtec Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 do b7 bi xenon wejdzie bez problemu hella intemo z np tiguana?
luiggi Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Nie ma regoly jak dlugo nowe zarniki dzialaja. U jednych krocej u innych dluzej. Wszystko zalezy w jakim stopniu przetwornice zuzyte, ile godzin roboczych bo jeden za dnia jezdzi na DRL inny z koleji na xenonie. Fakt jest, Problem jest znany i wiele razy omawiany. jedyne sluszne i jednoznaczne rozwiazanie to wymiana przetwornic na poprawiaon. Uwierz mi kolego bo dlugo przed Toba bawilem sie w wymiane zarnikow w B7. czy ktos podzieli sie nr owych poprawionych przetwornic? trzeba cos specjalnie rezac czy podejdzie do OEMowych bixow b7? Dzieki! Edytowane 11 Lipca 2016 przez luiggi
Muskel1 Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Numer części się nie zmienił czyli dla nie skrętnych w B7 jest: AL 1 307 329 115 Audi 8E0 907 391 B Ważna jest data produkcji na naklejce. Żadnych przeróbek nie musisz wykonywać bo to te same przetwornice tylko że z polepszonym hardware.
azure Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Dzisiaj zrobiłem przymiarkę przetwornicy Koito D2S pod ori dekiel. Da się to ogarnąć, ale trzeba ciać i później to uszczelniać... niestety. Ma ktoś może fotki z montażu takich Koito u siebie w bixie? Ewentualnie jakich innych przetwornic szukać, raz żeby były mniejsze gabarytowo, a dwa najlepiej gdyby były hermetycznie zamknięte :-) Da się?
booolek Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 takie coś sobie załóż, ja mam taka przetworke i palnik u siebie w b5 https://hidretrofit.pl/sklep/przetwornice-d3s-keboda-osram-d3s-66340-hbi/
kt65c453 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) dziś zabrałem się za czyszczenie soczewki i polerke reflektorów w moich bixenonach, ku mojemu zdziwieniu coś było pomodzone bo widać jakieś przeróbki i żarnik jaki mam to d4s a przetwornica widać że zmieniana , może ktoś powiedzieć co to ktoś zrobił?? Czy to jakaś przeróbka na coś lepszego ?? Dodam że bixenon jest połączony z zwykłymi długimi i długie są mega mocne co mi odpowiada . Soczewka jest jakby nierozbieralna tzn raczej nie do oddzielenia od całej obudowy metalowej, jakby wtłoczona . Edytowane 10 Września 2016 przez kt65c453
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się