Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wyglada to w zaleznosci od rocznika, na poczatku gasly potem juz nie, chyba od 97-98 juz nie gasly

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a próbowałeś na samych kablach przy włączonych światłach postojowych szukać prądu gdzie jest??ja tak robiłem włąćzyłem światła postojowe i szukałem.kawałek kabla i żarówka.

Opublikowano

sprawa się wyjaśniła. jak włączałem postojowe to w prawej lampie jakby prądu nie było. po godzinie namysłu co jest grane okazało się ze bezpiecznik od pozycji jest spalony - a spalił się zapewne wtedy gdy podczas podłączania kabli zmasowaly się i zaiskrzylo.

Opublikowano

Ludzie, minimum wiedzy niezwiazanej w ogóle z audi.

1. Pozycyjne (w waszych autach nie ma "postojówek") MUSZĄ świecić się razem ze światłami mijania i drogowymi.

2. To czy po załączeniu świateł drogowych gasną mijania czy świecą razem nie zależy od rocznika, lifta i tym podobnych rzeczy. Tylko i wyłacznie od zastosowanych żarówek. W przypadku H4, czyli dwuwłóknowej światła mijania gasną po załaczeniu drogowych. W przypadku H1, H7 i podobnych jednowłóknowych mijania świecą łącznie z drogowymi.

Zrobiłem tak jak kolega napisał i pojechałem na stację żeby ustawić światła. Diagnosta stwierdził, że na długich powinny gasnąć mijania:eusathink:. Jak to wyglądało fabrycznie ?

Dżizas, to chyba jakiś kolega tego, co mi proponował założenie żarówek 90W, będa lepiej świecić. :facepalm:

A tu wątek o przepięciu kabelka, zeby drogowe świeciły razem z mijania: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ahu-swiatla-drogowe-przekladce-lamp-h4-soczewke-xenon-19226/

Opublikowano

ad2. moze i w teori masz racje a w praktyce ni huhu.... pare kompletow lamp juz zalozylem.... i rocznik 97-98 pomimo ze lampy sa na H4 to krotkie nie gasna przy wlaczeniu dlugich.... ale nie ma na to regulu na 3 auta w dwóch nie trzeba bylo przekladac kabla....

Opublikowano
ad2. moze i w teori masz racje a w praktyce ni huhu.... pare kompletow lamp juz zalozylem.... i rocznik 97-98 pomimo ze lampy sa na H4 to krotkie nie gasna przy wlaczeniu dlugich.... ale nie ma na to regulu na 3 auta w dwóch nie trzeba bylo przekladac kabla....

Nie ma takiej możliwości - fabrycznie tak nie wyszło. To po prostu nie wynika z niczyjego widzimisie, tylko odbłyśnik nie wytrzymałby na dłuzszą metę 55+60=115W mocy!

Za to jestem pewien, że 99,9 i 9 koma 9 posiadaczy przedliftów z lampami Bosch (H7+H7), którzy po stłuczce zakładałi tańsze Valeo (H4) NIE ZMIENIAŁO kabelka przy kostce przełacznika świateł.

Opublikowano

A na czym się te poliftowe lampy trzymają? Tylko na tych dwóch torxach u góry? I czy wycinając muszę stosować się do jakiś wymiarów czy wyciąć tak plus minus według instrukcji bo lampy i tak zasłonią miejsce wycięcia?

A co powiecie na temat takich lamp?

LAMPY PRZEDNIE-AUDI A4(B5)94-98 SOCZEWKA FK DEPO (2424684264) - motoAllegro

Domyślam się, że ciąć nie trzeba ale czy wtyki będą pasować czy musiałbym przerabiać?

Opublikowano

Trzymają się na górnych zaczepach oraz na dolnym bolcu pod lampą.

Lampy z linku są ok jeśli boisz się cięcia blachy, zdecydowanie lepszy efekt będzie po zastosowaniu zespolonych.

Opublikowano

Przyznam się, że trochę boję się cięcia bo jako informatyk z wykształcenia mam małe doświadczenie z robieniem tego typu rzeczy :facepalm: Ale z drugiej strony do odważnych świat należy :naughty:

A tak przy okazji to co to za lampy zespolone, które nie wymagają cięcia? Bo szukam i znaleźć nie mogę (chyba, że źle szukam)

Opublikowano

lampy zespolone ktore nie wymagają ciecia z tego co mi sie wydaje to angel eyes'y , ale nie zakladaj tego bo napewno bedziesz zalowal, wygladaja na A4 nijak (w sumie to kwestia gustu) ale to najmniejszy problem, strasznie slabo swieca i przez to wielu "amatorow tunerow" po czasie je zmienia na ori

Opublikowano

zespolonych do przedlifta bez ciecia nie ma ewentualnie jak wyżej z kierunkiem dokładanym

Opublikowano
Przyznam się, że trochę boję się cięcia bo jako informatyk z wykształcenia mam małe doświadczenie z robieniem tego typu rzeczy :facepalm: Ale z drugiej strony do odważnych świat należy :naughty:

A tak przy okazji to co to za lampy zespolone, które nie wymagają cięcia? Bo szukam i znaleźć nie mogę (chyba, że źle szukam)

Rżnij i rozdziewicz niunię :evil: zarówno Ty jak i ona będziecie wdzięczni za ten odważny krok :grin:

Opublikowano

Jestem zielony w temacie i trochę ciężko przebić się przez 62 strony wątku, lecz przed liftem halo był w reflektorze, czyli po zmianie na poliftingowe reflektory nie będzie halogenów. Dobrze myślę?

Opublikowano

W przedlifcie halo było w lampach Boscha.

W polifcie halo masz w zderzaku, więc siłą rzeczy w zespolonych ich nie ma.

Opublikowano

OK, dzęki, czyli trzeba jeszcze pomyśleć o halogenach. ;)

Opublikowano

A jeżeli ich z przodu nie będę miał? Mogą mi nie podpić przeglądu albo policja może mi robić nieprzyjemności z tego powodu?

I druga rzecz czy jeżeli chciałbym je zamontować to czy będą pasować do zderzaka przedliftowego? Chodzi mi o kratki boczne i oprawy halogenowe + same halogeny

Opublikowano

Z tego co widziałem to najlepiej kupić z kratkami od polifta.

Opublikowano
Z tego co widziałem to najlepiej kupić z kratkami od polifta.

i co potem z tym zrobisz? jak to nie pasuje do przedlifta.... tylko rzeźba albo us poszukaj w warsztacie....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...