Bart-S Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 no właśnie lipa, bo u mnie 'filter' jest po prawej mańce a szyba wychodzi na lewą... tak samo mam z autopoziomem bixów, gdzie sterownik? pod kierownicą?? Normalnie jest nad schowkiem za poduszką - a jak w UK to nie wiem. Ale OK, bo robimy OT...
_Bartek_ Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Kupiłem sterownik za 100zł Ciekawe ile będzie warty...
marjankowi Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Jakaś sztuka tu poszła - porozkręcaj to co pokazałeś...Z przetwornika lecą 3 kable do aku: - gruby czerwony (do klemy +, złącze śrubowe) - gruby brązowy (do klemy -, przykręcone po drugiej stronie uchwytu - mocowane tą samą śrubą którą dokręcasz klemę). - cienki czerwony (też leci do klemy +) Kolejna wiązka która wychodzi z przetwornika to 3 przewody które na końcu rozdzielają się na dwa konektory. Dwa grubsze kable o przekroju 2,5 to obwód grzania szyby i pojedynczy biało/żółty kabel 0,5 to sygnał dla klimy). Dzięki za tę rozpiskę. Odizolowałem pancerz w którym szły przewody zasilające (brązowy i czerwony - plus i minus z akumulatora), lecz pomimo odseparowania ich - dalej na nich jest zwarcie. Czyli wnioskuję że to zwarcie jest w środku przekształtnika. A wydaje mi się że to tak nie powinno być ? Odkręciłem 4 śrubki i chciałem ściągnąć tę blaszkę która jest na przekształtniku - ale chyba jest ona przyklejona bo coś zejść nie chce. Moduł grzania szyby od środka: <br /><br /> <br /><br />
adamooo Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 czyli moduł można w miarę naprawić nie jest mocno skomplikowany..
marjankowi Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Większość uszkodzeń będzie zapewnie na tych czterech mosfetach i diodzie.
MrWho Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Możesz napisać jak go rozebrałeś? Ja swój stary rozciąłem flexem i dłubałem ze środka to gów.... poddałem się... Chyba, że tylko u mnie w środku jest zalane jakąś czarną masą... jak by guma
barrowiec1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Wczoraj mechanik chciał założyć moduł pod grzanego windscrena ale tu wyskoczył mały zonk w miejscu gdzie ma być moduł zasuwają rurki od klimy... Można to jakoś sprawdzić, jak w anglikach był montowany owy moduł?
barrowiec1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 się kuźwa okaże, że w UK nie było stosowane
adamooo Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 przecie sterownik nie musi być dokładnie w tym samm miejscu..można coś przyrezać..
Caporeira Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Jakaś sztuka tu poszła - porozkręcaj to co pokazałeś...Z przetwornika lecą 3 kable do aku: - gruby czerwony (do klemy +, złącze śrubowe) - gruby brązowy (do klemy -, przykręcone po drugiej stronie uchwytu - mocowane tą samą śrubą którą dokręcasz klemę). - cienki czerwony (też leci do klemy +) Kolejna wiązka która wychodzi z przetwornika to 3 przewody które na końcu rozdzielają się na dwa konektory. Dwa grubsze kable o przekroju 2,5 to obwód grzania szyby i pojedynczy biało/żółty kabel 0,5 to sygnał dla klimy). Dzięki za tę rozpiskę. Odizolowałem pancerz w którym szły przewody zasilające (brązowy i czerwony - plus i minus z akumulatora), lecz pomimo odseparowania ich - dalej na nich jest zwarcie. Czyli wnioskuję że to zwarcie jest w środku przekształtnika. A wydaje mi się że to tak nie powinno być ? Odkręciłem 4 śrubki i chciałem ściągnąć tę blaszkę która jest na przekształtniku - ale chyba jest ona przyklejona bo coś zejść nie chce. Moduł grzania szyby od środka: http://s16.postimage.org/lfnegltkh/IMG_6148.jpg <br /><br /> http://s12.postimage.org/yf7csljtl/IMG_6156.jpg <br /><br /> Hej, możesz opisać jak udało Ci to rozebrać ?
_Bartek_ Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Bart, czy byłaby możliwość, żebym wysłał Ci do spraedzenia dwa moduły? Kupiłem drugi i oczywiście dalej mam błąd otwartego obwodu... :/
marjankowi Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Możesz napisać jak go rozebrałeś? Ja swój stary rozciąłem flexem i dłubałem ze środka to gów.... poddałem się... Chyba, że tylko u mnie w środku jest zalane jakąś czarną masą... jak by guma U mnie płytka nie jest niczym zalana. Jak rozebrać? Odkręcasz tę zaślepkę z boku. Ze środka usuwasz blaszkę dociskającą tranzystory do radiatora. Teraz można wyczepić zaczepy przedniej plastikowej pokrywy i płytka daje się wysunąć . <br /><br />
Bart-S Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Bart, czy byłaby możliwość, żebym wysłał Ci do spraedzenia dwa moduły? Kupiłem drugi i oczywiście dalej mam błąd otwartego obwodu... :/ Wyślij - sprawdzę.
_Bartek_ Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Wymontuję drugi po Nowym Roku i podeślę. Podaj adresa na PW. Z góry danke
MrWho Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 I jak Panowie udało się ustalić czy od A8 podchodzi?
Caporeira Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Czy komuś udało się rozebrać "zalany gumą/plastikiem" moduł ?
_Bartek_ Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Poszperaj w tym temacie. Są zdjęcia. Sent from my domofon using Tapatalk
Caporeira Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Widziałem zdjęcia ale z niezalanego. Ja mam zalany tą czarną "mazią" dlatego o tej przypadek pytam.
syndykat3 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 otórz mam pytanie mam niby podgrzewana szybe ale mi nie podgrzewa wiem że szyba nie jest oryginalna więc czy ta oryginalna podgrzewana czymś się różni od zwykłej oprócz koloru i ma jakies piny itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się