Yelo Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Po mieście ostatnimi czasy - 10l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Wydaje mi się, że wycisnąłem z mojego auta wszystko co się dało, efekt to 10.18 cały bak w mieście. Wolniej, płynniej, spokojniej itd nie umiem. Dramat, ale byłem ciekawy - ciekawość zaspokoiłem więcej nie będę próbował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 ja ostatnio tez rozne kombinacje sprawdzałem... spokojna - ale wcale nie bardzo wolna (130-140) trasa gdansk- wawa - spalanie w/g FIS 6,9 dynamiczna trasa gdansk-wawa-gdansk plus troche jezdzenia po wawie - wyliczone przy tankowaniu do pelna - 8,5 litra. jazda po miescie , moze z 20% szybkiej trasy - 10 w porywach 11 L wiem ze zaraz uslysze ze zmyslam, ale pomimo mojej bardzo ciezkiej nogi nie jezdze nonstop agresywnie, i sprawdzajac od czasu do czasu spalanie przy tankowaniu wychodzi mi 10,5 litra najczesciej - mozna powiedziec ze w trybie mieszanym - Trojmiasto i okolice. dzieki temu jakos zyje bo w zeszlym tygodniu wyjezdzilem cztery pełne zbiorniki , nie wyobrazam sobie tankowania benzyny ... chyba musialbym z obiadów zrezygnowac ;] ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paypal Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Ja tam zatankowałem pierwszy raz V power i powiem ze zadnej roznicy nie zauwazyłem. Auto chodzi tak samo, zbiera sie tak samo i spalanie jest identyczne - wniosek ? po co przepłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 ja wczoraj wrocilem z trasy z pld na pln razem 930km,mialem zatankowany caly bak a jeszcze paliwka zostalo na jakies 80km do rezerwy paliwo shell GTL mój wynik na baku 1030km+rezerwa , ajm po chipie , paliwko ze statoil'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafol Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 u mnie na całym baku, znaczy do rezerwy w jeździe mieszanej ostatnio zrobiłem 980km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpałekP Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Moje spalanie b6 2.5 tdi bdh quattro manual (6): miasto : od 7,9 l/100km ( bardzo rzadko) do 12 l/100km ( ciągłe korki) średnio około 9,5 do 10,5 l/100km niedaleka trasa gdynia-warszawa-gdynia jechałem tak paręnaście razy i najczęstszy wynik to: 6,3 l/100km tempo od 70 km/h do 160 km/h ( przy wyprzedzaniu), średnio 90 do 110 km/h Ogólnie : 10 l/100km w mieście w korkach itp, a w trasie około 7 litrów... ( biegi w mieście zmieniam na 2000 obr/min rzadko do 3000 obr/min na trasie poniżej 1800 obr/min przy wyprzedzaniu do 3500 obr/min) bardzo zastanawia mnie jak po polskich drogach gnacie około 140 do 180 km/h jak nie którzy piszą na dwupasmówkach... Ja często jadę tak, całą trasę że przez 500 km wyprzedzi mnie maks 3 samochody i są to naprawdę konkrety nie żadne 1.9tdi a do 180 to chwilowo może przy wyprzedzaniu dochodzę... Chyba jeździć nie umiem, bo przy ostatniej wizycie w niemczech usadziłem się za bmw 550 kombi ( v8 4.8 benzyna) i na odcinku 300 km tylko m3 nas wyprzedziło a ja zakochałem się w bmw 550 (chyba piątka będzie następna tylko szkoda brak quattro) a prędkość rzadko przekraczała 200km/h. ( wtedy spalanie wynosiło 9,6 l/100km), a niektórzy na forum tak latają 1.9 tdi to myślę że 2.5 tdi ma za mało mocy żeby tak gonić ??? chyba się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 bardzo zastanawia mnie jak po polskich drogach gnacie około 140 do 180 km/h jak nie którzy piszą na dwupasmówkach... Ja często jadę tak, całą trasę że przez 500 km wyprzedzi mnie maks 3 samochody i są to naprawdę konkrety nie żadne 1.9tdi a do 180 to chwilowo może przy wyprzedzaniu dochodzę... Chyba jeździć nie umiem, bo przy ostatniej wizycie w niemczech usadziłem się za bmw 550 kombi ( v8 4.8 benzyna) i na odcinku 300 km tylko m3 nas wyprzedziło a ja zakochałem się w bmw 550 (chyba piątka będzie następna tylko szkoda brak quattro) a prędkość rzadko przekraczała 200km/h. ( wtedy spalanie wynosiło 9,6 l/100km), a niektórzy na forum tak latają 1.9 tdi to myślę że 2.5 tdi ma za mało mocy żeby tak gonić ??? chyba się mylę. Sory ale nie wiem czy to pytanie czy stwierdzenie czy o co Ci chodziło w tej wypowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 kolego do 2000-3000 to jazda tzw. emerycka 140 na trasie jak dla mnie to prędkość średnia a większość lekko dłubniętych 1.9 objedzie cię bez problemu a co dopiero 550 które ma grubo ponad 300 kucy w serii. Przy takiej jeździe o której piszesz mój najmniej spalił 5 l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpałekP Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 W mojej wypowiedzi opisałem podałem moje szybkie sprawozdanie co do spalania, a z prędkościami 1.9 tdi łapię się za głowę ( ja chyba nie mam odwagi gnać cały czas na trasach po 160 km/h i więcej ( może na naszych krótkich autostradach) a i tak jak widzę co mnie i innych wyprzedza to same konkretne auta a ja jadę swoje od do 130 km/h... Dokładnie chodzi mi o to dlaczego pisze sporo osób jak szybko jeżdzi na polskich drogach ( audi a4) z prędkościami powyżej 140 km/h jak jadąc do warszawy ( dwa razy na miesiąc ) i jeszcze nie spotkałem się żeby audi 1.9 tdi mnie wyprzedzało... I znów drażnisz kolego MRoger 1.9 tdi vs 2.5 tdi ... a co do niego to nie warto nawet się wypowiadać. a 550 ma kupe mocy a jak widać facet jechał nie przekraczając 200km/h i dało radę za nim jechać a moje audi już swoje lata młodości ma za sobą i już nie ma co szaleć na drogach. A w dieslach chyba dobrze dla nich zmieniać biegi na 2000 obr/1min ? a pięknie ciągną przecież od 1600 do 3500 więc do 3000 obr/1min wg mnie starczy ciągnąć na biegu. Takie moje spostrzeżenie. Kiedyś sprawdzając ile najmniej spali to na odcinku 30 km z domu do sopotu i spowrotem w nocy (kompletnie pusto) uzyskałem 5,2 litra/100km ale biegi na 1500 zmieniałem i stosując się do ograniczeń prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Ok nie bierz tego tak do siebie, jeździsz jak Ci odpowiada. Jedni preferują jazdę ekonomiczną inni dynamiczną. Nie mam kompleksów i nie uważam że 1.9 jest jakieś lepsze czy 2,5 gorsze bo to w większości przypadków kwestia egzemplarza. Uważam że jazda do 2000 to mulenie auta, turbawka też raczej lubi wyższe obroty ale temat był już wałkowany 1000 razy. Tak czy inaczej żeby nie było że OT taki styl jazdy zapewne pozwoli spalić trochę mniej ale nie jest miarodajny to jakby konkurs na to kto najbardziej zamuli swoje auto a nie rzeczywiste spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 temat się zagęszcza, to może tak dla rozluźnienia atmosfery - dziś kraków-tor kielce-kraków, s8 v10 5.2, ~18 :> ani wolno ani szybko zależnie od sytuacji od 50-220, napewno nie płynnie, jak to na tej trasie typowo szarpana jazda. jak najbardziej wyprzedził mnie diesel, nawet spory bo jakieś większe Renault od Traffic'a, co prawda na podwójnej ciągłej, pasach i z drugiej strony wysepki, ale wyprzedził i ma zaliczone s8 więcej diesli wyprzedzających nie pamiętam, ten jedyny odbił się w pamięci 140 na trasie jak dla mnie to prędkość średnia za cholere nie byłbym w stanie osiągnąć na typowej polskiej trasie średniej prędkości 140 ani moim 2.0 ani nawet s8, te diesle to jednak szybkie muszą być i zdecydowanie ich nie doceniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1990 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Motor 2.0 TDI Spalanie: Trasa Niemcy-Polska czyli cykl mieszany autostrady niemieckie prędkości rzędu 180-190 bak wystarcza na ponad 1000Km czyli średnie wychodzi troszkę ponad 6L/100KM litrów. Minimalne 5,8L/100KM przy bardzo oszczędnej jeździe. Miasto na zimnym silniku w zimie krótkie odcinki spalanie koło 7L/100KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUTI Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 To i ja dorzucę swoje info, wiec motor 1.9 TDI QUATTRO po wirusie na 160KM Spalanie średnie ok 7,5l/100km Miasto 8 - 8,5l/100km Trasa 6-6,5 / km100l Na pełnym baku 800-900 km W przypadku tej jednostki i napędu spalanie jest bardzo zróżnicowane, mając w miare dużo mocy przy Q ciężko jeździć spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam Mój wynik to: zalany po korek przejechałem 116 km i wróciłem pod ten sam dystrybutor wlałem 5,9 L; wychodzi 5,1 L na 100 km, z zachowaniem przyzwoitej dynamiki jazdy, klima kiedy była potrzebna chodziła z pełnego baku do pierwszego piknięcia rezerwy przejechałem 1140 km, na trasie, włączając w to "trasę" z Rzeszowa do Tarnowa krajową 4, (to co tam się teraz dzieje to skandal) i tu nie mam kompletu info żeby policzyć sobie średnie spalanie na 100 jaką pojemność ma bak w moim avancie, i przy jakiej ilości paliwa włącza się rezerwa??? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulk_1986 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Motor 2.0 TDI Spalanie: Trasa Niemcy-Polska czyli cykl mieszany autostrady niemieckie prędkości rzędu 180-190 bak wystarcza na ponad 1000Km czyli średnie wychodzi troszkę ponad 6L/100KM litrów. Minimalne 5,8L/100KM przy bardzo oszczędnej jeździe. Miasto na zimnym silniku w zimie krótkie odcinki spalanie koło 7L/100KM. Ja z porównywalnym silnikiem: - tryb mieszany: ok 6,7 l/100km -miasto: ok 7,5 l/100km ale rzadko mam okazje robić 100 km tylko po mieście A teraz dla porównania z kolegą - trasa Niemcy(SASNITZ) - Polska(GORZÓW WLKP.) Kierowca + 2 pasażerów + mały bagaż, opony 205/55/16. Autostrady 180 - 200, zwykłe drogi do max 150. Spalanie z FIS'a 8,6 l/100km Dystans ok 350km, średnia predkość z FIS'a 111 km/h Po zmianie felunku i z większym bagażem na trasie powrotnej: Polska(GORZÓW WLKP.) - Niemcy(SASNITZ) Kierowca + 2 pasażerów + pies (40kg) + duży bagaż, opony 225/40/18. Autostrady 180 - 190, zwykłe drogi do max 150. Spalanie z FIS'a 9,1 l/100km Dystans ok 350km, średnia predkość z FIS'a 107 km/h Z tym że za drugim razem ani razu nie przekroczyłem 190 km/h a za pierwszym razem nawet powyżej 200 km/h cisnąłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpałekP Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 po moich ostatnich postach w tym temacie chciałem zobaczyć ile spali auto gdy pojadę szybciej ( wyższe obroty ciągłe wyprzedzanie) oto moja relacja: trasa gdynia - warszawa prędkość średnia prędkość z fisu 104 km/h na całej trasie ~ 370 kilometrów ( wyruszyłem 0500 ) ciągłe wyprzedanie i jazda ponad 130 km/h często te 160 km/h na ładnych prostych... Efekt spalanie 7,1 l/100km Spalanie nie za duże ale 500 zł i 10 pkt karnych w kieszeni. a i tak uważałem na policję więc moim zdaniem styl jazdy ze średnią 6,3 l/100km ( takie spalanie miałem zawsze na tej trasie) jest o wiele bardziej opłacalny ( wtedy średnia prędkość ponad 70 km/h jest). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek80081 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 a s b jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Warszawa-Krakow srednia 95-100km/h - wiadomo to dosc ruchliwa trasa. do pieca troche dokladalem momentami bylo 190 momentami 180, ogolnie dosc szybko ale staralem sie nie nawariata poza jedna sytacja gdzie wyprzedzilem na podwojnej ciaglej w srednim mijescu. Pech chcial ze od 10min jechala za mna Vectra (ktorej za cholere nie zauwazylem,bo jak ja mijalem to siedzial tam jakis chlopczyk z przodu). Panowie troche byli zdziwieni ze swoim 2.0T-200ps nie moga dogonic 2.5tdi (bylo pod gore wiec im wytlumaczylem ze to diesel ;-) ). Wynik koncowy 8.6-8.7 , w rzeczywistosci moze troszke mniej bo mnie ten fis przeklamuje zazwyczaj o 0.3-0.5. p.s. koziol1990 nie wierze w spalanie lekko ponad 6l przy predkosci sredniej 180-190 (bulkowi wychodzi tylko okolo 2l wiecej w takich sytuacjach przy podobnym silniku ), ale moze zamalo mam wiary co po niektorych wypowiedziach (srednia na trasie 140w 1.9tdi :shocked: - no chyba ze ta trasa to autostrada). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 mój wynik na baku 1030km+rezerwa , ajm po chipie , paliwko ze statoil'a 1000wczoraj się przekręciło, jeszcze coś tam jest (1008jest dziś) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się