ROBERT Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 ...który nie zaszkodzi bardzo kowalskiemu który będzie miał autko zajechane jak koń po westernie, sprowadzane po taxi etc ... Tylko , że ten katalog chyba nie jest tylko na Polskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Robercie stosujcie zatem katalog dostępny na www.oelberater.de Pozdrawiam serdecznie marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Dana, podejrzewam ze stosujesz jakis podklad tak, albo chcesz mies lepszy ciuch ? A nie chcialabys stosowac lepszego ? Tak jak silnik w Twoim aucie, tez chce jezdzic na lepszym oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Dana Skarbie masz żyłkę detektywa - powinnaś rozwijać się w tej materii, względnie superdociekliwa dziennikarka Marcinku Sloneczko, tu nie chodzi o zylke detektewistyczna. Tak sie sklada ze pracuje w gronie samych mezczyzn, i bardzo czesto sa rozmowy o samochodach. Ja probuje lansowac olej Motul, ale co z tego jak Oni to sprawdzaja w internecie i mowia mi ze zle im doradzam. Na przykladzie 6100. Wiec uwierz mi nie mam lekko. Dana, podejrzewam ze stosujesz jakis podklad tak, albo chcesz mies lepszy ciuch ? A nie chcialabys stosowac lepszego ? Tak jak silnik w Twoim aucie, tez chce jezdzic na lepszym oleju Tomku ja stosuje taki olej o jakim mowimy na forum ze ma byc. Czyli 8100 X-cess. Ale jak przekonac innych ze to prawidlowy olej, skoro firma Motul sama pisze ze ma byc 6100. Pozdrawiam Dana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 mnie nie musisz przekonywac że 5W-40 jest lepszy do Twojego silnika od 10W-40 bo to czesto widze jak rozbieram tego typu silniki i wiem jak jest nie ma nawet czego porównywac, silnik jest o niebo czysciejszy i osiaga wieksze przebiegi pomijam tutaj fakt stany panewek wału, pierscieni o samej turbinie nie wspominam poniewaz to ona jest najbardziej wrażliwa na jakośc oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 stosujcie zatem katalog dostępny na www.oelberater.de Nareszcie cos konkretnego... I dlaczego Motul nie moze zrobic tego podobnie... OK... dziekuje za te informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 stosujcie zatem katalog dostępny na http://www.oelberater.de lecz ten katalog też podaje ze wchodzi 4,3 a ja wlewam 3,8, i jest stan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 stosujcie zatem katalog dostępny na http://www.oelberater.de lecz ten katalog też podaje ze wchodzi 4,3 a ja wlewam 3,8, i jest stan Dokladnie... ja wlewam 3,5L i jest lekko ponizej MAX I uwaga niektorzy mechanicy sa na 100% przekonani ze do TDI w latach koniec 90 wchodzi ponad 4 litry oleju. No to juz bedzie dobrze ponad stan MAX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Czemu ten 15w40 jest taki czarny? czyżby przepracowany... ? A nawiązując do przytoczonego filmiku proponuję obejrzeć filmik który notabene już kiedyś zamieściłem w tym wątku... ( Winners ) 1) Motul 300V 5W-40 2) Ravenol VSi 5W-40 3) Castrol Magnatec 5W-40 4) Statoil Lazerway 5W-40 C3 5) Valvoline Maxlife Synthetic 5W-40 6) Chevron Delo 400 Synthetic 5W-40 and Motul 8100 X-cess 5W-40 Jestem ciekaw jak odniosą się do tego wyznawcy MOTUL'a ( oczywiście nie mam nic przeciwko temu olejowi :gwizdanie: ciekawi mnie jedynie czemu jest tak mocno polecany na forum skoro wyniki testu są jasne... ) Już drugi raz umieściłem tutaj ten filmik i znów następuje cisza po jego umieszczeniu... ciekawa sprawa :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos* Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 No jak to nie wiesz dlaczego cisza, jak by mógł najlepszy olej na świecie mieć taki kiepski wynik , lepiej o tym nie mówić przecież. Zresztą co tu się dziwić przecież to typowy olej HC gdzie główna baza to 50-100 % HC. Co innego Motul 300V , który jest na bazie PAO , Ester i od razu widać różnice , ale i cena odpowiednio wyższa Ja już od ładnych kilku wymian oddaje za każdym razem olej do analizy i wiem ,że Motul nic specjalnego sobą nie reprezentował, wypadł dużo gorzej niż obecny olej jaki mam zalany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 wypadł dużo gorzej niż obecny olej jaki mam zalany. Sorki ze zapytam... ale jaki masz obecnie olej zalany...? Pozdrawiam ps. fakt ze w tym tescie jak i innych na YT Motul nie wypada najlepiej. Ale czego oczekiwac wiecej za 5L w cenie ok. 100 zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 no niestety te x-cessy to slabiutekno w tym tescie juz lepiej magnatec castrol kupowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 ten test pokazuje że x-cess przy takich temperaturach wypada kiepsko, jeśli zatem spodziewasz się w Wawce - 35 stopni i więcej Carlos zalej 8100 x-lite Ktoś w naszym kraju widział ostatnio -35 stopni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 ten test pokazuje że x-cess przy takich temperaturach wypada kiepsko, jeśli zatem spodziewasz się w Wawce - 35 stopni i więcej Carlos zalej 8100 x-lite Ktoś w naszym kraju widział ostatnio -35 stopni ? wystarczy że jednej nocy taka temp będzie i rano odpalasz prawie na sucho bo olej do smoka nie napływa. Ostatniej zimy jedna czy 2 noce się takie trafiły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 ten test pokazuje że x-cess przy takich temperaturach wypada kiepsko, jeśli zatem spodziewasz się w Wawce - 35 stopni i więcej Carlos zalej 8100 x-lite Ktoś w naszym kraju widział ostatnio -35 stopni ? wystarczy że jednej nocy taka temp będzie i rano odpalasz prawie na sucho bo olej do smoka nie napływa. Ostatniej zimy jedna czy 2 noce się takie trafiły oczywista sprawa, -39 stopni Celsjusza podaje motul jako minimalna temperatura płynięcia dla x-cessa, druga sprawa, pomyśl Tomek co będzie gdy ktoś przy takiej nocy jak wyżej stosuje oleje klasy 10W40 lub 15W40 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 ten test pokazuje że x-cess przy takich temperaturach wypada kiepsko, jeśli zatem spodziewasz się w Wawce - 35 stopni i więcej Carlos zalej 8100 x-lite Ktoś w naszym kraju widział ostatnio -35 stopni ? wystarczy że jednej nocy taka temp będzie i rano odpalasz prawie na sucho bo olej do smoka nie napływa. Ostatniej zimy jedna czy 2 noce się takie trafiły oczywista sprawa, -39 stopni Celsjusza podaje motul jako minimalna temperatura płynięcia dla x-cessa, druga sprawa, pomyśl Tomek co będzie gdy ktoś przy takiej nocy jak wyżej stosuje oleje klasy 10W40 lub 15W40 ? normalnie szlif cylindra i prowadnic zaworowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 co będzie gdy ktoś przy takiej nocy jak wyżej stosuje oleje klasy 10W40 lub 15W40 ? A nie mozna by na te mrozy odstawic auta do garazu, i wyjechac dopiero wiosna? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 co będzie gdy ktoś przy takiej nocy jak wyżej stosuje oleje klasy 10W40 lub 15W40 ? A nie mozna by na te mrozy odstawic auta do garazu, i wyjechac dopiero wiosna? :> nie którzy tak robia własnie. Nie koniecznie odstawiając do garazu. Nawet pod blokiem stoi zawsze kilka zapomnianych autek do których właściciele chyba nawet nie zaglądaja az wiosna nastanie. Jedni tak robia bo poprostu im samochód nie potrzebny a inni się boja jeździć zimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 no niestety te x-cessy to slabiutekno w tym tescie juz lepiej magnatec castrol kupowac Przypuszczalnie podczas testu użyli x-cessa który miał płynność do -33 stopni dlatego nie ma się co dziwić. Obecnie producent w przypadku tego oleju podaje temperaturę -39. ten test pokazuje że x-cess przy takich temperaturach wypada kiepsko, jeśli zatem spodziewasz się w Wawce - 35 stopni i więcej Carlos zalej 8100 x-lite Ktoś w naszym kraju widział ostatnio -35 stopni ? wystarczy że jednej nocy taka temp będzie i rano odpalasz prawie na sucho bo olej do smoka nie napływa. Ostatniej zimy jedna czy 2 noce się takie trafiły oczywista sprawa, -39 stopni Celsjusza podaje motul jako minimalna temperatura płynięcia dla x-cessa, druga sprawa, pomyśl Tomek co będzie gdy ktoś przy takiej nocy jak wyżej stosuje oleje klasy 10W40 lub 15W40 ? Ostatnio w internecie znalazłem kartę charakterystyki oleju Motul 8100 X-cess w której podane są właściwości o lepszych parametrach niż w karcie w języku angielskim zamieszczonej na forum. http://www.motul.pl/download/1motul_8100_xcess_5w_40.pdf Czy ma to związek z tym, że producent unowocześnił ten produkt zwłaszcza, że zmienił szatę graficzna naklejki tego oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 mam nadzieje że mój Mobil sobie lepiej radzi http://www.mobil.com/Poland-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_1_New_Life_0W-40.aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się