Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zadaj pytanie w Dziale - Uklad Napedowy.

Wysłane z prodiża

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Cabanmat nie ma co się podniecać, kto ma nieco szarych komórek to wybierze dobry olej. Inni, choćby nie wiadomo co i tak zaleją Szajstrola bo mechanik kazał. Ale fakt, reklamę mają niezłą. Już nawet jak czytam gazetę na kiblu to wszędzie reklamują to gówno :doh:

Opublikowano

LIQUI MOLY Synthoil5w40

Valvoline syn power 5w40

Ktory lepszy jezdzi ktos na takim ?

jakies spostrzezenia opinie prosze o odp.

Opublikowano

Bierz LM,chociaż Valvo też jest bardzo dobrym olejem więc wybór należy do Ciebie.

Opublikowano

A jaki olej polecacie do VW POLO 1.9 sdi przebieg 155kk(org.)? X-cess będzie ok?

Opublikowano

Bedzie ok

Wysłane z prodiża

Opublikowano
LIQUI MOLY Synthoil5w40

Valvoline syn power 5w40

Ktory lepszy jezdzi ktos na takim ?

jakies spostrzezenia opinie prosze o odp.

jezdziłem na synpower 5w40 bardzo duzo ,lałem to do afn , moje autko(400tkm) pieknie smigało na tym oleju,ładnie mruczy silnik, silnik czysty,zero ubytków lub bardzo znikome oleju,na samym pocztku jak przejdzie sie na ten olej moze wystapic ubytek oleju ale zaraz potem unormuje sie ,az załuje ze ta oliwa nie ma normy 50501 do PD ,ale na dolewki lałem to do PD, synthoil to tez bdb oliwa ale cena całkiem inna, i do Vp wzupełnosci wystarczy synpower , w sumie mysle ze oba sa warte siebie tj na podobnym poziomie

Opublikowano

OOOO i o to mi chodzilo

Niby to samo na papierze ale w portfelu znaczna roznica

Zalezy mi na tym aby olej byl typowo do diesla a nie do wszystkiego ale w tych czasach ciezko :hi:dzieki za odp co kupie hmmm ?????:facepalm:

---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 18:12 ----------

kurde valvo bedzie niestety cena gore bierze nad checia posiadania czegos ciut moze lepszego ale czy jest sens przeplacac i tak 2 razy w roku wymieniam

Opublikowano

w moim aucie synpower spisywał sie super ,wiadomo jest silnik i silnik, oczywiscie sa inne oliwy tez bdb, ale chcesz dokonac wyboru miedzy valvoline a LM,wiec kazdy bedzie ok ,jak by nie patrzec sa to jedne z lepszych oliw ,

Opublikowano

Ta ale wiesz LM i Valvo to nie ta polka ale parametry prawie to samo tylko szukam cos typowo do ON ale zaden z nich nie jest

nie wiem czy zmieniac bo po castrolu wlalem durablenda i teraz chce cos up polke

Opublikowano

The a4 i co na durablend jakies złe objawy ?, durablend jest własnie typowym do diesla opracownym głównie do PD ,50501, i również 50500,zalej synpower jak chcesz cos zmienic ,a bedzie tylko lepiej,no chyba ze cos z innej marki kupisz,duzo zalezy tez od konkretnego silnika , ale synpower jest innych parametrów niz durablend ,np w zimie napewno szybciej dotrze na góre silnika,i wyciszy,osobiscie przy cenie jaka ma synpower i jakby miał jeszcze norme 50501 to do szczescia nic by mi nie brakowało:decayed: ,w moich stronach popularny jest jeszcze jb germanoil dynamic tdi , i powiem ze silniczek tez ładnie na tym pracuje, jak by nie patrzec niemiecka oliwa, a jak masz problem z wyborem zalej cos innego ,

Opublikowano

Panowie... pomoże ktoś w mojej sprawie... 1.9TDI 90KM ALH na zwykłej pompie.

Aktualnie jeżdżę na MOTUL Slecyfic 5W40.

Zastanawiam sie co brać na następną wymianę? X-Cess, X-Clean,Specyfic (wszystko 5W40).

Kontaktowałem się z Motulem to odpowiedzili mi, że ich zdaniem do mojego silnika najlepszy będzie Specyfic bo jest robiony typowo pod ten silnik.

Opublikowano
Panowie... pomoże ktoś w mojej sprawie... 1.9TDI 90KM ALH na zwykłej pompie.

Aktualnie jeżdżę na MOTUL Slecyfic 5W40.

Zastanawiam sie co brać na następną wymianę? X-Cess, X-Clean,Specyfic (wszystko 5W40).

Kontaktowałem się z Motulem to odpowiedzili mi, że ich zdaniem do mojego silnika najlepszy będzie Specyfic bo jest robiony typowo pod ten silnik.

To skoro mądre głowy Ci tak radzą to lej Specyfic. Nic mądrzejszego się nie dowiesz.

Opublikowano

Hmm no tak tylko mądre głowy powiedziały również że o ile dobrze pamiętają to X-Cess nie posiada norm do mojego silnika... ?

Więc zaznaczyły, że X-Cess już odpada na początku porównania...

A odnośnie Specyfic czy X-Clean to ich zdaniem Specyfic jest stworzony typowo pod moj silnik i ten ich zdaniem jest najlepszy.

Opublikowano

Jak Xcess nie ma normy ?????

505.00 jak byk.

Opublikowano

I właśnie nie wiem kogo się słuchać...

Technik z Motula pewnie pomyślał że mój silnik ma pompo-wtryski :facepalm:

keepper45, ja bym lał pełny do samego końca silnika :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...