endriuu Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zadaj pytanie w Dziale - Uklad Napedowy. Wysłane z prodiża
cabanmat Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Panowie marka się ceni... Castrol EDGE i Ford
Tommy Gun Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Cabanmat nie ma co się podniecać, kto ma nieco szarych komórek to wybierze dobry olej. Inni, choćby nie wiadomo co i tak zaleją Szajstrola bo mechanik kazał. Ale fakt, reklamę mają niezłą. Już nawet jak czytam gazetę na kiblu to wszędzie reklamują to gówno
cabanmat Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Kolego zły dział. Tu masz poprawny : http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-oleju-mojego-silnika-83133/index3.html
The a4 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 LIQUI MOLY Synthoil5w40 Valvoline syn power 5w40 Ktory lepszy jezdzi ktos na takim ? jakies spostrzezenia opinie prosze o odp.
kamilb5 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Bierz LM,chociaż Valvo też jest bardzo dobrym olejem więc wybór należy do Ciebie.
BartoszBB Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A jaki olej polecacie do VW POLO 1.9 sdi przebieg 155kk(org.)? X-cess będzie ok?
PRZEMEKC Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 LIQUI MOLY Synthoil5w40Valvoline syn power 5w40 Ktory lepszy jezdzi ktos na takim ? jakies spostrzezenia opinie prosze o odp. jezdziłem na synpower 5w40 bardzo duzo ,lałem to do afn , moje autko(400tkm) pieknie smigało na tym oleju,ładnie mruczy silnik, silnik czysty,zero ubytków lub bardzo znikome oleju,na samym pocztku jak przejdzie sie na ten olej moze wystapic ubytek oleju ale zaraz potem unormuje sie ,az załuje ze ta oliwa nie ma normy 50501 do PD ,ale na dolewki lałem to do PD, synthoil to tez bdb oliwa ale cena całkiem inna, i do Vp wzupełnosci wystarczy synpower , w sumie mysle ze oba sa warte siebie tj na podobnym poziomie
The a4 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 OOOO i o to mi chodzilo Niby to samo na papierze ale w portfelu znaczna roznica Zalezy mi na tym aby olej byl typowo do diesla a nie do wszystkiego ale w tych czasach ciezko :hi:dzieki za odp co kupie hmmm ????? ---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 18:12 ---------- kurde valvo bedzie niestety cena gore bierze nad checia posiadania czegos ciut moze lepszego ale czy jest sens przeplacac i tak 2 razy w roku wymieniam
PRZEMEKC Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 w moim aucie synpower spisywał sie super ,wiadomo jest silnik i silnik, oczywiscie sa inne oliwy tez bdb, ale chcesz dokonac wyboru miedzy valvoline a LM,wiec kazdy bedzie ok ,jak by nie patrzec sa to jedne z lepszych oliw ,
The a4 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ta ale wiesz LM i Valvo to nie ta polka ale parametry prawie to samo tylko szukam cos typowo do ON ale zaden z nich nie jest nie wiem czy zmieniac bo po castrolu wlalem durablenda i teraz chce cos up polke
endriuu Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zalej Amsoila AFL http://pro-choice.pl/informacje-o-firmie-inf-10.html Wysłane z prodiża
PRZEMEKC Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 The a4 i co na durablend jakies złe objawy ?, durablend jest własnie typowym do diesla opracownym głównie do PD ,50501, i również 50500,zalej synpower jak chcesz cos zmienic ,a bedzie tylko lepiej,no chyba ze cos z innej marki kupisz,duzo zalezy tez od konkretnego silnika , ale synpower jest innych parametrów niz durablend ,np w zimie napewno szybciej dotrze na góre silnika,i wyciszy,osobiscie przy cenie jaka ma synpower i jakby miał jeszcze norme 50501 to do szczescia nic by mi nie brakowało:decayed: ,w moich stronach popularny jest jeszcze jb germanoil dynamic tdi , i powiem ze silniczek tez ładnie na tym pracuje, jak by nie patrzec niemiecka oliwa, a jak masz problem z wyborem zalej cos innego ,
cabanmat Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Panowie... pomoże ktoś w mojej sprawie... 1.9TDI 90KM ALH na zwykłej pompie. Aktualnie jeżdżę na MOTUL Slecyfic 5W40. Zastanawiam sie co brać na następną wymianę? X-Cess, X-Clean,Specyfic (wszystko 5W40). Kontaktowałem się z Motulem to odpowiedzili mi, że ich zdaniem do mojego silnika najlepszy będzie Specyfic bo jest robiony typowo pod ten silnik.
pastaldo Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Panowie... pomoże ktoś w mojej sprawie... 1.9TDI 90KM ALH na zwykłej pompie.Aktualnie jeżdżę na MOTUL Slecyfic 5W40. Zastanawiam sie co brać na następną wymianę? X-Cess, X-Clean,Specyfic (wszystko 5W40). Kontaktowałem się z Motulem to odpowiedzili mi, że ich zdaniem do mojego silnika najlepszy będzie Specyfic bo jest robiony typowo pod ten silnik. To skoro mądre głowy Ci tak radzą to lej Specyfic. Nic mądrzejszego się nie dowiesz.
cabanmat Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Hmm no tak tylko mądre głowy powiedziały również że o ile dobrze pamiętają to X-Cess nie posiada norm do mojego silnika... ? Więc zaznaczyły, że X-Cess już odpada na początku porównania... A odnośnie Specyfic czy X-Clean to ich zdaniem Specyfic jest stworzony typowo pod moj silnik i ten ich zdaniem jest najlepszy.
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Jak Xcess nie ma normy ????? 505.00 jak byk.
keepper45 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Czy zalałby ktoś na moim miejscu pełny syntetyk do AFNa co ma min 400 000 km przebiegu?
cabanmat Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 I właśnie nie wiem kogo się słuchać... Technik z Motula pewnie pomyślał że mój silnik ma pompo-wtryski keepper45, ja bym lał pełny do samego końca silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się