Gilbert1990 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Ja uważam Stać Cie na dobry samochód, stać Cie na dobry olej
jihaad Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) Lej Kujawski, taniej się nie da. Edytowane 25 Listopada 2014 przez jihaad
Onkel Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Dobry, nie dobry. Ja uwazam ze jesli bede dbal o auto o ono zadba o mnie. Jesli bede lal co popadnie to porobia sie gluty jak po castrolu i daleko nie zajade. Ale jesli ktos uwaza ze 130zl to duzo za olej no to o czym mowa.... Wysłane z mojego LG-D802
endriuu Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Prawda jest taka ze Motul jest lepszy od Lotosa. To pewne. Sekret tkwi w proporcjach bazy i dodatkow oraz jakosci tych drugich. Prawda jest rowniez taka ze lepiej czesciej zmieniac olej i lac gorszy niz zmieniac co 20tys i lac super premium. Wysłane z prodiża
Hezen Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Panowie, małe pytanie odnoście stanu oleju. Na bagnecie stan 1/2, po odpaleniu na ok. 1min i zgaszeniu, umoczona końcówka bagnetu. Czy tak ma być? nie za niski stan dla wału korbowego?
endriuu Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Pozwol splynac olejowi do.miski i wtedy mierz. Auto musi stac w poziomie. Wysłane z prodiża
Dev Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Zalej na maxa i masz problem z głowy
cabanmat Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Jak na ostygniętym motorze jest stan to tak ma być.
Gilbert1990 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Mam wlane Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 oliwa za około 200zł (źródło znane 1000% oryginał) i mam psychiczny spokój. Dodam że z beczki nie dał bym zalać mojej kochanki hu wi czy w beczce renomowanej firmy nie ma oleju rzepakowego. A tak w ogóle zobaczcie po spuszczeniu oliwy jak wygląda miska olejową i pod pokrywą silnika Gdzieś kiedyś na ruskiej stronie pokazywali co się dzieje po zalaniu podròby lub kiepskiego oleju. Jak ktoś ma linka to niech zapoda
endriuu Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) Wysłane z prodiża Edytowane 27 Listopada 2014 przez endriuu
Przecin Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Witam, aktualnie uzywam fusch 10w40 w a4 b5 1.9 tdi 110km 265k. Czy mogę go teraz zalac motulem 8100 x-clen 5w40? Czy lepiej znowu wlać 10w40?
endriuu Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Jesli masz zdrowy silnik i jestes pewny przebiegu to lej x-cessa. Jesli masz przebieg prawdziwy ponad 500 tys to lej np Valvo maxlife 10w40. Fajny olej za niecale 100 zl Wysłane z prodiża
majuDJ Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 A od kiedy takiego Maxlife się stosuje w 1.9TDi VP od przebiegu 750 tys km i więcej? Bo ja miałem ponad 500 tys km w Audi A4 B5 1.9TDI AHU 90KM i na x-cessie chodził świetnie.
endriuu Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Wiec zalezy w jakim jest stanie silnik. Jak zawsze latal na syntetyku 5w to mozna i trzeba do konca zycia na takim jezdzic. Ale jak jezdzil na pol (jak u Przecina) albo mineralu - bo tez takie syt sie zdazaja to maxlife tu bedzie idealem Wysłane z prodiża
dzik Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Max life z opisu wydłuża życie silników z większym przebiegiem;) Ja wolałbym zalać 5W40 x-cess ale jak ktoś chce przetestować max life to pomożemy
casavio Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Dziku czytam te pierdy na temat olejów i nie wiem co zrobić bo latam na LM top tec4200 ale mam do kupienia w dobrej kasie 5w30 shell ultra ect Shell będzie dobrym wyborem czy pozostać przy LM?.
dzik Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Marcinie, LM i ten Shell to dwa światy jeśli chodzi o jakość oleju. Osobiście bym nie próbował, jeśli jednak się zdecydujesz to koniecznie pilnuj terminu wymian by była zawsze na bieżąco. Pozdrówki marcin
adasko2412 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam Panowie Jaką oliwę zalać do silnika w vw Tiguan 2.0 tdi CR 103 KW o przebiegu 120000km Czy on także musi spełniać normę 504.00/507.00?
endriuu Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Jak masz dpf a masz na 100%, x-clean od motula 5w30 jest dla ciebie. Wysłane z prodiża
dzik Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 lepiej się sprawdza specific 5W30, rzadziej wypala na nim dpfa Endriuu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się