Dev Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 No mi Gościu poleca Penrite HPR 5W40 i mówił że dobrze przed wymianą zrobić płukankę bo diesel tworzy za dużo nagaru, dlatego olej czarnieje szybko w porównaniu do benzyniaków co za cymbał Nagar jest w benzynie, w dieslu praktycznie nie wystepuje chyba ze ktos jezdzi na jakims g.... i wymienia olej raz na 50000km
endriuu Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 to ze ol3j czarnieje w dieslu to tylko swiadczy o jego dobrej wlasc absorbcji sadzy. od razu jest czarny po zmianie i jest to dobra reakcja. jak gosciu ma takie pojecie o silniku to nie dziwie sie ze poleca wynalazki z australii... wysłane z prodiża
dawid_92 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 ale czytałem wiele opini na temat tego oleju i są pozytywne.
Ossek Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Miesiąc temu zalałem Penrite 5w40 do AFNa i praca silnika bardzo mi się podoba. Wcześniej był X-cess, czasem X-max (zależy co było pod ręką) i też było fajnie, ale teraz jest jakoś tak przyjemniej dla ucha (jakby bardziej miękko).
dawid_92 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 ja też mam AFN'a i leje X-cess'a myślisz żeby zalać Penrite 5w40 ?
Ossek Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Ja zalałem i nie żałuję. Jeśli chcesz spróbować czegoś nowego, to lej śmiało
michrak Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Ponowie, chciałem zapytać jaki olej zalać do BDG 2.5 TDI? Niestety nie mam pojęcia jaki był wcześniej zalany i kiedy ostatnio był zmieniany więc chciałbym go jak najszybciej zmienić.
endriuu Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 w Twoim silniku michrak dobrze sprawdzi sie olej A3/B3 5w40 np. valvo Synpower 5w40 Motul xcess 5w40 Liqui Moly Diesel Synthoil 5w40 wysłane z prodiża
mravel Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Dwa pytania - czy jest w ogole jakikolwiek sens robienia plukanki w Dieslu przy wymianie oleju? - czy prawda jest, ze jezeli silnik np 2.0 tdi, jak moj, bierze ten 1l oleju na 10 000 km to zalanie go olejem 5w40 zamiast 5w30 spowoduje obnizenie tego poboru oleju?
endriuu Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 ad 1 jest sens szczegolnie jak przechodzisz z szajstrola itp ad 2 moze ale nie musi. zalezy gdzie puszcza olej wysłane z prodiża
mravel Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 ad 1 - ok ad 2 - leci w dolot przez odme, ale nie wiem czy calosc z tego 1 l na 10 000 km
endriuu Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 ad 2 wiec zmiana lepkosci nic nie zmieni. 1l na 10 tys to nie tragedia. raczej norma. wysłane z prodiża
michrak Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 A który najlpei valvo Synpower 5w40Motul xcess 5w40Liqui Moly Diesel Synthoil 5w40 A który najlepiej wybrać?
endriuu Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 ktory nie wybierzesz bedzie ok. podpytaj kolege dzik z forum na ktory zrobi Ci dobrą cenę wysłane z prodiża
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 A który najlpei 1. valvo Synpower 5w40 2. Motul xcess 5w40 3. Liqui Moly Diesel Synthoil 5w40 A który najlepiej wybrać? 3
Hezen Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Prawda jest taka że którykolwiek by nie wybrał to i tak "będzie Pan zadowolony" Ja leje 1 i nie mam zamiaru zmieniać. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
michrak Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Chyba zrobię tak, że wybiorę ten na który będzie najlepsza cena, skoro nie ma znaczenia który.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się