Stacyjny Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 W dniu 21.02.2018 o 14:14, dzik napisał: David Vasco = chińczyk tani jak barszczyk - można zamontować od biedy powietrze i kabinę. Z tymi filtrami jest różne. Nie dawno wymieniałem koledze olej z filtrami w golfie 4. Filtr powietrza był Krafta trochę sie skrzywiłem jak zobaczyłem co mi przywiózł no ale cóż. Po wyjęciu go z opakowaniu trochę byłem zaskoczony bo był lepiej wykonany niż wsadzone wcześniej Knecht.
Rabbi Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 O ile filtr powietrza czy kabinowy można kupić tańszy to na olejowym nie ma co oszczędzać gdyż tańsze badziewka mają sporo mniejszą ilość materiału filtrującego co potwierdzają sekcje zwłok
Stacyjny Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 oczywiście zgadzam się z Tobą. Oleju kupować lepsze. Mann, Knecht, Bosch i Filtron - wbrew opinii też jest dobry
majkelll Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Witam. mam A4 B6 AVF 1,9 i zamiast Motul X-clean 5w40 zalali mi wczoraj X-cees 5w40. I nie wiem czy zostawic czy reklamacja. Mam 361000 na liczniku. Jakieś rady ?
Dev Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 42 minuty temu, majkelll napisał: Witam. mam A4 B6 AVF 1,9 i zamiast Motul X-clean 5w40 zalali mi wczoraj X-cees 5w40. I nie wiem czy zostawic czy reklamacja. Mam 361000 na liczniku. Jakieś rady ? xcess nie spełnia 505.01
kalix94 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Panowie dzisiaj oddałem auto na serwis (rozrząd, oleje, filtry, imbus,) mój silnik to 2.0Tdi Caga. Niestety nie ja odbierałem auto ani nie kupowałem olejów itd. Mechanik zalał mi Motul 8100 X-CLEAN FE 5W-30 na etykiecie normy dla VW to 502 00 i 505 01. I teraz moje pytanie mogę zostawić ten olej do następnej wymiany czy lepiej wymienić na spełniający normę 507?
Dev Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 8 godzin temu, kalix94 napisał: Panowie dzisiaj oddałem auto na serwis (rozrząd, oleje, filtry, imbus,) mój silnik to 2.0Tdi Caga. Niestety nie ja odbierałem auto ani nie kupowałem olejów itd. Mechanik zalał mi Motul 8100 X-CLEAN FE 5W-30 na etykiecie normy dla VW to 502 00 i 505 01. I teraz moje pytanie mogę zostawić ten olej do następnej wymiany czy lepiej wymienić na spełniający normę 507? zostaw
endriuu Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 O ile filtr powietrza czy kabinowy można kupić tańszy to na olejowym nie ma co oszczędzać gdyż tańsze badziewka mają sporo mniejszą ilość materiału filtrującego co potwierdzają sekcje zwłoknie zgadzam sie ze powietrza moze byc gorszy. to bardzo wazny filtr odpowiadajacy posrednio za stan w jakim jest turbina i jak szybko sie zuzywa.kabinowy z kolei odpowiada za Twoje zdrowie. zdrowie mniej wazne niz stan silnika?!Wysłano z prodiża
Rabbi Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 3 godziny temu, endriuu napisał: nie zgadzam sie ze powietrza moze byc gorszy. to bardzo wazny filtr odpowiadajacy posrednio za stan w jakim jest turbina i jak szybko sie zuzywa. kabinowy z kolei odpowiada za Twoje zdrowie. zdrowie mniej wazne niz stan silnika?! Wysłano z prodiża Co człowiek to opinia
kaman Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Panowie potrzebuje porady. Otóż wczoraj zorientowałem się, że nalatałem już 14 tyś km na oleju (wymiana była w czerwcu) - moje niedopatrzenie W związku z czym na dniach będę wymieniać olej + wszystkie filtry. Do tej pory mój mechanik zawsze wlewał Castrol Magnetic (nie pamiętam dokładnie jaki), jednakże chyba pora na zmianę na coś innego i lepszego(?). Także jaki olej + filtr polecacie do Audi A4 B6 1.9 tdi 130 KM AVF (przebieg 330 tyś km)? Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny
endriuu Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 kaman to zestaw dla Ciebie:http://pro-choice.pl/zestaw-olej-motul-specific-5w40-50501-5l-filtr-oleju-knecht-ox143d-p-872.htmlod kolegi dzik z klubu. masz pewnosc ze oryginal i swietna cena.Wysłano z prodiża
cabanmat Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) Kolego... masz Silnik 1.9TDI na pompo-wtryskiwaczach... czyli kupujesz olej 5W40 z normą VW505.01 Z olei, np któryś z tych : http://pro-choice.pl/specific-50501-5w40-5l-p-13.html http://pro-choice.pl/synpower-mst-c3-5w40-5l-p-1340.html Komplet filtrów.. czyli olej, paliwo, powietrze, kabina... - możesz zamówić marki Knecht. Edytowane 11 Marca 2018 przez cabanmat
kaman Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Dzieki Panowie za odpowiedzi [emoji4] Właśnie sprawdziłem jaki do tej pory był wlewany olej - dokładnie Castrol Magnetic Diesel 10W40. Tym razem pójdę za Waszą radą i coś z proponowanych powyżej wybiorę [emoji6] Ewentualnie napisze do dzika i wezmę wszystko od niego [emoji41]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
elmo814 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 co polecicie do CC 2012r, dpf, cffb, obecnie serwisowy szajstrol long life
Dev Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 26 minut temu, elmo814 napisał: co polecicie do CC 2012r, dpf, cffb, obecnie serwisowy szajstrol long life motul xclean 5w40 C3
rs7 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Witam. Szukam dobrego oleju do 2.7 tdi BPP bez DPF i planuję zalać Meguin Super Leichtlauf 5W40 - to samo co LM a tańszy - będzie ok? Nie ma DPFa więc normy 507 spełniać chyba nie musi?
cabanmat Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Jak masz nieaktywny DPF, to : http://pro-choice.pl/diesel-synthoil-5w40-5l-lm1341-p-520.html
danielthos Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Witam. Posiadam b5 1.9 ajm. W lutym 2017 padło mi turbo na oleju shell Helix ultra 5w30. Mechanik wciągający turbo do regeneracji powiedział ze w oleju były grudy. Obecnie po regeneracji jest Castrol Edge 5w30 którego przez 13 tysięcy musiałem dolać litr, gdzie na Helixie dolewałem 100ml chwilę przed wymianą. Jaki następny olej możecie mi polecić. Myślałem o valvoline, takim olejem był zalany jak przyjechał samochód do mnie z Niemiec. Przebiegi 180tys. Ogolnie mechanicy zrobili mi trochę Misz masz. Prędzej, ten który zalał mi shellem polecał ten olej, znowu ten który wyciągał turbo powiedział ze shell jest średni i lepszy Castrol, a to ze go muszę dolewać to wina ze jest delikatnie rzadszy i zazwyczaj silniki zalane castrolem lubią go sobie pobierać. Spotkaliście się z taką opinią ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się