dzejk Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Prawie codziennie widziałem ją w Podgórzu (Kraków) na Kalwaryjskiej. Piękna sztuka , gratulację z zakupu. Oby służyła jak najdłużej
michal-oracz Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 NO kolego trzeba zazdrościć i trzymać kciuki żeby sie sprawował
MARCIN607 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Arek Ty lepiej powiedz kiedy przez kielce będziesz leciał-to byśmy mini spot zrobili :gwizdanie:
joker-lukasz Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 fura kox uważaj na niedzielnych kierowców bo szkoda takiej suczy
designer Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 Mały up date. Auto jest właśnie po wymianie skrzyni biegów i sprzęgła. Poległy podczas jednej z wieczornych pojeżdżawek. Tak wygląda docisk po 10 latach : Przy okazji zostało shamowane na porządnej hamowni MAHA. Jednak iniercja przekłamuje :/ Na wiosnę wjeżdża FMIC ( wylatują SMIC-e ) i sprzęgło do 650Nm ( Clutchmasters FX400 - narazie założony LUK ). Bedzie też wystrojone na 1,5 bara ( teraz pompuje 1,32 ) i wymienione świece. Za chwilę wjadą koła zimowe i być może...... :diabel: ale o tym wkrótce PS Dzięki dla Adama ze Sportmile'a za pomoc w ogarnięciu tematu
Buba Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 inercyjna zawsze przeklamywala to jest seria?
designer Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 inercyjna zawsze przeklamywala to jest seria? Teoretycznie program robił poprzedni właściciel - na wykresie z iniercji 410KM i 520 Nm, ale będzie dobrze :gwizdanie:
Buba Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 wyglada jak bonus w dieslu a nie program
designer Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 wyglada jak bonus w dieslu a nie program Jest trochę rzeczy do zrobienia - jakieś minimalne uszczelienia, wymiana świec, czyszczenie/wymiana przepływki, więc może program jest tylko nie ujawinia się w całości
Buba Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 wyglada jak bonus w dieslu a nie program Jest trochę rzeczy do zrobienia - jakieś minimalne uszczelienia, wymiana świec, czyszczenie/wymiana przepływki, więc może program jest tylko nie ujawinia się w całości czytalem wlasnie ze musisz troche rzeczy ogarnac. ale nie przejmuj sie ja dopiero zaczynam
Flyer Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Jaki tam bonus, niech sie cieszy, ze ma po sofcie te ~400PS, niektorzy serii nie maja nawet
designer Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 Nie no cieszę się, choć liczyłem po cichu na ok 500 NM :gwizdanie: Buba powodzenia, bo 2.7 to jak widać wymagająca jednostka, ale potrafi się odwdzięczyć
Buba Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 ale potrafi się odwdzięczyć to fakt
krzysieqakces Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 :shocked: :shocked: :shocked: :slina: :slina:
designer Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Kolejna porcja newsów. Zrobiłem trochę porządków z autem na zimę :gwizdanie: i przy okazji wjechał FMIC Ale po kolei. Auto naprawde teraz zapina bez zająknięcia, kręci się chętnie do odcinki i chociaż warunki dziś nie sprzyjały to parę razy sobie pozwoliłem.... Co do FMIC'a to wklęję zdjęcia na dniach. Trochę mnie Adam przeraził jak zadzwonił że musi delikatnie podciąć zderzak, ale naprawdę wszystko jest ładnie schowane za kratkami halogenów, a przy tym pozostało to co miało zostać czyli halogeny, spryski no i hak. Auto musi zostać w 100% funkcjonalne więc wywalanie któregoś z tych elementów nie wchodziło w grę. Drobna korekta w montażu zderzaka i będzie naprawdę git. FMIC jest naprawdę BIG i spoko wystarczy na moce 600+. Rdzeń jest Nissensa ( nie żaden chinol ), wykonanie Sportmile. Poza tym dużo porządku w silniku zrobione. Przede wszystkim hałasujący napinacz rozrządu przez który czujniki stukowe cięły zapłon przy 5500 rpm. Dodatkowo rozrząd był przestawiony o jeden ząb, ciekło spod pokryw dekli, dv były do wymiany. Z drobniejszych rzeczy to zmienione zostały amory z tyłu i sprężyny na twardzsze, a z grubszych chłodnica oleju Mocala. Także sporo rzeczy zrobiłem. Czekam jeszcze na sprzęgło Clutchmasters FX400 ( 6 łopatek ) i to ostatni mod przed wiosną. Brak $$$ ;( Na wiosnę jak się trochę odkuję to wjadą prawdopodobnie sprężarki K04 z RS6 - w końcu muszę wykorzystać potencjał BIG FMIC'a A oto wynik Acha takie lajtowe mody polecam wszystkim niezdecydowanym
MARCIN607 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 :slina: też tak chcę w mojej trumnie
Rekomendowane odpowiedzi