lord_maciek Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Ktoś już zakładał te eibachy na 1ba? Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez lord_maciek
toma085 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Panowie chcę obniżyć tył w mojej audiczce a4 b6 ( przód jest już po zabiegu -25mm poszło na sprężynie 1ba o niższej kat. wagowej0. Teraz trafiają mi się dwa rodzaje sprężyn jedne też z zawieszenia 1ba ale o dwie kat. wagowe niżej a drugie z a4 b7 tylko z zawiasu 1be też o dwie kat. wagowe niżej. Jaki będzie efekt jak zastosował bym tę drugą opcję czy przypadkiem tył nie będzie dużo twardszy od przodu czy nie kombinować i założyć od 1ba ale o niższej kat. wagowej jak zrobiłem z przodem? Zaletą zastosowania tyłu z 1be było by pewnie że auto by bardzo nie siadało jak by komplet dorosłych wsiadł na tył ale obawiam się że jak będę jeździł sam to będzie za twardo.Dodam tylko że obecnie mam kat. na tyle 1ba OYK 545-570kg a bym założył 1be oyh 520-544kg ewentualnie 1ba OYH 495-519kg. Które rozwiązanie będzie najlepsze?
wampir Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Najlepsze to z B6 1BE z przodu o dwie kategorie nizej a z tyłu o jedną. Narobiłeś sobie moim zdaniem niepotrzebnie bałaganu.
soul87 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Wczoraj obniżyłem przód w moim avanciku zawieszezniem sline z 1ba na 1be o 3 kat wagowa nizsza niz mialem i tylko przód...tył został ori, podobne pytanie jak kolega wyżej, czy zostawić tak jak jest, auto ma teraz troche sylwetke klina, czy obniżyć tez minimalnie przód, ponadto troche żle się czuje wiedząc ze przód ma 1be a tył 1ba... ile obniżenia na tyle dała by zmiana tylko sprężyny z 1be na 1ba o tej samej kat. wagowej ? wyszlo tak przed po
Aron21 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Mam szybkie pytanie . Czy jest wgl możliwość i sens zmiany amory+sprężyny w sedanie 2.5Q co ma 1Ba na 1Bd ? Z S4 Benz . Bo kolega z forum ma na sprzedaż i nie wiem czy to podejdzie do mojego modelu . Czy coś pójdzie w dół czy dalej bedzie koza . Szukam 1be do 2.5q ale ciężko znaleźć i mam dylemat Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalka
wampir Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Popatrz na kategorie wagowe u niego i u siebie a będziesz wiedział. W teorie przod powinien siasc natomiast przod nie bardzo bo S4 ma cięższy silnik.
toma085 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 No i jestem po zabiegu tył autka poszedł sporo w duł mam, teraz tył niższy o 1,5cm od przodu jak myślicie zostawić tak czy podnieść troszkę pupę tymi gumami na złe drogi , a w ogóle to gdzie je można kupić tylko w asso?
slawek9106 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Panowie czy założę sprężyny z przodu na tył.?
mikulski53 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) witam. przymierzam sie na zmiane zawieszenia z 1BA na 1BV. OYG i OJG teraz na ori przód stoi wyżej a jak załaduje z 2 osoby to kolo sie prawie chowa w nadkole z tyłu . pomoze to z ta dolegliwoscia czy lepiej załozyc 1BE i tak samo bedzie? i czy musze szukac zawieche z tym samym silnikiem czy moze byc np BEX lub tdi ew z 2.4? no i sa gazy to tez chyba robi róznice w wadze. Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez mikulski53
lord_maciek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Lepiej wybrać sprężyny z niższych kategorii czy użyć od razu sprężyn obniżających od Eibach'a? Póki co moje auto wygląda tak: Od podłoża do rantu błonnika z przodu 69 cm z tyłu 68 cm. Zastanawiam się nad zakupem Pro - Kit tył zszedłby do 65 cm a przód do 66 cm wg producenta. Tył już by wyglądał spoko ale przód chciałbym zrzucić o kolejne 20mm. Znalazłem Eibach Sportline. Wtedy tył około 64 - 64,5 cm a przód 64 - 64,5 czyli taki sam poziom jak tył. Z przodu jest duża "wnęka" wiec lepiej jak by przód zszedł więcej niż tył tak z 50 mm max. Słyszałem, że jak schodzimy poniżej 30 mm to należy wymienić amortyzator. Mam kilka pytań. 1. Ktoś zakładał któryś z zestawów do Avanta 1ba AVB? 2. Jeśli skuszę się na Sportline to poprosiłbym o pomoc w doborze amorków. Zestawy proponowane przez Eibacha są zdecydowanie za drogie dla mnie. Nie mam zamiaru wydawać ponad 2,5 tysiąca na zawieszenie. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
toma085 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Panowie podpowiedzcie gdzie dostać te gumy pod sprężyny grubsze?
LinkinAK Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 (edytowane) Witam, posiadam Avant 1,8 T BEX zawieszenie 1BV klasy wagowe kolejno OYH i OJF na wlepce (klasa wagowa 8) w bagażniku butla LPG 70 w kole zapasowym. Pytanie jakie springi tak żeby było jak w serii (1BV) bo teraz mam założone jakieś czary i za nisko siedzi tył ( poprzedni właściciel) tak że 215/55/16 mocno się chowa. Proszę o poradę czy ktoś posiada podobną konfigurację? Pozdrawiam i z góry dziękuję. Edytowane 3 Września 2015 przez LinkinAK
bartekzks Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Witam Panowie a miał ktoś przypadek w A4 b7 SEDAN ,że po obniżeniu XENON zgłupiał ?? Bo od kiedy zamontowałem sprężyny Eibacha mam błąd poziomowania i zauważyłem że lampy przestały się poziomować ktoś wie co może być nie tak /? Nie mówcie mi ,że z xenonem nie mogę obniżyć ??
spekulos Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Sprawdz czujniki poziomowania z lewej str.zawieszenia, obstawiam ze tam cos jest namieszane;)
bartekzks Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 No kumpel też właśnie przed chwilą dzwonił wspominał, że trzeba wyregulować bo mają jakiś zakres regulacji ponoć bo teraz mogą być w skrajnych pozycjach rzekomo . Ktoś może potwierdzić ?? Bym od razu był spokojniejszy bo tak mam w głowie potencjalne koszta naprawy lub nie daj bóg wywalenie sprężyn i powrót do wozu drabiniastego pozdrawiam
spekulos Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 No kumpel też właśnie przed chwilą dzwonił wspominał, że trzeba wyregulować bo mają jakiś zakres regulacji ponoć bo teraz mogą być w skrajnych pozycjach rzekomo . Ktoś może potwierdzić ?? Bym od razu był spokojniejszy bo tak mam w głowie potencjalne koszta naprawy lub nie daj bóg wywalenie sprężyn i powrót do wozu drabiniastego pozdrawiam Regulacja wysokosci o ktorej kumpel wspomina nie spowoduje skasowania bledu poziomowania na fisie. Sprawdz czujniki, pewnie zawieszeniowcy nie ogarneli..
bartekzks Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 No kumpel też właśnie przed chwilą dzwonił wspominał, że trzeba wyregulować bo mają jakiś zakres regulacji ponoć bo teraz mogą być w skrajnych pozycjach rzekomo . Ktoś może potwierdzić ?? Bym od razu był spokojniejszy bo tak mam w głowie potencjalne koszta naprawy lub nie daj bóg wywalenie sprężyn i powrót do wozu drabiniastego pozdrawiam Regulacja wysokosci o ktorej kumpel wspomina nie spowoduje skasowania bledu poziomowania na fisie. Sprawdz czujniki, pewnie zawieszeniowcy nie ogarneli.. W sensie ,że rozwalone ?? W to wątpię bo robiła to kumata osoba ale kto wie czekam na wizytę z kompem
edekxp Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 (edytowane) Opis był jak naprawić przeczyścić potęcjometry w czujnikach. U siebie obniżyłem zawieszenie o około 4cm i czujniki nadal dobrze działają Proszę o poradę czy ktoś posiada podobną konfigurację? Miałem zawieszenie oryginalne 1BA bulta 67L, tył był nisko 65cm przód 69cm klasa 0YM i 0JH Obniżyłem tylko przód i jest po równo 64,5cm przód i tył Bulta swoje waży i wiadomo na samym tyle auta plus lpg więc sprężyny się bardziej uginają. Z czasem auto wygląda jak motorówka Może z tyłu załóż sprężyny 1BA i potem zobaczysz co z przodem Witam Panowie a miał ktoś przypadek w A4 b7 SEDAN ,że po obniżeniu XENON zgłupiał ?? Bo od kiedy zamontowałem sprężyny Eibacha mam błąd poziomowania i zauważyłem że lampy przestały się poziomować ktoś wie co może być nie tak /? Nie mówcie mi ,że z xenonem nie mogę obniżyć ?? Poczytaj to: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/98249-all-b6-naprawa-czujnika-od-samopoziomowania-swiatel/#entry1516679 U siebie miałem czasem błąd przedniego czujnika albo tylnego. Częściej się pojawiał na obciążonym aucie. Luty wyglądały dobrze, tyko były zabrudzone jakby pyłem. Wyczyszczone i brak błędów Edytowane 3 Września 2015 przez edekxp
LinkinAK Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) Ok ale czy miał ktoś OYH na tyle i sprężyny z kropkami Zielona brąz brąz takie niskie 27 cm mniej zwoju generalnie bo jak patrzę na oryginał to wydaje się dłuższy. Proszę o poradę czy ktoś posiada podobną konfigurację? Miałem zawieszenie oryginalne 1BA bulta 67L, tył był nisko 65cm przód 69cmklasa 0YM i 0JH Obniżyłem tylko przód i jest po równo 64,5cm przód i tył Bulta swoje waży i wiadomo na samym tyle auta plus lpg więc sprężyny się bardziej uginają. Z czasem auto wygląda jak motorówka Może z tyłu załóż sprężyny 1BA i potem zobaczysz co z przodem Witam Panowie a miał ktoś przypadek w A4 b7 SEDAN ,że po obniżeniu XENON zgłupiał ?? Bo od kiedy zamontowałem sprężyny Eibacha mam błąd poziomowania i zauważyłem że lampy przestały się poziomować ktoś wie co może być nie tak /? Nie mówcie mi ,że z xenonem nie mogę obniżyć ?? Poczytaj to:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/98249-all-b6-naprawa-czujnika-od-samopoziomowania-swiatel/#entry1516679 U siebie miałem czasem błąd przedniego czujnika albo tylnego. Częściej się pojawiał na obciążonym aucie. Luty wyglądały dobrze, tyko były zabrudzone jakby pyłem. Wyczyszczone i brak błędów Edytowane 5 Września 2015 przez LinkinAK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się