Skocz do zawartości

Ranking

  1. Viking

    Viking

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      168


  2. wyzyk83

    wyzyk83

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1476


  3. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      626


  4. tobias

    tobias

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      543


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/22/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Moze i odwazne, ale zajmje sie polerka aut na codzien i mialem juz naprawde masakryczne przypadki. Dlatego, nic mnie juz nie zdziwi
    1 punkt
  2. to czemu ma przyczepność na mokrym B ? ludzie często mylą frigo hp2 z frigo a to zupełnie inne opony
    1 punkt
  3. No przyznam odważne stwierdzenie
    1 punkt
  4. I tu niespodzianka: Dębica Frigo HP2 jest Made in Germany. Robiona w fabryce Goodyear z tej samej mieszanki co opony klasy wyższej, tylko o innym wzorze bieżnika.
    1 punkt
  5. za***iście sie blyszczy, moze chcesz jeszcze jednego avanta pojechac ?
    1 punkt
  6. Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
    1 punkt
  7. Moja b8 z rotorem z rs5 20x9 et26 z oponą 235/30. Niby to samo koło a zobacz jak opona i gleba zmienia wygląd
    1 punkt
  8. U znajomego był taki sam objaw, mechanik wymienił oringi i auto straciło moc , wyjąłem pompki i wszystkie oringi były pocięte(ostre krawędzie gniazd),przybrałem ostre krawędzie , założyłem nowe oringi i auto hula jak nowe, dodam że korekty pompek po wymianie przez mechanika były bliskie zera,czyli bdb
    1 punkt
  9. 1 punkt
  10. kupujesz plaka dużego i ładnie czyścisz silniczek gdzie się da, najlepiej do efektu błyszczenia. raz na jakiś czas na zimnym dać mu ostro w palnik, wtedy silnik się ożywia i nabywa "odporności" na wszelkie usterki. powodzenia.
    1 punkt
  11. ? Wygląda, że tą zaślepkę da się od wewnątrz przymocować na śrubę za pomocą jakiejś podkładki i nakrętki, lub kawałka blaszki, ale na klej do szyb może też będzie dobrze :)
    1 punkt
  12. Witam Mam taki problem. Audi A4 B6 rok 2004 1.8T ABM Multitronic, przebieg 150 000 km. Podczas jazdy, zwłaszcza jak jest ciepło, to słyszę jednostajne buczenie pochodzące jakby z baku lub filtra paliwa. Pierwsze podejrzewałem pompę paliwa. Została wymieniona (koszt 800 PLN) - nic. Z czasem ten dźwięk się nasilał, zwłaszcza, jak układ elektryczny jest mocno obciążony (światła, klima, podgrzewanie tylnej szyby itp.). Wymieniono filtr paliwa (na on trzy końcówki, jedna gdzie wpływa paliwo i dwa wyjścia). Jak słyszę ten dźwięk, to filtr drży, jakby wpadał w rezonans. Nie jestem do końca pewny, czy to buczenie pochodzi właśnie z tego filtra, czy też cały układ wpada w jakiś rezonans i ten dźwięk pochodzi tak jakby z filtra paliwa, baku, pompy paliwa itp. Być może gdzieś coś jest przytkane. Wymieniono filtr paliwa – bez zmian. Jeden z mechaników (jakiś czas temu) połowicznie rozwiązał ten problem. Przestało buczeń, i zachwycony tym faktem nie do końca rozpytałem go, co było przyczyną. Pamiętam jedynie, że podobno miał być przytkany układ odpowietrzania paliwa. Taki spokój trwał około 1 roku, i teraz znowu się to pojawia. Coraz bardziej się to nasila, to znaczy dźwięk buczenia pozostaje na tym samym poziomie, natomiast coraz częściej i coraz dłużej ten dźwięk trwa i doprowadza mnie do szału. Gdzieś tam przeczytałem, że być może nie działa zawór odpowietrzający paliwo znajdujący się w komorze silnika nad filtrem powietrza. Zawór ten ma jedno wejście, i jedno wyjście. Po wyciągnięciu i odłączeniu tego zaworu stwierdziłem dość mocno zapchany wlot. Przeczyściłem – wyleciało trochę syfu, przepłukałem WD40. Przy odłączonym zaworku, czuję, że na wężyku gdzie jest wyjście zaworu jest podciśnienie (w marę jednostajne – kierunek zgodny ze strzałką na zaworku), natomiast od strony wejścia zaworku nie ma żadnego ciśnienia. Po przeczyszczeniu tego zaworka i podpięciu go tylko od strony wyjścia, czuję, ze zaworek działa, słychać przechadzanie, tykanie i powietrze zasysane jest zgodnie z tym cykaniem. Delikatne podciśnienie przerywane zgodnie ze słyszanymi „cyknięciami”. Zakładam, że zaworek jest ok. Nie wiem tylko jak duże ma być to podciśnienie. Przez cały czas słychać to boczenie o którym wspominałem wcześniej, a które jest sentencją mojego problemu. Gdy podpinam wężyk od strony wejścia, wydaję mi się, że buczenie to na chwilę ustaje i jest jakby cichsze, czasem nawet całkowicie zanika. Jednak przy większym obciążeniu układu elektrycznego ono się nasila nadal. Być może Jest teraz jakaś poprawa, ale niewielka. Teraz do sedna. Podobno, przed tym zaworkiem jest jakiś filtr węglowy układu odpowietrzania, znajdujący się pomiędzy filtrem paliwa a tym właśnie zaworkiem. Być może on jest przytkany, zatkany, zniszczony. Jak się do tego filtra dostać, gdzie się znajduje, i co mógłbym w tym temacie zrobić. Może to coś całkiem innego i spotkaliście się z podobnym problemem buczenia? Zaznaczam, że w 90 procentach eliminuję uszkodzoną pompę paliwa gdyż po wymianie nic się nie poprawiło. Jakieś propozycje?
    1 punkt
  13. To też jest tam opisane. Tylko światła cofania.
    1 punkt
  14. Witam. Na wstępie zaznaczę, że właścicielem auta nie jestem ja, a mój ojciec, ale dla uproszczenia komunikacji będę pisał jak o swoim Auto to A4 B6 z 2004 roku. Licznik w porównaniu z GPS przekłamuje sporo. Tzn gdy jadę licznikowe 110 km/h, na GPS widnieje prędkość ok. 100 km/h. Dla porównania w domu są dwa inne auta i w obu przy prędkości 110 km/h GPS pokazuje 105 km/h. Jako że miałem kabelek od innego auta, zaopatrzyłem się w VAG - COM i podpiąłem Audi pod komputer. Wskazania licznika pokrywają się z prędkością w VAGu, więc sam licznik jest chyba ok (w którymś z tematów czytałem, że gdy licznik pokazuje coś innego, to z nim są problemy). Przekłamuje też licznik kilometrów. Opony w standardowym rozmiarze. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Z góry dzięki za odpowiedzi.
    1 punkt
  15. przód wciskasz a tył kręcisz w prawo wciskając
    1 punkt
  16. Kwestia zderzaka bo rury wszystko pasuje ale passek ma dłuższy przód przed chlodnicami i może wszystko wystawać poza obrys zderzaka a4, ale nikt jeszcze nie przymierzał takiej sytuacji
    1 punkt
  17. Ile za komplecik piór w ASO krzyczą ?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...