Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/03/19 uwzględniając wszystkie działy
-
Fakt moje nie dopatrzenie:) no sztywno wtedy się robi mocno .16 wejdą. Ja sam myślałem nad 17 ale u mnie disc mocne zimy a lubię testować quattro i zostaje przy 16 . Wiem coś o tych wydatkach i opinii drugiej Połówki he:) na ten rok sporo zrobiłeś:)2 punkty
-
Egr do sprawdzenia jak i wtryski , a trzęsienie przy gaszenia to jest taka gruszka gaszaca przy egr pewnie w środku dziurawa guma i przy gaszeniu nie zaciąga dzwigienki do gaszenia1 punkt
-
Konserwacja nadkoli ciąg dalszy - Część II - farba akrylowa 2 warstwy Przed urlopem zacząłem zabawę począwszy od dokładnego umycia wszystkich nadkoli, poprzez dokładne wyszlifowanie miejsc gdzie była rdza, poprzez użycie preparatu hamującego rdzę a skończywszy na odtłuszczeniu całości oraz pomalowaniem podkładem epoksydowym. Tak więc po odpoczynku zacząłem dalej pracę jako że jestem osobą która jak coś robi to woli zrobić raz a porządnie tak więc nie zakończyłem na etapie podkładu - jak sama nazwa wskazuje podkład a więc dla mnie rzeczą oczywistą jest to że musiała na to pójść farba akrylowa jako że ma dobre właściwości ochronne. Wybór padł na kolor srebrny tak jak było w oryginalne. Zapewne większość z was po tym etapie stwierdzi tak jak ja - że teraz wygląda najlepiej srebrne auto - srebrne nadkola - owszem tutaj się zgodzę "wygląda najlepiej" niestety dla mnie nie mogło tak zostać ponieważ wiadomo jak to farba dostanie lekko kamieniem i odpryśnie a więc nadszedł czas na część III Tutaj zobaczycie efekt różnicy pomiędzy podkładem Novola a farbą akrylową z utwardzaczem którą kupiłem u lakiernika namieszał mi na miejscu. Lewy przód Lewy tył Prawy przód Prawy tył Zapewne większość z was po tym etapie stwierdzi tak jak ja - że teraz wygląda najlepiej, srebrne auto - srebrne nadkola - owszem tutaj się zgodzę "wygląda najlepiej" niestety dla mnie nie mogło tak zostać ponieważ wiadomo jak to farba dostanie lekko kamieniem i odpryśnie a więc nadszedł czas na część III Konserwacja część III - Valvoline Tectyl Bodysafe - 2 warstwy Lewy przód Lewy tył Prawy przód Prawy tył Podsumowując powiem wam że zajęło mi to bardzo dużo czasu na prawdę myślę że jakieś 20-30 licząc wszystko i sporo dni gdyż każda warstwa musiała swoje odstać aby przeschnąć jednak mogę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony i powtarzam już któryś raz nie ma żadnej szansy by którakolwiek firma zrobiła nam taką usługę w taki sposób jak ja to zrobiłem poprostu by na tym nie zarobili taka prawda... jednak jak się robi dla siebie to się robi porządnie. Teraz mnie czeka spód - już się boje bo roboty będzie jeszcze więcej ale myślę że dam rade i Audi będzie zakonserwowane na lata :)1 punkt
-
1 punkt
-
Wartości w kanale 032 sprawdzaj dopiero po dłuższej jezdzie na danym paliwie bo jak sprawdzasz po kasowaniu błedów to normalne ze będą tam zera. Co do logów dynamicznych to najlepiej jakbyś zaczął od sprawdzenia szczelności całego dolotu najlepiej kompresorem bo prawdopodobnie masz gdzies dziury w układzie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Darek ori biedronki mam na 320/288 i bez problemowo jest. Z tym ze heble od Dev'a i nie mam pewnosci czy nie były frezowane. Co do opon moga byc 205/55/16 lub 215/55/16. 205 są tańsze więc nie ma co się zastanawiać. Ja właśnie zlecilem regeneracje moich biedronek i zamówiłem opony nokiany wrd4 przede wszystkim ze wzgledu na dobre opinie i to ze są ciche bo tylko 68db jak dobrze pamietam.1 punkt
-
Michał, u mnie nie ma gwintu i chwała Bogu za to bo wtedy to bym chyba zęby sobie na dziurach powybijał ?? Co do planów przed zimą to opony zimowe ?? zastanawiam się właśnie czy Ori alu 16 (te co miałem wcześniej) wejdą bez problemu na na te heble - przód 320 i tył 288 na tyle jest osłona od S4 Jeżeli wejdą to dalsze zastanowienie jest nad rozmiarem opony 205/55 R16 myślicie będzie ok? Myślę o Nokian'ach na zimę. No i jeszcze myślę czy nie wymienić tej podsufitki, którą mi zje***li - ale chyba to poczeka do wiosny bo jak widać trochę wydatków było i nie wiem czy więcej moje małżeństwo by wytrzymało ????1 punkt
-
Konkretne prace wykonane !:) hamulce to duży plus bo sprawuje się naprawdę bardzo dobrze:) Co do gwintu to ja poszedłem z druga stronę i kupiłem na gwincie i wymieniłem na 1 be siedzi ładnie:) co jeszcze przed zimą wpadnie ?:)1 punkt
-
Ten króciec to tzw. zawór zwrotny/podgrzewacz paliwa - numer OE 1J0127247A Wąż gumowy jak się nie mylę to 0381214731 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
U mnie pod robotą stoi B8 na takich 18-stkach, w sumie zdziwiło mnie to bo tylko 17-stki takie widziałem. Nie wiem jakie parametry ma ta felga, ale jak ją zobaczę to zrobię zdjęcie.1 punkt
-
Nie musisz na nową, możesz kupić używkę Boscha z wkrecanym kroćcem i po problemie. Jest podwieszony temat na forum w dziale TDI B6 na temat pompy vacum. Tam znajdziesz info od jakiego nr OE były już poprawione pompy. Ja w swoich wcześniejszych TDI zaklepywalem i oblewalem krócieć klejem dwuskladnikowym i też zdawało to egzamin ?1 punkt
-
Zapytaj tutaj https://pl-pl.facebook.com/pages/category/Motor-Vehicle-Company/Wwe-Tuning-965484956801511/1 punkt
-
C7 to całkiem inny samochód i inne półka. 1. Sam musisz odp sobie na pytanie. 2. To te same silniki części bardzo podobnie cenowo 3. Nie 4. Które nie tracą na wartości ? 5. znaczna1 punkt
-
Mi się raz włączamy raz nie, jak miałem słabe aku po naładowany c**ja zawsze Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00