Skocz do zawartości

Ranking

  1. Paweł216

    Paweł216

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      5


  2. hervi89

    hervi89

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      33


  3. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      206


  4. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/09/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zalozylem ten watek tylko po to,zeby pokazac tym,ktorzy nie wiedza jak sie dopasowywuje piloty do c.zamka-filmik ,nakrecony przeze mnie nie jest najlepszej jakosci,ale ukazuje wszystko,co potrzeba-na wszelkie pytania odpowiem http://a4-klub.pl/index.php?/topic/231992-kodowanie-przyuczenie-pilota-od-b7-w-b6/#entry3312821 http://mr-fix.pl/wpis/audi-vw-kodowanie-pilota-passat-golf-a3-a4-a6/ PROCEDURA :: Otworz auto, wsiadz, wsadz kluczyk do stacyjki, zalacz zaplon, nacisnij na kluczyku przycisk zamknij, nastepnie nacisnij przycisk otworz, wylacz zaplon.
    1 punkt
  2. Witam Serdecznie Forumowiczów! Oto historia mojego Moje założenie było proste: S4 do jeżdżenia na co dzień (czytaj: z niższymi kosztami utrzymania), czyli Full, ale w sprawdzonej jednostce 1.8 Turbo quattro Żeby nie bawić się w kosztowne doposażenia, szukałem jak najbogatszej wersji S-Line Plus, koniecznie z szyberdachem i czarnym sufitem. Po wielu kilometrach i kilku wycieczkach do Radomia, trafiło mi się ogłoszenie, „pod domem”, od specjalisty zajmującego się sprowadzaniem tylko Audi B6, B7, we Wrocławiu. Krótkie oględziny i z uwagi na rzadkość występowania takiej wersji – szybka decyzja. … i tak oto stałem się szczęśliwym posiadaczem Maksymalnie Czarnej Audi A4 B6 Avant S-Line Plus 1.8T BEX quattro Wyposażenie w skrócie: S-line Zewnętrzny +Wewnętrzny, Bi ksenon, Szyberdach, Nagłośnienie BOSE , Rezygnacja z Chromów – wszystko czarne: grille, listwy, relingi, reflektory przednie. Czarny Sufit, Czarne Szyby Dymione, Czarne Skóry, Grzane Fotele, Pakiet Podświetlenia, Tempomat, Parktronic Tył, Zawieszenie 1BV, Nawigacja, Kompletna Dokumentacja Niemiecka. Stosunkowo mały przebieg, kilka rzeczy na dzień dobry do ogarnięcia. Cena oczywiście adekwatna do wersji… . Lista wyposażenia: Pakiet wewnętrzny: - Emblemat S line na listwach ochronnych tylnych drzwi po obu stronach pojazdu - sportowe siedzenia pokryte w całości skórą w kolorze - wstawki w tapicerce drzwi pokryte skórą w kolorze czarnym - listwy progowe w drzwiach z emblematem S line - podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa, regulowane elektrycznie, dla obu przednich foteli - podsufitka i elementy przy suficie w kolorze czarnym - okno dachowe sterowane elektrycznie - elementy dekoracyjne z matowego aluminium - sportowa trójramienna kierownica, pokryta czarną, perforowaną skórą - gałka drążka zmiany biegów opcjonalnie dostępna w aluminium - osłona drążka zmiany biegów z czarnej skóry (dla manualnej skrzyni biegów) - uchwyt hamulca ręcznego pokryty czarną skórą - system informacji kierowcy FIS Kolorowy - pakiet oświetleniowy: - oświetlenie przestrzeni nóg - światła ułatwiające wsiadanie (białe) oraz ostrzegawcze (czerwone) i iluminacja (czerwona) klamki wewnętrznej w tapicerkach drzwi - iluminacja szuflady wizytownika oraz uchwytu na kubek w konsoli środkowej - iluminacja popielniczek w tunelu środkowym oraz wnętrza podłokietnika - diody (czerwone) w panelu oświetleniowym podsufitki - podświetlane lusterka do makijażu - osobne lampki do czytania dla pasażerów tylnej kanapy Zawieszenie S line 1BV - zawieszenie sportowe, obniżone o -20mm, dodatkowo usztywnione – w stosunku do 1BE inny model amortyzatora oraz wymienione niektóre z elementów wahaczy - 9 ramienne obręcze ze stopów metali lekkich, o rozmiarach 7,5J x 17, z oponami 235/45 R17 Pakiet sportowy S line exterieur (zewnętrzny): - przedni i tylny zderzak ze sportowym wykończeniem - wlot powietrza w środkowej części zderzaka - wloty powietrza w zderzaku po lewej i prawej stronie - listwa drzwiowa ze sportowym wykończeniem - listwa progowa w drzwiach z emblematem S line - emblemat S line na tylnych listwach ochronnych drzwi po obu stronach pojazdu - spojler S line przy krawędzi dachu - zderzaki i progi w drzwiach w kolorze nadwozia Tak to wyglądało po zakupie: Z rzeczy do ogarnięcia na start: - Koła - Olej z filtrami (MOTUL) - Pompa wspomagania - Kompresor Klimy - Chłodnica Klimy - Dojazdówka - Poprawki blacharsko – lakiernicze - Dokładka Cupra Plany po rozjeżdżeniu auta: - Rozrząd - Czyszczenie smoka - LPG - DP + Program Plany drugorzędne: - Radio Concert - FMIC - Wydech - Przeróbka Turbo - Wtryski S3 - Program - Inne, mniej znaczące duperele Pierwsze mody to zmiana kół, na moje stare, ulubione, 8-io calowe Avusy ’17 z S6 Oczywiście trzeba było je odświeżyć przed założeniem: Taki efekt: Do tego oponki, jako że jestem zboczony na tym punkcie, jedyne słuszne, to Continental Sport Contact 5 w indeksie Y. : Do tego koło dojazdowe: Od razu wpadła też listwa z Cupry: Następnie, poprawki lakiernicze, mycie, czyszczenie i efekt: Zakładamy LPG, oczywiście STAG: Turbo musi swobodnie oddychać, bo za często świeci na czerwono: BAQ Garage Bierzemy się za rozrząd, czyszczenie smoka i co tam jeszcze wyjdzie przy okazji: (Edit 30.11.2021 Foto wrzucone ku pamięci Tomka Piątkowskiego - najlepszego mechanika, jakiego znałem) Przy okazji sprawdzenie sprzęgła – działało OK. do końca. Niestety sprzęgło też do wymiany – zwiększamy koszty… … do tego doszły króćce wodne, termostat z obudową, znowu nowy olej, tym razem Valvoline, jakieś uszczelki, uszczelniacze wału i wałków, nowe świece NGK, cewki NGK, pasek osprzętu Contitech, rolki, olej w skrzyni biegów i dyferencjale - odpowiedni Castrol, płyn hamulcowy Oryginał VW/Audi, itd. Działamy kompleksowo! Składamy całość: Jeszcze trzeba wyczyścić soczewki: Tak więc, wstępnie mamy porobione co trzeba, żeby cieszyć się BEXem!!! Jedziemy z @HOLMATRO na wakacje: Po wakacjach wpadło Radio Concert (świetna jakość odbioru audio na całości BOSE): Jeszcze tylko full czarna folia na szybę, bo strasznie mnie razi światło: i folia na „dyfuzor” w zderzaku tylnym: Po wielu kilometrach, przyszedł czas na przygotowanie do sezonu zimowego. Dużo się naczytałem o kutych felgach z Audi A8, że niby lżejsze, czuć na mocy. OK. kupiłem , oczywiście szczotkowanie i lakierowanie musiałem wykonać własnoręcznie: Zestaw na Uniroyalu MS Plus 77, no i obowiązkowo dystans pod felgę Niestety nie dało się jeździć na takim zestawie „po niemieckich autostradach”, za mała stabilność samochodu na 16 calach, za niski indeks prędkości, więc zestaw został sprzedany, został dystans: Na wiosnę wpadł też nowy akumulator 72Ah i regulator napięcia. Audi wstępnie ogarnięte wygląda tak: Co dalej? Dziś przyszedł grill od Golfa GTI, za chwilę będę robił przód „honeycomb”, na razie tylko dolną część, na oryginalnej kratce z Golfa GTi, no i zakładam kolejny raz Listwę Cupra, bo poprzednia odfrunęła na „niemieckiej autostradzie” J . @HOLMATRO pisze mi też, że doszedł już FMIC, więc wkrótce montaż! 17.06.2018r. 3 godzinki pracy i dolny grill od Golfa GTi "honeycomb" wpasowany + nowy spojler Cupra: 30.06.2018r. Czas na wiosenne poprawki lakiernicze na zderzakach, plus czyszczenie błota pod listwami drzwiowymi oraz montaż FMIC Bardziej spostrzegawczy zauważą, że nie ma FMIC. Niestety, zamówiony zestaw, kompletnie nie pasował i odesłałem go, rezygnując na razie z tego moda. Jeszcze tylko polerka drobnych rys... 08.08.2018r. - 194500km. Wymieniam szybę czołową oryginalną niestety rozbiłem podczas mycia.. 22.09.2018r. Po wakacjach, wystarczyło środków na nowy Grill Honey RS4 Style. Teraz mamy kompletny przód RS Style Honeycomb 17.10.2018 - 200000km. Wpada 200 na licznik! 09.11.2018 wpadł Kpl. przelot Milltek z końcówkami Ulter fi100: Plus kpl. zimówek, tym razem 17 cali. Nie dało się jeździć na 205/55R16 więc zastąpiłem je 225/45R17 Uniroyal MS Plus 77 - pod moje preferencje - najlepszy wybór. Oczywiście AVUS zostaje już setem zimowym: 01.01.2019 - zakończony projekt tylnej klapy w stylu USA: A tak wyglądały prace przy projekcie: Fotostory znajdziecie w osobnym dziale. Przy okazji kuzyn, podłapał projekt i wykonał podobny w swoim GTI: Taką mamy zimę w tym roku: 22.01.2019r. - 203300km. - Wpadł długo wyczekiwany i wymarzony set na wiosnę: Felgi, oryginał RS4 9J19 ET29 I pierwsze przymiarki, jeszcze na oponie 255: 01.03.2019r. - 206500km. Wpadają nowe opony letnie Yokohama Advan Sport V105 225/35ZR19 88Y 05.03.2019 -206700km. Montaż talerzyków pod sprężyny od A4 B5, wymiana wszystkich górnych wahaczy: 05.03.2019 - Zakładamy opony na felunek: 29.04.2019r. - 209500km. Wymieniamy olej po kolejnych 8000km. 5W40 Liqui Moly High Tech 17.05.2019r. Wpadły soczewki BIX B8 razem z nowymi żarnikami BOSMA 4300K (poniżej porównanie soczewek) i efekt końcowy na drodze. Światła mijania: Światła Drogowe: 29.05.2019r. - 210800km. Vfiz - jedna z tych rzeczy, które trzeba mieć koniecznie 22.08.2019 - 215200km. Szykujemy auto do wyjazdu na Chorwację: Wymiana płynu hamulcowego, napełnienie klimy, wymiana filtrów LPG, paska wielorowkowego. 20.09.2019 - 217800km. Przygotowanie do wizyty u @gregor10, wymiana Oleju 5W40 Liqui Moly, filtrów, zaworu DV, zaworu N75, odmy, N75, pompy paliwa VDO, wtryskiwaczy BAM 29.10.2019r. - 219450km. Strojenie u Gregor10 - 222KM, 345Nm. 07.01.2020r. - 223000km. Wpadają nowe Heble S4: Zaciski S4, Tarcze hamulcowe FERODO, Klocki hamulcowe ATE Ceramic, Przewody hamulcowe w oplocie HEL, Nowy płyn hamulcowy ori., blaszki S4, osłony tarcz 21.01.2020r. Trawienie i lakierowanie felg lato: 13.03.2020r. - 224500km. Montaż kół letnich po uprzednim trawieniu i lakierowaniu proszkowym: 14.05.2020r. - 225900km. Wymiana oleju 5W40 Liqui Moly, filtrów oleju, powietrza, kabiny, LPG 24.10.2020r. - przebieg 234200km. Wymiana oleju 5W40 Millers, z filtrem oleju, powietrza, LPG 12.06.2021r. - 242000km. Wymiana oleju z filtrami powietrza, kabiny, LPG Wymiana dokładki Cupra pod zderzakiem. 01.03.2022r. - 250300km. Wymiana oleju 5W40 Liqui Moly, filtry oleju, powietrza, kabiny, LPG, świece zapłonowe, płyn hamulcowy, napełnienie klimatyzacji (50g) 07.05.2022r. - 252700km. Wymiana opon na nowe 245/35R18 Pirelli PZERO + nowe felgi ATS Motorsport GTR908 13.12.2022 - 258000km. Wymiana oleju i filtrów powietrza, LPG Wymiana plecionki układu wydechowego Wymiana poduszek silnika 5W40 Liqui Moly High Tech (niemiecka dystrybucja) Wymiana opon na nowe 235/40R18 Nokian WRA4 19.04.2023 - 263100km. Wymiana rozrządu wraz z pompą wody Contitech CT909WP2 Wymiana uszczelki pokrywy zaworów i odmy obok bagnetu. Wymiana hamulców tylnych wraz z regeneracją (oryginał z Audi S4) + nowe tarcze Brembo, i klocki ATE Ceramic 22.08.2023r. - 267000km. Wymiana oleju 5W40 Millers Oils, wymiana filtra oleju, powietrza, kabiny (Knecht) 12.04.2024r. 275000km. Wymiana oleju Liqui Moly High Tech 5W40, wymiana opon na letnie. Dzięki za zainteresowanie tematem! Zapraszam do komentarzy
    1 punkt
  3. Witajcie, Już od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem zakupu audi z silnikiem V6 30V i napędem na 4 koła, które będzie mi służyć jako samochód weekendowy. W październiku 2019 r. znalazłem ogłoszenie, które mnie zaciekawiło - samochód spełniał prawie wszystkie moje wymagania za wyjątkiem wnętrza. Pojechałem więc za Wrocław (200KM) zobaczyć autko. Warto w tym miejscu dodać, że szukałem samochodu przy którym będzie do zrobienia to i owo, co oczywiście przekłada się na niższą cenę zakupu. Niemniej jednak były 3 wymagania, które auto musiało spełniać: - Zdrowy silnik - Zdrowy napęd - Zdrowa blacha, bez większych przygód. Jak się okazało silnik i napęd są w bardzo dobrym stanie, co do stanu blacharsko-lakierniczego autko miało jakieś swoje przygody (gdzieniegdzie 300-350 mikronów), ale nie miało żadnej poważnej sztuczki. Zweryfikowałem szybko auto w ELZIE, dogadałem się co do ceny i tak oto stałem się posiadaczem A4 B5 :-) Ciekawostką jest też to, że auto wyszło na oryginalnym pakiecie sport, a więc inny zawias itp. Pierwsze za co się zabrałem to wizyta u mechanika - co zostało zrobione? Wymiana klocków, tarcz, regeneracja i malowanie (tak wiem, amatorskie) zacisków hamulcowych, wymiana sprzęgła wisko, uszczelek pokryw zaworów, osłon przegubów przód, wymiana czujnika ABS: Wymieniłem też akumulator, bo stary był chyba z seicento... Samochód posiadał kilka przeróbek, które nie do końca mi odpowiadały - ktoś przerabiał przedlifta na polifta. Zderzak z S4 i grill z RS4 zostały sprzedane, lampy były okropne oczywiście poliftowe i zastąpiłem je oryginalnymi lampami, zderzakiem i grillem. Wiem, że wielu z Was może ten fakt oburzyć, ale ja jestem zwolennikiem zachowania auta w stanie oryginalnym jeżeli chodzi o takie elementy jak zderzaki A tak wyglądała wiązka spryskiwaczy lamp przednich... (czeka mnie jej doprowadzenie) Nie wiedziałem jednak, że wymiana lamp będzie wiązać się z wymianą błotników.... upsss Przy okazji wymiany błotników, lamp, zderzaka i grilla zakonserwowałem przednie nadkola i podłużnice - tak to wyglądało: Wstępna przymiarka z lampami i migaczami (muszę jeszcze przełożyć kostkę lamp która przyjdzie na dniach) Na razie stoi, straszy i czeka na wiązki lamp Jakie są następne plany? Przede wszystkim: - Wymiana amortyzatorów tylnych (Mikołaj przyniósł Bilsteina B6 ) - Wymiana sprężyn na Eibach 4x-30mm (już zakupione) - Naprawa układu kierowniczego (pompa zaczęła jęczeć) - Wymiana wybieraka skrzyni - Naprawa skrzyni (na pierwszym biegu jęczy) - Wymiana łączników stabilizatora tył - Demontaż instalacji LPG (na szczęście silnik jest w genialnej kondycji) + kilka innych rzeczy Jak się uporam z powyższym, przejdę do ogarnięcia konserwacji i lakieru, a następnie przejdę do wnętrza, które jest zmasakrowane
    1 punkt
  4. Zrobiłem kiedyś zestawienie w tabelce, zobaczcie sobie: https://a4-klub.pl/topic/9150-all-tdi-jaki-olej-do-tdi/?do=findComment&comment=5479208
    1 punkt
  5. Wymiana samego zabieraka to zmarnowane a nie zaoszczędzone pieniądze Przy takich przebiegach gniazdo jest już zmęczone życiem i przeskoczy wcześniej czy później, nie wspominając o napędzie łańcuchowym. Swoje zdanie wyraziłem, nie ma sensu się więcej udzielać, każdy zrobi jak chce albo porządnie albo tak jak kolega wyżej.
    1 punkt
  6. Witam oto moje A4, silnik 2.7 tdi 270 koni i 500 nm (apetyt na więcej)?,wyposażenie s line, zawias s line, zewnątrz s line, xenon, czarny sufit, dostęp bezkluczykowy, bang and olufsen, asystent martwego pola.... Pozdrawiam miłośników tego modelu.
    1 punkt
  7. Panowie, żeby nie było, że nic się nie dzieje w temacie: Zrzucilem koła letnie i zdjąłem opony, żeby oddać felgi do wytrawienia. I teraz powstaje kwestia- Jak to lakierować? Klasycznie, czy proszkowo? Napiszcie, jakie macie sugestie. Druga sprawa, jaki wybrać kolor? Dajcie znać, co o tym myślicie. Pozdro! MOV_6485.mp4
    1 punkt
  8. Kolego, raczej to są przycinajace się kierowniczki w zmiennej geometrii, turbo na stół i do wyczyszczenia.
    1 punkt
  9. OK, dzięki, w sumie spytałem nie zaglądając pod maskę, bo myślałem, że jakoś jest skitrany...
    1 punkt
  10. 350 było ale przy obciążeniu dymki puszczala i zeszli w bezpieczne 270
    1 punkt
  11. Panowie nie ma co pisać tłumaczyć wyjaśniać , bo to i tak nie zmieni . Kolega ma 270 KM i niech tak jest teraz zrobi 350 KM i będzie zadowolony . Koniec robienia syfu w temacie bo to nic nie ugra. Szkoda czasu u nerwów.
    1 punkt
  12. Jaki multitronic, kolego ja mam manual. Multi to lipa!
    1 punkt
  13. Nie wiem czy tutaj ktoś zrozumie o co Ci chodzi. W modelu a4 b6/b7 niema opcji wizualizacji z parktronika (PDC). Taka funkcja dopiero się pojawiła w RNS Led, do tego jeszcze będzie potrzebny inny moduł PDC z gateway.
    1 punkt
  14. Podziękowania dla "dymekn" twoja opcja z testem zegarów działa. Próbowałem lusterka ale niestety nie funka a na dodatek po podanym w wątku kodowaniu przestaje działać regulacja lusterka pasażera, może problem tkwi w tym że mieszkam w UK i mam wersję prawostronną. Dev jak nie wiesz co piszesz to nie pisz wcale bo wprowadzasz ludzi w błąd. Chińczyk niczym się nie różni od oficjala poza tym że nie można go aktualizować, to tak jak z Windows czy ori czy pirat działa tak samo. Kwestia tylko że brakuje w tej wersji co mam bibliotek z danymi do b9 w8
    1 punkt
  15. 1 punkt
  16. Pentax k-m i staloogniskowa 50mm 1.8f
    1 punkt
  17. Robiłem u siebie kiedyś w B5 taki obrys włączany z kabiny. I z tego co widziałem auto u nowego właściciela to nadal jeździ i nic sie nie spaliło :D Kolego jak tam sprawa z graniem u Ciebie? Ruszyłeś coś z tematem? Co będzie brzęczało?
    1 punkt
  18. Widzę koledzy pulpecik i tobias doświadczeni to mogą po ''świeżaku'' jechać tylko ciekawe czy w realu też tacy wygadani Aż mi się sunie na język '' Kozak w necie pi....a w świecie''
    1 punkt
  19. Jeśli masz do powiedzenia cokolwiek wnoszące do tematu to się wypowiedz, jeśli masz pajacować to sobie odpuść. Wchodzisz tutaj się dowartościować czy jak bo nie rozumiem? Jak masz jakieś problemy to napisz pw, postaram się dobrowolnie pomóc. Po wymianie sprawdzę, dziękuję za podpowiedź. Do tej pory nie widziałem żeby gdzieś w okolicach wycieraczek była jakaś woda czy wilgoć wychodziła na wycieraczce. Ale postaram dziś pod wieczór zaobserwować
    1 punkt
  20. Wszystko zależy od budżetu. Możesz np. zaadaptować zacisk z S4 B9 akebono i tarczę z GTRa 380x34 na pływającym dzwonie z RS4 B7 wtedy masz lekki i wydajny zestaw.
    1 punkt
  21. Podepnę się żeby nie zakładać nowego tematu, Mam połamaną kostkę w słupku ( tą w którą się wpina kostkę z drzwi) Wie ktoś może jak wyciągnąć kostkę ze słupka? Jest szersza niż otwór i nie wiem jak się do tego zabrać a nie chcę nic zniszczyć, może jest jakieś dojście do niej od wnętrza? Będę wdzięczny za pomoc
    1 punkt
  22. Jakie oznaczenia literowe sa na walkach ???
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...