Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06/08/20 uwzględniając wszystkie działy
-
5 punktów
-
Ehh trochę auto teraz poczeka zanim wrócę z roboty (wg. planu ok 8 lipca), nie udało się zakończyć tematu klapy bagażnika przed wyjazdem bo się lakiernia trochę ociągała. No ale mimo problemów i takich tam, to jestem zadowolony z ich roboty. Nie udało się ocalić uszczelki z szyby więc postanowiłem że wkleję nową Pilkingtona (z uwagi na cenę bo ori cena trochę boli w czasie wirusa i mniejszych wpływów do kieszeni) ew. pogadam jeszcze u szklarza czy dało by się wyciąć moją szybę bez strat i założyć do nowej klapy. Poniżej kilka fotek jak wyszła klapa z malowania PS. w głowie zrodził się kolejny mały modzik, ale to innym razem opowiem3 punkty
-
Oj tam trzeba budować napięcie hehe co tak wszystko od razu na tacy podać? Z drugiej strony jak się nie uda zrobić moda albo się człowiek rozmyśli, to nie będzie zawodu bo nikt nie będzie wiedział o co chodziło2 punkty
-
2 punkty
-
a ja bym jeszcze pomyślał nad tym żeby listwy boczne S-line okleić na czarno2 punkty
-
1 punkt
-
Najlepszy czarnuch na forum! Nie ma za co dziękować, tylko montować i się cieszyć z kolejnych modów.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To wciąż będzie kosztować żeby zrobić to dobrze Samym programem bez ruszania czegokolwiek z 150KM zrobisz 180KM. Szybko się przyzwyczaisz i i tak będzie brakowało. Jak chcesz 200KM to, seryjna turbina, jeśli ma 20 lat długo nie pożyje. Może pół roku, może rok, może półtora ale padnie. Do tego do 200KM potrzebujesz wymienić wtryski na 320cc (pochodzące z wersji silnika BEX) oczywiście używane musisz szukać na aukcjach / forum i modlić się żeby były ok ;p No i jak chcesz mieć tą moc nie tylko zimą ale też wiosną i latem, to potrzebujesz większy intercooler. Czyli jak by nie liczyć, na 200KM razem z programem, zwłaszcza u gregora, który ma renomę więc się ceni (o ile jeszcze w ogóle chce mu się schylać nad starymi 1.8T) to za to wszystko z 2500zł zapłacisz spokojnie. A jak turbo padnie, to potem za przerobienie na hybrydę jeśli się nada to kolejne 1200zł. A żeby tego było mało - jak na wyższa moc ma być stabilna i na długo to musisz wszystkie podstawowe sprawy mieć sprawne i ogarnięte: świece / cewki / przepływka / zawór DV / zawór N75 To są silniki które łatwo się modzi, łatwo się podnosi moc, wszystko jest znane i opisane od A do Z ale wszystko kosztuje, nie oszukujmy się... to są już stare dziadki te silniki1 punkt
-
1 punkt
-
Wczoraj udało się ustawić wskazówki licznika, tak jak powinny być ? dzięki wielkie @Adam87 za pomoc i kawkę ☕ Z kolei dzisiaj przyszła pora na wymianę obu filtrów gazu przy ~229 tys. km. Tak, jak serwis przewiduje: mniejszy co 15 tys., większy co 30 tys. km. Na szczęście oba nawet w miarę czyste, jak po takim przebiegu... ?1 punkt
-
1 punkt
-
Miałem częściej aktualizować temat ale przez ilość pracy dopiero wczoraj miałem czas żeby coś porobić przy body. Przyszły w końcu dystanse 75mm tył i 45mm przód. Poprawiona została też geometria zawieszenia i wymieniono butlę LPG bo poprzednia straciła ważność Próbowałem zrobić wzór pod podpory z pianki montażowej ale wyszło z tego więcej szkody niż pożytku gąbka florystyczna jest jednak dużo lepsza do takiej roboty Skróciłem błotniki z przodu dzięki czemu pozbyłem się rudej na lewej stronie Przednie poszerzki trzeba jednak przerobić bo są za wąskie i koło się nie schowa Splitter pod przedni zderzak też się tworzy. Zamiast maty szklanej użyłem tkaniny rowingowej która powinna być mocniejsza, zobaczymy jak się spisze1 punkt
-
1 punkt
-
Fajne to masz i jakoś już wyglada Zrobil byś jakaś fajna sesyjke i do kalendarza pyknął ?1 punkt
-
1 punkt
-
Z jakichś powodów przy 50 st.C na drugi gar sterownik musi zwiększać dawkę paliwa, a że przy ok. trzech na plusie jego możliwości w zwiększaniu dawki się kończą to sinik zaczyna telepać Obstawiam dolne uszczelnienie pompki które akurat w tym zakresie temperatury nie zapewnia szczelności i pompka " zapowietrza " się spalinami przedostającymi się z cylindra. Chociaż objaw jest mało typowy, to podejrzewanie wałka rozrządu , szklanek , samej pompki przy takich objawach jest jeszcze bardziej niedorzeczne. Jakoś nie widzę by ich tak niewielkie zmiany temperatury mogły powodować takie skutki. Żeby mieć pewność co do przyczyny to wymienił bym uszczelnienie tylko na tej drugiej pompce i poobserwował korekcje i zachowanie silnika. Jak nie będzie poprawy to wymienił bym też uszczelnienie na pierwszej pompce i pierwszą z drugą zamienił miejscami i też poobserwował korekcje i zachowanie silnika. Jak nie jesteś dociekliwy to wymień uszczelnienia wszystkich pompek , zamieniając miejscami pompki 1 i 2 . Oczywiście jak już będziesz miał pokrywę głowicy zwaloną to dokładnie obejrzyj wałek i szklanki a po wymontowaniu pompek zużycie ich gniazd w głowicy. Śrubki mocujące pompki oczywiście nowe , ostre krawędzie w gniazdach do zebrania ostrym narzędziem ( nie papierem ściernym ! ), składanie zgodnie z zaleceniami serwisowymi ...1 punkt
-
CNF na Osowej naprawia wszystko. Ja dawałem do nich moje biedronki ale tam tylko jedna do lekkiego prostowania była a po za tym malowali i jest ok.1 punkt
-
Dopiero co kupił a już 5 stron w temacie ma Na żywo auto jeszcze lepiej prezentuje się niż na zdjęciach! Bezawaryjności!1 punkt
-
1 punkt
-
W liczniku nie da rady wymienic samego wyswietlacza aby miec KOLOR Tylko wymiana całego licznika wchodzi w gre Co do drugiego czerwonego ekranu to niestety wymiana całego Systemu MMI1 punkt
-
1 punkt
-
Łącznik 4 pin 4E0-972-133 taka żółta kostka ponoć do dostania w ASO za około 20 zeta. Wpina się ją do taśmy.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00