Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08/18/20 uwzględniając wszystkie działy
-
2 punkty
-
Dzięki Lampki z podwójnymi ledami (biały + czerwony), w tych lampkach do podłączenia mamy dwa plusy i jeden minus. Lampki wkładamy do obudowy i podłączamy do fabrycznej kostki od oświetlenia nóg (w przypadku jak ktoś ma pakiet QQ1). To nam załatwia włączanie się oświetlenia białego po otwarciu drzwi. Natomiast drugi plus (od ledów czerwonych), podłączamy do jakiegoś kabelka w instalacji samochodu w którym pojawia się prąd po włączeniu świateł. Podłączenie przodu oświetlenia nóg (kierowca i pasażer) jest banalnie proste. Ja włączyłem się u kierowcy do plusa od podświetlenia włącznika świateł mijania, natomiast u pasażera z przodu do plusa od podświetlenia prawego nawiewu. Miernikiem badasz kabelki we wtyczkach i będziesz wiedział gdzie pojawia się plus po włączeniu świateł. Z podświetleniem nóg z tyłu miałem trochę więcej zabawy. Chciałem aby instalacja przebiegała po trasie fabrycznych wiązek. Zdemontowałem przednie siedzenia, pierwszy plus od oświetlenia włącznika świateł po wiązce w progu po lewej stronie, drugi plus od kratki nawiewu po wiązce w progu po prawej stronie. Następnie tak jak idą fabryczne wiązki na wysokości foteli pod wykładzinę podłogi i do kostek od foteli. Od kostki już w fotelu do lampki która oświetla przestrzeń nóg pasażerów z tyłu. Chciałem aby ten dodatkowy plus był podłączony do foteli poprzez kostki pod fotelami, tak aby fotele były w pełni demontowane i nie plątał się ten dodatkowy kabelek. Na zdjęciu poniżej masz zestaw wszystkich ledów jakie założyłem. Te lampki z dodatkowym kabelkiem to właśnie te od podświetlenia nóg.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Czekaj, bo już się pogubiłem w tych logach, bo tam kilka pod drugim.. Turbo jest ok, statyczny coś szaleje z korektami, może przez nieszczelność albo coś. Przepływ jak dla serii.1 punkt
-
A sprawdzałeś tą szczelność dolotu, podmieniałeś przepływkę na ori bosch? Wgraj serię i powtórz logi najlepiej.1 punkt
-
1 punkt
-
WAULFAFR0DA038848.pdf WAULFAFR0DA038848_2.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Takich pierdół jest więcej....nic z tym nie robiłem. Generalnie na zdjęciu wygląda gorzej niż w rzeczywistości. Jedyne, co muszę zrobić, to troszkę ogarnąć boczki foteli, tradycyjnie ślady "wsiadł - wysiadł" ...jak to mówią, lepszy brylant ze skazą, niż kamień bez skazy ;-). Zastanawiam się nad renowacją. Na pierwszy ogień przód, później tył. Ciekawy jestem efektu "po". Dużo za fotele nie dałem, więc mogę trochę grosza wrzucić w ich poprawę. Patrząc na ceny z allegro i stan, to nie ma tragedii. A jak mi nie podejdą, to zawsze można spredać dalej ;-)1 punkt
-
Z ksenonem jazda nocą to inny wymiar jazdy. Mijania na Hella Intemo i Philips 4350/4800 K Drogowe Zdjęcie robione na pochyłym terenie.1 punkt
-
MI też tak ustawiają ,nie wiem dlaczego , kiedyś to nawet tak przestawił że samopoziom zgłupiał i lampy świeciły tak jak długie ale to dlatego że bez vcdsa robił . Zenon to zenon , zobaczysz jak jest różnica w deszczu w stosunku do zwykłych .1 punkt
-
Jak już o soczewkach i lampach, to napiszę, że byłem wczoraj na SKP. Oczywiście z VCDS, najpierw w Adaptacjach zapisałem 00 na kanale zerowym, żeby wyzerować wszystkie ustawienia, potem BS 001, regulacja lamp i BS 002 do przyuczenia pozycji... Światła ustawione, ale... nie wiem jak oni to robią, czy nie potrafią, czy co... ale linia na ścianie na dwa schodki Będę musiał poprawić tak jak być powinno... Moje wrażenia jako pierwsze auto z xenonem. Różnica do zwykłych halogenowych ogromna. Szerokość świecenia i wypełnienie światłem ogromnie wpływa na komfort jazdy nocą. Na długich to już w ogóle jest bajka... Także mod warty każdej złotówki. Palniki jeszcze muszą się w pełni rozświetlić, więc powinno być jeszcze lepiej. Ustawię dziś kreski i podrzucę foty poglądowe... na razie mam takie z tel, niestety nie oddaje to tego, co widzę ja na żywo... ale musicie wierzyć mi na słowo, że jest mega... Mijania Mijania + drogowe:1 punkt
-
Zdjęcia z Cro super! Ja dopiero wróciłem z 2 tygodniowego pobytu. Udanego wypoczynku !1 punkt
-
chłopkie te komentarze już Ci mówiłem zachowaj dla siebie , Jesteś trollem ze tak co chwilę komentujesz?1 punkt
-
Jak mnie dziś rozbawiła ta wypowiedź odnoście wyborów na Białorusi "Ta demokracja na Białorusi jest zwyczajnie zbyt młoda i nie znają odpowiednich technik manipulowania wynikami. Tam władza popełnia jeden zasadniczy błąd, zbytniego odkrycia się ze swoim ewidentnym fałszerstwem dyskwalifikując największego opozycyjnego rywala, ale przecież to śmierdzi na kilometr! Łukaszenka powinien uczyć się od najlepszych. Dużo lepszym rozwiązaniem byłoby danie złudnego wrażenia, że Ciechanowska jednak miała jakieś szanse... Wyniki powinny skończyć się na proporcjach mniej więcej jeden do jednego - takie 51 do 49 procent. Wtedy dałby nadzieję tym drugim którzy spokojnie czekaliby do następnych wyborów wierząc, że skoro teraz się prawie udało to za lat parę musi się już udać napewno!" P.S. Dzięki za spota i @Radekst jeszcze raz gratulacje super wozidła1 punkt
-
1 punkt
-
Jasne gdy tylko będę miał kabel od razu porobię testy, te które podałem mają 2 tygodnie, jakiś marny procent szansy na to, że pojawiło się nagle coś innego istnieje ^^ Po cichu liczę, że to "tylko" cewki zapłonowe, wszak ten log z 18 kwietnia nie wskazuje na problemy z przepływem ani przeładowaniem. U mnie coś takiego się pojawia daleko od jazdy emeryckiej, bardziej w zakresie 80 - 140 na 3 biegu / 120 - 160 na 4 czyli tam gdzie najlepiej ciągnie... A usterka nie ukrywajmy jest niebezpieczna, bo występuje przed/podczas wyprzedzania.1 punkt
-
trzeba się z tym zgodzić Nie wprowadzj ludzi w błąd Przy lużnym bagnecie olej jest wyrzucany przez przeciwwagi korbowe W moim przpadku wyleciało 0,5 litra,po założeniu gumowych oringów bagnet ciasno wchodził w rurkę i po problemie.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00