Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/14/21 uwzględniając wszystkie działy
-
2 punkty
-
Witam, szybkie pytanko do bardziej ogarniętych w temacie. Mam aktualnie opony 235/35/19 rainsport5 z felgami 19/8,5j i wszystko git, mam okazje kupić felgi 19 9,5J ET40.. czy moje aktualne opony bd dobre do tych felg ? Bo wiem że tu chłopaki zakładali 225/35 stad moje pytanie? Pozdrawiam1 punkt
-
PIN 24 we wzmacniaczu służy tylko do wyłączenia funkcji audiopilot, normalnie w oryginalnej wiązce żaden przewód tam nie dochodzi. Gdy chcesz wyłączyć audiopilota, musisz zmostkować PIN 24 z PINem 6 w zmacniaczu. i tylko wtedy pin 24 jest obsadzony.1 punkt
-
Bo ja to uważam ze czarne dodatki czy carbon pasują do każdego koloru Co do koła to 100% true1 punkt
-
Do wymiany potrzebujesz 4-5L. Więcej Ci nie spłynie.1 punkt
-
Jetronik Wrocław. Gościu dobrze ogarnia, chyba że zdalnie, to masz tutaj na forum np. Łukasz131 punkt
-
1 punkt
-
najgorzej jak auto ma wyglądać i jechać, trzeba iść na kompromis1 punkt
-
Jeśli jest tylko 193 to powinna kamera śmigać. Unikaj raczej navi 193B, D oraz G. I nie ma znaczenia jaki jest adapter (chiński, hadron czy mój), bo to te navi są ułomne. Genralnie zawsze można zrobić test: Krok 1: Trzeba się połączyć z navi (najlepiej vcds) wejść w adaptację (10), kanał 004 i zmienić wartość z 0 na 1. Jak się nic nie stanie to jest dobry objaw i można przejść do kroku 2. Jeśli natomiast od razu obraz na navi zmieni się na czarny, to doopa, nie będzie działać. Krok 2: Podać 12V na pin C2 (RFSL) i zobaczyć czy przełącza na czarny obraz. Po odłączeniu 12V z C2 navi ma wrócić do poprzedniego ekranu.1 punkt
-
1 punkt
-
problemem przy 235 jest fakt że oponę wybrałeś continental, ona jest strasznym kartoflem i się paskudnie układa robiąc takie wrażenie, 235 na 9 calach fajnie układa się np pirrelli pzero1 punkt
-
A sprawdzałeś skąd to za pocenie olejowe ? trzeba dokładnie sprawdzić gumowe węże między turbo a silnikiem ,na pewno gdzieś jest nieszczelność i turbo słabo ładuje .stąd ten syk i wpadanie w tryb awaryjny1 punkt
-
Jak to robić to raz a porządnie, odkręcić kolektor wydechowy, dolotowy, poczyścić co się da z nagaru, czyli wymienić obie uszczelki od kolektorów, do tego do turbiny uszczelka od spływu oleju, od EGRa dwie, od połączenia wydechu z turbo. Sama turbina z kolektorem jest ori bez uszczelki, można tak skręcić, można dać też uszczelkę...1 punkt
-
Hej jeżeli już masz odpowiednią nasadke to potrzebujesz tylko kompana co Ci przytrzyma wałek żabką albo innym kluczem, a ty z dużą dawka siły odkręcisz. Jak tam nie było ruszane to ta śruba prawie jak zaspawana, zdaża się że trzeba rozpiąć rozrząd i wyjąć wałek bo nie idzie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8E77A077967 _2.pdf WAUZZZ8E77A077967.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nawet fajnie ci to wyszło, ale... rolka i zawias do zmiany, niżej + czarne koło (ten eresik ze zdjęcia co wklejałeś super wygląda)1 punkt
-
1 punkt
-
Wez kabelek od PIN nr 3 (biało/fioletowy) z czujnika pociagnij go do wtyki Wtyka C (16-PIN) ---> Pin 4 Klima powinna ożyć Na schemacie nie widze zadnego przejscia w kostkach jedynie mostek z czujnikiem wilgotności powietrza w kanale zasysania świeżego powietrza .1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00