Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06/07/21 uwzględniając wszystkie działy
-
Kolejny Up Jesli chodzi o szkodę na aucie , Euroins zachowuje swoje daleko idące sk***ysynstwo na ciaglym jakże wysokim poziomie i po poinformowaniu firmy walczącej w moim imieniu o szkody w mieniu i zdrowiu, iż szkodę na wózku córki ponieważ byl w bagażniku przenoszą na szkodę na aucie bo jest to za duży przedmiot, to na pismo prawnika o wezwanie do zapłaty nie odnoszą się w ogóle... Pomimo iż chcą podpisać ugody na zdrowotne to jeśli chodzi o szkodę na pojeździe maja wypierdolone totalnie.... W piątek poszedł już pozew do sądu, wiec teraz, czas nie ma już znaczenia, nikomu nigdzie sie nie spiesz.... Skoro tak gramy, no to gramy, ja właśnie się źle poczułem, zdiagnozowany wstrząs mózgu daje o sobie znać, czas na kolejnych lekarzy....4 punkty
-
Witam witam nic dawno dodane nie było ale w końcu po walce z lakierem udało się zrobić porządna 3etapowa korektę która zajęła mi z 2tygodnie po robocie w garażu na spokoju element po elemencie Rys,grubasów hologramów mnóstwo jak to czarne uni a wcześniej auto przez poprzedniego właściciela napewno nie było myte jak powinno... dzięki temu miałem co robić ? Pasty jakie używałem do cięcia to 3m zielony korek,rupes lub menzerne 400,większość wyciąłem 3m ale potem żeby przeskoczyć odrazu do „finshu” zapomnij ? za dużo hejzu zostawało po niej i np pasta rupesa lub superfinsh menzerny 3500 lub 3800 nie dawały pieknego efektu pod lampka inspekcyjna.... Więc musiałem wrócić do stepu dwa czyli polish? tutaj przypadła pasta 2500 menzerny i poradziła sobie naprawdę świetnie,pierwszy raz robiłem taką korektę i odrazu od Siebie polecam pasty menzerny,ciężkie do wypracowania ale robią robote,3m dobrze tnie ale za dużo bałaganu zostawia,rupesa pasty nie siadły mi wogóle po prostu bardziej mleczko niż pasta i również ciężka do wyrobienia.. Pady jakie używałem to adbl evo zielony,biały tnący i żółty polish lub rupesa żółte finsh gdzie żółte czy to adbl czy rupes takie samo ładne wykończenie dawało ? Koła poszły znowu do malowania bo stary proszek co firma pomalowała zaczął dziwnie pękać.. czyli chu.... pomalowali,po dwóch miesiącach szukania koloru i już braku nadziei na forach proszkowych okazało się że jest farba proszkowa która jest bliska do ori vw,audi srebnego na kołach, cyk zamówiłem proszek i tu trzeba czekać 1,5 miecha... zobaczyłem wszystkie farby z farby24 srebnego i żadna nie była przybliżona do ori i już chciałem dać do zwykłego malowania.. pomalowane już i z głowy Na lakier wleciał soft99 do czarnych lakierów,następna będzie ceramika napewno,leżał w domu soft to jest soft i podbijamy bedzie adbl ceramic qd,efekt jest po sofcie mega dobry,kropelkowanie piękne ? Szyba przód glaco od softa99 daje radę naprawdę,boczne i tył adbl hybrid glass Na felgi i lampy przód wleciała ceramika od CarPro Dlux No i lotka ori na miejscu taśma 3m plus klej wurth? pakiet c+ finito Ori folia ochronna tył zderzaka również zaaplikowana,pierwszy raz to wrzucałem i mogło być lepiej ? Kilka zdjęć,wlecą niedługo z lepsza pogoda? Jakaś kobita się przyczepiła mówi ze zadbany lakier3 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
WAUZZZ8E56A243403.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8KXEA010511.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
WAUFFAFL7EA092741.pdf1 punkt
-
Pisałem Ci już raz i piszę ponownie, że ten nr jest BŁĘDNY !1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Na tej kostce masz ewidentnie gdzieś przetarty kabel. Sprawdź też bezpieczniki.1 punkt
-
https://a4-klub.pl/topic/402014-błąd-01232-kompresor-nie-załącza-się/1 punkt
-
WAUZZZ8E87A129753.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K39A144718.pdf1 punkt
-
Rok 2021. 1szy czerwiec. Dzień Dziecka. Doroczny polowy serwis olejowy. Przeszedłem z Motula Sport 5W50 po płukance na Meguin Super Leichtlauf 5W40. Z czasem się zobaczy, czy słusznie. Przy jednej robocie zdemontowałem dekiel zmiennych faz w celu inspekcji napinacza, łańcucha, fazatora i wałków. Wszystko tam w porządku. Fazator dostał nowe pierścienie - i słusznie - jeden był już pęknięty, a drugi strzelił przy demontażu. Do tego nowa szklanka hpfp wraz z oringiem, mimo, iż stara, którą wymieniałem jakiś czas temu nie wykazywała żadnego nadmiernego zużycia. Uszczelki, śruby, pierdoły. PCV Delete zamontowany już jakiś czas temu więc w sumie warto wspomnieć. Na czas testów przedni ori odbój wysłany na wakacje. W jego miejsce żółty Powerflex. Opinie, iż powoduje większe i intensywniejsze przekazywanie drgań z silnika na wnętrze w moim przypadku się nie sprawdziły. Komfort ten sam co na ori, a silnik wertykalnie mniej pracuje. Uważam, że przy manualnej skrzyni różnice podczas agresywnej zmiany biegów byłyby bardziej odczuwalne niż przy Tipie. Z przyjemniejszych rzeczy dokończyłem nareszcie instalację elektryki foteli, gdyż moje placki były manualne, a czerwonej kostki z fabryki nie dali. Wykonane na gotowych wiązkach od kaju. Sama przyjemność montowania. Elektryka jest to trzeba sprawdzić, czy działa. W tym celu zaopatrzyłem się w bieda wersję Recaro. Dwukolorowa skóra w pełnej elektryce, grzane, siatki na oparciach, schowki pod siedziskami, lampki przestrzeni na nogi, w oparciu kanapy otwór z rękawem na narty, w podłokietniku uchwyty na kubki. A bieda wersja bo pełna skóra... Nie tak miało być. Ale popyt wyprzedza podaż w temacie Recaro z alcantarą. Pojeżdżę, odparzę latem i odmrożę zimą d00pe to może się trafi ktoś na wymianę. Żeby nie marudzić tak fest to przyznaję, że chociaż kolor mi siadł. Także ten.1 punkt
-
Może to zbieg okoliczności który się zbiegł z wizytą w warsztacie (albo mechanik upalał sobie Twoje auto ?),że w tym czasie padła UPG? Jeszcze jest szansa i iż masz dolane za dużo wody w płynie chłodzącym przez co temperatura wrzenia obniżyła się,tym samym ciśnienie w układzie chłodzenia jest wyższe po rozgrzaniu.1 punkt
-
Co prawda nie jestem zwolennikiem rotowania olejami, ale zdecydowanie przy wymianie zalałbym motor olejem Amsoil, super oliwa z bdb parametrami No i ma bardzo niski NOACK (odparowanie) co w Twoim przypadku może mieć niebagatelne znaczenie... Co do samej lepkości, jeżeli producent dopuszcza oliwę do tego motoru zarówno 0W20 jak i 5W30, celowałbym w ten drugi.1 punkt
-
Jak jest wysokie ciśnienie w układzie (po dłuższej jeździe) i poziom płynu w okolicach max,to po odkręceniu korka następuję wzrost poziomu cieczy w wyniku czego poziom płynu nagle wzrasta i nadmiar wylatuje spodem zbiorniczka (jest tam przelew umieszczony).1 punkt
-
Dość długo mnie tutaj nie było wiec postanowiłem, że trochę odświeżę temat mojej Audi. Trochę się zmieniło pod względem estetycznym, to co planowałem to zrobiłem i oczywiście planuje kolejne modyfikacje. - Przyciemniłem szybki, przód na 40%, tył 20% - Wymieniłem komplet tarcz przód i tył na zimmerman. - Wymienione amortyzatory na kyaba excel g + sprężyny Eibach pro kit -30mm - Wymienione radio na RNS-e, niestety zwykle nie LED. - Wymienione opony + alufelgi na rozmiar 225/40/18 ET 35. - Wymiana filtr DPF bo oryginał się zapchał - Regeneracja Turbo ( Wymienione wszystko wraz ze zmienna geometria, zostały tylko oryginalne obudowy ) Części firmy Melett Kolejne plany odnośnie modyfikacji : - Montaż biksenonów na oryginał. - Montaż elektrycznie składanych lusterek. - Montaż bocznych listew z wersji s-line - Wymiana przedniego zderzaka na wersje s-line bo obecny ma od groma odprysków więc przy okazji Poniżej fotki jak obecnie wygląda1 punkt
-
1 punkt
-
Ustawienie temperatury na max i wentylatorów na 1 lub 2 bieg albo kreski ma na celu zorientowanie się czy układ zaczyna nam się odpowietrzać czy dalej jest powietrze w układzie, w Audi nie ma zaworu na nagrzewnice stare meśki i japońce taki zawór posiadały.1 punkt
-
Bzdury Obieg cieczy przez nagrzewnice wymusza pompa cieczy chłodniczej a nie wentylator nawiewu czy ustawienie na maxa temperatury Kiedyś w niektórych samochodach był zawór na wężu do nagrzewnicy i ustawieniem temperatury otwierało się ten zawór . Wtedy taka teoria i praktyka miała sens ale nie tutaj . Ale rób jak uważasz ...1 punkt
-
1 punkt
-
Sorry że się wtrącę Radek Wytłumacz mi po co . Co Ci daje ten nawiew ?I ta ustawiona temperatura na max przy odpowietrzaniu ?1 punkt
-
Jaki jest w tedy stan płynu? Może mechanik nie odpowietrzył układu. Odpowietrz sam i zobacz, czy po tym zabiegu jest w normie (na co odkręcasz ten korek?) Odpowietrzanie : Nawiew na maksa na najwyższą temperaturę w trybie econ i trzymaj auto na 2 tyś. obrotów przez 5 minut. Niech ktoś najlepiej obserwuje stan płynu w zbiorniczku (który musi być zamknięty).1 punkt
-
Rozjaśnij mi prosze mój zaspany mózg: 1. Po co odkręcasz zbiornik na płyn chłodniczy? 2. Skąd się leje?1 punkt
-
Mamy od tego dział techniczny, nie róbmy bałaganu -> https://a4-klub.pl/forum/322-audi-a4-b8/1 punkt
-
ależ tu dawno nic nie wrzucałem .... Sto lat temu wpadłem na pomysł wrzucenia licznika z polfita. Napalony kupiłem za grosze licznik z A6 C5 który okazał się za nowy żeby włożyć do przedlifta Na szczęście kolega Fazi (i tu wielkie podziękowania dla niego za wszelką pomoc w tym temacie) miał na zbyciu płytę poliftową, także przełożyłem fisa obudowe + tarcze i jazda Miałem stary licznik przedliftowy na części także wyprułem z niego gniazda i zrobiłem szybkiego buy-passa (na zdjęciu jeszcze w wersji roboczej), przejście z licznika lift-przedlift to teraz żaden problem U mnie dół silnika jest z AWX, więc w misce czujnik temperatura/poziom oleju, także zostało puścić 3 przewody. I finalnie:1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00