Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03/07/23 uwzględniając wszystkie działy
-
1 punkt
-
Jak nie zamierzasz większych mocy to turbo z bexa k03s.1 punkt
-
olej sprzegła - G 055 529 A2 olej koła zebate - G 052 549 A2 filtr 1 - 0CK 325 121 D filtr 2 - 0CK 325 149 D filtr 3 - 0CK 325 421 A uszczelka miski - 0CK 321 371 A1 punkt
-
olej sprzegła - G 055 529 A2 olej koła zebate - G 052 549 A2 filtr 1 - 0CK 325 121 D filtr 2 - 0CK 325 149 D filtr 3 - 0CK 325 421 A uszczelka miski - 0CK 321 371 A1 punkt
-
Stuki spore, paliwo jakie zalane? katalizator jest?1 punkt
-
Stuki powinny być 0 przy zdrowym motorze, tu są za duże. Turbo nie daje rady, bo jest zużyte, może tez kwestia softu ale od seryjnego k03 nje ma co wymagać.1 punkt
-
Turbo niedoładowuje, dlatego bład p0299, co do ubogiej mieszanki to wygląda ze to kwestia lpg.1 punkt
-
1 punkt
-
Z ɓolem serca, ale tak niestety jest. Jak dla mnie A4 klub od zawsze było najjjjlepszym i pomocnym forumem !! Sporo się tu dowiedziałem, troche też pomogłem i nigdy nie było problemów. Tak samo jak kiedyś zaczynałem i byłem golfiarzem, to forum vw golf również było jednym z najlepszych.1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć, jestem właśnie po wymianie olejów i filtrów w skrzyni S-Tronic model 0CK, czyli FWD w samochodzie Audi A5 F5. Do strony ATF kupiłem kompletny zestaw na Allegro, który kosztował 1410 PLN i zawierał: - 6 litrów oleju VW G 055 529 A2 (jak się okazało o 2 l za dużo) - filtr ciśnieniowy mały - 0CK 325 149 D - filtr ciśnieniowy duży - 0CK 325 121 D - filtr ssący 0CK 325 421 A - o-ringi do obudów filtrów ciśnieniowych, które nie pasowały - prawidłowe ich wymiary to 41x3 i 69x2,5 - uszczelka miski Elring 478.560 - komplet uszczelek gumowo aluminiowych pod mechatronikę: 0CK 325 444, 0CK 325 445, 0CK 325 443, 0CK 325 446 Prócz tego warto też się zaopatrzyć w zapasowy korek plastikowy 0CK 321 439 A miski części ATF na wypadek jego uszkodzenia - korek napełniający i spustowy są identyczne. Do strony trybowej wchodzi 3,8 litra oleju VW G 055 549 A2 - koszt 206 PLN / litr Całość amatorowi zajęła ok. 4 godziny, z czego najwięcej pracy to demontaż, a potem montaż sanek pod silnikiem i skrzynią. Bez ich demontażu nie da się wymontować mechatroniki, a tym samym wymienić filtrów w części ATF - przynajmniej w A5 F5. Drobna uwaga - żeby napełnić stronę ATF należy wkręcić specjalny adapter w miejsce korka napełniającego, który jest dość nietypowy. Ja sobie poradziłem przerabiając jeden z zapasowych korków na taki adapter właśnie. W misce olejowej ATF są zamontowane 4 magnesy, które warto wyczyścić przy tej okazji. Wszyscy piszą, że do strony ATF powinno wchodzić ponad 5 L - moim zdaniem taka ilość wchodzi tylko po naprawie skrzyni, gdy np. akumulator ciśnienia jest zupełnie pusty. Przy normalnym spuszczeniu z miski i wylaniu wszystkiego z mechatroniki wyleciało mi ok. 4 litrów i tyle samo weszło, aż do przelania się przy pracującym silniku. Jedno pewne - warto wymieniać te filtry, bo nie wyglądały zbyt świeżo po 60 tys. - były ciemno szare co oznacza, że wyłapały sporo ścieru metalowego ze skrzyni, podobnie jak magnesy. Kolejna wymiana wykaże, czy to tylko efekt docierania nowej skrzyni, czy zwykłe zużycie wynikające z kiepskiej jakości użytych materiałów.1 punkt
-
Jestem na forum od 9 lat nigdy nie starałem się być tu popularny czy jakoś znany, dziś dopiero odkryłem ten temat i po przeczytaniu od deski do deski ku..wa zrobił mi dzień 26 stron lałem i nie mogłem się powstrzymać żeby czegoś nie dodać od siebie a mianowicie gościu jesteś kompletnie odklejony od rzeczywistości albo masz tak ciasny beret do tego stopnia że nie kontrolujesz co piszesz i co wstawiasz na forum, Twoich bzdur nie da się czytać a jeżeli już to wywołują salwy smiechu, dzieciaki pytały co mi jest z każdym postem przez Ciebie napisanym wybuchałem śmiechem gość się tu ustawił jak mało kto 26 stron ku...wa o niczym jeden chyba z popularniejszych tematów na forum odnośnie modów w aucie z którego nic nie wynika tylko tyle że z każdą pierdołą trzeba jechać do ASO i jeszcze ta kawa. Nelson proszę o więcej1 punkt
-
Napędzając ten temat pokazujecie tylko jakimi klaunami jesteście. To nie Wy karmicie trola, to trol karmi Was, skutecznie.1 punkt
-
1 punkt
-
Myślę, że masz z nas ubaw a my z Ciebie bo mamy inne podejście. My szukamy części czasem przeglądając tygodniami portale aukcyjne, dokładamy pakiety, rozkładamy auta rano w sobotę, składamy nad ranem w niedzielę z pociętymi łapami "wku**ieni" po to żeby nasze auta były lepsze, lepiej doposażone i przez to bardziej "nasze". Moje auto ma więcej kosmetyków niż moja narzeczona, zdarzyło mi się kiedyś jeździć ze zdjęta podsufitką bo się nie wyrobiłem do rana z wymianą czy bez tunelu środkowego(czasy B7). Dlatego kiedy my brudzimy ręce, kodujemy modląc się żeby np.ACC "zabanglał" Ty wrzucasz kolejny post o tym jak jeździsz oplem z wypożyczalni. Na forum pomagamy sobie przy szukaniu części, demontażu montażu itd. I każdy pisze co finalnie zrobił SAM a nie co kto zrobił w ASO. I nikt Ci nie zazdrości że kupujesz coś w ASO, i nikt nie zagląda Ci w kieszeń. Chłopy chcą Ci tylko pokazać możliwości i dać szansę na to żebyś poznał w końcu auto którym jeździsz i poczuł klimat forum. Reasumując jest takie powiedzenie "jak jesteś głupi, to tak jakbyś umarł. Ty nie zdajesz sobie z tego faktu sprawy tylko innym jest ciężko"1 punkt
-
0 punktów
-
teraz to juz nic nie zrobisz, chyba ze rozbierzesz skrzynie w mak wszystko umyjesz a wyeksploatowane czesci wymienisz wlej olej i jezdzij, za dwa lata wymiana jak nic nie bedzie sie działo0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Co do grzebania przy aucie we Wrocku to gościu wynajmuje garaże z kanałami na godziny. 15zł/h albo stówka za dzień. Sam korzystałem już dwa razy, może komuś się przyda Garaż na godziny WWW.FACEBOOK.COM Garaż na godziny, Wroclaw, Poland. 48 likes. Zapraszam do korzystania z garażu na godziny. Łatwy dostęp poprzez sejf z kluczem. Po opłaceniu usługi dostaniesz tymczasowy kod do sejfu. Cena: 15zł/h,...0 punktów
-
0 punktów
-
Temat konserwacji się trochę przedłuża, jeden sobotni dzień w tygodniu to zdecydowanie za mało, w dodatku parę ich uciekło. Z tylnej części przeniosłem się na całe podwozie i progi. Podwozie było zapuszczone, brudne od oleju wymieszanego z błotem, na każdym kroku urywające się spinki, uchwyty, śruby itd. trochę było z tym zabawy. Zostało to wyczyszczone i wyszlifowane z rdzy, na te miejsca została położona anty-korozja, a następnie podkład. Na miejsca wrażliwe i na łączenia blach dodatkowo została położona masa poliuretanowa. Z przodu wyżarło próg prawdopodobnie od nieumiejętnego podkładania lewarka i w tym miejscu została zrobiona wstawka. Wózek i wahacze pomalowane hammerite, na całe podwozie baranek i dla wzmocnienia powłoki polakierowane czarnym akrylem, profile zamknięte zakonserwowane woskiem. Wymienione tuleje w wahaczach, nowe przewody hamulcowe, nowe mocowania linki ręcznego, zakupiłem też osłonę termiczną na prawy wydech (przy wymianie na podwójny ktoś tego nie zrobił).0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
nie no serio mi się ten wygląd zegarów mega podoba, będę oganiał u siebie bo mi od dawna łazi po głowie0 punktów
-
Mylisz sie, RS4 skończyło się na B5tce Te gówniane V8 w B7 i B8 nie nadaje się do jazdy, a przejażdżki po winklach to smierc w oczach. B9 RS4 to powrót do tego co było w RS4 B5, w końcu zaczęło zap...ać0 punktów
-
Rozumiem że jeździłeś.... Ja jeździłem S4ką w gnoju, franca robi robote0 punktów
-
0 punktów
-
Witam witam Przyszedł koniec roku więc pasuje zaktualizować temat z nowymi modami *** Na pierwszy ogień licznik a'la RS4 i w końcu pełna funkcjonalność RNS-E dzięki zmianie na poliftowe zegary *** Następnie doposażenie RNS-E w ori moduł BT, schowałem go pod tylną kanapą. A także dołożenie multifunkcji do kierownicy oraz zakup i podpięcie poduszki powietrznej bo denerwowała mnie ta czerwona kontrolka AIRBAG Działa również SDS w RNS-E sterowany z kierownicy filmik jak to działa: *** Przyszedł także czas na serwis - wymienione wszystkie filtry + olej i udało się wymienić nowy zbiorniczek wyrównawczy który leżał już chwilkę, od razu zrobiło się ładniej pod maską *** Ale nie wszystko pięknie bo na pierwszym śniegu w tym roku słupek wyrósł mi przed oczami i się lekko otarło o niego *** Także pierwsze plany na nowy rok to naprawa tego nieszczęścia przy okazji będą założone i pomalowane nowe zawiasy drzwi kierowcy. To tyle, szczęśliwego nowego roku wszystkim klubowiczom życzę i do następnego0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00