mikencl Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 ok dzieki panowie chyba sie wyleczyla przez nocke i kontrolka znikla
Martin_Speed Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Mi jak sie zj***l EGR to mecher wkrecił srobke i tak jezdzilem.. niedawno dopiero zaslepilem blaszka a;e błedu nie wywalilo a mam avf
ROBERT Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Mi jak sie zj***l EGR to mecher wkrecił srobke i tak jezdzilem.. niedawno dopiero zaslepilem blaszka a;e błedu nie wywalilo a mam avf napisz jaki masz VIN ( najważniejsza 10 pozycja )
YOGI3000 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Ja mam 4 w 10 pozycji i po wkręceniu śrubki błąd sie pokazuje Pewnie dopiero przy programie go zaślepie bo troszke denerwuje pomarańczowa lampeczka.
ROBERT Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 a kolega zapewne nie ma 4 lub 5 ( a tak ma w profilu ) Mi jak sie zj***l EGR to mecher wkrecił srobke i tak jezdzilem.. niedawno dopiero zaslepilem blaszka a;e błedu nie wywalilo a mam avf
julo23 Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Mam zamiar zaślepić EGR, czy przy okazji nie należałoby wyczyścić nagaru ? Co powiedzieć mechaniorowi żeby wiedział za co się wziąść ? Czy po zaślepieniu EGR-a, warto też pomyśleć nad wywaleniem katalizator ? Czy to już bez różnicy ? Pytam bo niedługo mam zamiar robić korekte programu i chciałem przygotwać troche auto coby kuców miało więcej
fusse Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 jak chcesz na cacy, to zaslep egr, wyczysc porzadnie kolektor ssacy, wywal kata, dokonal modyfikacji i jedz na korekte : ) nie zapomnij wrzucic na forum wykres
Szybki-Wojtas Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 W moim AVF także nie zapaliła się kontrolka 'check engine' po zaślepieniu EGR (..podobnie jak u kolegi Martin_Speed). Dodam że auto jest ze stycznia 2004, a 10-ty znak w VIN'ie to "4" (nr sterownika : 038906019LJ - 5934). Zaślepiłem samą śrubką (bez wstawiania flanszy czy zaspawywania kolektora, bo nie rozumiem czemu miało by to służyć :gwizdanie:) Aaaa... no i ogólnie nie czuję żeby to cokolwiek zmieniło. ...a jestem z tych którym nawet po wyjechaniu z myjni wydaje się jakby auto lepiej jechało ___________________ ...Dzień później jednak kontrolka silnika się zapaliła jak trzeba czyli wszystko dobrze, a już myślałem że ktoś wcześniej majstrował w oprogramowaniu.
julo23 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Ja zaślepiłem blachą i powiem że auto odżyło wkręcając sie od dołu z niskich obrotów. O śrubce zapomniałem... :gwizdanie: Może tak być czy jest konieczna ? Zauważyłem że poci mi sie na klapie gaszącej. Trzeba wymianiać cały EGR ?
Szybki-Wojtas Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 EGR jest sterowany (otwierany) poprzez doprowadzenie do niego podciśnienia. Wówczas jest on otwarty czyli droga z kolektora wydechowego do ssącego stoi otworem. Skoro Ty zaślepiłeś blachą to ta droga i tak jest zamknięta, wiec niezależnie od tego czy zawór się otwiera, czy zamyka, to do kolektora ssącego i tak spaliny nie popłyną. Wersja z blaszką stosowana jest w przypadku fizycznego wypalenia zaworu. Jeśli jest sprawny - wystarczy śrubka. Co do cieknięcia to możesz wkręcić dwie śrubki w otworki tuż pod gruszką. Załatwi sprawę jeśli to z nich Ci leci.
marec-ki Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jeśli się poci to znaczy, że gdzieś coś pluje olejem. Ja chciałem też zaślepić te otworki ale ktoś tu mądrze napisał, że wtedy ciśnienie musi gdzieś ulecieć i zacznie pluć w innym słabym ogniwie. Trzeba znaleźć przyczynę skąd olej. Więc albo odma albo turbina.
julo23 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Turbine miałem sprawdzaną w jaworznie w turbo-tec. Więc pewnie zostaje odma.
Martin_Speed Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 No moj numer wauzzz8e64a290825
ROBERT Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 No moj numer wauzzz8e64a290825 To tylko świadczy o tym , ze masz rok modelowy 2004 r. ... ja mam WAUZZZ...85A... i się nie da
macix85 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 mam pytanko czy w moim sprzecie 1,9 tdi afn po zaślepieniu egr'a wywali jakies błędy ?
Piotrek98igo Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 mam pytanko czy w moim sprzecie 1,9 tdi afn po zaślepieniu egr'a wywali jakies błędy ? nie!czytaj uwaznie
macix85 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 podziękował. czytałem ale widać za słabo
remipo80 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Niestety obecnie cieknie mi dość poważnie z zaworu EGR. Chciałbym wymienić EGR i przeprowadzić chiptuning w swoim AVF. Pojechałem do pobliskiego zakładu zajmującego się tuningiem i mechanicy powiedzieli, że zakup nowego EGR to strata pieniędzy. Sugerują "zaślepienie" EGR i wyłączenie w programie przy okazji tuningu. Bardzo proszę o informację, czy takie "zaślepianie" i wyłączanie to dobry pomysł? Dodam, że nie szukam oszczędności i liczę się z zakupem nowego EGR. Z góry dziękuję za odpowiedź. Czy zaślepienie EGR spowoduje że olej nie bedzie wyciekal?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się