Tomi_81 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Tomi a nie pamiętasz jak mikrofon ci sprawdzałem Wiesz ze ten paciulko jak go przewiozłeś to zaraz springi kupił Pamiętam dobrze, że go sprawdziliśmy same warioty Mi już też bije bo się rozglądam za czymś większym na zimę nie wspominając o lecie, ale pomalutku
H4mm3R Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 to może ci też pomóc http://www.willtheyfit.com/index.php?width=225&aspect=40&diameter=18&wheelwidth=8&offset=35&width2=225&aspect2=35&diameter2=19&wheelwidth2=9.5&offset2=35#content u mnie na ori be przy 8j et35 jest 15mm do zewnętrznej krawędzi błotnika, ostatnio trochę się bawiłem i obniżyłem go jeszcze o 40mm i wtedy już jest koło 20mm Ja mam teraz u siebie 18" 8,5j et29 i bez żadnych dystansów są w sam raz Tylko tak sie zastanawiam czy 9.5j z przodu nie bedzie za dużo , chodzi mi o prowadzenie ? A co ma się niby zmienić w prowadzeniu?
grzes283 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Dzięki, zamówiłem, w ASO po zniżkach warsztatowych wyszło by 911 zł, więc żadna różnica za zawracanie komuś gitary... Panowie, jak wygląda sprawa tylnego zawieszenia i jego elementów. Zastanawiam się nad ogarnięciem tego wszystkiego, ale nie bardzo wiem co mam zamawiać. Patrząc na jedną stronę: - 2 sztuki poduch pod wózek (przednia i tylna) - 1 sztuka łącznika stabi - 2 sztuki tulei wahacza poprzecznego ( zewnętrzna od piasty i wewnętrzna) - wahacz wzdłużny - tu chyba będą 3 sztuki tulei, ale nie jestem pewien, - coś opisywanego jako drążek kierowniczy - nie wiem jak tu wygląda sprawa z tulejami - pewnie jakieś śruby geometrii itd... Orientujecie się może jak to wygląda w praktyce?
miszka Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 to może ci też pomóc http://www.willtheyfit.com/index.php?width=225&aspect=40&diameter=18&wheelwidth=8&offset=35&width2=225&aspect2=35&diameter2=19&wheelwidth2=9.5&offset2=35#content u mnie na ori be przy 8j et35 jest 15mm do zewnętrznej krawędzi błotnika, ostatnio trochę się bawiłem i obniżyłem go jeszcze o 40mm i wtedy już jest koło 20mm Ja mam teraz u siebie 18" 8,5j et29 i bez żadnych dystansów są w sam razTylko tak sie zastanawiam czy 9.5j z przodu nie bedzie za dużo , chodzi mi o prowadzenie ? A co ma się niby zmienić w prowadzeniu? Cokolwiek Dlatego się spytałem Ale jak nic to ok to może ci też pomóc http://www.willtheyfit.com/index.php?width=225&aspect=40&diameter=18&wheelwidth=8&offset=35&width2=225&aspect2=35&diameter2=19&wheelwidth2=9.5&offset2=35#content u mnie na ori be przy 8j et35 jest 15mm do zewnętrznej krawędzi błotnika, ostatnio trochę się bawiłem i obniżyłem go jeszcze o 40mm i wtedy już jest koło 20mm Ja mam teraz u siebie 18" 8,5j et29 i bez żadnych dystansów są w sam razTylko tak sie zastanawiam czy 9.5j z przodu nie bedzie za dużo , chodzi mi o prowadzenie ? A co ma się niby zmienić w prowadzeniu? Cokolwiek , dlatego sie pytałem
H4mm3R Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Ważne żeby ET było ok 40, na tył w zależności od zacisku będzie potrzebny mały dystans, ok 5mm
miszka Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Ważne żeby ET było ok 40, na tył w zależności od zacisku będzie potrzebny mały dystans, ok 5mm To co ET35 z tyłu przy feldze 9.5j to nie wystarczy założyć bez dystansu
H4mm3R Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Lepiej 40-45, zależy jak nisko dasz auto ale może wystawać.
miszka Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Lepiej 40-45, zależy jak nisko dasz auto ale może wystawać. Ale według kalkulatora to nie bedzie za dużej różnicy między tym co mam a tymi felgami z et35 9.5j Minimalnie
Zieluu Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Jak już jesteśmy przy temacie felg, to pod 18x8,5J ET45 zacisk 345 nie będzie obcierał, czy trzeba dystans założyć?
H4mm3R Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Lepiej 40-45, zależy jak nisko dasz auto ale może wystawać. Ale według kalkulatora to nie bedzie za dużej różnicy między tym co mam a tymi felgami z et35 9.5j Minimalnie Zawsze to 7mm, skoro masz taki margines to OK
bjoern Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 coś opisywanego jako drążek kierowniczy - nie wiem jak tu wygląda sprawa z tulejami to wiem, że jest cały element, chyba z 80zł kosztujea śruby geometrii to pewnie ta co kąt się ustawia, taki dziwny kształt maPowiedz mi Grzegorz jeśli wiesz: czy w A4 1.9tdi i 1.8t poduchy silnika były takie same? Czy olejowe są tylko w dieslu?
grzes283 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Olejowo gumowa jest chyba wszędzie. W dieselu jest wzbogacona o czujnik elektryczny. Ale może ktoś mnie poprawi jeśli się mylę. Nie mam niestety dojścia do ETKI....
leewang Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Olejowo gumowa jest chyba wszędzie. W dieselu jest wzbogacona o czujnik elektryczny. Ale może ktoś mnie poprawi jeśli się mylę. Nie mam niestety dojścia do ETKI.... Tutaj Etka On-line, nie wiem czy znałeś. http://ifinterface.com/page/page3.phppo lewej klikamy w CarProg2. Edytowane 12 Marca 2016 przez leewang
grzes283 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Dzięki, znalazłem ale strasznie marudzi....co chwila wyskakuje jakis błąd i reset, nie mam cierpliwości
KoJ@K Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Pany przetwornice w xenonie D1S sa takie same, jak w bixach? Byly jeszcze chyba pod D2S - czy tez sa takie same, jak D1S i roznia sie tylko mocowaniem zarnika? No i jak cos to za ile to mozna pogonic?
tomekhxc Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Jak już jesteśmy przy temacie felg, to pod 18x8,5J ET45 zacisk 345 nie będzie obcierał, czy trzeba dystans założyć? nie powinno ,zreszta masz ori felgi i tu nie bedzie problemu , wsadź koło i przyjedź przymierzymy u mnie będziesz widział jak siądzie
ucho.77 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Pany przetwornice w xenonie D1S sa takie same, jak w bixach? Byly jeszcze chyba pod D2S - czy tez sa takie same, jak D1S i roznia sie tylko mocowaniem zarnika? No i jak cos to za ile to mozna pogonic? przetwornice są zamienne d1s/d2s różnią się tylko ilością pinów we wtyczce,ale to nie przeszkadza bo wystarczy wtyczkę zmienić(żarówki się różnią bo d1s jest ze starterem a d2s ma osobmo). Do xenona/bixenona podejdzie taka sama przetwornica Edytowane 12 Marca 2016 przez ucho.77
turzol Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Olejowo gumowa jest chyba wszędzie. W dieselu jest wzbogacona o czujnik elektryczny. Ale może ktoś mnie poprawi jeśli się mylę. Nie mam niestety dojścia do ETKI.... Zaciągnij sobie ETKE destkopową, taką jak mają w ASO.
grzes283 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Arturo, a coś bliżej możesz podpowiedzieć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się