turzol 28 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Artur ten odbój na pasie przednim który robił ci tyle problemów znajdzuje się tutaj pod numerem 23 przyczepiony do rury . http://www.partsbase.org/audi/audi-a4-avant-a4-eu-2002-8e-1-000-001-8e-5-400-000-19910-securing-parts-for-engine/ A do czego jest ten sam odbój troche wyżej tez ma oznaczenie 23 ? Były 2 rodzaje w zależności od nr vin. Koszt w aso tego odboju to ok 40plnWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vblpl 2 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Panowie, nie mogę znaleźć na forum numeru sprężarki klimatyzacji do B6 AVF 2003? Jedna wersja tam szła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radex121 4 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Artur ten odbój na pasie przednim który robił ci tyle problemów znajdzuje się tutaj pod numerem 23 przyczepiony do rury . http://www.partsbase.org/audi/audi-a4-avant-a4-eu-2002-8e-1-000-001-8e-5-400-000-19910-securing-parts-for-engine/ A do czego jest ten sam odbój troche wyżej tez ma oznaczenie 23 ? Były 2 rodzaje w zależności od nr vin. Koszt w aso tego odboju to ok 40pln Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Dzięki po raz kolejny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Panowie, nie mogę znaleźć na forum numeru sprężarki klimatyzacji do B6 AVF 2003? Jedna wersja tam szła? Rozne szly, zalezy po ktorej stronie masz klime. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardjack 2 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Panowie potrzebne mi są dwa nowe ślizgi poliftowe do A4 B5 kiedyś chyba gdzieś tu czytałem, że ktoś ma dojście do tych z serwisu w dobrej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 To nie dział b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardjack 2 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Tak wiem, ale chodzi mi bardziej o osobę która ma dostęp do serwisowych części. Tylko nie pisz - "to zadzwoń sobie do serwisu", bo już dzwoniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Witam. Panowie taka sprawa mianowicie przy jezdzie 120 km/h odcina turbine i auto automatycznie traci moc. Po odlaczeniu wezyka podcisnienia od gruszki turbiny nic nie czuc , brak podcisnienia. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu wszystko wraca do normy do czasu przekroczenia 120 km/h Po podlaczeniu kompa wywala blad czujnika N75 to go podmienilem z tym , ktory obsluguje zawor EGR i dokladnie ta sama sutuacja. Czy mozliwe jest ze oba zawory szlak trafil ? Ogolnie rzecz biorac to zawor EGR mam odlaczony na wezach podcisnienia. Czy cos jeszcze moze powodowac taki problem utraty podcisnienia ? Dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Wyczyść geometrię w turbine będzie oki naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Wyczyść geometrię w turbine będzie oki naciepane z GT-I9195 ? kuzwa turbina w listopadzie zeszlego roku byla wymieniana na regenerowana z Bartpol i juz by sie za***przyla syfem !? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Jeśli takie obawy masz a wszystko sprawne to tak. Albo gruszka się rozpadła. naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 powiem ci Marcin zdarzyło mi się tak samo kilka razy, 120km/h odcina turbo ,po po zgaszeniu i odpaleniu moc wraca ,ale u mnie turbo od nowości siedzi i myślę że jest przysyfione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 68 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Orientuje się ktoś gdzie dostanę kratkę MS Design boczną? Nówka lub używka.Nowka w AsoWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka A numer tych kratek, ew cenę gdzieś znajdę w necie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 powiem ci Marcin zdarzyło mi się tak samo kilka razy, 120km/h odcina turbo ,po po zgaszeniu i odpaleniu moc wraca ,ale u mnie turbo od nowości siedzi i myślę że jest przysyfioneOk dzieki Panowie za podpowiedz , nowy M75 juz zamowilem ma wszelki wypadek ale tak jak mowicie raczej bede musial wyszarpac ta turbine i ja wyczyscic choc bardzo mnie to dziwi i smuci , ze po tak krotkim czasie mogla sie zapieprzc. Na ori turbo przelecialem jakies 350 tys km zanim ja musialem czyscic.Panowie a jak domowym sposobem sprawdzic czy gruszka od turbo jest sprawna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) coś takiego znalazłem Edytowane 14 Marca 2016 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 coś takiego znalazłem https://www.youtube.com/watch?v=femWDeSGI_o ? Dzieki wielkie , tez myslalem o takiej duzej strzykawce ale nie bylem pewny czy to dobry sposob.Jeszcze raz dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Potrzebuję na szybko potwierdzenia kogoś z etką, że klima 2 din od zwykłego b6 pasuje do cabrio - wg mojej wiedzy pasuje, pomoże mi ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 wg mnie cały tunel jest taki sam ,różnica zaczyna się wyżej w cabrio zaczyna się kokpit ,a normalnie jest zaślepka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Kosz jest inny - ma inne numery, ale w onlinowej etce climatronic miał te same nunery.. z tym, że wolę się upewnić przez kogoś kto ma normalną etkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 jaki masz numer klimatronika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się