andr3i Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Panowie którzy zamawiali naklejki...już są wysłane... A Ty Krzysztof?? mozę podaj adres to Ci wyślę podziekowal
amaradaar Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 tyko po co jak mogę w każdej chwili podjechać i odebrać nawet dziś zaraz a miałem nawet rano pisać o adress odbioru
mateo1597 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Witam Panowie - gdzie radzicie kupować dystanse - macie jakichś polecanych dostawców i producentów ? Chciałbym wsadzić do mojej na przód i tył 15mm (ET45)...
patryk10015 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Panowie, jaki byście polecili program do obsługi naszych B6tek? Mam starego Vag obd II, ale jest straszmie uproszczony, tylko podstawy:facepalm: Chciałbym kupić coś bardziej obszernego niżeli tylko kasowanie błedów poduszek etc.... oczywiście vcds można nim zrobić większość(praktycznie wszystko) ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- panowie wie ktoś co jest nie tak wywalilo mi ten blad niedawno odcieło tak jakby turbo bo nie było mocy po zgaszenia silnika na postoju i ponownym odpaleniu wszystko wrocilo do normy 1 Fault Found 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2520 /min Torque: 310.0 Nm Speed: 123.0 km/h Load: 97.3 % Voltage: 14.29 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 2131.8 mbar Absolute Pres.: 2499.0 mbar Readiness: 0 0 0 0 0 Albo N75 się już przycina, albo któryś z wężyków podciśnienia ma wyciek albo turbo zawalone na kierownicach. to sprawdzać to w takiej kolejności jak napisałeś? ja jeszcze postaram się jutro jak znajdę czas sprawdzić czy ponownie wywali ten sam błąd czy też tak może być że narazie tylko sporadycznie wywaliło? Możesz zacząć od zaprzestania jeżdżenia jak pipka Auto 2-3x w tygodniu trzeba wkręcać na nieco wyższe obroty aby wyczyścić syf który osadza się na turbo. Jeśli zaczniesz się do tego stosować a problem nadal będzie występować to na pierwszy ogień kontrola wężyków... Potem podmianka N75. Na koniec wyciągasz turbo i czyścisz kierownice i obszar ich pracy. jak pipka raczej nie jeżdżę bo nie jestem zwolennikiem PSJ, jeżdżę w granicach 2-3tyś obrotów jedynie gdy jest silnik zimny jeżdżę poniżej 2tys dopoki sie nie rozgrzeje tyle że głównie robie trasy 20-30km przez miasta to tam też nie przyciśnie jedynie w wekend mogę mówiąc wkręcać na wyższe obroty masz na myśli okolice 4tys obrotów? ---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- a i dziękuje bart-s jak zawsze jesteś nie oceniony
rav85 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 ma mial ktos oponki Pirelli P Zero Nero GT ? jak scieralnosc? i awaryjnosc? ja mam teraz 2 z przodu są trochę cichsze od rosso co do ścieralności i awaryjności nic nie mogę na razie powiedzieć
patryk10015 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 w końcu trochę chłodu ale od nastepnego tygodnia znowu upały wracają
H4mm3R Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Fajne adidaski ---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- Pany czy pompowtrysk jezeli jest cos nie tak z nim to moze tak podobnie "klepac" jak uszkodzony zawor ? W Sobote musialem znow wymienic popowtrysk bo wczesniejszy , ktory wymienilem w Czerwcu tez umarl i teraz po podmianie pompki silniczek ladnie pracuje duzo ciszej , ladnie sie zbiera ale podczas jazdy zwlaszcza gdy odpuszcze gaz lecz silnik dalej jest na biegu i powoli schodzi na obrotach slychac takie cykanie , podobnie jak uszkodzony zawor , na postoju tez to slychac Zastanawiam sie czy to mozliwe aby wtrysk wydawal taki odglos , napewno nic zlego sie nie stalo z zaworami no i w Kwitetniu wszystkie byly zakladane nowe a do Soboty do momentu podmiany pompki takie odglosu nie bylo. A ustawiałeś wtryski? Rozrząd i kąt synchro ok?
Bart-S Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Panowie, jaki byście polecili program do obsługi naszych B6tek? Mam starego Vag obd II, ale jest straszmie uproszczony, tylko podstawy:facepalm: Chciałbym kupić coś bardziej obszernego niżeli tylko kasowanie błedów poduszek etc.... oczywiście vcds można nim zrobić większość(praktycznie wszystko) ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- panowie wie ktoś co jest nie tak wywalilo mi ten blad niedawno odcieło tak jakby turbo bo nie było mocy po zgaszenia silnika na postoju i ponownym odpaleniu wszystko wrocilo do normy 1 Fault Found 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2520 /min Torque: 310.0 Nm Speed: 123.0 km/h Load: 97.3 % Voltage: 14.29 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 2131.8 mbar Absolute Pres.: 2499.0 mbar Readiness: 0 0 0 0 0 Albo N75 się już przycina, albo któryś z wężyków podciśnienia ma wyciek albo turbo zawalone na kierownicach. to sprawdzać to w takiej kolejności jak napisałeś? ja jeszcze postaram się jutro jak znajdę czas sprawdzić czy ponownie wywali ten sam błąd czy też tak może być że narazie tylko sporadycznie wywaliło? Możesz zacząć od zaprzestania jeżdżenia jak pipka Auto 2-3x w tygodniu trzeba wkręcać na nieco wyższe obroty aby wyczyścić syf który osadza się na turbo. Jeśli zaczniesz się do tego stosować a problem nadal będzie występować to na pierwszy ogień kontrola wężyków... Potem podmianka N75. Na koniec wyciągasz turbo i czyścisz kierownice i obszar ich pracy. jak pipka raczej nie jeżdżę bo nie jestem zwolennikiem PSJ, jeżdżę w granicach 2-3tyś obrotów jedynie gdy jest silnik zimny jeżdżę poniżej 2tys dopoki sie nie rozgrzeje tyle że głównie robie trasy 20-30km przez miasta to tam też nie przyciśnie jedynie w wekend mogę mówiąc wkręcać na wyższe obroty masz na myśli okolice 4tys obrotów? ---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- a i dziękuje bart-s jak zawsze jesteś nie oceniony Pod 4k brzmi lepiej - no ale jeśli nie jeździsz PSJ to zostaje zawór lub przewody.
jozek726 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Kosmetyka aut :: Zobacz temat - VW Golf II, 1991 r by Justyna
?uki1984 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Kosmetyka aut :: Zobacz temat - VW Golf II, 1991 r by Justyna Gruuuuuuba robota:shock3::shock3:
patryk10015 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Albo turbulum się kończy Ja mam 213 przelotu to konczace turbo bym wykluczyl a i oleju nie ciagnie ---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ---------- Panowie, jaki byście polecili program do obsługi naszych B6tek? Mam starego Vag obd II, ale jest straszmie uproszczony, tylko podstawy:facepalm: Chciałbym kupić coś bardziej obszernego niżeli tylko kasowanie błedów poduszek etc.... oczywiście vcds można nim zrobić większość(praktycznie wszystko) ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- panowie wie ktoś co jest nie tak wywalilo mi ten blad niedawno odcieło tak jakby turbo bo nie było mocy po zgaszenia silnika na postoju i ponownym odpaleniu wszystko wrocilo do normy 1 Fault Found 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2520 /min Torque: 310.0 Nm Speed: 123.0 km/h Load: 97.3 % Voltage: 14.29 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 2131.8 mbar Absolute Pres.: 2499.0 mbar Readiness: 0 0 0 0 0 Albo N75 się już przycina, albo któryś z wężyków podciśnienia ma wyciek albo turbo zawalone na kierownicach. to sprawdzać to w takiej kolejności jak napisałeś? ja jeszcze postaram się jutro jak znajdę czas sprawdzić czy ponownie wywali ten sam błąd czy też tak może być że narazie tylko sporadycznie wywaliło? Możesz zacząć od zaprzestania jeżdżenia jak pipka Auto 2-3x w tygodniu trzeba wkręcać na nieco wyższe obroty aby wyczyścić syf który osadza się na turbo. Jeśli zaczniesz się do tego stosować a problem nadal będzie występować to na pierwszy ogień kontrola wężyków... Potem podmianka N75. Na koniec wyciągasz turbo i czyścisz kierownice i obszar ich pracy. jak pipka raczej nie jeżdżę bo nie jestem zwolennikiem PSJ, jeżdżę w granicach 2-3tyś obrotów jedynie gdy jest silnik zimny jeżdżę poniżej 2tys dopoki sie nie rozgrzeje tyle że głównie robie trasy 20-30km przez miasta to tam też nie przyciśnie jedynie w wekend mogę mówiąc wkręcać na wyższe obroty masz na myśli okolice 4tys obrotów? ---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- a i dziękuje bart-s jak zawsze jesteś nie oceniony Pod 4k brzmi lepiej - no ale jeśli nie jeździsz PSJ to zostaje zawór lub przewody. Czyli na codzien mam w granicach 3-4tys obrotow jezdzic czy tylkk kilka razy w tygodniu a normalnie na codzien w graninicach 2-3 tys obrotow?
H4mm3R Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Przepal ją kilka razy i obserwuj, jak znowu przeładuje to turbo na stół i czyszczonko.
Marcino87 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Dej mu na zimnym Tapnięte z SGS III Ty ziom pijemy dzis cos ? Jak co to jestem w hotelu silver w Szczecinie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się