Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:siema:

Panowie którzy zamawiali naklejki...już są wysłane... A Ty Krzysztof?? mozę podaj adres to Ci wyślę

podziekowal :hi:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tyko po co jak mogę w każdej chwili podjechać i odebrać nawet dziś ;) zaraz :)

a miałem nawet rano pisać o adress odbioru :P

Opublikowano

:siema: Witam

Panowie - gdzie radzicie kupować dystanse - macie jakichś polecanych dostawców i producentów ?

Chciałbym wsadzić do mojej na przód i tył 15mm (ET45)...

Opublikowano
:siema: w końcu trochę chłodu :decayed:
Opublikowano

i dyszczu,siema załoga

Opublikowano
:hi: Panowie, jaki byście polecili program do obsługi naszych B6tek?

Mam starego Vag obd II, ale jest straszmie uproszczony, tylko podstawy:facepalm: Chciałbym kupić coś bardziej obszernego niżeli tylko kasowanie błedów poduszek etc....

oczywiście vcds można nim zrobić większość(praktycznie wszystko)

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

panowie wie ktoś co jest nie tak wywalilo mi ten blad niedawno odcieło tak jakby turbo bo nie było mocy po zgaszenia silnika na postoju i ponownym odpaleniu wszystko wrocilo do normy

1 Fault Found

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2520 /min

Torque: 310.0 Nm

Speed: 123.0 km/h

Load: 97.3 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2131.8 mbar

Absolute Pres.: 2499.0 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

Albo N75 się już przycina, albo któryś z wężyków podciśnienia ma wyciek albo turbo zawalone na kierownicach.

to sprawdzać to w takiej kolejności jak napisałeś? ja jeszcze postaram się jutro jak znajdę czas sprawdzić czy ponownie wywali ten sam błąd czy też tak może być że narazie tylko sporadycznie wywaliło?

Możesz zacząć od zaprzestania jeżdżenia jak pipka :decayed: Auto 2-3x w tygodniu trzeba wkręcać na nieco wyższe obroty aby wyczyścić syf który osadza się na turbo. Jeśli zaczniesz się do tego stosować a problem nadal będzie występować to na pierwszy ogień kontrola wężyków... Potem podmianka N75. Na koniec wyciągasz turbo i czyścisz kierownice i obszar ich pracy.

jak pipka raczej nie jeżdżę bo nie jestem zwolennikiem PSJ, jeżdżę w granicach 2-3tyś obrotów jedynie gdy jest silnik zimny jeżdżę poniżej 2tys dopoki sie nie rozgrzeje tyle że głównie robie trasy 20-30km przez miasta to tam też nie przyciśnie jedynie w wekend mogę mówiąc wkręcać na wyższe obroty masz na myśli okolice 4tys obrotów?

---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ----------

a i dziękuje bart-s jak zawsze jesteś nie oceniony

Opublikowano
ma mial ktos oponki Pirelli P Zero Nero GT ? jak scieralnosc? i awaryjnosc?

ja mam teraz 2 z przodu są trochę cichsze od rosso co do ścieralności i awaryjności nic nie mogę na razie powiedzieć

Opublikowano
:siema: w końcu trochę chłodu :decayed:

ale od nastepnego tygodnia znowu upały wracają :decayed:

Opublikowano

c1effd1ef30cd57ead67bc8bc52e9f08_original.jpg?1375116154

c1effd1ef30cd57ead67bc8bc52e9f08_original.jpg?1375116154

437163932074dc30ab2b5c150a2a3f20_original.jpg?1375116158

:hi:

Opublikowano

Fajne adidaski :decayed:

---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ----------

:hi:

Pany czy pompowtrysk jezeli jest cos nie tak z nim to moze tak podobnie "klepac" jak uszkodzony zawor ? W Sobote musialem znow wymienic popowtrysk bo wczesniejszy , ktory wymienilem w Czerwcu tez umarl i teraz po podmianie pompki silniczek ladnie pracuje duzo ciszej , ladnie sie zbiera ale podczas jazdy zwlaszcza gdy odpuszcze gaz lecz silnik dalej jest na biegu i powoli schodzi na obrotach slychac takie cykanie , podobnie jak uszkodzony zawor , na postoju tez to slychac :eusathink:

Zastanawiam sie czy to mozliwe aby wtrysk wydawal taki odglos , napewno nic zlego sie nie stalo z zaworami no i w Kwitetniu wszystkie byly zakladane nowe a do Soboty do momentu podmiany pompki takie odglosu nie bylo.

A ustawiałeś wtryski? Rozrząd i kąt synchro ok?

Opublikowano
:siema: adidaski na prawdę fajne :kox:
Opublikowano
:hi: Panowie, jaki byście polecili program do obsługi naszych B6tek?

Mam starego Vag obd II, ale jest straszmie uproszczony, tylko podstawy:facepalm: Chciałbym kupić coś bardziej obszernego niżeli tylko kasowanie błedów poduszek etc....

oczywiście vcds można nim zrobić większość(praktycznie wszystko)

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

panowie wie ktoś co jest nie tak wywalilo mi ten blad niedawno odcieło tak jakby turbo bo nie było mocy po zgaszenia silnika na postoju i ponownym odpaleniu wszystko wrocilo do normy

1 Fault Found

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2520 /min

Torque: 310.0 Nm

Speed: 123.0 km/h

Load: 97.3 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2131.8 mbar

Absolute Pres.: 2499.0 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

Albo N75 się już przycina, albo któryś z wężyków podciśnienia ma wyciek albo turbo zawalone na kierownicach.

to sprawdzać to w takiej kolejności jak napisałeś? ja jeszcze postaram się jutro jak znajdę czas sprawdzić czy ponownie wywali ten sam błąd czy też tak może być że narazie tylko sporadycznie wywaliło?

Możesz zacząć od zaprzestania jeżdżenia jak pipka :decayed: Auto 2-3x w tygodniu trzeba wkręcać na nieco wyższe obroty aby wyczyścić syf który osadza się na turbo. Jeśli zaczniesz się do tego stosować a problem nadal będzie występować to na pierwszy ogień kontrola wężyków... Potem podmianka N75. Na koniec wyciągasz turbo i czyścisz kierownice i obszar ich pracy.

jak pipka raczej nie jeżdżę bo nie jestem zwolennikiem PSJ, jeżdżę w granicach 2-3tyś obrotów jedynie gdy jest silnik zimny jeżdżę poniżej 2tys dopoki sie nie rozgrzeje tyle że głównie robie trasy 20-30km przez miasta to tam też nie przyciśnie jedynie w wekend mogę mówiąc wkręcać na wyższe obroty masz na myśli okolice 4tys obrotów?

---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ----------

a i dziękuje bart-s jak zawsze jesteś nie oceniony

Pod 4k brzmi lepiej - no ale jeśli nie jeździsz PSJ to zostaje zawór lub przewody.

Opublikowano

Albo turbulum się kończy :whistling:

Opublikowano
Albo turbulum się kończy :whistling:

Ja mam 213 przelotu to konczace turbo bym wykluczyl a i oleju nie ciagnie

---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ----------

:hi: Panowie, jaki byście polecili program do obsługi naszych B6tek?

Mam starego Vag obd II, ale jest straszmie uproszczony, tylko podstawy:facepalm: Chciałbym kupić coś bardziej obszernego niżeli tylko kasowanie błedów poduszek

etc....

oczywiście vcds można nim zrobić większość(praktycznie wszystko)

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

panowie wie ktoś co jest nie tak wywalilo mi ten blad niedawno odcieło tak jakby turbo bo nie było mocy po zgaszenia silnika na postoju i ponownym odpaleniu wszystko wrocilo do normy

1 Fault Found

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2520 /min

Torque: 310.0 Nm

Speed: 123.0 km/h

Load: 97.3 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2131.8 mbar

Absolute Pres.: 2499.0 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

Albo N75 się już przycina, albo któryś z wężyków podciśnienia ma wyciek albo turbo zawalone na kierownicach.

to sprawdzać to w takiej kolejności jak napisałeś? ja jeszcze postaram się jutro jak znajdę czas sprawdzić czy ponownie wywali ten sam błąd czy też tak może być że narazie tylko sporadycznie wywaliło?

Możesz zacząć od zaprzestania jeżdżenia jak pipka :decayed: Auto 2-3x w tygodniu trzeba wkręcać na nieco wyższe obroty aby wyczyścić syf który osadza się na turbo. Jeśli zaczniesz się do tego stosować a problem nadal będzie występować to na pierwszy ogień kontrola wężyków... Potem podmianka N75. Na koniec wyciągasz turbo i czyścisz kierownice i obszar ich pracy.

jak pipka raczej nie jeżdżę bo nie jestem zwolennikiem PSJ, jeżdżę w granicach 2-3tyś obrotów jedynie gdy jest silnik zimny jeżdżę poniżej 2tys dopoki sie nie rozgrzeje tyle że głównie robie trasy 20-30km przez miasta to tam też nie przyciśnie jedynie w wekend mogę mówiąc wkręcać na wyższe obroty masz na myśli okolice 4tys obrotów?

---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ----------

a i dziękuje bart-s jak zawsze jesteś nie oceniony

Pod 4k brzmi lepiej - no ale jeśli nie jeździsz PSJ to zostaje zawór lub przewody.

Czyli na codzien mam w granicach 3-4tys obrotow jezdzic czy tylkk kilka razy w tygodniu a normalnie na codzien w graninicach 2-3 tys obrotow?

Opublikowano

Przepal ją kilka razy i obserwuj, jak znowu przeładuje to turbo na stół i czyszczonko.

Opublikowano

Dej mu na zimnym :grin:

Tapnięte z SGS III

Opublikowano
Dej mu na zimnym :grin:

Tapnięte z SGS III

Ty ziom pijemy dzis cos ;)? Jak co to jestem w hotelu silver w Szczecinie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...