Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do dyfra tylko ori oliwa, w przeciwnym razie go zalatwisz

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Do dyfra tylko ori oliwa, w przeciwnym razie go zalatwisz

E tam :wink: Przecież musi być to pełen syntetyk 75w90. Sporo sprzedałem tego oleju do dyfrów i śmiga :hi:

Opublikowano

to jak w koncu ?

Opublikowano

Chce ktoś nowke listwę tunelu za pol ceny Aso?

927c4d3c3254dbf98ceafed87c0b224a.jpg

Jaki nr czesci tego?
Opublikowano

Jozek - dolozysz sobie po piance lub klipsie na amor i nie bedzie nic tarlo. ;)

Opublikowano (edytowane)

Szerokość felgi 9J

• Odsadzenie ET 29

PANOWIE DOBRE TO PARAMETRY ?

Ja mam 8,5 ET29, to jest na równo z błotnikami bez dynstansów, no może z przodu kapkę wystają. Przy 9J z tyłu będzie ok, z przodu troszkę będzie wystawać

to jak mają 9j to będą więcej schowane do środka czy więcej będą wystawać ? zawsze mam z tym problem :facepalm:

Tu sobie policz z tym co teraz masz na aucie http://www.felgi.pl/narzedzia-do-felg/kalkulator-et-felgi

Jeśli pójdzie w dół to przód się schowa a tył będzie bardziej wystawać, zapamiętaj to sobie ;)

Edytowane przez H4mm3R
Opublikowano

Panowie stanie się coś złego jak założę z tyłu dwa takie same jarzma po obu stronach ? Mówię o tym :)972c9b168a3a55b7c1217780840bcde6.jpg

Opublikowano

Nie

Opublikowano

Nie

To gitara :)
Opublikowano

Józek, na gwincie i podanych przez Ciebie parametrach, zawsze będzie tarło, przynajmniej z tyłu. Żeby to ładnie wygladało musisz dobrze spasować, dać ładny naciag, czyli jakies 215/40, ale na nierównościach zawsze Tobie przytrze, nawet na betonowym gwincie. Przód będzię raczej bardziej schowany, tu nie będziesz miał problemu, no chyba że na ostrych zakrętach, jak autko się kładzie, wtedy może być nieciekawie, jak wypchnie Tobie nadkole. Przerabiałem to w Borze, więc wiem o co kaman :wink: Na pewno bedziesz miał duużo kręcenia gwintem :grin:

Panowie z innej beczki. Podeślijcie mi linki na przejściówki z RNS-d na RNS-e:

- antena GPS, SMB na FAKRA

- anteda Diversity na FAKRA

Nie chcę źle kupić, a niektórzy z Was przerabiali temat :wink:

Opublikowano

Wandej to gej!

Opublikowano

Wandej to gej!

przeciez wszyscy to wiemy kaju :grin::decayed:

Opublikowano

dzięki Panowie za przydatne info :thumbup1:

Opublikowano

jak ostatnio szukałem to nikt nie miał ..nawet bezmózgi z aso nie potrafili znaleźć.. ale na szczęście kupiłem igłe z b7 :P

Opublikowano

Nie zgodze się że przód się schowa, to właśnie przy małym et przód wystaje badziej niż tył, co do felgi 9 cali i et 29 to będzie spory problem, no chyba że mocno w dół i opony max 215/35

Opublikowano

Nie zgodze się że przód się schowa, to właśnie przy małym et przód wystaje badziej niż tył, co do felgi 9 cali i et 29 to będzie spory problem, no chyba że mocno w dół i opony max 215/35

a 9j i et 47 19 cali??

Opublikowano (edytowane)

Będzie spoko, moim zdaniem takie optymalne et przy 9 calach żeby to nie tarło itd to et 40, ja przy bentleyach mam et 41 i z przodu śruba od nadkola niszczy mi ranty

Edytowane przez marcin_o23

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...