Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Niektórzy w tym ja mają powódź w filtrze węglowym i pod autem a czasem korekty z d...... :) może miałeś fart :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

A po co Ci cIsnienie oleju?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Wdług mnie warto to konrtolować :wink:

Kryspin EGT w benzynie to średnio potrzebne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Ci cIsnienie oleju?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kryspin EGT w benzynie to średnio potrzebne :wink:

A to ciekawa teoria...

W benzynie gdy tylko coś się dzieje z paliwem, zbyt uboga mieszanka od razu rośnie EGT.

Na pewno bardziej potrzebne niż ciśnienie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:ph34r: EGT średnio poczebne...nie sadziłem, że doczekam takich czasów aby na forum takie głupoty ktokolwiek pisał :facepalm:

Edytowane przez poziek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niskie ciśnienie pokaże konewa na fisie :) egt też wg mnie ważniejsze :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niskie ciśnienie pokaże konewa na fisie :) egt też wg mnie ważniejsze :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Z mojego doświadczenia wynika, że jak pokazuje się konewa na FISie to turbina już dostała po głowie. Jednym słowem za późno.

Własnie dodatkowy wskaźnik na sandwich plate pokazujący w czasie rzeczywistym ciśnienie na wolnych obrotach jest między innymi od tego aby nie dopuścić to zbyt niskiego stanu oliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGT to podstawa w turbobenzynie :whistling:

Kiepska przepływka, felerne paliwo, słaba pompa paliwa, problemy z lpg itd - wszystko to co może mieć wpływ na skład mieszanki paliwej (za dużo powietrza) odbija się na EGT.

A konsekwencjach jazdy z wysokim EGT chyba pisać nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGT to podstawa w turbobenzynie :whistling:

felerne paliwo

Dokładnie, wielokrotnie obserwowałem różnice w temperaturze EGT po 50/70* stopni na wskaźniku gdy musiałem zalać PB95.

*) mowa o pełnym obiążeniu i wartosciach maksymalnych.

Edytowane przez poziek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany,
do swojej b6 chce podlaczyc usb pod ori conterta na płyty, co bedzie najlepsze ? emulator zmieniarki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany,

do swojej b6 chce podlaczyc usb pod ori conterta na płyty, co bedzie najlepsze ? emulator zmieniarki ?

Emulator, bo innej opcji nie masz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany na kompletnym rozrządzie ruville jaki przebieg można zrobić w a4 b6 1.9tdi? 90 tys?

To już górna granica według mnie :wink: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak zawsze mi mechanicy mówili żeby robić 90 tys, lecz wymienić po jakiś 85 tys. Więc ten zestawik wytrzyma te 85 tys?


Z tego co wiem wyjątkiem jest pierwszy rozrząd który chyba po 120 tys się wymienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany na kompletnym rozrządzie ruville jaki przebieg można zrobić w a4 b6 1.9tdi? 90 tys?

To już górna granica według mnie :wink: :wink:
A ile wynosi ta granica jeśli chodzi o lata? Bo do 90 tyś km jeszcze daleko :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany na kompletnym rozrządzie ruville jaki przebieg można zrobić w a4 b6 1.9tdi? 90 tys?

To już górna granica według mnie :wink: :wink:
A ile wynosi ta granica jeśli chodzi o lata? Bo do 90 tyś km jeszcze daleko [emoji14]
6 lat jest bezpiecznie

Tapnięte z SGS5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest jakaś zasadnicza różnica między wskaźnikami firmy auto guage a depo?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...