Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co potrzeba do podłączenia recaro z full elektryką jak się ma zwykłą skóre z pompowanymi lędzwiami?

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Co potrzeba do podłączenia recaro z full elektryką jak się ma zwykłą skóre z pompowanymi lędzwiami?

Hehe bierzesz ją? :decayed: Jak nie to ja te fotele spróbuje wysępić :kox:

Opublikowano (edytowane)

Co potrzeba do podłączenia recaro z full elektryką jak się ma zwykłą skóre z pompowanymi lędzwiami?

Hehe bierzesz ją? :decayed: Jak nie to ja te fotele spróbuje wysępić :kox:

Mordo nie wiem jeszcze, muszę się tym jeszcze przejechać. Jak złoży to niech da znać to pojedziemy i zobacze.. a do mnie nie długo wpadnie czarno białe recaro i czarny sufit :kox::slina:

Edytowane przez dariuszqw
Opublikowano

Ori dostanę w Inter Cars, bądź Auto Land?

Natapane z P8

Jak moge doradzic to takie same kolanko jest w A3 ale duzo tansze i to znacznie tansze , tak wiec lepiej pytac o to samo ale z modelu A3
Opublikowano

Zamówiłem w Inter. 40 zł taniej niż w AutoLand a jakoś do domu w piątek trzeba jechać...

Natapane z P8

Opublikowano

Jakbym dzisiaj wysłał DHL to jutro albo w śr byś miał w Grudziądzu(?).

Opublikowano

Spokojnie. Problem chyba tkwi po stronie EGR'a. Kołnierz tej rury nie wchodzi do końca. Ma ktoś możliwość sprawdzenia kto jest producentem zaworu? Kupiony w auto land, czarny karton, i dziwne numery

Natapane z P8

Opublikowano

Maciek0502 - najprawdopodobniej wyrobil/wytarly Ci sie te ząbki co są na tym wężu i cisnienie wypycha Ci tą rure, niestety albo inna uzywka w lepszym stanie, albo nowy, ewentualnie mozesz tez sprobowac dac wiekszy oring w to miejsce niz ten fabryczny.

Tak, dokładnie. Jeden ząbek jest prawie płaski. Jadę do sklepu później i kupię nową rurę. Dzięki wszystkim za pomoc.

Natapane z P8

Niestety nowe zamienniki nie zdają egzaminu, ten przy egr kupilem ori nowy i po 3 latach i przebiegu ~60k nie bylo na nim praktycznie sladu zuzycia, a przy turbo to takie "S" kupilem nowe w zamienniku i wytrzymalo moze tysiąc kilometrów i zaczeło juz pracowac i puszcza bokami olej (mimo wiekszego oringu niz ori i zamocowania go poki co na trytki, gdyby nie one waz przy mocniejszym bucie wyskoczylby z turbiny)

mi przestały trzymać ząbki na tej rurze od IC do plastikowego dolotu , dwa dyskretne wkręty załatwiły sprawe

Jezeli wkretami "przelazles" na wylot przez oba elementy to na bank tymi miejscami spier......la Ci cisnienie. ;)

nie spierdziela tyle powiem

Opublikowano

Spokojnie. Problem chyba tkwi po stronie EGR'a. Kołnierz tej rury nie wchodzi do końca. Ma ktoś możliwość sprawdzenia kto jest producentem zaworu? Kupiony w auto land, czarny karton, i dziwne numery

Natapane z P8

Trzeba było kupić wahlera :decayed: . Przynajmniej ja taki kupiłem i nie było tego typu problemów :banan:

Opublikowano

Nie miałem czasu, mechanik dał ciała, i wyszło ma hurra....

Natapane z P8

Opublikowano (edytowane)

Spokojnie. Problem chyba tkwi po stronie EGR'a. Kołnierz tej rury nie wchodzi do końca. Ma ktoś możliwość sprawdzenia kto jest producentem zaworu? Kupiony w auto land, czarny karton, i dziwne numery

Natapane z P8

mogę jutro się spytać ,bo znajomy prowadzi autoland,a możesz podrzucić ten numer

Edytowane przez greg2505
Opublikowano

Spokojnie. Problem chyba tkwi po stronie EGR'a. Kołnierz tej rury nie wchodzi do końca. Ma ktoś możliwość sprawdzenia kto jest producentem zaworu? Kupiony w auto land, czarny karton, i dziwne numery

Natapane z P8

mogę jutro się spytać ,bo znajomy prowadzi autoland,a możesz podrzucić ten numer
Jeden numer to: SQ 322 012 838 80 69, a drugi to R 19095. Oba są na naklejce auto landu. Nie ma innych oznaczeń na pudle ani zaworze.

Natapane z P8

Opublikowano

ok jutro ci to sprawdzę

Opublikowano

Panowie czy da sie jakos wylaczyc w B6 ten taki ostatni ruch wycieraczki? W momencie jak psikamy spryskiwaczem na szyby no to ruszaja nam sie wycieraczki, no i przestaja, a po chwili jak juz mamy czysta i suchą szybe to wycieraczki wykonuja jeszcze jeden (dla mnie nie potrzebny ruch) i strasznie mnie to wkurza, da rade to jakos wylaczyc ?

Opublikowano

Panowie czy da sie jakos wylaczyc w B6 ten taki ostatni ruch wycieraczki? W momencie jak psikamy spryskiwaczem na szyby no to ruszaja nam sie wycieraczki, no i przestaja, a po chwili jak juz mamy czysta i suchą szybe to wycieraczki wykonuja jeszcze jeden (dla mnie nie potrzebny ruch) i strasznie mnie to wkurza, da rade to jakos wylaczyc ?

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/305618-dodatkowy-ruch-wycieraczki-przedniej-jak-wylaczyc/

Opublikowano

Panowie czy da sie jakos wylaczyc w B6 ten taki ostatni ruch wycieraczki? W momencie jak psikamy spryskiwaczem na szyby no to ruszaja nam sie wycieraczki, no i przestaja, a po chwili jak juz mamy czysta i suchą szybe to wycieraczki wykonuja jeszcze jeden (dla mnie nie potrzebny ruch) i strasznie mnie to wkurza, da rade to jakos wylaczyc ?

Podczas pracy wycieraczki, wciskasz manetkę na dół.....wówczas wycieraczka wykonuje ostatni ruch. Niestety ustawienia vagiem w B6 nie zrobisz, a tak jak mówisz....wkurzająca sprawa :hi:

Opublikowano

W dol w sensie tak jak bym chcial wlaczyc tylną, tak? Dzieki Panowie. :)

Opublikowano

Super. dzięki.

Natapane z P8

Najtańszy zamiennik firmy STARQ

W dol w sensie tak jak bym chcial wlaczyc tylną, tak? Dzieki Panowie. :)

Nie jak byś chciał żeby raz zebrały

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...