Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Witam koledzy. Kupiłem ostatnio 1.8t BFB tym razem padło na b6 z tym,ze ubogie wyposażenie tzn brak podgrzewanych siedzeń, elektrycznych i tylko 2 szyby w prądzie. Chce ją doposażyć na full czyli powoli będę wsadzał klamoty typu rnse i cala reszta. Mianowicie mam pytanie czy wiązka wewnętrzna od 3.0 ASN będzie pasowała do 1.8T BFB ? Podobno pasują ale chce się upewnić czy aby napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto kupić ten zestaw ?: http://allegro.pl/wycieraczki-piora-ramiona-aero-audi-a4-b6-aso-i5438373214.html

czy lepiej jakieś używki ramiona z b7 sprawić ?

jak ktoś ma ramiona aero niech daje znaka :)

zakupiłem :) warto :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z samopoziomowaniem. Kaju zrobił mi wiązkę, podjechałem jakiś czas temu do Domina, założyliśmy wszystko jak należy, światła reagowały bez problemu. Przejechałem jakieś 50 km i wywaliło mi błąd na FISie. Podpiąłem się pod VAG, pokazało mi błąd przedniego czujnika, natomiast podczas jazdy napięcie na czujniku ciągle wynosiło 2,3V. Podpiąłem drugi czujnik, skasowałem błąd, zrobiłem 50 km i znowu wywaliło błąd na FISie... :doh: Rozebrałem mój felerny przedni czujnik, sprawdziłem styki, przeczyściłem go, podpiąłem, usunąłem błąd i znowu po przejechaniu kilku kilometrów wyświetlił się błąd :facepalm:

Tak wygląda wtyczka od czujników (B7) i od wiązki:

IMG

A taki błąd wyświetla mi w programie Delphi:

IMG_3018.jpg

Gdzie szukać przyczyny? Chciałbym się z tym przy najbliższym weekendzie uporać bo już mnie wkurza ta kontrolka na FISie, ale nie wiem od czego mam zacząć :doh: Z wykształcenia dziennikarz, z zawodu fotograf także mimo wypisanych błędów nic mi to nie mów :P Ktoś coś doradzi? :hi:

Panowie wracam z tematem bo śmieszna sytuacja wyszła. Po skasowaniu błędu programem Delphi i przejechaniu kilku kilometrów błąd powrócił. Zostawiłem samochodem pod blokiem na trzy dni, wczoraj odpalam samochód, a błędu nie ma i poziomowanie działa. Wychodzi wiec na to, ze gdzieś musiała dostać się wilgoć (padał ostatnio deszcz) i nagle czujniki ożyły [emoji848] Juz zgłupiałem gdzie szukać przyczyny ze raz czujniki działają, a czasami wywala błąd. Najlepsze jest to, ze błędu nie kasowałem, sam sie skasował. Jak to możliwe? [emoji848]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest podobnie jak z klockami założy nowe i błąd na fisie znika

Wydaje mi się że czujnik ci szwankuje tył lub przód jak jest wilgoć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto, kupiłem z tego samego źródła i mogę polecić. Ściągacz jedynie potrzebny

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Ściągacz , który to element ?

warto kupić ten zestaw ?: http://allegro.pl/wycieraczki-piora-ramiona-aero-audi-a4-b6-aso-i5438373214.html

czy lepiej jakieś używki ramiona z b7 sprawić ?

jak ktoś ma ramiona aero niech daje znaka :)

zakupiłem :) warto :decayed:

U siebie w aucie lewa wycieraczka trochę ch*** zbiera wodę, jakby nie dociskała (wymiana piór nic nie daje) i zastanawiam się czy może ramie nie wymienić ? Jak myślicie pomoże coś ? Czy to może już silniczek niedomaga ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyna w ramieniu nie ma odpowiedniej siły docisku, dlatego lepiej wymienić ramiona na nowe. Ściągacz służy do demontażu zapieczonych ramion ze sworzni

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema mordy. Takie połączenie: 2.0 CAHA + automat (chyba multitronik) LDV w A6C6 2010 rok i 220k przebiegu, to dobre połączenie? Jak się generalnie sprawują te skrzynie, ona jest chyba bezstopniowa.....ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie są takie same?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

takie same ,ale u mnie jedna była kiepska ,po zamianie zbierały odwrotnie,wymieniłem na nowe i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema mordy. Takie połączenie: 2.0 CAHA + automat (chyba multitronik) LDV w A6C6 2010 rok i 220k przebiegu, to dobre połączenie? Jak się generalnie sprawują te skrzynie, ona jest chyba bezstopniowa.....ktoś coś?

No w końcu coś mądrego

170ps?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema kojarzy ktoś z was kto ma b6 na felgach od rs6 tzw. "łopaty" mam okazje kupić i nie potrafie wyobrazić sobie jak to wygląda na aucie :)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema mordy. Takie połączenie: 2.0 CAHA + automat (chyba multitronik) LDV w A6C6 2010 rok i 220k przebiegu, to dobre połączenie? Jak się generalnie sprawują te skrzynie, ona jest chyba bezstopniowa.....ktoś coś?

No w końcu coś mądrego

170ps?

Tak, 170 ps.....fajnie jeździ, w aso po vinie też wszystko ok. Na środę umówiony jestem na przegląd przed zakupem. Zobaczymy co wyjdzie. Nawet się nie napalam, bo po ostatnich dwóch razach mam dystans :grin:

Tylko trochę trzeba będzie pomodzić. Nie ma fotochromu, czujników przód.....i paru innych rzeczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...