grzes283 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Wszystko ok, dzwoniłem, rozmawiałem i pełen pozytyw. Problemem jest czas. Nie mam urlopu, żeby podjechać
jedrekx Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 czyli BKN wychodził tylko w b7 ? dokładnie
rrrudy25 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Panowie...czy z tyłu są czujniki na klockach ? Taki komunikat z dziś[emoji53] Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Wtyczka pewnie cos swiruje.
rrrudy25 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Tak obstawiam bo klocka jeszcze z 8 mm jest Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Horneth Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Mostkuj wtyczki bo pomimo że klocka zostało 8mm to czujnik przetarty pewnie.
Frimuś Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Panowie reczny podczas zaciągania tak ze 2cm pracuje luzno i nastepnie sie normalnie zaciąga Linka sama w sobie wygląda ok ale czyzby była naciągnięta ?
wampir Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Gdańsk Jagiellońska - wzięli w rozliczenie. Koleś kupował A6, czy tam A8 za prawie 300k. Od 2007 jedyny właściciel, zawsze serwisowany z każdą pierdołą. Jakiś tam kierownik, czy manager Sharatonu w Sopocie.....ale wiadomo, powiedzą co trzeba, aby kupić auto. Grzesiek olej stare 3.0tdi. Jeśli przyjdzie Ci wymienić rozrząd i wtryski to ok masz z motorem spokój tylko lżejszy jesteś z 7k. Też się nad tym zastanawiałem i staneło na B8 2.0TDI ewentualnie 1.8TFSI Nie wiem ile jeździłeś b6 ale ja swoje mam już 7 rok i to wnętrze już mi się po prostu znudziło a kupując np b7 wsiadasz do tej samej skorupy. Dozbieraj i bierz B8 Nie, B7 raczej odpada....na fajne B8 nie mogę trafić. Oglądałem kilka w Pomorskim i doopa na maxa. Mam na uwadze A6C6......no ale szkoda inwestować w 11 letnie auto. 32000 - cena super, ale jak dojdą wtryski, rozrząd, to już się zrobi około 40 kilku, a rocznik pozostanie dalej 2005 W swojego przednionapedowego diesla z 2004 włożyłeś pewnie dwukrotność wartości w tym zderzaki i inne wizulane bajery, a w A6 C6 to z 3.0tdi i quattro ze sprawdzonym przebiegiem jak napisałeś to już nieopłacalna inwestycja? Czy to właśnie z powodu B6 nie chcesz już tyle wydawać? Jeżeli tak to tylko B8 lub B8.5 z benzyną i Quattro aby statystycznie miało najmniejszy przebieg i najwolniej traciło na wartości.
grzes283 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Zgadza się, sam sobie tak to tłumacze, że na "fanaberie" nie oszczędzamy, ale jak wyjdzie naprawa mechaniczna - niekiedy eksploatacyjna, to wtedy człowiek się drapie po głowie. Zawsze chorowałem na A6C6, w sedanie oczywiście Blokował mnie tylko niegdyś koszt zakupu, bo za niżej niż 60k nie było co szukać. Auta się postarzały i ceny pospadały. Wydaje mi się, że 260k przebiegu dla tego silnika, to połowa jego możliwości, ale poprzez liczne opinie związane z awaryjnością rozrządu, wtrysków i skrzynią tiptronik mam pewne obawy, że wszystko skumuluje się na mnie, a koszt napraw, to z 60% ceny samochodu. A gdzie jeszcze pakiet s-line, koło etc..... Kolega ma dosłownie ten sam motor na blacie 280k ori przebiegu, po wymianie wtrysków na nowe ok 7k, skrzynia coś mu odzywa, ale jeszcze nie diagnozował, podejrzewa kosz, który się wyrabia, a jeśli chodzi o rozrząd, to cisza..... Szef ma Q7 340k i delikatnie zaczyna mu grzechotać silnik - czyli coś z rozrządem. Wtryski trzymają wartości mimo przebiegu, skrzynia działa prawidłowo. Czyżby wyjątki od reguły
wampir Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Jest dokładnie tak jak napisałeś. Człowiek woli wydać na kratkę w zderzaku więcej niż na części. Niestety audi tanie nie są i nigdy nie będą. Teoretycznie im prostszy w budowie silnik tym powinno mniej się w nim zepsuć. Tylko, że ta zasada tyczy się starych silników, które były dobrze projektowane. Polecane w moim poprzednim poście benzynowy TFSI tez nie jest bez wad. Potrafi żłopać olej i albo "polski pakiet startowych" czyli frezowanie tłoków i poprawione pierścienie (koszt od 3-5K) albo naprawa w ASO a wtedy kończy się na nastu tysiącach. Dopiero "niedawno" to poprawili. Mi znajomi z pracy powiedzieli mi złośliwie pewną radę i teraz ją Tobie też przekażę. Potraktuj to jako żart Za 60k to możesz wziąć sobie nową Skodę Rapid z salonu albo dopłacić niewiele do nowej Skody Octavi i wtedy tylko jeździsz
kaman Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Panowie parują mi bixy. Wystarczy ze deszcz zacznie padać to juz jest kompletna lipa - całe klosze sa mokre Gruba warstwa wazeliny "zakleiłem" otwory od regulacji i nadal parują. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Przetwornica jest dobrze przyklejona do lampy wiec na pewno wilgoć nie dostaje sie od tej strony [emoji848] Czy lepiej wyczyścić regulacje i zakleić czymś innym? Tylko czym? [emoji12] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
rafi10612 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Wyczyść i daj smaru grafitowego . Dużo smaru Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Mam tak zrobione i nie paruja. Choć już nie raz zalane jak wjezdzalem w kałuże Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
ucho.77 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Wyczyść regulacje i przy okazji wymień oringi na niej
kaman Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Dzieki Panowie Długi weekend zapowiada sie pracowicie. Rafał sobota aktualna? Podjechałbym do Ciebie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tomekhxc Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) W swojego przednionapedowego diesla z 2004 włożyłeś pewnie dwukrotność wartości w tym zderzaki i inne wizulane bajery, a w A6 C6 to z 3.0tdi i quattro ze sprawdzonym przebiegiem jak napisałeś to już nieopłacalna inwestycja? otóż to , w inne bajery sie dokłada i jest spoko ale jak przyjdzie cos zrobić mechanicznie to jest zgrzytanie zębów , sam mam 3.0 tdi teraz akurat mam przedmuch na jednej z głowic i bede robił obie , jednak cieszy mnie ten fakt ze jako silnik bedzie na stole to przy okazji zrobie rozrząd chociaż jest u mnie dobry takze troche inaczej podchodzę do tych silników Edytowane 26 Października 2016 przez tomekhxc
vwbartus Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 W swojego przednionapedowego diesla z 2004 włożyłeś pewnie dwukrotność wartości w tym zderzaki i inne wizulane bajery, a w A6 C6 to z 3.0tdi i quattro ze sprawdzonym przebiegiem jak napisałeś to już nieopłacalna inwestycja?otóż to , w inne bajery sie dokłada i jest spoko ale jak przyjdzie cos zrobić mechanicznie to jest zgrzytanie zębów , sam mam 3.0 tdi teraz akurat mam przedmuch na jednej z głowic i bede robił obie , jednak cieszy mnie ten fakt ze jako silnik bedzie na stole to przy okazji zrobie rozrząd chociaż jest u mnie dobry takze troche inaczej podchodzę do tych silników Dokładnie tak jak piszecie . Rok temu miałem troche siana i zacząłem sobie kupować graty jak kupiłem sobie hamulce i kiere to jeeeb wtryski do wymiany i uj razem z kiera prawie 10 koła wyyebane no ale przecież nie musiałem wymieniać na nowe , mogłem kupić jakieś używki albo chociaż jeden nowy i gnać dalej do żyda ale mówię sobie przecież będę ją dalej jeździł bo jest świetna , po tym zabiegu myślę sobie no teraz hamulce no i udało się z hamulcami . Przyszło lato czas na nowy mod zbieram kasę na CSy bo te sporty są świetne no ale może polepszę sobie i będę miał CSy i tu nagle uuuuj jak grom z jasnego nieba jeeeb klima i zaś 3 koła w piz*eu poszłoooo . Doszedłem do wniosku że jednak cobie te CSy odpuszczę . Teraz po przejechaniu około 4 tys od wymiany hamulców chyba mnie znów czeka wymiana tarcz
aleksbend Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 warto kupić ten zestaw ?: http://allegro.pl/wycieraczki-piora-ramiona-aero-audi-a4-b6-aso-i5438373214.html czy lepiej jakieś używki ramiona z b7 sprawić ? jak ktoś ma ramiona aero niech daje znaka
xsebo1 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Warto, kupiłem z tego samego źródła i mogę polecić. Ściągacz jedynie potrzebny Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Frimuś Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Witam. Ma ktoś może prasę hydrauliczną reczną do zaciskania np.linek stalowych ? Chce się pobawić z linka od ręcznego i zastanawiam się nad kupnem takiej małej prasy. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się