Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystko ok, dzwoniłem, rozmawiałem i pełen pozytyw. Problemem jest czas. Nie mam urlopu, żeby podjechać

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

czyli BKN wychodził tylko w b7 ?

dokładnie :)

Opublikowano

Panowie...czy z tyłu są czujniki na klockach ?

Taki komunikat z dziś[emoji53]

6712907eed7bc7ccece910984d2fe43f.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wtyczka pewnie cos swiruje.

Opublikowano

Tak obstawiam bo klocka jeszcze z 8 mm jest

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mostkuj wtyczki bo pomimo że klocka zostało 8mm to czujnik przetarty pewnie.

Opublikowano

Panowie reczny podczas zaciągania tak ze 2cm pracuje luzno i nastepnie sie normalnie zaciąga

Linka sama w sobie wygląda ok ale czyzby była naciągnięta ?

Opublikowano

Gdańsk Jagiellońska - wzięli w rozliczenie. Koleś kupował A6, czy tam A8 za prawie 300k. Od 2007 jedyny właściciel, zawsze serwisowany z każdą pierdołą. Jakiś tam kierownik, czy manager Sharatonu w Sopocie.....ale wiadomo, powiedzą co trzeba, aby kupić auto.

Grzesiek olej stare 3.0tdi. Jeśli przyjdzie Ci wymienić rozrząd i wtryski to ok masz z motorem spokój tylko lżejszy jesteś z 7k. Też się nad tym zastanawiałem i staneło na B8 2.0TDI ewentualnie 1.8TFSI :wink: Nie wiem ile jeździłeś b6 ale ja swoje mam już 7 rok i to wnętrze już mi się po prostu znudziło a kupując np b7 wsiadasz do tej samej skorupy. Dozbieraj i bierz B8 :hi:

Nie, B7 raczej odpada....na fajne B8 nie mogę trafić. Oglądałem kilka w Pomorskim i doopa na maxa. Mam na uwadze A6C6......no ale szkoda inwestować w 11 letnie auto. 32000 - cena super, ale jak dojdą wtryski, rozrząd, to już się zrobi około 40 kilku, a rocznik pozostanie dalej 2005 :grin:

W swojego przednionapedowego diesla z 2004 włożyłeś pewnie dwukrotność wartości w tym zderzaki i inne wizulane bajery, a w A6 C6 to z 3.0tdi i quattro ze sprawdzonym przebiegiem jak napisałeś to już nieopłacalna inwestycja?

Czy to właśnie z powodu B6 nie chcesz już tyle wydawać?

Jeżeli tak to tylko B8 lub B8.5 z benzyną i Quattro aby statystycznie miało najmniejszy przebieg i najwolniej traciło na wartości.

Opublikowano

Zgadza się, sam sobie tak to tłumacze, że na "fanaberie" nie oszczędzamy, ale jak wyjdzie naprawa mechaniczna - niekiedy eksploatacyjna, to wtedy człowiek się drapie po głowie.

Zawsze chorowałem na A6C6, w sedanie oczywiście :wink: Blokował mnie tylko niegdyś koszt zakupu, bo za niżej niż 60k nie było co szukać. Auta się postarzały i ceny pospadały. Wydaje mi się, że 260k przebiegu dla tego silnika, to połowa jego możliwości, ale poprzez liczne opinie związane z awaryjnością rozrządu, wtrysków i skrzynią tiptronik mam pewne obawy, że wszystko skumuluje się na mnie, a koszt napraw, to z 60% ceny samochodu. A gdzie jeszcze pakiet s-line, koło etc..... :grin:

Kolega ma dosłownie ten sam motor na blacie 280k ori przebiegu, po wymianie wtrysków na nowe ok 7k, skrzynia coś mu odzywa, ale jeszcze nie diagnozował, podejrzewa kosz, który się wyrabia, a jeśli chodzi o rozrząd, to cisza.....

Szef ma Q7 340k i delikatnie zaczyna mu grzechotać silnik - czyli coś z rozrządem. Wtryski trzymają wartości mimo przebiegu, skrzynia działa prawidłowo. Czyżby wyjątki od reguły :wink:

Opublikowano

Jest dokładnie tak jak napisałeś. :)

Człowiek woli wydać na kratkę w zderzaku więcej niż na części.

Niestety audi tanie nie są i nigdy nie będą. Teoretycznie im prostszy w budowie silnik tym powinno mniej się w nim zepsuć. Tylko, że ta zasada tyczy się starych silników, które były dobrze projektowane.

Polecane w moim poprzednim poście benzynowy TFSI tez nie jest bez wad. Potrafi żłopać olej i albo "polski pakiet startowych" czyli frezowanie tłoków i poprawione pierścienie (koszt od 3-5K) albo naprawa w ASO a wtedy kończy się na nastu tysiącach. Dopiero "niedawno" to poprawili.

Mi znajomi z pracy powiedzieli mi złośliwie pewną radę i teraz ją Tobie też przekażę. Potraktuj to jako żart :)

Za 60k to możesz wziąć sobie nową Skodę Rapid z salonu albo dopłacić niewiele do nowej Skody Octavi i wtedy tylko jeździsz :D

Opublikowano

Panowie parują mi bixy. Wystarczy ze deszcz zacznie padać to juz jest kompletna lipa - całe klosze sa mokre :doh: Gruba warstwa wazeliny "zakleiłem" otwory od regulacji i nadal parują. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Przetwornica jest dobrze przyklejona do lampy wiec na pewno wilgoć nie dostaje sie od tej strony [emoji848] Czy lepiej wyczyścić regulacje i zakleić czymś innym? Tylko czym? [emoji12]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wyczyść i daj smaru grafitowego . Dużo smaru :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Mam tak zrobione i nie paruja. Choć już nie raz zalane jak wjezdzalem w kałuże

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wyczyść regulacje i przy okazji wymień oringi na niej

Opublikowano

Dzieki Panowie :hi: Długi weekend zapowiada sie pracowicie. Rafał sobota aktualna? Podjechałbym do Ciebie :hi:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

W swojego przednionapedowego diesla z 2004 włożyłeś pewnie dwukrotność wartości w tym zderzaki i inne wizulane bajery, a w A6 C6 to z 3.0tdi i quattro ze sprawdzonym przebiegiem jak napisałeś to już nieopłacalna inwestycja?

otóż to , w inne bajery sie dokłada i jest spoko ale jak przyjdzie cos zrobić mechanicznie to jest zgrzytanie zębów , sam mam 3.0 tdi teraz akurat mam przedmuch na jednej z głowic i bede robił obie , jednak cieszy mnie ten fakt ze jako silnik bedzie na stole to przy okazji zrobie rozrząd chociaż jest u mnie dobry takze troche inaczej podchodzę do tych silników ;) Edytowane przez tomekhxc
Opublikowano

W swojego przednionapedowego diesla z 2004 włożyłeś pewnie dwukrotność wartości w tym zderzaki i inne wizulane bajery, a w A6 C6 to z 3.0tdi i quattro ze sprawdzonym przebiegiem jak napisałeś to już nieopłacalna inwestycja?

otóż to , w inne bajery sie dokłada i jest spoko ale jak przyjdzie cos zrobić mechanicznie to jest zgrzytanie zębów , sam mam 3.0 tdi teraz akurat mam przedmuch na jednej z głowic i bede robił obie , jednak cieszy mnie ten fakt ze jako silnik bedzie na stole to przy okazji zrobie rozrząd chociaż jest u mnie dobry takze troche inaczej podchodzę do tych silników ;)

Dokładnie tak jak piszecie . Rok temu miałem troche siana i zacząłem sobie kupować graty jak kupiłem sobie hamulce i kiere to jeeeb wtryski do wymiany i uj razem z kiera prawie 10 koła wyyebane no ale przecież nie musiałem wymieniać na nowe , mogłem kupić jakieś używki albo chociaż jeden nowy i gnać dalej do żyda ale mówię sobie przecież będę ją dalej jeździł bo jest świetna , po tym zabiegu myślę sobie no teraz hamulce no i udało się z hamulcami . Przyszło lato czas na nowy mod zbieram kasę na CSy bo te sporty są świetne no ale może polepszę sobie i będę miał CSy i tu nagle uuuuj jak grom z jasnego nieba jeeeb klima i zaś 3 koła w piz*eu poszłoooo . Doszedłem do wniosku że jednak cobie te CSy odpuszczę . Teraz po przejechaniu około 4 tys od wymiany hamulców chyba mnie znów czeka wymiana tarcz :facepalm:

Opublikowano

Warto, kupiłem z tego samego źródła i mogę polecić. Ściągacz jedynie potrzebny

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam. Ma ktoś może prasę hydrauliczną reczną do zaciskania np.linek stalowych ?

Chce się pobawić z linka od ręcznego i zastanawiam się nad kupnem takiej małej prasy.

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...