Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Wiązkę można przedzwonić, ale jeśli ją uszkodziłeś (zwarcie) to może fixować.

Najszybciej jak pisze kaju. Sterownik. Jeśli błąd wróci to kolej na te 3 kabelki.

Trochę roboty jest z czujnikiem. Ale da się też zamienić. Przód z tyłem.

Odkręć ramiona i zamień czujniki. To też wyeliminuje sam czujnik.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprawdzalem na dwoch czujnikach i ciagle to samo wiec raczej one odpadają. Także przekładanie mam za sobą. Sprawdze z innym modułem, moze rzeczywiście on nie hula [emoji57]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie: wzmak w seryjnym nagłośnieniu a BOSE jest taki sam???

Audi Sound System : 8E5 035 223 (wzmacniacz LIMUZYNA)

a

BOSE: 8E5 035 223 A/B/C (wzmacniacz LIMUZYNA)

co oznaczaja końcówki nr? Jaka wybrac?

Ponadto zauwazyłem że wystepuja takze końcówki D jaki i E ?? Czy różnia sie one jedynie systemem chłodzenia?

Planuje zmienic sub + wzmak na bose w sedanie i tylko wzmak mnie zastanawia bo doczytałem ze sub jest p&p bez żadnej zabawy

Edytowane przez dydek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzmacniacz BOSE jest inny, bo wszystkie kanały dźwiękowe przez niego przechodzą

Jaki wybrac? A jak z podłaczeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

Panowie A6C6 .3.0 TDI Q automat 2005r. 260k przebiegu. Drugi właściciel od 2007r w pełni serwisowany, ori przebieg bez dzwona szyby wszystkie z 2005 wzięty w rozliczeniu w VW fota-groblewski.....33.000 zł

Warto się pchać w tak starego diesela w automacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

Panowie A6C6 .3.0 TDI Q automat 2005r. 260k przebiegu. Drugi właściciel od 2007r w pełni serwisowany, ori przebieg bez dzwona szyby wszystkie z 2005 wzięty w rozliczeniu w VW fota-groblewski.....33.000 zł

Warto się pchać w tak starego diesela w automacie?

Kumpel ma taką i jeździ nią trzy lata i bardzo sobie chwali. Rok temu ja chipował i teraz ma 255KM i żadnych problemów tylko leje i jeździ.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawa automatu, wtrysków i rozrządu w tym silniku? Ponoć kosztowna sprawa, ale przy wyższych przelotach chyba???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawa automatu, wtrysków i rozrządu w tym silniku? Ponoć kosztowna sprawa, ale przy wyższych przelotach chyba???

Z tym to Ci już nie pomogę bo się nie orientuje. Na automat on nie narzeka. Ma teraz przejechane w oryginale coś koło 190kkm bo kupił to po lekkim dzwonku z Wrszawy gdzie tam stało przez dwa lata w garażu nie naprawiane i zrobił i jeździ od tego czasu nią. Ja raz też tym jechałem i powiem że robi wrażenie w dodatku on to ma w quattro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta ma w oryginale 260k przejechane, też jest w Q.......stara w sumie, bo 2005r i szkoda by było, gdyby wyszło coś grubego do roboty. Dzisiaj na zimnym ją odpalił i silnik cicho chodził, nic nie rzęziło.....najbardziej obawiam się wtrysków i rozrządu. Automaty już ogarniają za 3-4k.

Niby rozrząd i wtryski wytrzymują przebiegi rzędu 300k.....rozrząd nawet 400k, ja nigdy nie dojadę do tej liczby :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawa automatu

Tam siedzi Tip więc jeśli tylko nie szarpie i nie ślizga to wymiana oliwy z filtrem za 1kpl i spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawa automatu, wtrysków i rozrządu w tym silniku? Ponoć kosztowna sprawa, ale przy wyższych przelotach chyba???

skrzynia świetna sprawa , zmieniać olej a posłuży długo , rozrząd to loteria ale jak 2007 to motor ASB niby z poprawionymi napinaczami , jak nie słychać łańcucha to polata jeszcze ogólnie bardzo fajny silnik i elastyczny , przeważnie każdy sie boi o te rzeczy ale jak dbany to posłuży , jeśli przyjdzie do wymiany takiego czegoś każdy bo to koszta itp ale to V6 , jak wyłożysz raz kase na stół wymienisz to wszystko to masz nastepne 300tys z głowy także są plusy i minusy jak we wszystkim

Edytowane przez tomekhxc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ale to z 2005r, ze wszystkimi bolączkami.....a jaki jest koszt rozrządu? Oczywiście poza aso?


Przebieg 260k, to chyba nie duży jak na ten motor.....z resztą ściągane mają pewnie ze 300, albo więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sory to zle przeczytalem , nie ma znaczenia bo jeden jak i drugi moze kiedyś paść , ważne jak kto dbał od początku czeste zmiany oleju a nie co 30 tys np itp zaniedbany przewaznie skróca czas wytrzymania podzespołów , koszta cholera wie tak na prawde na pewno nie mało , jeśli siadaja to przeważnie górne napinacze i łańcuchy ale wiekszosc wymienia wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz podpytać ale nie ma co wszystkich 3.0tdi wrzucac do jednego wora , jeśli na zimnym nic nie słychać to juz jest sukces

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic, elegancko silnik pracował. Nie zrobiliśmy jazdy żadnej, po zamykali. Wpadłem tylko oblukać auto...

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-3-0tdi-quattro-navi-webasto-i-wl-fv23-dealer-fota-groblewski-ID6yBBYR.html#ab60cce561

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie ma zadnych wad ukrytych jak mowisz to nie ma sie czego bać , jedyne to na dziendobry bym olej w skrzyni zmienieł jeśli nie był zmieniany a jak serwisowany a aso to na pewno nie bo oni twiedza ze oleju sie nie wymienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześku widzę że sam już nie wiesz czego chcesz :naughty: Silnik BKN podajże 204 PS przy tym przebiegu na 95% ma wymieniony rozrząd i wtryski , jeśli tego nie ma to w najbliższym czsie na 100 % Cię to czeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...