chudy92 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Panowie chcę założyć ori hak odpinany do B6 Avant. Dowiedziałem sie, ze nie pasuje z sedana, to prawda? Z B7 Avant bedzie pasował? I jaka jest normalna cena za komplet i czy ogólnie sugerować sie nr hakow, bo co hak to widzę, ze ma inne nr... A szukam tylko ori odpinanego AL-KO.
KoJ@K Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Elegancka C6 Jak to na rodzinne kombi przystalo to gwincik + 20' i juz to jakos zacznie wygladac Edytowane 21 Listopada 2016 przez KoJ@K
pajda Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Co tu się chwalić. Na razie seria, bez żadnych frykasów. Zero s-line, zero lepszego wypasu......można powiedzieć, że taka lepsza seria. Ale z ważniejszych spraw, to potwierdzony przebieg 220k i oryginalny lakier na całym aucie, poza częścią klapy bagażnika - jakaś akcja serwisowa w 2012r. Czarny avant 2010r 2.0 tdi CAHA w multitroniku. W planach mam kompletnego S-Line, sprężyny, bo 1BA komfort niesamowity, ale stoi jak koza, full fotochrom, może składane lustra...i jakieś kosmetyczne zabiegi, ale czas pokaże co i jak. Ogólnie auto jest mega zayebiste. Bije na głowę każde moje wcześniejsze, nawet A4, mimo, że była mega napchana. Nietrafiona przygoda z passatem B7 bardzo dobrze się zakończyła Poniżej fotka z ogłoszenia: Gratki zakupu Ładny golasek dobrze ze jest ksenon Ile się to ceni jak można wiedzieć?
Frimuś Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Panowie potrzebuje stopek licznika tzn.tych elementów na którym opiera się wskazówka predkosciomierza Może ktoś podpowie gdzie takie ustrojstwo dostać. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
RicS3 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Koledzy, nie mamy kogoś kto może handluje ori dywanikami gumowymi?
KoJ@K Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Aso tym handluje ale cena ... Ja moge polecic gumowe z "frogum" bardzo fajna guma, elegancko dopasowane itd. Z Knurowa sprzedawca.
Sedrak Dan Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Koledzy, nie mamy kogoś kto może handluje ori dywanikami gumowymi? Ja brałem od kolegi z forum. Jest temat przypięty gdzieś cena ok , jakoś ok, delikatnie czasem rozmiar nie odpowiada , ale kupiłbym je drugi raz
GreGoriO Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Panowie chcę założyć ori hak odpinany do B6 Avant. Dowiedziałem sie, ze nie pasuje z sedana, to prawda? Z B7 Avant bedzie pasował? I jaka jest normalna cena za komplet i czy ogólnie sugerować sie nr hakow, bo co hak to widzę, ze ma inne nr... A szukam tylko ori odpinanego AL-KO. Zarówno hak jak i belka haka muszą być albo z B6 albo z B7. Inaczej nie pasuje. Sedan czy Avant bez różnicy. Jeśli zdecydujesz się na B7 czeka Cię mała przeróbka. Więcej info w wątku o haku. Masz tam moje zdjęcia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ucho.77 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Grześ graty zakupu,znów będzie modzenie
grzes283 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Bardzo fajna sztuka. Gratulacje. Polift robi jednak robotę. Dawno bym się na to przesiadł, ale dla mnie za duża krowa. Robiłem kilka przymiarek i jednak A4 gabarytami jest dla mnie idealne. W A6 czuć tą wielkość która mnie przytłacza. Ale jako rodzinny dupowóz to bardzo dobry wybór Dzięki....jest duża, to fakt. Ale po kilku miesiącach jazdy paskiem chyba się przyzwyczaiłem. A4 jest mega zgrabna i szybciej ją się wyczuwa, tu jest gabaryt i tak póki co trzeba ostrożnie. Zamysł był na B8, ale z racji słabego wyboru po jeździe próbnej bez wahania wrzuciłem na tapetę A6, jak będzie, to czas pokaże. Jest wygodna i przestronna. A to dla mnie był jeden z priorytetów
turzol Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Oby multi sie sprawował i nie sprawiał problemów C6 polift jest przepiękne, ładne koło mu zapodasz , kilka modów i nic do szczęścia nie potrzeba. Jeszcze raz gratuluje, ważne że auto sprawdzone i nie kombinowane.
grzes283 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Dzięki, Co tu się chwalić. Na razie seria, bez żadnych frykasów. Zero s-line, zero lepszego wypasu......można powiedzieć, że taka lepsza seria. Ale z ważniejszych spraw, to potwierdzony przebieg 220k i oryginalny lakier na całym aucie, poza częścią klapy bagażnika - jakaś akcja serwisowa w 2012r. Czarny avant 2010r 2.0 tdi CAHA w multitroniku. W planach mam kompletnego S-Line, sprężyny, bo 1BA komfort niesamowity, ale stoi jak koza, full fotochrom, może składane lustra...i jakieś kosmetyczne zabiegi, ale czas pokaże co i jak. Ogólnie auto jest mega zayebiste. Bije na głowę każde moje wcześniejsze, nawet A4, mimo, że była mega napchana. Nietrafiona przygoda z passatem B7 bardzo dobrze się zakończyła Poniżej fotka z ogłoszenia:Gratki zakupuŁadny golasek dobrze ze jest ksenonIle się to ceni jak można wiedzieć? Dzięki, golasek to aż taki nie jest. Można powiedzieć podstawa "+". MMI 3G, skóry, MuFu, CLH, Bix, Ledy przód/tył,....no ale dużo do dokładanie jeszcze Ile dałem.....można powiedzieć, że zmieściłem się w budżecie, ale nie ma póki co na mody Oby multi sie sprawował i nie sprawiał problemów C6 polift jest przepiękne, ładne koło mu zapodasz , kilka modów i nic do szczęścia nie potrzeba. Jeszcze raz gratuluje, ważne że auto sprawdzone i nie kombinowane. Póki co nie mam zastrzeżeń, ale nie nastawiam się na brak kłopotów z multi. Wprawdzie są one poprawione i jak to powiedział gość w serwisie "dopracowane", ale czas pokaże. W każdym razie zakładam jakieś tam awarie, nie chcę później robić wielkich oczu. Koło chciałbym 19", ale raczej skończy się na 18" i jakich eibachach, lub tp....do wiosny daleko, więc może jeszcze ze sto pomysłów być. Elegancka C6 Jak to na rodzinne kombi przystalo to gwincik + 20' i juz to jakos zacznie wygladac Dzięki, 20" + gwint = rozwód Grześ graty zakupu,znów będzie modzenie Nie planuje inaczej. Chcę zrobić go pod siebie i jeździć jak najdłużej. Po tym co jest na rynku moto, a to się nie zmieni, to nie zamierzam rychło sprzedawać i meczyć się z zakupem innego. Gdybym miał te doświadczenia wcześniej, to nawet nie próbował bym sprzedawać swojej A4. Rada dla wszystkich: jeśli nie macie na oku sprawdzonego i pewnego auta, to nie sprzedawajcie swojego z zamysłem, że będziecie dopiero szukać - to pewna klęska Grześ, będziemy walczyć trochę z modułami, kabelkami, pinami etc.....Na pewno zew i wew s-line, będzie tego trochę Najgorszy jest fakt, że mało tematów z doposażaniem A6C6.....A4B6/B7 mają wszystko na tacy i tu było łatwiej
turzol Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Nie planuje inaczej. Chcę zrobić go pod siebie i jeździć jak najdłużej. Po tym co jest na rynku moto, a to się nie zmieni, to nie zamierzam rychło sprzedawać i meczyć się z zakupem innego. Gdybym miał te doświadczenia wcześniej, to nawet nie próbował bym sprzedawać swojej A4. Rada dla wszystkich: jeśli nie macie na oku sprawdzonego i pewnego auta, to nie sprzedawajcie swojego z zamysłem, że będziecie dopiero szukać - to pewna klęska Dobrze, że wyciągasz takie wnioski Ja póki co męcze już 5-ty rok B6 i nie ukrywam wiele razy zaświtało żeby zmienić, ale jak sobie przypomnę potem jak długo szukałem swojej to mi się odechciewało znów przez to przechodzić Tylko teraz jestem pod ścianą bo mam konkretną osobę, która daje na stół konkretne pieniądze, a poza tym auto będę miał pod nosem bo to kolega z pracy. Mi taki układ w sumie pasuje, dlatego uruchomiłem kontakty i coś tam zaczynam przeglądać, ale na razie bida w temacie, a poza tym nasz wspaniały rząd kręci coś z akcyzami Gdybym miał inne priorytety to pewnie pomykałbym już dzisiaj A4 B9 albo A6 C7, ale wolałem zainwestować pieniądze w coś innego, z nadzieją że kiedyś mnie będzie stać na nowe takie auta
TOM3K Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił...
turzol Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił... Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala Od 10tys do 25, mowa o ojro Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie). Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3
TOM3K Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Ja szukam tez przedlifta 3.0 tdi i do 15k coś tam jest ale też nic szczególnego. Mam nadzieje ze nie zdziwie się jak w niedziele pojadę bo 300 km do niej mam. zacząłem od szukania w manualu ale szybko przeszedłem na automat
grzes283 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Doskonale Was rozumie, na prawdę ciężki temat. I tu nie chodzi ile kasy macie na auto, jak daleko chcecie jechać, ani jakie ma mieć wyposażenie. Przy każdym priorytecie jest dno. I tu taki paradoks - mieszkając na północy kraju, widzimy fajne sztuki na południu. Ci natomiast z południa chcą jechać po auto na północ. Jak tu podejść do tematu.... Mimo, że kupiłem uważam fajne auto, to i tak żałuję sprzedaży B6. Dołożyłem do zamiany ponad 20k, a czy różnica między B6 a C6 jest warta tej kasy tym bardziej, że jak zrobię je pod siebie, to dojdzie pewnie jeszcze z 15k....... Rozsądek tu już żaden. Można się zastawić fascynacją, hobby, upodobaniami motoryzacyjnymi.....bo na pewno nie rozsądkiem Także polecam się na prawdę głęboko zastanowić nad zmianą. O dobry egzemplarz niezwykle ciężko, a i tak na dzień dobry będą wydatki. Choćby ubezpieczenie, US, filtry oleje, rozrządy, zabezpieczenia. Co w ostateczności może podbić cenę zakupu o nawet 6-7 tysięcy. I już nie jest kolorowo Sweet dreams Panowie
turzol Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Ja szukam tez przedlifta 3.0 tdi i do 15k coś tam jest ale też nic szczególnego. Mam nadzieje ze nie zdziwie się jak w niedziele pojadę bo 300 km do niej mam. zacząłem od szukania w manualu ale szybko przeszedłem na automat Wkładali s-tronic czy TIP przy B8 3.0TDI bo glupieje ogladając te aukcje? Też bym w sumie chciał automat teraz, ale ostatnio miałem pogadanke z szefem pewnego serwisu, który prywatnie kupił w salonie A6 C7 polift z S-tronic, w którym skrzynia się wysrała przy 27tys km. Auto na lawecie wylądowała w Audi a tam gwarant robi cyrki, proponując mu partycypacje 50/50 w kosztach naprawy - bagatela 46tys PLN Z tego co mówił to walczy z nimi już pół roku, a auto stoi na placu i gnije
TOM3K Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 tip wychodził z tego co wiem. Jak mają coś zrobić to zawsze są jakieś kombinację trzeba się do tego przezwyczaic. Ta co u patrzyłem wygląda na zadbaną. Jedynie co mnie męczy to to że ma 1 strefę ale już stwierdziłem ze jak brakuje jednej z rzeczy której potrzebuje to nie będę odrzucał całego auta jeśli dobrze wygląda i nie jest to jakiś bubel. Coś tam się zawsze dołoży pewnie
vwbartus Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem Audi A4 Avant 3.0 TDI DPF quattro Ambition als Kombi in Dresden do ideału brakuje automatu. Nie wiem jak w b8 ale w b7 do skrzyni trzeba się przyzwyczaić , pierwszy i drugi bieg to jakaś porażka , jazda dopiero zaczyna się od 3-4 biegu . Jak szukałem swojej 3.0 to automatów wogle nie brałem pod uwagę i nikt do tipa by mnie nie przekonał i dopiero jak zostałem że tak powiem zmuszony przejechać się automatem akurat z takim samym silnikiem jak mój to doceniłem tą wygodę .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się