Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Ok dzieki za wszelkie sugestie a co myslicie o tym oleju LM DIESEL HIGH TECH 5W/40 ? obecnie przebieg w aucie mam przeszlo 593 tys. km.

Niby typowo do Diesla ale raczej pewnie to tylko chwyt reklamowy.

Obecnie jezedze na LM TT4200 ale nie jest teraz dostepny a zapytuje jaki inny z LM gdyz cos mi sie wydaje , ze przy odpalaniu dosc glosno silnik pracuje na tym oleju a dodatkowo jeszcze uzywam LM CERATEC przy kazdej wymianie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem LM High Tech 5W30 i moim zdaniem jest nieco lepszy od TT410, którego mam teraz ale co byś nie wybrał to i tak LM jest klasą samą w sobie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, jedrekx napisał:

najlepszym okresem żeby sprzedać to wiosna.. a żeby kupić to zima ;) wiadomo, w zimie cabrio są tańsze ;)

Zimą w tytule ogłoszenia dochodzi tylko zwrot "cena zimowa"... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Animal napisał:

Miałem LM High Tech 5W30 i moim zdaniem jest nieco lepszy od TT410, którego mam teraz ale co byś nie wybrał to i tak LM jest klasą samą w sobie :wink:

:thumbup1:

Edytowane przez marcin9680
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, marcin9680 napisał:

 

Ok dzieki za wszelkie sugestie a co myslicie o tym oleju LM DIESEL HIGH TECH 5W/40 ? obecnie przebieg w aucie mam przeszlo 593 tys. km.

Niby typowo do Diesla ale raczej pewnie to tylko chwyt reklamowy.

Obecnie jezedze na LM TT4200 ale nie jest teraz dostepny a zapytuje jaki inny z LM gdyz cos mi sie wydaje , ze przy odpalaniu dosc glosno silnik pracuje na tym oleju a dodatkowo jeszcze uzywam LM CERATEC przy kazdej wymianie oleju.

 

LM SHT 5W40 Diesel to najwyższa półka wśród olejów - pełen, nieudawany syntetyk. Ale pytanie czy do AWX-a może być, bo spełnia tylko normę VW505.00...?

1.9TDI PD wydaje mi się, że potrzebuje normy VW505.01... pewności 100% nie mam, bo klekoty to nie moja bajka :wink: 

Także uważajta ludziska:hi:

A Ceratec'a wystarczy wlewać raz na 50tys.km... wydaje mi się, że LM jest rzetelny w podawaniu danych i nie naciąga tego interwału... inni producenci ceramizerów bez skrępowania podają, że ich specyfiki starczają nawet na 100tys.km :banan:

Poprawka - LM Diesel High Tech 5W40 to inny olej niż LM Diesel Synthoil High Tech 5W40, którego miałem na myśli pisząc powyższe :hi:

Z tym, że u LM-a jak olej nie ma napisane "synthoil" to nie jest "budowany" w 100% na polialfaolefinach (PAO) bądź estrach (EST) tylko jest robiony w technologii syntetycznej - w najlepszym układzie to hydrokrak (HC) z mieszanką olejów PAO/EST. Pewnym pocieszeniem niech będzie fakt, że znakomita większość olejów 5Wxx i 0Wxx to udawane syntetyki, robione w procesie HC. Ba, nawet topowe Motule z serii 300V są mieszanką estrów i HC... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich z rana i odrazu szybkie i bardzo wazne pytanie a mianowicie bardzo prosze o postawienie diagnozy a sprawa ma sie tak. Rano po odwiezieniu dziecka do szkoly zauwazylem , ze przy zahamowaniu auta np. na swiatlach i trzymaniu pedalu hamulca to owy pedal powoli wpada w podloge do samego konca. Po ponownym odpuszczeniu hamulca i wduszeniu wszystko jest ok , hamulce lapia tak jak nalezy z tym , ze pedal ponownie zaczyna wpadac w podloge. Podczas jazdy hamulce jak narazie dzialaja poprawnie , plyn hamulcowy nie ubywa , uklad sie nie zapowietrzyl. Na postoju wdusilem kilka razy pedal hamulca przy czym zachowywal sie normalnie , po wduszeniu byl twardy i stal w miejscu lecz za kolejnym razem wpdl w podloge i tak sie dzieje czesto ale nie za kazdym razem , czasami pedal hamulca zachowuje sie normalnie. Panowie czyzby pompa hamulcowa przepuszczala na jednej z sekcji ??? czy to moze servo szlak trafil lub inny podzespol ukladu hamulcowego ? Wspomne jeszcze raz , ze plynu nie ubywa , uklad szczelny tylko przy wduszeniu pedalu hamulca pedal powoli i do konca schodzi w podloge. Bardzo prosze o pomoc jezeli komus sie cos takiego przytrafilo , zostaly mi tylko 4 dni do naprawy auta zanim wroce do pracy. Dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakim kurierem najlepiej wyslac paczke gabarytowa mianowicie maske? Cena nie gra roli ważne żeby kurier odebral ja odemnie i żeby doszla cala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Rafal1988Lodz napisał:

żeby doszla cala.

z tym we wszystkich firmach może być problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, marcin9680 napisał:

Witam wszystkich z rana i odrazu szybkie i bardzo wazne pytanie a mianowicie bardzo prosze o postawienie diagnozy a sprawa ma sie tak. Rano po odwiezieniu dziecka do szkoly zauwazylem , ze przy zahamowaniu auta np. na swiatlach i trzymaniu pedalu hamulca to owy pedal powoli wpada w podloge do samego konca. Po ponownym odpuszczeniu hamulca i wduszeniu wszystko jest ok , hamulce lapia tak jak nalezy z tym , ze pedal ponownie zaczyna wpadac w podloge. Podczas jazdy hamulce jak narazie dzialaja poprawnie , plyn hamulcowy nie ubywa , uklad sie nie zapowietrzyl. Na postoju wdusilem kilka razy pedal hamulca przy czym zachowywal sie normalnie , po wduszeniu byl twardy i stal w miejscu lecz za kolejnym razem wpdl w podloge i tak sie dzieje czesto ale nie za kazdym razem , czasami pedal hamulca zachowuje sie normalnie. Panowie czyzby pompa hamulcowa przepuszczala na jednej z sekcji ??? czy to moze servo szlak trafil lub inny podzespol ukladu hamulcowego ? Wspomne jeszcze raz , ze plynu nie ubywa , uklad szczelny tylko przy wduszeniu pedalu hamulca pedal powoli i do konca schodzi w podloge. Bardzo prosze o pomoc jezeli komus sie cos takiego przytrafilo , zostaly mi tylko 4 dni do naprawy auta zanim wroce do pracy. Dziekuje.

A króciec na pompie Vacuum sprawdzałeś? Wydaje mi się, że to może być przyczyną. Miałem kiedyś podobnie i po wymianie pompy na Boscha zdecydowanie się polepszyło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Animal napisał:

A króciec na pompie Vacuum sprawdzałeś? Wydaje mi się, że to może być przyczyną. Miałem kiedyś podobnie i po wymianie pompy na Boscha zdecydowanie się polepszyło. 

Ok sprawdze jeszcze ten kruciec ale owa pompa byla rok temu zmieniona na ta "lepsza" BOSCHa z metalowa uszczelka przy remoncie glowicy bo stara ori cos glosno pracowala choc mimo duzego przebiegu ori pompa nigdy nie ciekla , nie miala jakis przedmuchow itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Rafal1988Lodz napisał:

Panowie jakim kurierem najlepiej wyslac paczke gabarytowa mianowicie maske? Cena nie gra roli ważne żeby kurier odebral ja odemnie i żeby doszla cala.

 

do mnie wysyłali maskę DHL'em.. doszła cała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, BeyerBrown napisał:

LM SHT 5W40 Diesel to najwyższa półka wśród olejów - pełen, nieudawany syntetyk. Ale pytanie czy do AWX-a może być, bo spełnia tylko normę VW505.00...?

1.9TDI PD wydaje mi się, że potrzebuje normy VW505.01... pewności 100% nie mam, bo klekoty to nie moja bajka :wink: 

Także uważajta ludziska:hi:

A Ceratec'a wystarczy wlewać raz na 50tys.km... wydaje mi się, że LM jest rzetelny w podawaniu danych i nie naciąga tego interwału... inni producenci ceramizerów bez skrępowania podają, że ich specyfiki starczają nawet na 100tys.km :banan:

Poprawka - LM Diesel High Tech 5W40 to inny olej niż LM Diesel Synthoil High Tech 5W40, którego miałem na myśli pisząc powyższe :hi:

Z tym, że u LM-a jak olej nie ma napisane "synthoil" to nie jest "budowany" w 100% na polialfaolefinach (PAO) bądź estrach (EST) tylko jest robiony w technologii syntetycznej - w najlepszym układzie to hydrokrak (HC) z mieszanką olejów PAO/EST. Pewnym pocieszeniem niech będzie fakt, że znakomita większość olejów 5Wxx i 0Wxx to udawane syntetyki, robione w procesie HC. Ba, nawet topowe Motule z serii 300V są mieszanką estrów i HC... :whistling:

Ja teraz latam na Motulu 5W30 uważasz , że warto na LM się przesiąść ?

 

13 godzin temu, szczuraz napisał:

Chce ktoś? 9474dc44bb0386a9d1dcc349ba811430.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Ile ? Grzana ? I co potrzeba by w B6 wszystko działało z opcji kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, marcin9680 napisał:

Ok sprawdze jeszcze ten kruciec ale owa pompa byla rok temu zmieniona na ta "lepsza" BOSCHa z metalowa uszczelka przy remoncie glowicy bo stara ori cos glosno pracowala choc mimo duzego przebiegu ori pompa nigdy nie ciekla , nie miala jakis przedmuchow itp.

Ok sprawa zalatwiona , hamulce naprawione. Okazalo sie jednak , ze pekl przewod hamulcowy , przewod hamulcowy w oplocie firmy HELL.

Dopiero po kilku krotnym , mocnym wcisnieciu pedalu hamulca na zgaszonym silniku i jego uruchomieniu owy przewod wkoncu pekl do konca i wtedy zaczol plyn sie wydostawac . Do tego czasu nic nie wskazywalo na pekniety przewod itp. dgyz plyn nie ubywal a wduszalem pedal hamulca jakies 30 minut , jezdzac w ta i nazat po parkingu aby sie dowiedziec co jest nie tak.

Z gory dziekuje wszystkim za wszelkie uwagi i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pękł ? Może go cos lub ktos uszkodził np.monter który to zakładał !
Napisz cos więcej bo te przewody tanie nie są[emoji6]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rrrudy25 napisał:

Jak pękł ? Może go cos lub ktos uszkodził np.monter który to zakładał !
Napisz cos więcej bo te przewody tanie nie sąemoji6.png

Powiem tak , to juz jest drugi raz w przeciagu jednego roku , dokladnie rok temu pod koniec grudnia na przegladzie technicznym przy probie sprawdzenia stanu hamulcow przez diagnoste , pekl przewod hamulcowy z prawej strony. Wspomne tylko , ze byl zakladany caly nowy komplet przewodow w oplocie firmy HELL i sam je zakladalem , porownujac przy tym ich dlugosc z ori przewodami co wszystko sie zgadzalo.

Po tym przypadku kiedy pekl mi jeden przewod z prawej strony zalozyelm ori , gumowy przewod tymczasowo i tak zwlekalem z wymiana ich na nowy komplet innej firmy tez w oplocie. Az wkoncu dzisiaj owy lewy przewod hamulcowy odmowil posluszenstwa.

W obu przypadkach owe przewody pekly , urwaly sie zaraz przy koncowce (nakretce) laczacej sie z tym krotkim , metalowym przewodem hamulcowym  , ktory wychodzi z zacisku hamulcowego , owe zaciski pochodza z S4 pod heble 345mm.

Teraz zalozylem obydwa przewody firmy WEZMOTO tez w oplocie , przy ich zakupie kiedy opisalem sytuacje producentowi co sie stalo z przewodem firmy HELL to tez byl zaskoczony i oswiadczyl , ze powiadomi o tym fakcie producenta HELL.

Nowe przewody firmy WEZMOTO sa grubsze od tych HELL , nie wiem z czego to wynika czy z otuliny zabepieczajacej caly przewod czy z grubosci plecionki czy moze z grubosci rdzenia ale wydaje mi sie , ze sa duzo lepiej wykonane. Teraz dla bezpieczenstwa zakupic musze nowe przewody na tyl i podmienic te HELLi , nie moge im ufac. Na cale szczescie w obu przypadkach gdy doszlo do rozszczelnienia sie ukladu hamulcowego to nie jechalem nigdzie z rodzina autostrada bo watpie abym tu dzisiaj pisal na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze opisałes tutaj ten przypadek ,oczywiście zakładam ze dajesz sobie jajka obciąć ze ty ich nie ukreciles przy montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...